Η πιο ασφαλης μετρηση ειναι με τα mm και οχι με τα ml Kαι αυτο γιατι μονο αν αδειασουν πληρως οι μπουκαλες μπορουμε να βαλουμε τα προτεινομενα ml και να ειμαστε τοτε σιγουροι οτι και οι δυο μπουκαλες θα εχουν την ιδια ποσοτηταΓεια σας,γεια σας επειδη θα αλλαξω τα λαδια στα μπροστινα η honda δινει υψος σταθμης με τα μαμα ελατηρια 141mm,αυτο σε ποσα ml μεταφραζεται;;
Εννοειται οτι ουτε ευκολα μετρησιμα ειναι και ουτε και θα καταλαβεις διαφορα, οχι μονο εσυ αλλα κανενας.@XLGeorge σίγουρα τα 2ml δεν είναι μετρησημα και δεν νομίζω για 2ml να καταλάβει κάποιος διαφορά.Εγώ δεν θα την καταλαβω σίγουρα.
Δεύτερο ερώτημα,θα βάλω 15αρι λάδι έτσι για πειραμα,το έχει κάνει κάποιος με μαμά ελατήρια;;
Me too! Έχω βάλει Hyper Pro εμπρός με 20αρι λάδι (ότι λέει ο κατασκευαστής) και η διαφορά είναι κάτι παραπάνω από εμφανής. Δεν ξαναγυρναω στο εργοστασιακό setup!Εννοειται οτι ουτε ευκολα μετρησιμα ειναι και ουτε και θα καταλαβεις διαφορα, οχι μονο εσυ αλλα κανενας.
Σχετικα με 15αρι λαδι στα μαμα ελατηρια, ειναι η πρωτη μοντα που εκανα στο Τρανσαλπ μου στα 5000χμ απο καινουργιο που τοχα παρει. Οπως θα πρεπει να εχεις ηδη διαπιστωσει, τα μαμα ελατηρια παραειναι μαλακα και το μπροστινο βυθιζεται πολυ στα αποτομα φρεναρισματα δηλ. οταν το κυνηγαει κανεις το μηχανακι. Με 15αρι λαδι, το μπροστινο γινεται πολυ καλυτερο απο αποσβεση συμπιεσης χωρις να ειναι υπερβολικα "αργο" πχ στο χωμα, οπου συνεχιζει και διαβαζει σωστα τις ανωμαλιες.
Εζησα ετσι μεχρι τα 45000χμ οταν προσθεσα και απο ενα δαχτυλιδι τεφλον 1εκ στις μπουκαλες για να προφορτισω λιγο το πηρουνι καθως τα - ηδη μαλακα - ελατηρια ειχανε "πεσει". Αναλογα με τα χιλιομετρα που εχει το μηχανακι σου και το βαρος σου, κοιταξε πιθανα και αυτο. Αλλα ξεκινα με 15αρι λαδι.
EDIT: αλλά η καλυτερη αναβαθμιση ειναι αφτερμαρκετ ελατηρια με το αντιστοιχο λαδι, εγω εβαλα Hyperpro στο δικο μου στα 80Κ χμ.
Ααα, πιθανον τοτε να σε ρωτησω -αν θελεις και αν αντεχεις τις χαζες ερωτησεις οντας ασχετος με τα κουτια- (με πμ) για ενα fabia που εχω@konkost έχεις δίκιο για τον τρόπο μέτρησης αλλά όπως πολύ σωστά είπες δεν έχουν μεγάλη σημασία τα 2ml η1mm στην λειτουργία τις αναρτήσεις για αυτό και ρώτησα για τα ml.Την αλλαγή θα την κάνω μόνος μου, μηχανικός μοτοσυκλετών δεν είμαι αλλά είναι κάτι απλό σχετικά.Μηχανικος σε κουτιά είμαι..
Παναγιωτη, αν εχεις τελικα κοψει τους αποστατες κατα 2εκ (ή εβαλες αλλους 10εκ), πες σε παρακαλω τις εντυπωσεις σου για το μπροστινο με τα Ohlins ελατηρια και πες και τι λαδια/ποσοτητα-αποσταση εχεις βαλει.Για να μην ειναι στον "αερα" το θέμα με τα μπροστινό μου, απλά να σας πω οτι τα spacers επρεπε να ήταν 10εκ και οχι 12.
Τα πρωτα ή τα δευτερα. Τα πρωτα ζεσταινονται αμεσως και κρατανε μια χαρα στη γυαλισμενη ασφαλτο της Αθηνας αλλα το πισω δεν θα βγαλει πολλα χιλιομετρα, τα δευτερα ειναι πιο σκληρα, ζεσταινονται πιο αργα στο ΤΑ και το πισω βγαζει σαφως περισοτερα χιλιομετρα, ειναι παντως και αυτα πολυ καλα λαστιχα. Αποφυγε τα Κ60 που γλυστρανε πολυ στο βρεγμενο και στη γυαλισμενη ασφαλτο της Αθηνας, αλλα βεβαια ειναι σαφως καλυτερα απο τα αλλα δυο στο χωμα.Καλημερες!! Επειδή θέλω να αρχισω να πατάω λίγο χώμα(όχι άγριες καταστάσεις) και η επόμενη αλλαγή ελαστικών δεν θα αργήσει, σκέφτομαι την επιλογή κάποιου 50-50,γιατί κάνω χιλιόμετρα και μέσα στην Αθήνα περίπου 150 την εβδομάδα.
1:dunlop trailmax
2pirelli scorpion mt90 a/t
3heidenau k60
Για αυτόν τον λόγο τα έχω βάλει στο 3.Για τα pirelli με βλέπω μάλλον.Τα πρωτα ή τα δευτερα. Τα πρωτα ζεσταινονται αμεσως και κρατανε μια χαρα στη γυαλισμενη ασφαλτο της Αθηνας αλλα το πισω δεν θα βγαλει πολλα χιλιομετρα, τα δευτερα ειναι πιο σκληρα, ζεσταινονται πιο αργα στο ΤΑ και το πισω βγαζει σαφως περισοτερα χιλιομετρα, ειναι παντως και αυτα πολυ καλα λαστιχα. Αποφυγε τα Κ60 που γλυστρανε πολυ στο βρεγμενο και στη γυαλισμενη ασφαλτο της Αθηνας.
Γιώργη πριν μερικές μέρες έκοψα τους αποστάτες κατά 2εκ και ειπά να δοκιμάσω 10αρι λάδι στα ml που δίνει η μαμα honda μπας και μειωθεί λίγο η σκληρότητα.Οι πρώτες εντυπώσεις που έχω είναι οτι δεν υπάρχει κάποια ουσιαστική αλλαγή! Ναι μεν έχει "μαλακώσει" λίγο αλλά όχι αυτό που περίμενα με το κόψιμο των αποστατών και το "μικροτερο" λάδι.Να στο πω με λίγα λόγια, δεν άξιζε το βγάλε-κόψε-αδειασε-γέμισε-βάλε (τα έκανα μόνος μου όλα εκτός απο το κόψιμο για να κοπούν ίσια)Παναγιωτη, αν εχεις τελικα κοψει τους αποστατες κατα 2εκ (ή εβαλες αλλους 10εκ), πες σε παρακαλω τις εντυπωσεις σου για το μπροστινο με τα Ohlins ελατηρια και πες και τι λαδια/ποσοτητα-αποσταση εχεις βαλει.
Συνονόματε εγώ είπα να δοκιμάσω τα K60 scout! Πίσω έβαλα 130 τα σκέτα Κ60 τα βγάζει σε 120 τα skout οχι. Σε βρεγμένο δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα, όσο αναφορά για μέσα στην Αθήνα δεν έχω ακόμα κάποιο παράπονο να σου εκφράσω...Επαρχιακούς που μου αρέσει να ταξιδεύω(μισώ την εθνική με οτι μηχανη και να έχω) προς το παρόν ειμαι παραπάνω απο ικανοποιημένος. Στην εθνική όταν είναι αναγκαίο να πατήσω δεν τα έχω παέι πάνω απο 120 βία 130χλμ.Για αυτόν τον λόγο τα έχω βάλει στο 3.Για τα pirelli με βλέπω μάλλον.
Ας πει και ο συνονόματος @Varonos τι έβαλε τελικά.
Παναγιωτη ευχαριστω, ρωταω γιατι ενας φιλος ταβγαλε και ταχει το ραφι ακριβως γι'αυτο το λογο, βρηκε το μπροστινο πολυ σκληρο/απολυτο, και αναρωτιομουν μηπως βρηκες ακρη μ'αυτη τη μοντα αλλα φαινεται πως οχι.Γιώργη πριν μερικές μέρες έκοψα τους αποστάτες κατά 2εκ και ειπά να δοκιμάσω 10αρι λάδι στα ml που δίνει η μαμα honda μπας και μειωθεί λίγο η σκληρότητα.Οι πρώτες εντυπώσεις που έχω είναι οτι δεν υπάρχει κάποια ουσιαστική αλλαγή! Ναι μεν έχει "μαλακώσει" λίγο αλλά όχι αυτό που περίμενα με το κόψιμο των αποστατών και το "μικροτερο" λάδι.Να στο πω με λίγα λόγια, δεν άξιζε το βγάλε-κόψε-αδειασε-γέμισε-βάλε (τα έκανα μόνος μου όλα εκτός απο το κόψιμο για να κοπούν ίσια)
Ετσι οπως τα γράφεις ειναι Γιώργο.Και εγώ όταν μπορέσω οικονομικά θα βάλω Hyperpro και στα μπροστινά γιατι πίσω φοράω ήδηΠαναγιωτη ευχαριστω, ρωταω γιατι ενας φιλος ταβγαλε και ταχει το ραφι ακριβως γι'αυτο το λογο, βρηκε το μπροστινο πολυ σκληρο/απολυτο, και αναρωτιομουν μηπως βρηκες ακρη μ'αυτη τη μοντα αλλα φαινεται πως οχι.
Να προσθεσω επισης οτι κανα δυο φιλοι με VFR800 VTEC ειχανε ακριβως το ιδιο θεμα με μπροστινα ελατηρια/λαδια Ohlins και αφου το ψαξανε πολυ με διαφορετικα ιξωδη κ ποσοτητα, τελικα τα βγαλανε και βαλανε αλλης μαρκας. Εγω εχω πισω αμορτισερ Ohlins σε Τρανσαλπ και VFR αλλα ταιριασμενο με αλλα ελατηρια/λαδια μπροστα, Hyperpro στο Τρανσαλπ και Wilbers στο VFR - και η συνεργασια ειναι και στα δυο τελεια. Το αναφερω πληροφοριακα γιατι ειναι προφανες οτι τα μπροστινα Ohlins σ'αυτα τα μηχανακια παρα ειναι σκληρα και απολυτα.
Να 'σαι καλά. Μακάρι να τα πούμε από κοντά..Ευχαριστώ @Varonos Παναγιώτη καλοφαγωτα εύχομαι,εάν πας στην χωμάτινη θα περιμένω εντυπώσεις,εάν πάω και εγώ στην Ασφάλτινη ίσως και να τα πούμε από κοντά..
Γιωργη_Μ, δεν το λεω μονον εγω αλλα οποιοσδηποτε το εχει βαλει σε Τρανσαλπ 600/650 ή Αφρικα 750. Για παραδειγμα, το ιδιο μου ελεγε ο Θεμης @MisThe για Αφρικα 750 οταν κουβεντιαζαμε στη Φολοη πριν δυο βδομαδες. Αλλα ειναι σχετικα ακριβο λαστιχο και γι'αυτο δεν το βαζουν πολλοι. Παντως το πισω βγαζει περισοτερα χιλιομετρα απο τα Trailmax και TW42 που εχω επισης δοκιμασει.βαλε SAHARA Παναγο να ηρεμησεις,το λεει αλλωστε κ ο μετρ του ειδους @XLGeorge