Απορίες για αναβαθμίσεις-αλλαγές σε ΤΑ 650

Varonos

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Dakar 6μισο...το καλό
Χαιρετώ την παρέα.
Επειδή είμαι ψηλό μανάρι (1.90) ειμαι σε σκέψη να αλλάξω το τιμόνο της καλής μου με ένα με πιο μεγάλο rise, σκεφτόμουν απο Africa γιατί νομίζω οτι είναι πιιο ψηλό (αν κάνω λάθος διορθώστε με) και έχει το μπαράκι απο μαμα...θα με διευκολύνει πιστεύετε; Επίσης, αλλάζοντας τον 21" μπροστινό τροχό με 19" θα χάλαγα το σύνολο; οκ θα φορτιστεί πιο πολύ το μπροστινό, αλλά ως εκεί ή θα έχει "κακή" αλλαγή η συμπεριφορά; Να σας πω οτι φοράω μπροστά Ohlins ελατήρια και hyperpro πισω αλατήριο.
Στο DL 650 που είχα κάποτε και με το οποιο είχα σχεδόν 30.000χλμ ο μπροστινος 19αρης με είχε βολέψει απίστευτα, γι' αυτό και η απορία μου.


Ευχαρστώ.
 

kazaven

Μέλος
Όνομα
Βενος
Μοτό
Africa twin
Θα βοηθούσε πολύ αν έβαζες χαμηλότερα μαρσπιε. Το έκανα στο XL 650 v και ξετρελάθηκα. Τώρα θα κάνω το ίδιο και στο XL 750 v.

Sent from my MI 5 using Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Θα ελεγα να σηκωσεις το τιμονι του ΤΑ650 με αποστατες, το χρυσαφι τιμονι του ΑΤ750 μπαινει επισης αλλα ειναι σαφως πιο χωματινο και απ'οτι καταλαβα εφ'οσον θες ν'αλλαξεις τον μπροστα τροχο με 19αρη δεν εισαι του χωματος. Σηκωμα τιμονιου 2-3εκ το πολυ καθως μετα θαχεις θεμα με τις ντιζες. Το μαμα τιμονι του 650 ειναι πολυ καλο για ασφαλτο, γι'αυτους που πανε χωμα θελει ενα πιο ψηλο και πιο "ισιο" (εγω εχω βαλει της WRP).

Επισης βαλε χαμηλοτερα μαρσπιε εφ'οσον εισαι ψηλος και πιθανα "μπαζωσε" και τη σελα στη θεση του οδηγου, το τελευταιο ενδεικνυται επισης σ'αυτους που πανε χωμα.


Αλλα για 19αρη τροχο ..no-no. To TA650 εχει "ντεμι" χαρακτηρα και πολυ καλες δυνατοτητες εκτος δρομου, ουσιαστικα ιδιες με το Αφρικα 750 - θα του χαλασεις το χαρακτηρα αν το "μοταρντιασεις".
 

Varonos

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Dakar 6μισο...το καλό
Θα ελεγα να σηκωσεις το τιμονι του ΤΑ650 με αποστατες, το χρυσαφι τιμονι του ΑΤ750 μπαινει επισης αλλα ειναι σαφως πιο χωματινο και απ'οτι καταλαβα εφ'οσον θες ν'αλλαξεις τον μπροστα τροχο με 19αρη δεν εισαι του χωματος. Σηκωμα τιμονιου 2-3εκ το πολυ καθως μετα θαχεις θεμα με τις ντιζες. Το μαμα τιμονι του 650 ειναι πολυ καλο για ασφαλτο, γι'αυτους που πανε χωμα θελει ενα πιο ψηλο και πιο "ισιο" (εγω εχω βαλει της WRP).

Επισης βαλε χαμηλοτερα μαρσπιε εφ'οσον εισαι ψηλος και πιθανα "μπαζωσε" και τη σελα στη θεση του οδηγου, το τελευταιο ενδεικνυται επισης σ'αυτους που πανε χωμα.


Αλλα για 19αρη τροχο ..no-no. To TA650 εχει "ντεμι" χαρακτηρα και πολυ καλες δυνατοτητες εκτος δρομου, ουσιαστικα ιδιες με το Αφρικα 750 - θα του χαλασεις το χαρακτηρα αν το "μοταρντιασεις".

Γιώργο, επειδη εχω διαβάσει αρκετά εδω μέσα και έχω διακρίνει την εμπειρία σου στον χώρο on-off, μόλις μου "πεταξες" απο το μυαλό την αλλαγή του τροχού και αυτό γιατί ναι μεν δεν είμαι του χώματος αλλά θα ήθελα να το ξεκινήσω με το ΤΑ. Οπότε ξεκινάω με τα "εύκολα", όπερ σημαίνει χαμηλά μαρσπιέ και μπάζωμα σέλας...ε αμα πέσει στην αντίληψη μου κανα τιμονι ΑΤ750 χρυσαφί το τσιμπάω.

Ευχαριστώ.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 650 Transalp
εγω ως 1,88 ειχα βαλει αποστατες 25mm της touratech στο μαμα τιμονι και ειχα μπαζωσει την σελα. Η θεση οδηγησης ηρθε εκει που ηθελα και δεν χρειαστηκε να επεμβω στα μαρσπιε.
Μια υπενθυμιση μονο. Με τα 25mm των αποστατων το σωληνακι του φρενου ηταν στο οριο και εστριψα ελαχιστα προς τα εμπρος το δοχειο της αντλιας φρενων χωρις να επηρεασει καπου την μανετα η γενικα το φρεναρισμα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γιώργο, επειδη εχω διαβάσει αρκετά εδω μέσα και έχω διακρίνει την εμπειρία σου στον χώρο on-off, μόλις μου "πεταξες" απο το μυαλό την αλλαγή του τροχού και αυτό γιατί ναι μεν δεν είμαι του χώματος αλλά θα ήθελα να το ξεκινήσω με το ΤΑ. Οπότε ξεκινάω με τα "εύκολα", όπερ σημαίνει χαμηλά μαρσπιέ και μπάζωμα σέλας...ε αμα πέσει στην αντίληψη μου κανα τιμονι ΑΤ750 χρυσαφί το τσιμπάω.
Παναγιωτη σωστος :ok: Πολυ καλα θα κανεις ν'αρχισεις να πας χωματακι με το ΤΑ, αν ητανε να τοχεις μονο για ασφαλτο/ταξιδια τοτε το VStrom που ειχες ητανε σαφως καλυτερο ;)

Και παρε υπ'οψη αυτο που λεει ο Ηλιας-Rigger απο πανου, αν ειναι να βαλεις αποστατες στο μαμισιο νομιζω οτι 20-25χλ ειναι το οριο λογω ντιζων/σωληνακιων. Σε πιο ψηλο αφτερμαρκετ τιμονι δεν χρειαζονται καν αποστατες, μ'αυτο της WRP που εχω εγω δεν νομιζω οτι θα μπαινανε ΚΑΙ αποστατες 20χλ χωρις προβλημα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
To τιμόνι του άφρικα είναι θεόβαρο αφού είναι σιδερένιο αλλά εχει καλές γωνίες. Στο άφρικα δοκίμασα 2 φατμπαρ και δεν με βόλεψε κανένα οπότε ξαναγύρισα στο μαμα με αποστάτες φυσικά.

Για το τρανσάλπ ίσως να υπάρχουν φατμπαρ ή απλά αλουμινένια, που να δίνουν γωνίες κοντά στο μαμα, ας μας πουν οι γνώστες αν εχουν αλλάξει τιμόνι.
 

Varonos

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Dakar 6μισο...το καλό
Παναγιωτη σωστος :ok: Πολυ καλα θα κανεις ν'αρχισεις να πας χωματακι με το ΤΑ, αν ητανε να τοχεις μονο για ασφαλτο/ταξιδια τοτε το VStrom που ειχες ητανε σαφως καλυτερο ;)

Και παρε υπ'οψη αυτο που λεει ο Ηλιας-Rigger απο πανου, αν ειναι να βαλεις αποστατες στο μαμισιο νομιζω οτι 20-25χλ ειναι το οριο λογω ντιζων/σωληνακιων. Σε πιο ψηλο αφτερμαρκετ τιμονι δεν χρειαζονται καν αποστατες, μ'αυτο της WRP που εχω εγω δεν νομιζω οτι θα μπαινανε ΚΑΙ αποστατες 20χλ χωρις προβλημα.

Μετά το vstrom είχα μια αναγκαστική αποχή και μετά πήρα το ΤΑ σαν την πιο αξιόλογη και αξιόπιστη all around λύση στο μπατζετ που είχα. Άσε που το συγκεκριμένο ήταν "λουλούδι" από τον προηγούμενο.

Οκ παιδιά.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Είχα βάλει τιμόνι από Africa στο πρώτο ΤΑ 650 που είχα. Απ΄ότι θυμάμαι στο ύψος έρχεται ακριβώς όπως του ΤΑ, αλλά είναι ελάχιστα μεγαλύτερο σε πλάτος το οποίο δημιουργεί καλύτερο μοχλό για το ύψος σου (εγώ είμαι 1.88).
Το αυξημένο πλάτος δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερο θέμα στις ντίζες - μαρκούτσια αν έχεις βάλει και αποστάτες. Εγώ το είχα λύσει μετατοπίζοντας ελάχιστα τις μανέτες προς το εσωτερικό του τιμονιού και αλλάζοντας ελαφρά την διαδρομή των ντιζών του γκαζιού και του τσοκ.
Το τιμόνι από το Africa νομίζω ότι ήταν πιο ελαφρύ και σίγουρα ποιοτικότερη κατασκευή - βαφή από του ΤΑ και όλα (διακόπτες, βάση) ταιριάζουν ακριβώς.
Οπτικά έδινε μια αίσθηση αναβάθμισης.

Και εγώ είχα μπαζώσει την σέλα και οδηγικά είχε μεταμορφωθεί το ΤΑ ακόμα και στην άσφαλτο σε σβέλτη οδήγηση....
Προσοχή όμως στην σέλα να χρησιμοποιηθεί εφάμιλλο υλικό με αυτό που έχει για να διατηρήσει τα κορυφαία χαρακτηριστικά άνεσης που έχει σε πολύωρες εξορμήσεις!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
To τιμόνι του άφρικα είναι θεόβαρο αφού είναι σιδερένιο αλλά εχει καλές γωνίες. Στο άφρικα δοκίμασα 2 φατμπαρ και δεν με βόλεψε κανένα οπότε ξαναγύρισα στο μαμα με αποστάτες φυσικά.

Για το τρανσάλπ ίσως να υπάρχουν φατμπαρ ή απλά αλουμινένια, που να δίνουν γωνίες κοντά στο μαμα, ας μας πουν οι γνώστες αν εχουν αλλάξει τιμόνι.
Το τιμονι της WRP που εχω εγω ειναι αλουμινενιο και παναλαφρο :cool: Ειναι σαφως πιο "ανοιχτο/ισιο/εντουραδικο" απο το μαμα του 650 το οποιο ειναι πιο "στρηταδικο" σε σχεση με του 600 - το WRP μοιαζει καπως με το μαμα του XRV750 αλλα ειναι διαφορετικο και ειναι και περιπου 1.5-2εκ ψηλοτερο απο το μαμα. Οι γωνιες του μαμα XLV650 παραειναι μεγαλες για σοβαρη χωματινη χρηση, αν και εζησα μαζι του για καποια χρονια πριν βαλω το WRP. Τιμονι fatbar σε Τρανσαλπ δεν εχω δει/ακουσει ποτε ναχει παιξει..

ΥΓ Το ιδιο τιμονι της WRP φοραγε ο Γιαννης @tiflaeisai στο χωματοφτιαγμενο στρωμα που ειχε παλια.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Το τιμονι της WRP που εχω εγω ειναι αλουμινενιο και παναλαφρο :cool: Ειναι σαφως πιο "ανοιχτο/ισιο/εντουραδικο" απο το μαμα του 650 το οποιο ειναι πιο "στρηταδικο" σε σχεση με του 600 - το WRP μοιαζει καπως με το μαμα του XRV750 αλλα ειναι διαφορετικο και ειναι και περιπου 1.5-2εκ ψηλοτερο απο το μαμα. Οι γωνιες του μαμα XLV650 παραειναι μεγαλες για σοβαρη χωματινη χρηση, αν και εζησα μαζι του για καποια χρονια πριν βαλω το WRP. Τιμονι fatbar σε Τρανσαλπ δεν εχω δει/ακουσει ποτε ναχει παιξει..

ΥΓ Το ιδιο τιμονι της WRP φοραγε ο Γιαννης @tiflaeisai στο χωματοφτιαγμενο στρωμα που ειχε παλια.
Δηλαδη George τα τιμόνια των ΤΑ600/650 ήταν διαφορετικά?

Varonos δεν ξέρω αν βοηθάει το παρακάτω λινκ της Tomaselli που έχει δύο τιμόνια(αλουμίνιο,σιδερένιο) για ΤΑ600 και Αfrica αλλά έχει διαστάσεις(και τρόπο μέτρησης) και ισως μπορέσεις να κάνεις μια σύγκριση με το δικό σου
http://www.domino-group.com/it/catalogue/handleBars_List.aspx?searchMode=searchMoto&filterBrand=Honda&filterModel=AFRICA TWIN
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δηλαδη George τα τιμόνια των ΤΑ600/650 ήταν διαφορετικά?
Γιωργο ναι, το τιμονι του 600 ητανε παρομοιο με των μονοκυλινδρων μεσαιων on-off της εποχης, με ενσωματωμενο μπαρακι. Το 650 εισηγαγε πιο "στρηταδικο" τιμονι που πηγαινε πακετο με την πιο "GT" λειτουργια του / στησιμο του σε σχεση με το 600, χωρις μπαρακι (αν και η Χονδα εδινε "βιδωτο" μπαρακι γι'αυτους που το θελανε σαν επισημο αξεσουαρ).
 
Τελευταία επεξεργασία:

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750
KAWASAKI kx 250
To τιμόνι του άφρικα είναι θεόβαρο αφού είναι σιδερένιο αλλά εχει καλές γωνίες. Στο άφρικα δοκίμασα 2 φατμπαρ και δεν με βόλεψε κανένα οπότε ξαναγύρισα στο μαμα με αποστάτες φυσικά.

Για το τρανσάλπ ίσως να υπάρχουν φατμπαρ ή απλά αλουμινένια, που να δίνουν γωνίες κοντά στο μαμα, ας μας πουν οι γνώστες αν εχουν αλλάξει τιμόνι.
μετα τα ''μαμα'' τιμονια , το πλεον καταλληλο(ισως και το μοναδικο) σε αλουμινιο ειναι renthal enduro...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
μετα τα ''μαμα'' τιμονια , το πλεον καταλληλο(ισως και το μοναδικο) σε αλουμινιο ειναι renthal enduro...
Χωρις να ειμαι σιγουρος, νομιζω οτι αυτο εχει βαλει ο Κονκωστης @konkost, αν ειναι χρυσαφι οπως το μαμα ειναι μαλλον αυτο.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750
KAWASAKI kx 250
Εννοείς από πλευράς εργονομίας?
ναι γιωργη....ειναι σχεδον μαμα...και αφου δεν τον ενδιαφερει το χωμα θα ελεγα οτι ειναι μονοδρομος να επιλεξει αυτο και μονο αυτο....
εαν το συνδυασει και με τους καταλληλους αποστατες θα εχει περισσοτερες επιλογες παραμετροποιησης στο να βρει την ιδανικη θεση οδηγησης...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Χωρις να ειμαι σιγουρος, νομιζω οτι αυτο εχει βαλει ο Κονκωστης @konkost, αν ειναι χρυσαφι οπως το μαμα ειναι μαλλον αυτο.
Της afam εχω βαλει που το εδεινε για africa
To δικο σου της wrp ειναι παντως σαφως πιο ποιοτικο σε φινιρισμα απο το δικο μου και φυσικα με διαφορετικες γωνιες οι οποιες ομως δεν μου αρεσουν απο το λιγο που το οδηγησα Προτιμω αυτο της afam που εχω
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
@Varonos
Αν θελεις μπορουμε να βρεθουμε καποια στιγμη να δοκιμασεις το δικο μου ΤΑ ωστε να εχεις μια ιδεα για το τιμονι της afam και για την μπαζωμενη σελα που εχω
Την σελα μαλιστα μπορω να σου την δανεισω και μερικες μερες ωστε να δεις τι τελικα θα κανεις
 

Varonos

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Dakar 6μισο...το καλό
ναι γιωργη....ειναι σχεδον μαμα...και αφου δεν τον ενδιαφερει το χωμα θα ελεγα οτι ειναι μονοδρομος να επιλεξει αυτο και μονο αυτο....
εαν το συνδυασει και με τους καταλληλους αποστατες θα εχει περισσοτερες επιλογες παραμετροποιησης στο να βρει την ιδανικη θεση οδηγησης...
Γιώργη η αλήθεια είναι οτι θέλω πλέον να μπω ενεργά στο χώμα με την μοτο...επαφή εχω αλλά από αλλο σπορ με δυο τροχούς, enduro bikes (ποδήλατα) αν έχεις ακουστά
 
Top Bottom