Απορίες για αναβαθμίσεις-αλλαγές σε ΤΑ 650

kazaven

Μέλος
Όνομα
Βενος
Μοτό
Africa twin
Κατασκευάστηκαν και περιμένουν την τοποθέτηση τους στα καλάμια του ΤΑ....
Ανοξείδωτο ατσαλάκι 30mm και να δούμε αν χρειαστεί κάτι άλλο απο μαρκούτσια, ντίζα κοντέρ κλπ κλπ....



Νομίζω 3 πόντοι πιο ψηλό μηχανάκι θα σταματήσει να τερματίζει το φτερό πάνω στις βίδες των καλαμιών και να τραυματίζεται (σημείωση πως το έχω ''σηκώσει'' 2 πόντους).

Άσε που θα πέφτει πιο γλυκά στα άλματα !!! :hungover: :hungover: :hungover:
Το έχω κάνει το mod. Αλλά είχα βάλει 43mm μιας και είχα αλλάξει τα καλάμια με αφρικα. Οι ντιζες ήταν οκ αλλά μακρυνα τα μαρκουτσια. Επίσης θα πρέπει να ψηλωσεις και το πίσω για να μη χαλάσει η γεωμετρία. Εγώ έβαλα το μεταλακι σε σχήμα Π από την ανάρτηση το αφρικα. Αν βρω φώτο θα ανεβασω

Sent from my MI 5 using Tapatalk
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
@Padis ωραιο mod θα κανεις.

Το πισω φρενο ισχυει οτι κατεβαινει μια κα εξω περιπου 2-3 ποντους; Δηλαδη δεν μπορεις να επιλεξεις το ποσο θα το κατεβασεις με τις βιδες του ρυθμιστη;
 

kazaven

Μέλος
Όνομα
Βενος
Μοτό
Africa twin
Για να κατεβάσεις το πενταλ του φρενου καλύτερος τρόπος είναι να βγάλεις τον άξονα του πενταλ και να τον βάλεις όπως σε βολεύει. Αυτό είχα κάνει για το ΤΑ και τώρα έκανα το ίδιο για το ΑΤ.

Sent from my MI 5 using Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Για να κατεβάσεις το πενταλ του φρενου καλύτερος τρόπος είναι να βγάλεις τον άξονα του πενταλ και να τον βάλεις όπως σε βολεύει. Αυτό είχα κάνει για το ΤΑ και τώρα έκανα το ίδιο για το ΑΤ.
Αυτο ακριβως εχω κανει κι'εγω που εχω οδοντωτα μαρσπιε της Motech που ειναι χαμηλοτερα κατα 2εκ απο τα μαμα (χωρις το λαστιχο τους). Αλλα "στριβοντας" προς τα κατω τον λεβιε του φρενου κατα ενα κλικ στο πολυσφηνο, ο λεβιες κατεβηκε περισοτερο απ'οτι ηθελα. Βρηκα ενα μεταχειρισμενο λεβιε φρενου με 12€, εκοψα το "κεφαλι" του με σιδεροπριονο και το κολλησα με ηλεκτροκολληση πανω στο κεφαλι του αλλου πενταλ, οποτε ηρθε ακριβως εκει που το ηθελα.

Τα γραφω αυτα για να πω οτι το "στριψιμο" του πενταλ του φρενου πανω στον αξονα του εχει διαβαθμισεις που απεχουν αρκετα μεταξυ τους. Τωρα αν ειχα μαρσπιε που ητανε χαμηλοτερα κατα 3εκ, ισως ητανε ενταξει αλλα με 2εκ το πενταλ ητανε πιο κατω απ'οτι επρεπε.

Στο αλλο μου μηχανακι - VFR800 VTEC - στο οποιο ειχα επισης βαλει χαμηλοτερα μαρσπιε και αποστατες στα κλιπ-ονς, ρυθμισα τον λεβιε του πενταλ απο τις βιδες και ηρθε ακριβως εκει που τον ηθελα, λεπτομερειες στον επομενο συνδεσμο. Ελπιζω να γινεται ετσι η δουλεια και στο Αφρικα 1000.
http://www.vfrh.net/t5197-topic#108560
 
Τελευταία επεξεργασία:

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Νεότερα απο το μέτωπο....
Τοποθετήθηκαν οι αποστάτες και αρχικά καθόμουν κάνα δίλεπτο και χάζευα αυτήν την εικόνα :



Στην συνέχεια αποφάσισα να συνεχίσω και με το άλλο καλάμι. Αφού έλεγξα λάδια και μήκος ελατηρίων (όλα ok)
συνέχισα το μοντάρισμα.
Στην παρακάτω φωτογραφία πρέπει να υπολογιστεί πως έχει σηκωθεί το φτερό κατά 15mm από τις νορμάλ θέσεις.




Το πιρούνι σηκώθηκε 23mm και η διαφορά είναι πως άμβλυνε η γωνία του ποδιού μου πατώντας κάτω.
Στην οδήγηση δεν μπορώ να πω πως είδα κάποια διαφορά, εκτός από την πιο σηκωμένη μούρη. Δεν ξέρω ακόμη αν θα δώσω
ύψος στην ανάρτηση πίσω ένα πόντο ή λιγότερο, μιας και βλέπω πως η μηχανή ''κάθεται'' σωστά και ίσια.
Ακολουθώντας το 1 προς 3 (ένα πόντο στο αμορτισέρ,. τρία συνολικό ύψος) μάλλον θα φτιάξω δύο αποστάτες. 'Έναν στα 8mm κι
έναν στα 12mm δοκιμάζοντας ποιος από τους δύο κάθεται πιο καλά. Αυτό όμως από βδομάδα...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Την ιδια δουλεια εχoυνε κανει οι Παντελης @stavrouliasp και Χριστοφ @christof40 στο "καινουργιο" Αφρικα του Παντελη. Μπροστα βαλανε βιδωτη επεκταση οπως και ο Παντελης-Padis ενω πισω το αμορτισερ του ειναι αφτερμαρκετ που αλλαζει το μηκος του με εσωτερικο αποστατη και αυτο κανανε στο K-Shock. Το μηχανακι εγινε πανυψηλο, εγω παταγα μονο με τις μυτες των ποδιων κατω αλλα πεφτει κουτι στον Παντελη που ειναι ενα-ενενηντα-κατι.

Βαζω καποιες φωτο που εβγαλα διπλα στο (μαμα απο υψος) Τρανσαλπακι μου οπου φαινεται η διαφορα υψους.







Το πλαϊνο και κεντρικο σταντ εχουν μακρυνει με επεκτασεις που κολληθηκανε, το πλαϊνο φαινεται καθαρα ποσο μακρυ εχει γινει.




Και μια τελευταια απ'το πλαϊ, Παντελη καλα χιλιομετρα το καλοκαιρι στην Ασια και απ'οτι βλεπω η σελα εχει γινει μια χαρα απο τον προηγουμενο κατοχο, τον συνονοματο και νυν 1000αρη-Αφρικανο @GGS.

 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Και μια και μιλαμε για αναβαθμισεις σε ΤΑ/ΑΤ, η πραγματικη αναβαθμιση του μπροστινου ειναι για γινει cartridge emulation με προσθετο της Racetech και την αναλογη μετατροπη στο πηρουνι (μη αναστρεψιμη ομως επειδη χρειαζονται τρυπημα οι "φλογερες"). Αυτο ακριβως κανανε οι Xριστοφ/Παντελης στο Αφρικα 750 και απ'οτι ειπε ο Χριστοφ που το σεταρισε/τεσταρισε, το μπροστινο εγινε τουμπανο και καταπινει πετρες και πεζοδρομια για πλακα :cool: Ελπιζω να γραψουνε τα πως και τι σε καποια φαση..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Γιώργη συγχώραμε αλλά συγκρίνεις ανόμοια.... Άλλο ΤΑ κι άλλο ΑΤ... Το σωστό θα ήταν 2 ίδια μηχανάκια να δούμε διαφορές.
Απότι θυμάμαι το Άφρικα είναι ούτως η άλλως ψηλότερο του Τράνσαλπ...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γιώργη συγχώραμε αλλά συγκρίνεις ανόμοια.... Άλλο ΤΑ κι άλλο ΑΤ... Το σωστό θα ήταν 2 ίδια μηχανάκια να δούμε διαφορές.
Απότι θυμάμαι το Άφρικα είναι ούτως η άλλως ψηλότερο του Τράνσαλπ...
Δεν συγκρινω κατι Παντελη, απλα τα εβαλα διπλα-διπλα για να δειξω ποσο ψηλο εγινε το Αφρικα με την μετατροπη αυτη που ειναι της ιδιας φυσης με τη δικη σου (με την μικρη διαφορα οτι επειδη πισω εχει αφτερμαρκετ αμορτισερ, αλλαζει σχετικα ευκολα το υψος του με εσωτερικο αποστατη διαφορετικου μηκους). Και φυσικα το Αφρικα ειναι ψηλοτερο κατα 2εκ απο το ΤΑ, αυτο που εχεις κανει εσυ φερνει το ΤΑ σου 1εκ πιο πανω απο το υψος του μαμα Αφρικα 750.

Στην επομενη συναντηση θα βγαλω φωτο το δικο σου διπλα στο δικο μου ;) :D
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Μιας και εχουμε ανοιξει ωραίο θέμα γα τα ΤΑ μας εδώ να σας πω κατι που μου έσκασε τώρα...η βιδα αριστερα με την οποία ρυθμίζουμε την επαναφορά δεν γυρνάει!!! Οταν στείλαμε με τον μηχανικό μου το αμορτισέρ για την τοποθέτηση ελατηρίου στον K-shock δεν μας είπε κάτι...Πριν δεν το είχα τσεκάρει γιατί οπως δουλευε ημουν οκ. οσο κι αν παλεψε ο μηχανικος μου, δεν....εχει συμβει σε καποιον αυτό;
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
η βιδα αριστερα με την οποία ρυθμίζουμε την επαναφορά δεν γυρνάει!!! Οταν στείλαμε με τον μηχανικό μου το αμορτισέρ για την τοποθέτηση ελατηρίου στον K-shock δεν μας είπε κάτι...Πριν δεν το είχα τσεκάρει γιατί οπως δουλευε ημουν οκ. οσο κι αν παλεψε ο μηχανικος μου, δεν....εχει συμβει σε καποιον αυτό;
Λογικο να μη σου πουνε τα παιδια του K-shock κατι καθως αλλαξανε απλα το ελατηριο. Ειχες ρυθμισει ποτε την αποσβεση δηλ. γυρναγε πριν? Μαλλον φανταζομαι οτι θελησες να σηκωσεις την αποσβεση τωρα που αλλαξες ελατηριο και διαπιστωσες οτι δεν γυρναει. Δεν τοχω ξανακουσει αυτο παντως αλλα βεβαια πολλοι Τρανσαλπαδες δε ρυθμιζουν ποτε την πισω αναρτηση :rolleyes:


ΥΓ Πληροφοριακα, η Χονδα λεει οτι αυτη η βιδα ρυθμιζει την αποσβεση συμπιεσης (compression damping) αλλα τα παιδια του K-shock μου εχουνε πει οτι δεν εχει ανεπιστροφη βαλβιδα εσωτερικα και αλλαζει ταυτοχρονα συμπιεση και επαναφορα - και αυτο εχω καταλαβει κι'εγω απο τις διάφορες ρυθμισεις πουχω κανει.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: S.P

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Λογικο να μη σου πουνε τα παιδια του K-shock κατι καθως αλλαξανε απλα το ελατηριο. Ειχες ρυθμισει ποτε την αποσβεση δηλ. γυρναγε πριν? Μαλλον φανταζομαι οτι θελησες να σηκωσεις την αποσβεση τωρα που αλλαξες ελατηριο και διαπιστωσες οτι δεν γυρναει. Δεν τοχω ξανακουσει αυτο παντως αλλα βεβαια πολλοι Τρανσαλπαδες δε ρυθμιζουν ποτε την πισω αναρτηση :rolleyes:
Γιώργο φυσικά και δεν λεω κατι για τα παιδια του K-Shock απλα επειδή ξέρω τη δουλειά τους ίσως και να το πρόσεχαν, αλλά και να το εβλεπαν δεν νομιζω οτι υπάρχει λύση εκτος απο την αλλαγή του αμορτισερ...:UH:.
Οχι, όπως αναφέρω πιο πριν δεν είχα προσαπθήσει να ρυθμισω γιατι είχα "βολευτεί" όπως ήταν...
 

flash

Μέλος
Όνομα
panagiotis
Μοτό
transalp xlv650
Suzuki drz 400
Γιώργο φυσικά και δεν λεω κατι για τα παιδια του K-Shock απλα επειδή ξέρω τη δουλειά τους ίσως και να το πρόσεχαν, αλλά και να το εβλεπαν δεν νομιζω οτι υπάρχει λύση εκτος απο την αλλαγή του αμορτισερ...:UH:.
Οχι, όπως αναφέρω πιο πριν δεν είχα προσαπθήσει να ρυθμισω γιατι είχα "βολευτεί" όπως ήταν...
φιλε Παναγιωτη εαν μου επιτρεπεις να σου πω και την δικη μου αποψη για το αμορτισερ.
η βιδα δεν γυριζει γιατι εχει κοληση ή τερματισε και δεν ανταποκρινεται το αμορτισερ.
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
φιλε Παναγιωτη εαν μου επιτρεπεις να σου πω και την δικη μου αποψη για το αμορτισερ.
η βιδα δεν γυριζει γιατι εχει κοληση ή τερματισε και δεν ανταποκρινεται το αμορτισερ.
Συνονόματε τι εννοείς εχει τερματίσει; δεν γυρίζει ουτε δεξία ουτε αριστερά.
 

flash

Μέλος
Όνομα
panagiotis
Μοτό
transalp xlv650
Suzuki drz 400
πρεπει να βγαλεις εξω το αμορτισερ να ξεβιδωσεις την βαλβιδα να την ξεκολησεις.
Αυτη η βαλβιδα καθοριζει το ποσο θα σκληρύνει το αμορτισερ δεν ειναι ανεπιστροφη βαλβιδα εχει δικιο ο XLgeorge
το αμορτισερ να σου πω το δικο μου το εχω επισκευασει μονος μου και ειδα μεγαλη διαφορα
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Με αυτές τις μόντες στα πιρούνια, νομίζω πως η ακαμψία του μπροστινού πάει περίπατο, ειδικά σε μηχανάκια που το πιρούνι καταπονείται πολύ στο χώμα . Σε στρεπτικές δυνάμεις απλά τείνουν να ξεβιδώσουν, ενώ εξαιτίας του μεγαλύτερου μήκους τους ,θα δέχονται και μεγαλύτερες ροπές.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Με αυτές τις μόντες στα πιρούνια, νομίζω πως η ακαμψία του μπροστινού πάει περίπατο, ειδικά σε μηχανάκια που το πιρούνι καταπονείται πολύ στο χώμα . Σε στρεπτικές δυνάμεις απλά τείνουν να ξεβιδώσουν, ενώ εξαιτίας του μεγαλύτερου μήκους τους ,θα δέχονται και μεγαλύτερες ροπές.
Δεν νομιζω οτι ισχυει αυτο Γιαννη, τις μεγαλυτερες στρεπτικες δυναμεις τις παιρνει το πηρουνι στην κατω τιμονοπλακα ενω η επεκταση ειναι στην πανω και μαλιστα το σημειο "ενωσης" των δυο κομματιων πεφτει μεσα στην τιμονοπλακα οταν η επεκταση ειναι μικρη π.χ. 3εκ οπως του Παντελη @Padis. Μαλιστα την μετατροπη αυτη την εχουν κανει αρκετοι χωματεροι στο advrider.com χωρις προβλημα. Τεσπα, θα μας πει συντομα κι'ο Παντελης μολις "πουροντουριασει" το ψηλωμενο Τρανσαλπ του :D
 
Top Bottom