Απορίες για αναβαθμίσεις-αλλαγές σε ΤΑ 650

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αν εννοω σωστα το 50-50 τοτε ειμαι κ γω στην ιδια φαση καθως ζυγωνει ο καιρος για αλλαγη ελαστικων κ θεοω κατι τετοιο.
μεχρι τωρα σκεφτομαι για Metzeler Sahara και Dunlop Trailmax,
τα μεν πρωτα τα ξερω αφου τα φορουσα επι 3φορες στο Τενερε κ ειναι πραγματι εγγιηση
ενω τα δευτερα βλπεω να τα παινευει ο @XLGeorge κ η αποψη του μετραει...
Συνονοματε George :) τα Sahara ειναι σαφως πιο χωματινα απο τα Trailmax αλλα ειναι ακριβα και εχουν σαφως περισοτερο θορυβο κυλισης, τα Trailmax ειναι μια πολυ καλη "all round" επιλογη που ταιριαζει με τον χαρακτηρα του Τρανσαλπ. Πληροφοριακα, σ'αυτη την κατηγορια εμπιπτουν και τα Bridgestone TW41/42, που ειναι αναμεσα στα Trailmax και Sahara απο πλευρας χωματινων δυνατοτητων και εχουν περιπου την ιδια τιμη με τα Trailmax αλλα θελουν προσοχη στο βρεγμενο σε συγκριση με τα αλλα δυο.

Ολα αυτα τα λαστιχα τρωγονται σχετικα γρηγορα (το πισω) και θελουν προσοχη στις πιεσεις στο ταξιδι για να βγαλει το πισω 10-12000χμ, ποτε λιγοτερο απο 32psi μπρος-πισω και πισω μεχρι 38psi δικαβαλος φορτωμενος με αποσκευες (το 29-29 που λεει η Χονδα για το Τρανσαλπ το ξεχναμε). Και αλλαζουμε ενα μπρος - δυο πισω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Για να μην ειναι στον "αερα" το θέμα με τα μπροστινό μου, απλά να σας πω οτι τα spacers επρεπε να ήταν 10εκ και οχι 12.
Δηλ. τα στανταρ spacers της Ohlins προφορτιζουν το μπροστινο κατα 20mm? o_O Τι εκανες τελικα, εκοψες τα spacers ή εβαλες αλλα? Και πως ειναι τωρα το μπροστινο? Ρωταω γιατι ενας φιλος εχει τα μπροστινα Ohlins στο ραφι, ταβαλε και ταβγαλε επειδη εχει και τη μεση του και τον ταλαιπωρησανε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Δηλ. τα στανταρ spacers της Ohlins προφορτιζουν το μπροστινο κατα 20mm? o_O Τι εκανες τελικα, εκοψες τα spacers ή εβαλες αλλα? Και πως ειναι τωρα το μπροστινο? Ρωταω γιατι ενας φιλος εχει τα μπροστινα Ohlins στο ραφι, ταβαλε και ταβγαλε επειδη εχει και τη μεση του και τον ταλαιπωρησανε.
Γιώργο δεν έχω προλάβει να κάνω τίποτα ακόμη.Απο εβδομάδα που θα αλλάξω ή κόψω (θέλω να τα κόψω αν μπορέσω) τα spacers θα γράψω άμεσα τις εντυπώσεις μου.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Συνονοματε George :) τα Sahara ειναι σαφως πιο χωματινα απο τα Trailmax αλλα ειναι ακριβα και εχουν σαφως περισοτερο θορυβο κυλισης, τα Trailmax ειναι μια πολυ καλη "all round" επιλογη που ταιριαζει με τον χαρακτηρα του Τρανσαλπ. Πληροφοριακα, σ'αυτη την κατηγορια εμπιπτουν και τα Bridgestone TW41/42, που ειναι αναμεσα στα Trailmax και Sahara απο πλευρας χωματινων δυνατοτητων και εχουν περιπου την ιδια τιμη με τα Trailmax αλλα θελουν προσοχη στο βρεγμενο σε συγκριση με τα αλλα δυο.

Ολα αυτα τα λαστιχα τρωγονται σχετικα γρηγορα (το πισω) και θελουν προσοχη στις πιεσεις στο ταξιδι για να βγαλει το πισω 10-12000χμ, ποτε λιγοτερο απο 32psi μπρος-πισω και πισω μεχρι 38psi δικαβαλος φορτωμενος με αποσκευες (το 29-29 που λεει η Χονδα για το Τρανσαλπ το ξεχναμε). Και αλλαζουμε ενα μπρος - δυο πισω.
να προσθεσω και τα ΤW47/48 Bridgestone που φοραει απο το εργοστασιο,απ'οτι θυμαμαι δεν ειναι κακο αλλα σιγουρα οχι Sahara, μαλλον ομως θα δοκιμασω τα Trailmax...ωστε να εχω μια παοψη κ γ'αυτα.
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
να προσθεσω και τα ΤW47/48 Bridgestone που φοραει απο το εργοστασιο,απ'οτι θυμαμαι δεν ειναι κακο αλλα σιγουρα οχι Sahara, μαλλον ομως θα δοκιμασω τα Trailmax...ωστε να εχω μια παοψη κ γ'αυτα.
Και εγω Γιώργο αμα δεν καταφέρω να έχω δυο ζευγάρια λάστιχα, χωματινα και ασφάλτινα, για trailmax με βλέπω. Αν και έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τα Shinko και τα Anlas, και θα το ψάξω λιγό ακόμα
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
@Varonos καλό είναι να δώσεις περισσότερη βάση στη γνώμη των κατόχων και πρώην κατόχων XLV καθώς όλα τα ελαστικά δεν συμπεριφέρονται με τον ίδιο τρόπο σε διαφορετικές μηχανές. Δύναμη στο τροχό, βάρος και κατανομή βάρους μπρος-πίσω επηρεάζουν τη συμπεριφορά ελαστικών διαφορετικά.
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Σε trailmax 130/80-17 πισω θα το σηκώσει; ξέρω οτι θα είναι πιο "αργό" στο πλαγιασμα και οτι θα φαγωθεί στο κέντρο πιο γρήγορα αλλά αυτά οκ. αλλα θέματα σοβαρότερα θα υπάρξουν;
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
αφου βγαζει 120αρι ποιος ο λογος να ζαλιζεις το μυαλο με επιπελον σκεψεις/προβληματισμους -αν μου επιτρεπεις φυσικα-...
εγω ειλικρινα το μονο διλλημα που εχω ειναι Σαχαρα η' ΤραιλΜαχ...με τα πρωτα να εχουν προβαδισμα...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σε trailmax 130/80-17 πισω θα το σηκώσει; ξέρω οτι θα είναι πιο "αργό" στο πλαγιασμα και οτι θα φαγωθεί στο κέντρο πιο γρήγορα αλλά αυτά οκ. αλλα θέματα σοβαρότερα θα υπάρξουν;
Kανενα προβλημα! Εχω βαλει 130αρι πολλες φορες

(Με το 130αρι χαμηλωνει το πισω μερος κατα 4χιλιοστα Αυτο εφοσον συγκριθει με ενα ιδιας μαρκας και μοντελου 120αρι Στο δρομο ομως δεν το καταλαβαινεις)
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εγω θα σου πω για αυτα που εχω δοκιμασει στο ΤΑ
Pireli MT 21: Δεν ειναι 50-50 τουλαχιστον οπως το εννοειτε ειναι κατι παραπανω για μαλακο και λασπερο χωμα απιστευτο κρατημα στο στεγνο, σε φρενα και επιταχυνση ακομα και στις ασπρες διαγραμμισεις!! Και στις στροφες να ακουμπουν τα αυτια κατω Υπαρχει ασαφεια βεβαια σε στροφες με πολλα λογω μεγαλου τακουνιου Στο βρεγμενο ειναι επικινδυνο ειδικα στην γυαλισμενη ασφαλτο της πολης

bridgestone tw41 Eχω δοκιμασει μονο το πισω (με μπροστινο TKC80 και με karoo 3) Παρα πολυ καλο σε στεγνο χωμα και σε λιγο πετρωδες Για λασπη φυσικα δεν!Στην ασφαλτο ακομα και xωρις πλεον τακουνι κραταγε παρα πολυ καλα Δοκιμασμενο σε Δομοκο δικαβαλος και φορτομενος οταν ακομα ηταν σχετικα φρεσκο εστριβα χωρις φοβο αλλα με παθος :D ) Στην βρεγμενη πολη απλως συμπαθητικο Θελει προσοχη

Karoo 3 Μαπα σε οποιο χωματινο τεραιν και αν το δοκιμασα Ειδικα σε σαθρο ειναι απαραδεκτο! Σε ασφαλτο ακομα και σε αυτην της γυαλισμενης με σκονη της καλοκαιρινης αθηνας παρα πολυ καλο Σε βρεγμενο δεν ξερω, δεν το δοκιμασα

bridgestone ΤW47/48 (τα πρωτης τοποθετησης στο ΤΑ) Δεν θυμαμαι καλα πλεον μετα απο τοσα χρονια που τα πεταξα τι ρολο βαρανε αλλα θυμαμαι γιατι τα πεταξα Εχασα δυο φορες το μπροστινο σε ηπιο στριψιμο σε επαρχιακο Στο χωμα δεν θυμαμαι αλλα σιγουρα δεν κανουν οπως τα περισσοτερα με πυκνο τακουνι σε λασπη

continental TKC80 Η επιλογη μου για μια μεση λυση απο αποψη οικονομιας και κρατηματος παντου Το μπροστα βγαζει απιστευτα πολλα χλμ Το εχω αφησει μεχρι και 24000 χλμ :eek: Βεβαια απο τα περιπου 14-16000 χλμ διωχνει αποτομα και απροειδοποιητα Το πισω φυσιολογικη για τακουνατο αυτης της κατηγοριας φθορα στην ασφαλτο (5-7000 χλμ) Στο χωμα πολυ καλο και καλυτερο σε πετρωδες εδαφος Σε μαλακο και ειδικα σε λασπη περναει αλλα με την δεουσα προσοχη και καθαριζει σχετικα ευκολα αν πατας και σε νερολακουβες Σε σαθρο ας πουμε με προσοχη ΟΚ Στην ασφαλτο της πολης το μπροστα μπορει να σε προδωσει στα φρενα αν και γνωριζοντας το μαθαινεις μεχρι που μπορει Δεν θα σε στειλει λοιπον απροειδοποιητα Σε ταξιδι και επαρχιακο κανενα προβλημα
Εχοντας μια εξτρα ζαντα πισω με το TKC80 αφηνω το μπροστα ως εχει και χρησιμοποιω ενα οποιοδηποτε λαστιχο για πισω για μεσα στην πολη (τακουνατο ΄η ασφαλτινο) που κινουμαι συνηθως και για τα μικρα ασφαλτινα ταξιδια-βολτες

Αυτα...
Αν θελεις περεταιρω λεπτομερεις ρωτα
 

GIOUL

Μέλος
Περιοχή
ΚΑΡΔΙΤΣΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
HONDA XL650V TRANSALP 2002
Φιλε μου εγω εχω να σου προτεινω το METZELER TOURANCE απο αυτα που εχω δοκιμασει ειναι το καλυτερο(continental trail atack,michelin anakee ii,bridgestone 501-502)για τα υπολοιπα δεν εχω προσωπικη αποψη.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Σε trailmax 130/80-17 πισω θα το σηκώσει; ξέρω οτι θα είναι πιο "αργό" στο πλαγιασμα και οτι θα φαγωθεί στο κέντρο πιο γρήγορα αλλά αυτά οκ. αλλα θέματα σοβαρότερα θα υπάρξουν;
Το μονο θεμα ειναι οτι θα γινει η μοτο λιιγο πιο "αργη" στο στριψιμο χωρις καποιο πλεονεκτημα αλλου, τα 45 αλογακια που εχει στον τροχο το ΤΑ650 κατεβαινουν μια χαρα στο δρομο με 120 πισω οσο "αγριο" δεξι χερι και ναχει ο καβαλαρης. Ο μονος λογος να μπει 130 ειναι αν δεν βγαινει / δεν υπαρχει το πισω λαστιχο σε 120.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
εγω ειλικρινα το μονο διλλημα που εχω ειναι Σαχαρα η' ΤραιλΜαχ...με τα πρωτα να εχουν προβαδισμα...
Συνονοματε, αν μπορεις να δωσεις τα επιπλεον χρηματα για Σαχαρα, ειναι οτι καλυτερο εχω φορεσει στο ΤΑ650 για γενικη 50/50 χρηση οπως αυτη εννοειται εδω. Εχουν μεν παραπανω θορυβο απο τα Trailmax λογω χαραξης/τακουνιων αλλα κρατανε απιστευτα παντου σε στεγνο και βρεγμενο και, το κυριοτερο, διατηρουν αυτα τα χαρακτηριστικα μεχρι το πελμα τους να γινει "γουλι". Και εχουν το πλεονεκτημα οτι ειναι σαφως καλυτερα απο τα trailmax στο χωμα, μεχρι και σε ψιλο-αγριες χωματαδες εχω κατεβει μαζι τους - οπου εχουν θεμα μονο στην πολυ λασπη.


Πληροφοριακα εχω φορεσει στο ΤΑ τα εξης ντεμι λαστιχα: τα μαμισια TW47/48 (2 μπρος, 4 πισω - εχουν θεμα στο βρεγμενο και σε γυαλισμενη ασφαλτο, ειναι παρομοια με τα Trailmax στο χωμα), Σαχαρα (πολλα ζευγαρια, οτι καλυτερο για γενικη χρηση που περιλαμβανει και σοβαρο χωμα), TW42 (μονο πισω, πολυ καλο για χρηση παρομοια με του Σαχαρα αλλα θελει προσοχη στο βρεγμενο), Trailmax K760 (2 ζευγαρια, καλα παντου και τα καλυτερα για γενικη χρηση που περιλαμβανει απλως χωματινες διασχισεις) και Tourance (τα καλυτερα απο πλευρας μακροζωιας και για ασφαλτινο φορτωμενο ταξιδι με ψηλες ταχυτητες, σχεδον αποδεκτα στις χωματινες διασχισεις αλλα ζεσταινονται αργα και διωχνουν οταν τα πιεζει κανεις στα ορια).

Απο τακουνατα TKC80 (η επιλογη μου, εχω κι'εγω πια ενα τετοιο μονιμα μπροστα και το αλλαζω μονο για ταξιδια στο εξωτερικο), ΜΤ21 (1 ζευγαρι, δεν τα ξαναφορεσα επειδη ειναι κινδυνος-θανατος στο βρεγμενο και επειδη δεν ειναι για ταχυτητες πανω απο 120-130χμω, κοβουν τακουνια στο δικαβαλο ακομα και με 100χμω), Anlas CapraX (1 ζευγαρι, γλυστρανε απιστευτα στο βρεγμενο, επισης στα ορια στην στεγνη ασφαλτο αλλα ειναι πολυ καλα στο χωμα) και T63 (οτι καλυτερο στο χωμα αλλα δεν ειναι για μονιμα πανω καθως τρωγωνται πολυ γρηγορα και θελουν επισης προσοχη στο βρεγμενο, τετοιο εχω στον δευτερο πισω τροχο).
 
Τελευταία επεξεργασία:

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
αφου βγαζει 120αρι ποιος ο λογος να ζαλιζεις το μυαλο με επιπελον σκεψεις/προβληματισμους -αν μου επιτρεπεις φυσικα-...
εγω ειλικρινα το μονο διλλημα που εχω ειναι Σαχαρα η' ΤραιλΜαχ...με τα πρωτα να εχουν προβαδισμα...
Γιώργο φυσικά και σου "επιτρέπω", συζητηση κάνουμε και πρέπει να παραθέτονται όλες οι απόψεις-σκέψεις.
Εγώ μετά τα πολύ κατατοπιστικά γραφόμενα των@konkost και @XLGeorge και επειδή θέλω το κατι παραπάνω στοn τομεα off ειμαι μεταξύ tkc 80 και sahara. Τα δευτερα δοκιμασμενα απο πολύ φίλο στα ορια τους τοσο σε ασφαλτο οσο και χωμα με τις καλυτερες εντυπώσεις αλλά σε dakar 650.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εγώ μετά τα πολύ κατατοπιστικά γραφόμενα των@konkost και @XLGeorge και επειδή θέλω το κατι παραπάνω στοn τομεα off ειμαι μεταξύ tkc 80 και sahara. Τα δευτερα δοκιμασμενα απο πολύ φίλο στα ορια τους τοσο σε ασφαλτο οσο και χωμα με τις καλυτερες εντυπώσεις αλλά σε dakar 650.
Παναγιωτη, αν μιλαμε για αρκετο χωμα που περιλαμβανει και την χειμερινη περιοδο με λασπες κλπ, τοτε θα συνιστουσα TKC80. Αλλα εχε υπ'οψη οτι το πισω θα βγαλει περιπου 8000χμ και μετα τα 6500χμ δεν θαχει τακουνι για σοβαρο χωμα.

Για οσους πανε αρκετο χωμα, μια λυση για ΤΑ600/650 ειναι να εχουν ενα δευτερο πισω τροχο καθως βρισκεται μεταχειρισμενος (με δισκοπλακα) με περιπου 100€ ή και λιγοτερο, δηλ. περιπου οσο το κοστος ενος πισω λαστιχου. Το βγαλε/βαλε τροχο ειναι σχετικα ευκολο, οποτε μπορει κανεις για παραδειγμα ναχει συνδυασμο TKC80 με ενα πιο ασφαλτινο πισω λαστιχο για καθε μερα. Πληροφοριακα, εγω εχω TKC80 μπροστα μονιμα και πισω ενα τροχο με Τ63 για χωματινες και με Σαχαρα ή TW42 για καθε μερα (ή ακομη και για "μαλακες" χωματινες οταν δεν εχω χρονο ν'αλλαξω τροχο). Ετσι αποφευγει κανεις να τρωει το πισω χωματινο λαστιχο στο καθε μερα.
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
@XLGeorge Γιώργο αν τελικά καταλήξω στα TKC80 σε πρώτη φάση θα τα έχω και καθε μέρα και ίσως στην δευτερη αλλαγή πίσω ελαστικού ή νωρίτερα αν μπορώ να πάρω και ένα δεύτερο τροχό,αλλά τώρα δεν μπορώ οικονομικα.Το καλό είναι οτι η δουλειά μου δεν ειναι πάνω απο 1 χλμ απο το σπίτι! Οπότε θα γλυτώσει αρκετά άσκοπα καθημερινα χλμ το ελαστικο.
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Γεια σας,γεια σας επειδη θα αλλαξω τα λαδια στα μπροστινα η honda δινει υψος σταθμης με τα μαμα ελατηρια 141mm,αυτο σε ποσα ml μεταφραζεται;;
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γεια σας,γεια σας επειδη θα αλλαξω τα λαδια στα μπροστινα η honda δινει υψος σταθμης με τα μαμα ελατηρια 141mm,αυτο σε ποσα ml μεταφραζεται;;
542 ml.

Εννοειται οτι δεν μπορουμε να μετρησουμε 0.1mm σταθμη, ουτε 2 ml ογκο, οποτε οι παραπανω προδιαγραφες ειναι ουσιαστικα 14 cm σταθμη και 540 ml ογκος.
 
Top Bottom