Να πω και εγώ τον αντίλογο μου. Στη δικιά μου έχω δοκιμάσει και τα δύο νούμερα στον πίσω τροχό και μου αρέσει (προσωπική άποψη πάντα) το 130. Έχει πολύ υψηλότερη πρόσφυση κατά το πλαγιασμα, χωρίς να γίνεται δύσκολο να πέσει στις στροφές. Θυμάμαι όταν είχα κάνει την αλλαγή από 120 σε 130 το είχα προσέξει αυτό, ήταν αισθητή η διαφορά στο πλαγιασμα, αλλά μετά από αρκετά χιλιόμετρα, πάνω από 60.000, δεν βάζω ξανά 120. Ανεξάρτητα από το οπτικό κομμάτι, έχεις περισσότερη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Έτσι πιστεύω εγώ τουλάχιστον...
Sent from my Redmi Pro using Tapatalk