Απότομη σύμπλεξη σε ΚΤΜ 990 Adventure 2006

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Τελευταία έχω το εξής πρόβλημα:
Κατά την αποσύμπλεξη και με τον κινητήρα σχετικά κρύο αλλά όχι στην πρώτη εκκίνηση της ημέρας, όταν αφήνω τον συμπλέκτη προοδευτικά, σε κάποιο σημείο συμπλέκει πλήρως με αποτέλεσμα να ορμάει μπροστά και πολλές φορές να μου σβήνει. Αυτό το φαινόμενο δεν συμβαίνει ποτέ στην υπόλοιπη διάρκεια της ημέρας.
H κατάσταση επιδεινώθηκε μετά από αλλαγή λαδιών σε Motorex 10/60.
Ιδέες δεκτές.
Γειά χαρά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
τι μηχανάκι?
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Τελευταία έχω το εξής πρόβλημα:
Κατά την αποσύμπλεξη και με τον κινητήρα σχετικά κρύο αλλά όχι στην πρώτη εκκίνηση της ημέρας, όταν αφήνω τον συμπλέκτη προοδευτικά, σε κάποιο σημείο συμπλέκει πλήρως με αποτέλεσμα να ορμάει μπροστά και πολλές φορές να μου σβήνει. Αυτό το φαινόμενο δεν συμβαίνει ποτέ στην υπόλοιπη διάρκεια της ημέρας.
H κατάσταση επιδεινώθηκε μετά από αλλαγή λαδιών σε Motorex 10/60.
Ιδέες δεκτές.
Γειά χαρά.

Καλημερα Γιωργο

Μηπως εχεις καιρο να το καβαλησεις και τελευταια φορα που το παρκαρες ηταν ζεστο αρκετα ?


Μου συνεβενε παλια στο CBR που ειχα.
Γυρναγα απο βολτα ταπα-τεζα-μπαλαντεζα και το αφηνα στο γκαραζ. Καμια εβδομαδα αργοτερα εκανε ακριβως το ιδιο πραγμα. Μεχρι να ζεσταθει λιγο και ξεκολησουν οι δισκοι.

Στο 950 δουλευα αποκλειστικα 10-60 χωρις κανενα θεμα.
 

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Το πρόβλημα δεν παρουσιάζεται στην πρώτη αποσύμπλεξη της ημέρας αλλά ακόμα και με 4 μπάρες θερμοκρασία καμμιά δυό φορές και μετά την επομένη πάλι.
Το καβαλάω καθημερινά.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το πρόβλημα δεν παρουσιάζεται στην πρώτη αποσύμπλεξη της ημέρας αλλά ακόμα και με 4 μπάρες θερμοκρασία καμμιά δυό φορές και μετά την επομένη πάλι.
Το καβαλάω καθημερινά.
Αφού είναι 990 κι έχεις Motorex (οτι λέει η ΚΤΜ) δεν ψάχνουμε το λάδι.
Μάλλον έχεις θέμα στα δισκάκια και σου δείχνουν τα πρώτα σημάδια. Ή / και στα ελατήρια του συμπλέκτη. Αν είναι όπως λέω, θα χειροτερέψει και θα το καταλάβεις. Αυτό μπορεί να πάρει και 10000χλμ όμως....
Έχεις αλλάξει δισκάκια ποτέ? Πόσα χλμ έχουν αυτά που φοράς τώρα?
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Το πρόβλημα δεν παρουσιάζεται στην πρώτη αποσύμπλεξη της ημέρας αλλά ακόμα και με 4 μπάρες θερμοκρασία καμμιά δυό φορές και μετά την επομένη πάλι.
Το καβαλάω καθημερινά.
Τοτες ακυρη η 1 απαντηση μου.

Σκεφτομαι τζογο μεταξυ αντλιας κατω και αξονακι προς ressure plate ???

Δεν ξερω...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Καλημερα.
Ανοιξέ το κ κοιτα για σπασμένα-φθαρμένα δόντια στην κιθαρα της καμπάνας.
Αν υπάρχει φθορά στην κιθαρα ,είναι πιθανόν να κολλάνε οι δίσκοι κ να ξεκολλάνε απότομα με το αποτέλεσμα που περιγράφεις.

Σαφως κ υπάρχει η πιθανότητα φθορας-δυσλειτουργείας του clutch booster ,ισως να κολλαει κ στην εδραση του.
Εννοείται οτι θα το ελέγξεις κι αυτό.

Θεωρώ αυτονόητο οτι έχουν μπεί οι κατάλληλοι δίσκοι ,στον αριθμό που προβλέπεται ,κ με τον τρόπο που προβλέπεται.

Αλλη μια πιθανότητα που μπορω να σκεφτώ ,είναι να μην έχουν πατησει σωστά ελατήρια-καπάκι καμπάνας ,κ να κομπλάρει-ξεκομπλάρει ακανόνιστα το σύστημα.

Τσέκαρε επίσης για πιθανότητα στρέβλωσης του ωστηρίου συμπλέκτη ,με αποτέλεσμα να μην αποσυμπλέκει επαρκώς το σύστημα

Γενικά..Θέλει λυσιμο κ έλεγχο.

Καλά ξεμπερδέματα.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εγω θα σου πω κατι πιο απλό !!!
Κοιτα τις τρόμπες του συμπλέκτη μήπως θέλουν αλαγη υγρών η καμια εξαέρωση η τονε εχει παρει καμια
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εγω θα σου πω κατι πιο απλό !!!
Κοιτα τις τρόμπες του συμπλέκτη μήπως θέλουν αλαγη υγρών η καμια εξαέρωση η τονε εχει παρει καμια
Αμάν ρε Man....oλο υπονούμενα είσαι...:D
 

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Τα δισκάκια συμπλέκτη βρίσκονται στο δευτερο σέτ χωρίς σημάδια γλυστρήματος, οπότε δεν θεωρώ οτι είναι η αιτία. Η κάτω τρόμπα είναι φρέσκια Oberon και η άνω δουλεύει απροβλημάτιστα, μετασκευασμένη από εμένα. Το πρόβλημα εξαφανίζεται μετά τα πρώτα 15 λεπτά λειτουργίας ημερησίως, οπότε υποψιάζομαι τα λιπαντικά να μην έχουν ανεβάσει θερμοκρασία ή να μην έχουν πάει παντού; Το booster το υποψιάζομαι γιατί είναι στη φάση μεταφοράς ροπής που κάνει το απότομο.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και το χρόνο σας. Κανένα booster δαθέσιμο;
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
να πω κι εγω την γνωμη μου... κοιτα και το oil jet που βρισκεται πισω απο την κατω τρομπα και το μπροστινο γραναζι..
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
να πω κι εγω την γνωμη μου... κοιτα και το oil jet που βρισκεται πισω απο την κατω τρομπα και το μπροστινο γραναζι..

Θα δυσκολευοταν να βρει νεκρά...
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Καλημερα.
Ανοιξέ το κ κοιτα για σπασμένα-φθαρμένα δόντια στην κιθαρα της καμπάνας.
Αν υπάρχει φθορά στην κιθαρα ,είναι πιθανόν να κολλάνε οι δίσκοι κ να ξεκολλάνε απότομα με το αποτέλεσμα που περιγράφεις.

Σαφως κ υπάρχει η πιθανότητα φθορας-δυσλειτουργείας του clutch booster ,ισως να κολλαει κ στην εδραση του.
Εννοείται οτι θα το ελέγξεις κι αυτό.

Θεωρώ αυτονόητο οτι έχουν μπεί οι κατάλληλοι δίσκοι ,στον αριθμό που προβλέπεται ,κ με τον τρόπο που προβλέπεται.

Αλλη μια πιθανότητα που μπορω να σκεφτώ ,είναι να μην έχουν πατησει σωστά ελατήρια-καπάκι καμπάνας ,κ να κομπλάρει-ξεκομπλάρει ακανόνιστα το σύστημα.

Τσέκαρε επίσης για πιθανότητα στρέβλωσης του ωστηρίου συμπλέκτη ,με αποτέλεσμα να μην αποσυμπλέκει επαρκώς το σύστημα

Γενικά..Θέλει λυσιμο κ έλεγχο.

Καλά ξεμπερδέματα.


Ευχαριστω για την σωστη μεταφραση Γατουλη Νιαου...:inlove:
 

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Το καλοκαίρι η λειτουργία του συμπλέκτη ήταν άψογη. Αναμένουμε να κρυώσει ο καιρός να δούμε άν είναι σχετικό με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος.
Γειά χαρά.
 

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Στην προσπάθειά μου να βρώ λύση, έβαλα ακόμα ένα φιμπερένιο δισκάκι. Το πρόβλημα δεν διορθώθηκε. Μετά από κανένα εξάμηνο έβγαλα το παραπάνω δισκάκι και η λειτουργία του συμπλέκτη επανήλθε σε φυσιολογική λειτουργία. Θαύμα! Τέλος καλό, όλα καλά.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Στην προσπάθειά μου να βρώ λύση, έβαλα ακόμα ένα φιμπερένιο δισκάκι. Το πρόβλημα δεν διορθώθηκε. Μετά από κανένα εξάμηνο έβγαλα το παραπάνω δισκάκι και η λειτουργία του συμπλέκτη επανήλθε σε φυσιολογική λειτουργία. Θαύμα! Τέλος καλό, όλα καλά.
Το ξεμάτιασε η μαμά του @thenos o katemis ;).... αλλά δε στο λέει ,για να μην νιώθεις οτι του'χεις υποχρέωση. :cool:
και το πρόβλημα....πΑΑΑΑΑΑΑΑει. :laugh:
 
Top Bottom