Απορίες για αναβαθμίσεις-αλλαγές σε ΤΑ 650

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Θέλω να ανοίξω την γωνία των χεριών μου αλλα δεν μπορώ να δώσω στην παρούσα φάση ενα 70αρι και κατι ευρώ για αγορά ενός Renthal πχ. Πείτε μου λοιπόν οσοι έχετε δοκιμάσει, να βρώ απο africa χρυσο τιμόνι ή να βρω απο το 600. Αυτά γράφτηκε οτι έχουν πιο ανοιχτές γωνίες απο το μαμα του 650.

Ευχαριστώ.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Θέλω να ανοίξω την γωνία των χεριών μου αλλα δεν μπορώ να δώσω στην παρούσα φάση ενα 70αρι και κατι ευρώ για αγορά ενός Renthal πχ. Πείτε μου λοιπόν οσοι έχετε δοκιμάσει, να βρώ απο africa χρυσο τιμόνι ή να βρω απο το 600. Αυτά γράφτηκε οτι έχουν πιο ανοιχτές γωνίες απο το μαμα του 650.

Ευχαριστώ.
Δεν ξερω ποσο τα βρισκεις μεταχειρισμενα τα μαμα τιμονια απο ΤΑ και ΑΤ και αν αξιζει τελικα η αγορα τους Εχω την εντυπωση παντως οτι αυτο απο το ΤΑ600 ειναι πιο χαμηλο απο του ΤΑ650 και του ΑΤ750 και αν ειναι ετσι ισως και να μην σε βολεψει

Αυτο που εχω βαλει εγω ειναι ενα αλουμινενιο της afam προοριζομενο για ΑΤ750 και το ειχα παρει πριν απο χρονια ενα 40αρι αν θυμαμαι καλα Ειναι πιο σιγουρα αεκετα ποιο ανοιχτο απο το μαμα (αν και θα το ηθελα ακομα πιο ανοιχτο) και δινει πολυ καλυτερη λαβη
Οποτε θελεις λοιπον μπορουμε να συννενοηθουμε να το δεις απο κοντα ή και να κανεις και καμια βολτα για να δεις μηπως σου ταιριαζει ωστε να αγορασεις ενα ιδιο
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
40 ευρω που γράφεις Κώστα είναι μια πολυ καλή τιμή για καινούριο. Εκανα βόλτα ενα ΤΑ το οποίο είχε τιμονι REIKON για ΤΑ 750 και μου ήταν κουτί.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
40 ευρω που γράφεις Κώστα είναι μια πολυ καλή τιμή για καινούριο. Εκανα βόλτα ενα ΤΑ το οποίο είχε τιμονι REIKON για ΤΑ 750 και μου ήταν κουτί.
Τα 40 ηταν τοτε πριν απο χρονια Δεν ξερω τωρα αν υπαρχει και ποσο εχει
Αν παντως το REIKON σου ηταν κουτι τοτε μην ψαχνεσαι με κατι αλλο γιατι ενδεχομενως θα πεταξεις χρηματα Εκτος και αν η δοκιμη ειναι τσαμπα οπως σου προτεινα Γιατι παντα μπορει να δοκιμαζουμε κατι που νομιζουμε οτι μας καθεται κουτι και κατοπιν να δοκιμαζουμε κατι αλλο που ενδεχομενως να κατσει πιο κουτι απο το προηγουμενο κουτι
Το τιμονι ειναι ιδιαιτερο κομματι πανω στην μοτοσυκλετα αφου εχει να κανει με την εργονομια οποτε δυστυχως μονο με δοκιμες μπορεις να βρεις αυτο που σου ταιραζει απολυτα
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Τα 40 ηταν τοτε πριν απο χρονια Δεν ξερω τωρα αν υπαρχει και ποσο εχει
Αν παντως το REIKON σου ηταν κουτι τοτε μην ψαχνεσαι με κατι αλλο γιατι ενδεχομενως θα πεταξεις χρηματα Εκτος και αν η δοκιμη ειναι τσαμπα οπως σου προτεινα Γιατι παντα μπορει να δοκιμαζουμε κατι που νομιζουμε οτι μας καθεται κουτι και κατοπιν να δοκιμαζουμε κατι αλλο που ενδεχομενως να κατσει πιο κουτι απο το προηγουμενο κουτι
Το τιμονι ειναι ιδιαιτερο κομματι πανω στην μοτοσυκλετα αφου εχει να κανει με την εργονομια οποτε δυστυχως μονο με δοκιμες μπορεις να βρεις αυτο που σου ταιραζει απολυτα

Δεν θα βιαστω Κωστα γιατι προσπαθω να βρω αυτο που θα με βολεψει ακριβως. Καλο θα ηταν απο εβδομαδα να δω και το δικο σου για να εχω να συγκρινω. Απλα περιροζομαι οικονομικα λιγο και το μομα τιμονι δεν με βοηθαει καθολου στη θεση που θελω να εχω.
 

flash

Μέλος
Όνομα
panagiotis
Μοτό
transalp xlv650
Suzuki drz 400
Δεν θα βιαστω Κωστα γιατι προσπαθω να βρω αυτο που θα με βολεψει ακριβως. Καλο θα ηταν απο εβδομαδα να δω και το δικο σου για να εχω να συγκρινω. Απλα περιροζομαι οικονομικα λιγο και το μομα τιμονι δεν με βοηθαει καθολου στη θεση που θελω να εχω.
Παναγιωτη και εγω θελω να παρω αλλο γιατι με το μαμα που εκανα καποιες χωματινες βολτες δεν με βολεψε ειναι αρκετα κλειστο,δοκιμασα ομως του @XLGeorge που εχει wrp και μου αρεσε.Απο τιμη 45€
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Παναγιωτη και εγω θελω να παρω αλλο γιατι με το μαμα που εκανα καποιες χωματινες βολτες δεν με βολεψε ειναι αρκετα κλειστο,δοκιμασα ομως του @XLGeorge που εχει wrp και μου αρεσε.Απο τιμη 45€
Νομιζω οτι το WRP πεφτει κουτι στο μηχανακι και ειναι και δυο εκατοστα ψηλοτερο απο το μαμα :ok:Παντως το τελευταιο ειναι μια χαρα για πολυωρη ασφαλτινη χρηση, με τα πολυ ανοιχτα τιμονια πιανεται κανεις λιγο στους ωμους σε πολυωρα ταξιδια.

ΥΓ Επισης οι χουφτες WRP που επισης εχω καθονται πολυ καλα στο μηχανακι και προστατευουν τελεια μανετες και χερια σε πτωσεις.
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Πιο ψηλό το WRP ε; ωραία ηχεί στα αυτιά μου αυτό! Και καλή τιμούλα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Οχι, το τιμονι φαινεται στο επομενο link και το φερνει ο Τζωρτζοπουλος:
http://www.motonet.bg/eshop/bars-wrp-95/?good_detail=handlebar-pro-tech-atv-quad-dark-grey-bf39037713754939af0bec9c00045932p

Οι διαστασεις του μαμα τιμονιου του 650 οπως εχουν μετρηθει απο τον AlanH στο xrv transalp φορουμ (http://www.xrv.org.uk/forums/transalp) ειναι οι εξης:
A = 770mm - width
B = 120mm - height at end of bar
C = 115mm - rise
D = 180mm - clamp area width
E = 92mm - sweep

Οι διαστασεις του Pro-Tech της WRP ειναι οι εξης:
A = 800mm - width
B = 132mm - height at end of bar
C = ?? - rise
D = 160mm - clamp area width
E = 63mm - sweep

Ειναι 1.2εκ ψηλοτερο και οχι 2εκ οπως - λανθασμενα, γιατι δεν θυμομουνα - εγραψα πριν. Μαζι με τα 1.5εκ χαμηλοτερα/φαρδυτερα/οδοντωτα μαρσπιε της Motech που εχω, ειναι σα ναχει κανεις 2.7εκ ψηλοτερο τιμονι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Ρε παίδες άμα βγάλω το πεντάλ του πίσω φρένου (αν τα καταφέρω) μπορώ να το βάλω να κοιτάει πιο κάτω για να χωρέσει το πιο χαμηλό μαραπιε;;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Ρε παίδες άμα βγάλω το πεντάλ του πίσω φρένου (αν τα καταφέρω) μπορώ να το βάλω να κοιτάει πιο κάτω για να χωρέσει το πιο χαμηλό μαραπιε;;


Sent from my iPhone using Tapatalk
ναι μπορεις αλλα να ξερεις ενα δοντι στο καρε,χαμηλωνει πανω απο 3cm
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Ερώτηση για τους πιο έμπειρους. Μετά από πολλά χρόνια αποφάσισα και παρήγγειλα ελατήρια Wildbers για πιρούνι transalp 650.

Λάδια πιρουνιού άλλαζα τακτικά βάσει manual. Βαρέθηκα με το μπροστινό να κάνω τραμπάλα, κάθε φορά που φρενάρω.
Με τι να τα συνδυάσω πίσω? 1) σέρβις μαμά αμορτισέρ και αλλαγή ελατηρίου σε wilbers? (έχω ήδη κάνει 1 σέρβις στο αμορτισέρ παλαιότερα , αλλά φοράει το μαμά ελατήριο) 2) αγορά καινούριου showa μαμά? ( το έχω βρει 200 ευρώ του κουτιού) 3) αγορά αμορτισέρ αφτερμαρκετ? (αρκετά ακριβότερη λύση )
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ερώτηση για τους πιο έμπειρους. Μετά από πολλά χρόνια αποφάσισα και παρήγγειλα ελατήρια Wildbers για πιρούνι transalp 650.

Λάδια πιρουνιού άλλαζα τακτικά βάσει manual. Βαρέθηκα με το μπροστινό να κάνω τραμπάλα, κάθε φορά που φρενάρω.
Με τι να τα συνδυάσω πίσω? 1) σέρβις μαμά αμορτισέρ και αλλαγή ελατηρίου σε wilbers? (έχω ήδη κάνει 1 σέρβις στο αμορτισέρ παλαιότερα , αλλά φοράει το μαμά ελατήριο) 2) αγορά καινούριου showa μαμά? ( το έχω βρει 200 ευρώ του κουτιού) 3) αγορά αμορτισέρ αφτερμαρκετ? (αρκετά ακριβότερη λύση )
Φίλε Γιάννη υπάρχει μια λύση ακόμα, την εύρεση μεταχειρισμένου aftermarket πισω και το σέρβις του. Στο δικό μου (600άρι) έβαλα προοδευτικά HyperPRO εμπρός και επισκευασμένο WP πίσω. Σαφώς καλύτερα, αλλά κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις με τέτοιες αλλαγές. Ενώ το μπροστινό έχει γίνει πιο σταθερό και δεν βουτάει στα φρένα, σε απότομες εγκάρσιες ανωμαλίες δεν προλαβαίνει να αποσβέσει και χοροπηδάει (το λάδι είναι 20άρι, σύμφωνα με τον κατασκευαστή των ελατηρίων). Επίσης συμπεριφέρεται πολύ καλύτερα όταν βάζω βάρος απάνω (πχ. μπαγκάζια και δεύτερο άτομο). Το ίδιο ισχύει και για το πίσω που δουλεύει πολύ καλύτερα με βάρος. Εκτός δρόμου είναι σαφώς καλύτερα, λόγω αυξημένης απόστασης από το έδαφος, αλλά και πάλι σε απότομα εγκάρσια νιώθω ότι χάνει την επαφή με το δρόμο μερικές φόρες...
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Ευχαριστώ Στέφανε. 20ρι λάδι είχα δοκιμάσει και εγώ με τα μαμά ελατήρια. Στο φρενάρισμα σε ομαλό οδόστρωμα ήτανε τρένο. Δε βυθιζόταν το μπροστινό και γιαυτό δεν ψάρευε το πισινό αφού διατηρούσε το βάρος του. Αλλά όπως παρατήρησες και συ σε εγκάρσιες ανωμαλίες σε ευθεία αναπηδούσε και έχανε επαφή με το οδόστρωμα, ενώ υπό κλίση, από την αναπήδηση μετατοπιζοταν και λίγο στο πλάι.:eek:. Οπότε γύρισα πάλι πίσω στο 10ρι και την κούνια μπέλα. Δοκίμασες 15ρι? Από ότι έχω διαβάσει οι περισσότεροι με αφτερμαρκετ προοδευτικά έχουν 15ρι
 
Top Bottom