Απορίες για αναβαθμίσεις-αλλαγές σε ΤΑ 650

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ευχαριστώ Στέφανε. 20ρι λάδι είχα δοκιμάσει και εγώ με τα μαμά ελατήρια. Στο φρενάρισμα σε ομαλό οδόστρωμα ήτανε τρένο. Δε βυθιζόταν το μπροστινό και γιαυτό δεν ψάρευε το πισινό αφού διατηρούσε το βάρος του. Αλλά όπως παρατήρησες και συ σε εγκάρσιες ανωμαλίες σε ευθεία αναπηδούσε και έχανε επαφή με το οδόστρωμα, ενώ υπό κλίση, από την αναπήδηση μετατοπιζοταν και λίγο στο πλάι.:eek:. Οπότε γύρισα πάλι πίσω στο 10ρι και την κούνια μπέλα. Δοκίμασες 15ρι? Από ότι έχω διαβάσει οι περισσότεροι με αφτερμαρκετ προοδευτικά έχουν 15ρι
Το ιξώδες του λαδιού και το ύψος στο καλάμι ήταν σύμφωνα με την Hyperpro για το συγκεκριμένο μοντέλο. Δεν έχω κάνει αλλαγή σε 15αρι ακόμα, φοβούμενος ότι θα έχει πολύ γρήγορη επαναφορά μετά... Βέβαια μια δοκιμή θα με πείσει. Νομίζω σε αυτά τα πιρουνια η καλύτερη λύση είναι αυτές η βαλβίδες που μπαίνουν μέσα στο πιρούνι, αλλά κάνουν και μια μικρή περιουσία.

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Όπως τα λες είναι. Αλλά δε χάνεις να δοκιμάσεις. Ακόμα δεν παρέλαβα τα wilbers, για να σου πω τι ιξώδες δίνει. Το κακό είναι ότι για αλλαγή λαδιών πρέπει να λύσεις όλο το μπροστινό. Όχι μόνο μια μικρή περιουσία αλλά μπλέκεις και με πολλές άγνωστες παραμέτρους, και πολύ ταλαιπωρία για να τις ρυθμίσεις .
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
μετα απο πολλες αλλαγες και δοκιμες σε transalp650 με ελατηρια hyperpro kai wp κατελειξα οτι το καλυτερο λαδι ειναι το 15αρι και η σταθμη λαδιου στα 160mm.
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Ευχαριστώ για την πολύ χρήσιμη πληροφορία. Ακούς Στέφανε; Λοιπόν μόλις τσίμπησα από ebay, το μαμισιο αμορτισέρ, καινούριο, σε μια σούπερ προσφορά, μολις που βγήκε, 80 ευρω + 15 μεταφορικά. Όποιος ενδιαφέρεται ας βιαστεί έχει άλλο ένα.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ευχαριστώ για την πολύ χρήσιμη πληροφορία. Ακούς Στέφανε; Λοιπόν μόλις τσίμπησα από ebay, το μαμισιο αμορτισέρ, καινούριο, σε μια σούπερ προσφορά, μολις που βγήκε, 80 ευρω + 15 μεταφορικά. Όποιος ενδιαφέρεται ας βιαστεί έχει άλλο ένα.
Ακούω, αλλά το πίσω το έχω αλλάξει με WP και δεν με βλέπω να το αλλάζω, έχει ανώτερη λειτουργία (και ρύθμιση) από το εργοστασιακό. Ωστόσο την πρόταση του Χριστόφορου, τη σκέφτομαι σοβαρά να την κάνω τη δοκιμή. Η απόσταση αυτή μετριέται χωρίς τα ελατήρια και με το πιρούνι σε πλήρη έκταση;
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Η σταθμη του λαδιου μετριεται χωρις ελλατηρια και με πληρως συμπιεσμενο το πηρουνι
Εχετε παντως υπ' οψην οτι επειδη καποιος βρηκε τον συνδοιασμο ελατηριου - λαδιου που τον ικανοποιει δεν σημαινει οτι αυτος ο συνδοιασμος λειτουργει για ολους καλα!
Δυστυχως σε απλα συμβατικα πηρουνια στα οποια φυσικα δεν ρυθμιζονται ανεξαρτητα οι αποσβεσεις συμπιεσης και επαναφορας, μονο με πειραματισμο, κοπο, χρονο και χρημα μπορει να καταληξει καποιος οτι τελικα βρηκε την χρυση τομη της καλης λειτουργιας της αναρτησης
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Σωστό. αλλά τουλάχιστον υπάρχουν κάποιοι δοκιμασμένοι συνδυασμοί από τους πιο έμπειρους, ώστε να βασιστούμε για τις δοκιμές
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Η σταθμη του λαδιου μετριεται χωρις ελλατηρια και με πληρως συμπιεσμενο το πηρουνι
Εχετε παντως υπ' οψην οτι επειδη καποιος βρηκε τον συνδοιασμο ελατηριου - λαδιου που τον ικανοποιει δεν σημαινει οτι αυτος ο συνδοιασμος λειτουργει για ολους καλα!
Δυστυχως σε απλα συμβατικα πηρουνια στα οποια φυσικα δεν ρυθμιζονται ανεξαρτητα οι αποσβεσεις συμπιεσης και επαναφορας, μονο με πειραματισμο, κοπο, χρονο και χρημα μπορει να καταληξει καποιος οτι τελικα βρηκε την χρυση τομη της καλης λειτουργιας της αναρτησης
Κώστα καλημέρα,
Θες να μας πεις και εσυ εάν έχεις βρει κάποιες ρυθμίσεις στο μπροστινό που σου άρεσαν καλύτερα από άλλες; Μιας και το πιάσαμε το θέμα να έχουμε μία πιο σφαιρική άποψη :)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Κώστα καλημέρα,
Θες να μας πεις και εσυ εάν έχεις βρει κάποιες ρυθμίσεις στο μπροστινό που σου άρεσαν καλύτερα από άλλες; Μιας και το πιάσαμε το θέμα να έχουμε μία πιο σφαιρική άποψη :)
WP προοδευτικα ελατηρια Σταθμη λαδιου στα 160mm Εχω δοκιμασει απο λαδια μονο τα WP SAE10 και BELLRAY SAE10 και SAE15
Και με τα δυο λαδια WP SAE10 και BELLRAY SAE10 ολα μια χαρα σε ασφαλτο (εθνικη,επαρχιακο,πολη) Και στο χωμα οσο αυτο παραμενει βατο ας πουμε ...τουριστικο ολα και εκει ΟΚ Οταν τα πραγματα ομως ζορισουν (πχ αποτομες "κατσαρες" κατηφορες, μεγαλες κυλιομενες πετρες κλπ) τοτε αλλου παταει και αλλου κυριολεκτικα βρισκεται ο μπροστα τροχος Οι περισσοτερες τουμπες που εχω φαει στο χωμα ειναι λογω του μπροστινου (και βεβαιως γιατι απο φοβο δεν ανοιξα περισσοτερο το γκαζι οταν επρεπε:rolleyes: )
Δεν ξερω, ισως για την συμπεριφορα αυτη του μπροστινου ο ενοχος να ειναι και τα ελατηρια, στα οποια οι πρωτες σπειρες συμπιεζονται αμεσα και δεν αποθηκευουν μεγαλη ενεργεια εκτονωσης σε αντιθεση με τις επομενες και τελικα συνολικα το μπροστινο να εκτονωνεται αποτομα και να γινεται απροβλεπτο Δοκιμασα παντως καποια στιγμη και BELLRAY SAE15 αλλα εγινε απαραδεκτα σφιχτο παντου, εκτος ισως απο τις ασφαλτινες στροφες και το εντονο φρεναρισμα
Αυτην την στιγμη εχω BELLRAY SAE13κατι ψιλα, το οποιο προεκυψε με μιξη του 15 με το 10αρι Και καπου εκει ισως να ειχα βρει την χρυση τομη αν το BELLRAY δεν εσπαγε τοσο απαραδεκτα γρηγορα!
Οποτε ειμαι και γω λοιπον στο ψαξιμο και ισως, ποιος ξερει, να μεινω ευχαριστημενος οοοοοοταν και οοοοποτε αξιωθω καποια στιγμη να εγκαταστησω τα intiminators που εχω
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Σίγουρα πάντως καλύτερα από τα μαμά εξασθενημένα ελατήρια, με τα οποία, πρώτα περνά το εμπόδιο όλη η μοτοσυκλέτα και μετά αποφασίζει ο εμπρός τροχός να το διαβεί :thumbsdown:
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
WP προοδευτικα ελατηρια Σταθμη λαδιου στα 160mm Εχω δοκιμασει απο λαδια μονο τα WP SAE10 και BELLRAY SAE10 και SAE15
Και με τα δυο λαδια WP SAE10 και BELLRAY SAE10 ολα μια χαρα σε ασφαλτο (εθνικη,επαρχιακο,πολη) Και στο χωμα οσο αυτο παραμενει βατο ας πουμε ...τουριστικο ολα και εκει ΟΚ Οταν τα πραγματα ομως ζορισουν (πχ αποτομες "κατσαρες" κατηφορες, μεγαλες κυλιομενες πετρες κλπ) τοτε αλλου παταει και αλλου κυριολεκτικα βρισκεται ο μπροστα τροχος Οι περισσοτερες τουμπες που εχω φαει στο χωμα ειναι λογω του μπροστινου (και βεβαιως γιατι απο φοβο δεν ανοιξα περισσοτερο το γκαζι οταν επρεπε:rolleyes: )
Δεν ξερω, ισως για την συμπεριφορα αυτη του μπροστινου ο ενοχος να ειναι και τα ελατηρια, στα οποια οι πρωτες σπειρες συμπιεζονται αμεσα και δεν αποθηκευουν μεγαλη ενεργεια εκτονωσης σε αντιθεση με τις επομενες και τελικα συνολικα το μπροστινο να εκτονωνεται αποτομα και να γινεται απροβλεπτο Δοκιμασα παντως καποια στιγμη και BELLRAY SAE15 αλλα εγινε απαραδεκτα σφιχτο παντου, εκτος ισως απο τις ασφαλτινες στροφες και το εντονο φρεναρισμα
Αυτην την στιγμη εχω BELLRAY SAE13κατι ψιλα, το οποιο προεκυψε με μιξη του 15 με το 10αρι Και καπου εκει ισως να ειχα βρει την χρυση τομη αν το BELLRAY δεν εσπαγε τοσο απαραδεκτα γρηγορα!
Οποτε ειμαι και γω λοιπον στο ψαξιμο και ισως, ποιος ξερει, να μεινω ευχαριστημενος οοοοοοταν και οοοοποτε αξιωθω καποια στιγμη να εγκαταστησω τα intiminators που εχω
Νομίζω μόνο από ότι έχω διαβάσει στο νετ και χωρίς να έχω προσωπική εμπειρία ότι τα intininators είναι η καλύτερη λύση για πιρούνια σαν τα δικά μας. Οι παρατηρήσεις σου μου κάνουν εντύπωση σχετικά με το ιξώδες, από την άποψη ότι η HyperPro για το δικό μου δίνει 20άρι λάδι (δεν θυμάμαι το ύψος της στάθμης πρέπει να δω το κουτί). Δε σου κρύβω μου έκανε τρομερή εντύπωση όταν πήγα στο κατάστημα που έκανα την τοποθέτηση/ρύθμιση (εμπρός και πίσω) και το ανέφερα τότε, αλλά μου λέει ο κατασκευαστής δίνει αυτές τις προδιαγραφές και καλό είναι να μην τις πειράξουμε. Πραγματικά το μπροστινό με έχει προβληματίσει όσο τίποτε άλλο. Είναι φορές που θα το στρίψω άσφαλτο και γουστάρω φούλ, είναι φορές στην πολή συνήθως σε εγκάρσιες ανωμαλίες που πετάγομαι από τη σέλα, στο χώμα δεν έχω φορτωμένα πολλά χιλιόμετρα για να έχω ξεκάθαρη άποψη αλλά υπάρχουν φορές που το νιώθω νωθρό. Στο χώμα πάντως μια τούμπα που την έχω και σε βίντεο (που το έχω δει αρκετές φορές) είναι επειδή το μπροστινό πατάει σε πέτρα και διπλώνει...

Υ.Γ. πρέπει να βρεθούμε από κοντά να δεις το δικό μου με το 20άρι πως είναι στο δρόμο.
(
στο 1:08:57").
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Νομίζω μόνο από ότι έχω διαβάσει στο νετ και χωρίς να έχω προσωπική εμπειρία ότι τα intininators είναι η καλύτερη λύση για πιρούνια σαν τα δικά μας. Οι παρατηρήσεις σου μου κάνουν εντύπωση σχετικά με το ιξώδες, από την άποψη ότι η HyperPro για το δικό μου δίνει 20άρι λάδι (δεν θυμάμαι το ύψος της στάθμης πρέπει να δω το κουτί). Δε σου κρύβω μου έκανε τρομερή εντύπωση όταν πήγα στο κατάστημα που έκανα την τοποθέτηση/ρύθμιση (εμπρός και πίσω) και το ανέφερα τότε, αλλά μου λέει ο κατασκευαστής δίνει αυτές τις προδιαγραφές και καλό είναι να μην τις πειράξουμε. Πραγματικά το μπροστινό με έχει προβληματίσει όσο τίποτε άλλο. Είναι φορές που θα το στρίψω άσφαλτο και γουστάρω φούλ, είναι φορές στην πολή συνήθως σε εγκάρσιες ανωμαλίες που πετάγομαι από τη σέλα, στο χώμα δεν έχω φορτωμένα πολλά χιλιόμετρα για να έχω ξεκάθαρη άποψη αλλά υπάρχουν φορές που το νιώθω νωθρό. Στο χώμα πάντως μια τούμπα που την έχω και σε βίντεο (που το έχω δει αρκετές φορές) είναι επειδή το μπροστινό πατάει σε πέτρα και διπλώνει...

Υ.Γ. πρέπει να βρεθούμε από κοντά να δεις το δικό μου με το 20άρι πως είναι στο δρόμο.
(
στο 1:08:57").
φιλε δεν ξερω πολλα απο βιντεο και ληψεις αλλα νομιζω οτι το αυτο που βλεπω ειναι φανταστικο απο αποψης καθαροτητας και ευκρινειας
το δευτερο που θελω να αναφερω ειναι οτι το τρανσαλπ το πας πολυ ωραια !!!!
αυτα
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
καθε εταιρεια δινει δικο της τυπο λαδιου κ ενδεχομενος διαφορετικο υψος σταθμης,εμενα για το 650 η Hagon δινει 7,5 λαδι κ 140mm
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
φιλε δεν ξερω πολλα απο βιντεο και ληψεις αλλα νομιζω οτι το αυτο που βλεπω ειναι φανταστικο απο αποψης καθαροτητας και ευκρινειας
το δευτερο που θελω να αναφερω ειναι οτι το τρανσαλπ το πας πολυ ωραια !!!!
αυτα
Ευχαριστώ Στέργιο, κάθε χωμάτινη εξόρμηση όλο κάτι τυχαίνει και δεν έχω καταφέρει ακόμα να βρεθούμε από κοντά. Η camera είναι μία GoPro LCD+ (το οικονομικότερο μοντέλο) και τραβάει 1080p-60fps. Σε εκείνη τη βόλτα είχα πει αρκετά "Γαλλικά" (ακούγονται κιόλας), πολύ κοτρόνα γμτ.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Νομίζω μόνο από ότι έχω διαβάσει στο νετ και χωρίς να έχω προσωπική εμπειρία ότι τα intininators είναι η καλύτερη λύση για πιρούνια σαν τα δικά μας. Οι παρατηρήσεις σου μου κάνουν εντύπωση σχετικά με το ιξώδες, από την άποψη ότι η HyperPro για το δικό μου δίνει 20άρι λάδι (δεν θυμάμαι το ύψος της στάθμης πρέπει να δω το κουτί). Δε σου κρύβω μου έκανε τρομερή εντύπωση όταν πήγα στο κατάστημα που έκανα την τοποθέτηση/ρύθμιση (εμπρός και πίσω) και το ανέφερα τότε, αλλά μου λέει ο κατασκευαστής δίνει αυτές τις προδιαγραφές και καλό είναι να μην τις πειράξουμε. Πραγματικά το μπροστινό με έχει προβληματίσει όσο τίποτε άλλο. Είναι φορές που θα το στρίψω άσφαλτο και γουστάρω φούλ, είναι φορές στην πολή συνήθως σε εγκάρσιες ανωμαλίες που πετάγομαι από τη σέλα, στο χώμα δεν έχω φορτωμένα πολλά χιλιόμετρα για να έχω ξεκάθαρη άποψη αλλά υπάρχουν φορές που το νιώθω νωθρό. Στο χώμα πάντως μια τούμπα που την έχω και σε βίντεο (που το έχω δει αρκετές φορές) είναι επειδή το μπροστινό πατάει σε πέτρα και διπλώνει...

Υ.Γ. πρέπει να βρεθούμε από κοντά να δεις το δικό μου με το 20άρι πως είναι στο δρόμο.
(
στο 1:08:57").
Διαβασε αυτο: http://www.advride.gr/threads/Λάδι-πιρουνιού-Διευκρινήσεις-ως-προς-την-σωστή-επιλογή-του.5206/
και νομιζω οτι θα σου λυθει η απορια γιατι η hyperpro προτεινει 20αρι λαδι (με την δικια της ετικετα) και αυτο το λαδι κατα την hyperpro να δουλευει
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Διαβασε αυτο: http://www.advride.gr/threads/Λάδι-πιρουνιού-Διευκρινήσεις-ως-προς-την-σωστή-επιλογή-του.5206/
και νομιζω οτι θα σου λυθει η απορια γιατι η hyperpro προτεινει 20αρι λαδι (με την δικια της ετικετα) και αυτο το λαδι κατα την hyperpro να δουλευει
Πολύ καλό ποστ, αλλά δεν βρήκα το συγκεκριμένο στους πίνακες. Εκεί είναι και δεν το βλέπω;

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Η πραγματικότητα ειναι οτι οςο και να προσπαθήσεις για να αναβαθμίσεις ενα εργαλείο ποτε δεν μπορει να να γινει πολυ πολυ καλυτερο σε ολα πέρα των οριων που εχει βαλει η εταιρεία που το κατασκεύασε και για την χρήση που εχει οριοθετήσει
Ομως οπως ειπα παραπανω ολα μπορούν να γίνουν καλυτερα
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Πολύ καλό ποστ, αλλά δεν βρήκα το συγκεκριμένο στους πίνακες. Εκεί είναι και δεν το βλέπω;

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk
Ακομα και αν δεν υπαρχει το λαδι της hyperpro στους πινακες μπορεις να καταλαβεις ομως οτι το πραγματικο ιξωδες απεχει πολυ απο την διαβαθμιση κατα SAE Του τεστιν μπορει το λαδι της hyperpro να ειναι μεν 20αρι αλλα να συμπεριφερεται σαν δεν ξερω γω σαν τι
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
το hyperpro 20αρι λαδι εχει τα χαρακτηριστικα των 15αριων λαδιων των περισσοτερων εταιριων και ειναι putoline μαρκα (η hyperpro δεν παραγει λαδια)
το putoline βασει πινακα εχει καλα χαρακτηριστικα,ειναι πολυ καλο λαδι
καλυτερο ομως ειναι το 15αρι red line και eurol.
το bell ray ειναι για πεταμα
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Έτσι για την ιστορία να αναφέρω ότι η Hyperpro δίνει για Transalp 600 μοντέλα 87-99 με 20SAE λάδι και 175mm απόσταση.

Υ.Γ. Σηκώνει πολύ διάβασμα και ψάξιμο το αρχείο με τα λάδια...και προβληματισμό επίσης.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom