Το ιξώδες του λαδιού και το ύψος στο καλάμι ήταν σύμφωνα με την Hyperpro για το συγκεκριμένο μοντέλο. Δεν έχω κάνει αλλαγή σε 15αρι ακόμα, φοβούμενος ότι θα έχει πολύ γρήγορη επαναφορά μετά... Βέβαια μια δοκιμή θα με πείσει. Νομίζω σε αυτά τα πιρουνια η καλύτερη λύση είναι αυτές η βαλβίδες που μπαίνουν μέσα στο πιρούνι, αλλά κάνουν και μια μικρή περιουσία.Ευχαριστώ Στέφανε. 20ρι λάδι είχα δοκιμάσει και εγώ με τα μαμά ελατήρια. Στο φρενάρισμα σε ομαλό οδόστρωμα ήτανε τρένο. Δε βυθιζόταν το μπροστινό και γιαυτό δεν ψάρευε το πισινό αφού διατηρούσε το βάρος του. Αλλά όπως παρατήρησες και συ σε εγκάρσιες ανωμαλίες σε ευθεία αναπηδούσε και έχανε επαφή με το οδόστρωμα, ενώ υπό κλίση, από την αναπήδηση μετατοπιζοταν και λίγο στο πλάι.. Οπότε γύρισα πάλι πίσω στο 10ρι και την κούνια μπέλα. Δοκίμασες 15ρι? Από ότι έχω διαβάσει οι περισσότεροι με αφτερμαρκετ προοδευτικά έχουν 15ρι
Sent from my Redmi Pro using Tapatalk