Απορίες για αναβαθμίσεις-αλλαγές σε ΤΑ 650

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Βγάζω κύριος τα καλάμια μου να αλλάξω τα λαδάκια τους...ανοίγω τις τάπες και μου "πετάγονται" 12εκ spacers...μου έκανε μεγάλη εντύπωση γιατί προφορτίζουν αρκετά τα ελατήρια(Ohlins) πιστεύω και γι αυτό το ένιωθα και τόσο σκληρό...πήρα στον Τασούλη και μου είπαν οτι έτσι τα δίνει...εμένα μου φαίνεται υπερβολικά τα 12εκ! ξέρει κάοιος κάτι; φοράει κάποιος ohlins ελατήρια μπροστα; έστειλα και ένα μελι στην μαμα ohlins να δω τι θα μου πουνε...
Ιδανικά -για να έχεις ολοκληρωμένη άποψη- θα έπρεπε να συγκρίνεις το μήκος των μαμά ελατηρίων με τα Ohlins. Θα μπορούσες να φτιάξεις εύκολα spacers σε διάφορα μήκη και να παίξεις μέχρι να βρεις το ιδανικό για εσένα καθώς υπάρχουν και άλλοι παράγοντες στο σετάρισμα μιας ανάρτησης (π.χ. βάρος αναβάτη ή συνεργασία με τη πίσω ανάρτηση).
Εγώ πριν μπω σε έξοδα θα δοκίμαζα να βάλω κοντύτερο spacer αλλά καλό είναι να ξέρεις ποιο ήταν το μήκος των μαμά ελατηρίων για να έχεις μια εικόνα.
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Πίσω φοράω Hyperpro ελατήριο. Έβαλα επίτηδες 10αρι λάδι μπροστά αλλά παραμένει αρκετά σκληρό. Έστω για τα γούστα μου. Πιστεύω ότι τα 12ποντα spacers προφορτιζουν παρά πολύ τα ελατήρια. Θα πάω μια βόλτα από Τασουλη όταν επιστρέψω με το καλό για να μιλήσω από κοντά. Θα σας ενημερώσω....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Reactions: est

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αν εχεις τα μαμισια ελατηρια, μετρα μηκος και συγκρινε. Εχω εγω τα μαμισια στο γκαραζ μου και θα μπορουσα να μετρησω το μηκος τους αλλα δεν ειμαι εκει..
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Ιδανικά -για να έχεις ολοκληρωμένη άποψη- θα έπρεπε να συγκρίνεις το μήκος των μαμά ελατηρίων με τα Ohlins. Θα μπορούσες να φτιάξεις εύκολα spacers σε διάφορα μήκη και να παίξεις μέχρι να βρεις το ιδανικό για εσένα καθώς υπάρχουν και άλλοι παράγοντες στο σετάρισμα μιας ανάρτησης (π.χ. βάρος αναβάτη ή συνεργασία με τη πίσω ανάρτηση).
Εγώ πριν μπω σε έξοδα θα δοκίμαζα να βάλω κοντύτερο spacer αλλά καλό είναι να ξέρεις ποιο ήταν το μήκος των μαμά ελατηρίων για να έχεις μια εικόνα.
Αν στο ειπε ο ΙΔΙΟΣ ο Τασουλης ...ετσι πρεπει να ειναι
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν στο ειπε ο ΙΔΙΟΣ ο Τασουλης ...ετσι πρεπει να ειναι
Δε πολυκατάλαβα αν απαντάς σε εμένα ή στπν @Varonos. Εμένα προσωπικά δε μου είπε ο Τασούλης τίποτα (αν και σέβομαι απόλυτα κάθε άποψη του, τυγχάνει να γνωρίζω πολύπλευρα περί τί ανθρώπου πρόκειται). Απλά τη γνώμη μου κατέθεσα για να μη μπει ο φίλος στη διαδικασία αλλαγής ελατηρίων χωρίς σοβαρό λόγο.

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Δε πολυκατάλαβα αν απαντάς σε εμένα ή στπν @Varonos. Εμένα προσωπικά δε μου είπε ο Τασούλης τίποτα (αν και σέβομαι απόλυτα κάθε άποψη του, τυγχάνει να γνωρίζω πολύπλευρα περί τί ανθρώπου πρόκειται). Απλά τη γνώμη μου κατέθεσα για να μη μπει ο φίλος στη διαδικασία αλλαγής ελατηρίων χωρίς σοβαρό λόγο.

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για τον Βαρωνο ηταν,απλα ποσταρα την απαντηση λαθος
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Δε πολυκατάλαβα αν απαντάς σε εμένα ή στπν @Varonos. Εμένα προσωπικά δε μου είπε ο Τασούλης τίποτα (αν και σέβομαι απόλυτα κάθε άποψη του, τυγχάνει να γνωρίζω πολύπλευρα περί τί ανθρώπου πρόκειται). Απλά τη γνώμη μου κατέθεσα για να μη μπει ο φίλος στη διαδικασία αλλαγής ελατηρίων χωρίς σοβαρό λόγο.

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σωστος. Δεν πρόκειται να μπω στην διαδικασία εξόδων πριν διελευκανω το "έγκλημα".
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Αν εχεις τα μαμισια ελατηρια, μετρα μηκος και συγκρινε. Εχω εγω τα μαμισια στο γκαραζ μου και θα μπορουσα να μετρησω το μηκος τους αλλα δεν ειμαι εκει..
Το κακό είναι δεν τα έχω τα μαμισια. Αν τα έχει κάποιος ας τα μετρήσει όταν γυρίσει. Και εγώ εκτός είμαι.
Ευχαριστώ.
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Για να μην ειναι στον "αερα" το θέμα με τα μπροστινό μου, απλά να σας πω οτι τα spacers επρεπε να ήταν 10εκ και οχι 12.

Τώρα θα ήθελα απόψεις να φιλτράρω για ελαστικά 50-50. Δεν έχω προηγούμενη εμπειρία απο τετοιου ειδους ελαστικα καθότι τα προηγούμενα κορίτσια ή ηταν street ή on-off με ασφάλτινα.
Θέλω να κάνει σωστά την δουλεία του 50-50 το ελαστικό.
Ευχαριστώ.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Για να μην ειναι στον "αερα" το θέμα με τα μπροστινό μου, απλά να σας πω οτι τα spacers επρεπε να ήταν 10εκ και οχι 12.

Τώρα θα ήθελα απόψεις να φιλτράρω για ελαστικά 50-50. Δεν έχω προηγούμενη εμπειρία απο τετοιου ειδους ελαστικα καθότι τα προηγούμενα κορίτσια ή ηταν street ή on-off με ασφάλτινα.
Θέλω να κάνει σωστά την δουλεία του 50-50 το ελαστικό.
Ευχαριστώ.
Τι εννοεις;
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Απόψεις ζητάω για να εχω τροφή για σκεψη για 50-50 ελαστικο.
Dual sport ελαστικο που λενε και στο χωριό μου.
50%χωμα 50%ασφαλτο.
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
50/50 εννοούμε τα TKC80, Anlas CapraX και τα Wild όταν και αν κυκλοφορήσουν σε διαστάσεις 120/130 πίσω.. αυτής της συνομοταξίας τέλος πάντων.
Οι περισσότεροι λένε πως τα Continental "κερδίζουν".
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
50/50 εννοούμε τα TKC80, Anlas CapraX και τα Wild όταν και αν κυκλοφορήσουν σε διαστάσεις 120/130 πίσω.. αυτής της συνομοταξίας τέλος πάντων.
Οι περισσότεροι λένε πως τα Continental "κερδίζουν".
δεν ξερω στη διάσταση που λες, αλλά στα 110/80/19 - 150/70/17 τα wild κερδίζουν και με διαφορά.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Αν εννοω σωστα το 50-50 τοτε ειμαι κ γω στην ιδια φαση καθως ζυγωνει ο καιρος για αλλαγη ελαστικων κ θεοω κατι τετοιο.
μεχρι τωρα σκεφτομαι για Metzeler Sahara και Dunlop Trailmax,
τα μεν πρωτα τα ξερω αφου τα φορουσα επι 3φορες στο Τενερε κ ειναι πραγματι εγγιηση
ενω τα δευτερα βλπεω να τα παινευει ο @XLGeorge κ η αποψη του μετραει...
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Dunlop Trailmax τοποθέτησα πρώτη φορά πριν απο περίπου 35000km. Θεωρώ πως είναι ένα τίμιο ελαστικό γι αυτό ακριβώς που είναι (50-50).
Χωρίς να βγάζει πολύ θόρυβο θα σε φέρει σε αρκετά μεγάλες κλίσεις στην άσφαλτο είτε μόνο σου είτε φορτωμένο. Ζεσταίνεται σχετικά εύκολα, αλλά δεν θέλει πίεση στο όριο. Εκεί θα γλιστρήσει... (Κατάφερα κι έδιωξα το μπροστινό σε μεγάλη πίεση, αλλά το έσωσα..)
Στο χώμα τώρα, πάλι δεν θα περιμένεις πολλά. Με την πυκνή (για χωμάτινο) χάραξη που έχει, δεν μπορεί να γκριπάρει όπως ένα χωμάτινο, αλλά θα σε πάει και θα σε περάσει από δυσκολούτσικα κομμάτια των βουνών μας.
Γενικά για χρήση on-off θεωρώ πως είναι απο τις καλύτερες επιλογές.
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Αν πας αρκετό χώμα βάλε wild...απλά απίθανα...και στην άσφαλτο πάρα πολύ καλά αλλά τρώγονται σχετικά γρήγορα...ανάλογα τη μοτό.

Αν είσαι πιο πολύ σε ασφάλτινα τερέν και θέλεις ένα πολύ καλό λάστιχο για χώμα τότε trailmax, αλλά τα wild στο χώμα κερδίζουν με διαφορά, όπως λέει και ο forester .

Στάθμισε τις ανάγκες και τις συνήθειες σου........
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Διάβασα αρκετά θέματα και δω και στα ξενα forum και απλά μου επιβεβαιώνετε την επικράτηση του trailmax στο 50-50 και του wild στο επομενο σκαλί για αρκετο χωμα.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Βαρόνε όπως κατάλαβες οι απαντήσεις διαφέρουν ανάλογα με το πως βλέπει ο καθένας το "50/50".
Βλέποντας λοιπόν μέσα από το δικό σου πρίσμα, το να πας στην λύση των Trailmax το βρίσκω μια καλή και ασφαλή επιλογή.
ΥΓ. Είδα τα Wild σε διάσταση 130/80-17 διαθέσιμα. Αν έβαζα το Τρανσαλπ μου χώμα θα ήταν shortlisted.
 
Top Bottom