Απορίες για αναβαθμίσεις-αλλαγές σε ΤΑ 650

Varonos

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
....without....
@Varonos
Αν θελεις μπορουμε να βρεθουμε καποια στιγμη να δοκιμασεις το δικο μου ΤΑ ωστε να εχεις μια ιδεα για το τιμονι της afam και για την μπαζωμενη σελα που εχω
Την σελα μαλιστα μπορω να σου την δανεισω και μερικες μερες ωστε να δεις τι τελικα θα κανεις
Σε ευχαριστώ για την κίνηση Κώστα...θα έρουμε σε επαφή.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750
KAWASAKI kx 250
Γιώργη η αλήθεια είναι οτι θέλω πλέον να μπω ενεργά στο χώμα με την μοτο...επαφή εχω αλλά από αλλο σπορ με δυο τροχούς, enduro bikes (ποδήλατα) αν έχεις ακουστά
:secret:εχεις τον ανθρωπο μας XLGeorge .....:ok:
ξεκινα να τον συμβουλευεσαι και να τον εμπιστευεσαι...
υπαρχουν και αλλοι εδω μεσα....
θα εμφανιστουν σιγα-σιγα και θα βοηθησουν....;)konkost
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
Varadero, DRZ400E
Χαιρετώ την παρέα.
Επειδή είμαι ψηλό μανάρι (1.90) ειμαι σε σκέψη να αλλάξω το τιμόνο της καλής μου με ένα με πιο μεγάλο rise...
Επειδή κι εγώ είμαι αψηλό αγόρι, (σε τρώω και 3 πόντους) έκανα την άλλη πατέντα. Έβαλα αποστάτες 3ποντους και γωνιακούς, αλλά τους έβαλα ανάποδα !
Το τιμόνι ''έφυγε'' λίγο μπροστά και άνοιξε η γωνία των χεριών μου πάνω στην μηχανή.



Αυτό βελτίωσε τον τρόπο που οδηγώ στο χώμα, αλλά και πάλι δεν μπορώ να σηκωθώ τελείως όρθιος. Μία μικρή κλίση στην ράχη, μένει... Ψάχνομαι κι εγώ για μασπιέδες....
 

Varonos

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
....without....
Επειδή κι εγώ είμαι αψηλό αγόρι, (σε τρώω και 3 πόντους) έκανα την άλλη πατέντα. Έβαλα αποστάτες 3ποντους και γωνιακούς, αλλά τους έβαλα ανάποδα !
Το τιμόνι ''έφυγε'' λίγο μπροστά και άνοιξε η γωνία των χεριών μου πάνω στην μηχανή.



Αυτό βελτίωσε τον τρόπο που οδηγώ στο χώμα, αλλά και πάλι δεν μπορώ να σηκωθώ τελείως όρθιος. Μία μικρή κλίση στην ράχη, μένει... Ψάχνομαι κι εγώ για μασπιέδες....

Επ κι αλλο λελεκι με τρανσαλπ Χαχαχα. Σωστό και αυτό που έχεις κάνει.
 

kazaven

Μέλος
Όνομα
Βενος
Μοτό
Africa twin
Παιδιά είχα αρκετά χρόνια το ΤΑ650. Είμαι 1.92 και σε όρθια θέση έβγαζα βασανο. Η λύση που βρήκα : Άλλαξα το μπροστινό με αφρικα 750 με λίγο φαγωμα στις μάνες για να μπουν τα καλάμια. Στο πίσω έβαλα το μεταλακι σε σχήμα Π από αφρικα 750. Πήρα χαμηλότερα μαρσπιε κατά 3cm από το λινκ που έδωσα παραπάνω και έβαλα αποστατες τιμονιού 2cm ψηλοτερους.
Και στο χώμα πετουσα. !!!


Sent from my MI 5 using Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Παιδιά είχα αρκετά χρόνια το ΤΑ650. Είμαι 1.92 και σε όρθια θέση έβγαζα βασανο. Η λύση που βρήκα : Άλλαξα το μπροστινό με αφρικα 750 με λίγο φαγωμα στις μάνες για να μπουν τα καλάμια.

Sent from my MI 5 using Tapatalk
Αυτη ειναι μια ενδιαφερουσα μοντα στο ΤΑ και θα την ειχα κανει αν δεν φοβομουν δυο πραγματα Πρωτον οτι οι βολτες απο τις βιδες που δενουν τα καλαμια στην τιμονοπλακα θα βρισκουν πλεον στα καλαμια και δευτερον οτι η τιμονοπλακα αδυνατιζει με τον κινδυνο, ειδικα αν γινεται συχνα χωματινη χρηση σε πετρωδη εδαφη, ισως καποτε να σπασει
Για πες τι εκανες με τις βιδες; Βιδωναν σωστα χωρις να "ξυνουν" τα καλαμια;
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σε ποιες βίδες αναφέρεσαι?

Sent from my MI 5 using Tapatalk
Και για το αδυνάτισμα της τιμονοπλαλας είναι ελάχιστο 1mm. Και ο σταυρός ήταν κανονικά από αφρικα.

Sent from my MI 5 using Tapatalk
Σε αυτες:

Εβγαλες ποτε τα καλαμια μετα την μοντα ωστε να δεις αν ειχαν σημαδια-γρατζουνιες στο σημειο που περνανε οι βιδες;
Την τοποθετηση μετα το φαγωμα της τιμονοπλακας την εκανες εσυ;
Αυτο για τον σταυρο μου κανει εντυπωση γιατι νομιζα οτι εχει αλλο offset απο κεινον του ΤΑ και ετσι οτι θα ηταν αδυνατον να μπουν τα καλαμια του ΑΤ
 
Τελευταία επεξεργασία:

kazaven

Μέλος
Όνομα
Βενος
Μοτό
Africa twin
Τα καλάμια τα έβγαλα όταν την πούλησα για να βάλω τα μανισια. Δεν είχαν σημάδια. Αυτό με τον σταυρό που σου είπα συνδυάζεται με την τιμονοπλακα του ΤΑ.

Sent from my MI 5 using Tapatalk
 

kazaven

Μέλος
Όνομα
Βενος
Μοτό
Africa twin
Ξέχασα να πω ότι δεν κλειδωνε το τιμόνι μετά από αυτό. Αλλά δεν μπήκα στον κόπο να το φτιάξω. Μπορείς επίσης να βάλεις και την τιμονοπλακα από αφρικα αλλά θα χρειαστεί μοντιφια για τον διακοπτη

Sent from my MI 5 using Tapatalk
 

mitch

Μέλος
Περιοχή
Πιτσουνι Σιτυ
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
BMW R1150GS ADV
Suzuki drz400s
Honda VT250Z
Αυτό βελτίωσε τον τρόπο που οδηγώ στο χώμα, αλλά και πάλι δεν μπορώ να σηκωθώ τελείως όρθιος. Μία μικρή κλίση στην ράχη, μένει... Ψάχνομαι κι εγώ για μασπιέδες....
Φιλε τι εννοείς με αυτό που λες παραπάνω. Κάνεις δηλαδή χώμα με το τρανσαλπ? Αφού δεν είναι χωμάτινο. :muted::muted::muted:
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
δρατω την ευκαιρια κ ερωτω...σκεπτομενος οτι τα χαμηλοτερα μερσπιε κ το μπαζωμα της σελας βοηθουν στην καλυτερη γωνια των ποδιων τι θα προτινατε να κανω ω 1ο βημα...
 

Varonos

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
....without....
δρατω την ευκαιρια κ ερωτω...σκεπτομενος οτι τα χαμηλοτερα μερσπιε κ το μπαζωμα της σελας βοηθουν στην καλυτερη γωνια των ποδιων τι θα προτινατε να κανω ω 1ο βημα...
Εγώ θα ξεκινήσω με το μπάζωμα.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εγώ θα ξεκινήσω με το μπάζωμα.
Και καλα θα κανεις αν θελεις να προσανατολιστεις προς τη χωματινη χρηση
Πες σε οποιον το πας για την μετατροπη της σελας οτι θελεις στο σημειο που θα καθεσαι να γινει οσο πιο στενη γινεται Γιατι αν την αφησεις φαρδια και απλως γεμισεις το κενο τοτε πολυ πιθανον να μην πατας καλα κατω
Και εχε και υποψην σου οτι ψηλωνοντας την σελα ενδεχομενως να μην εχεις πλεον με την υπαρχουσα ζελατινα καλη καλυψη απο τον αερα
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
δλδ Κωστα εγω που θελω να αλλαξω/ανοιξω λιγο την γωνια των γονατων ποσο θα πρεπει να γεμισω?
2 εκ θα ειναι οκ?
 
Top Bottom