Αρκούδα από τα Σταν

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Πραγματικα Respect για ολα παιδες!!
Εγω παντως που δεν ειχα ποτε μου λαστιχο με σαμπρελα (μονο στα παπια ) βλεπω οτι τελικα μονο ταλαιπωρια ειναι γοα εμας που παταμε λιγο χωμα κι οχι για enduro. Με το tubeless το μοναδικο (ακραιο βεβαια) που μπορει να παθεις ειναι να στραβωσει η χαντα και να χανει αερα, ε τοτε βαζεις μια χοντρη σαμπρελα απο μεσα και πας!
Αλλα αυτο το πραγμα σε καθε λαστιχο που σε οιανει να ζανταρεις και να ξεζανταρεις ειναι πολυ μανικι, φαντασου να εισαι και μονος! Για μενα ειναι πολυ αποτρεπτικος παραγοντας η ελλειψη tubeless ελαστικων. Εχω διαβασει τοσα ταξιδιωτικα και εξωτερικου αμερικη κλπ που βαζουν πχ τα gs (η οποιοδηποτε αλλο tubeless mega on off) σε πολυ χωμα και ποτε δεν αντιμετωπιζουν προβλημα αλλα ουτε τετοια ταλαιπωρια.
Προσωπικά, αν δεν ήταν το οικονομικό στη μέση, θα έκανα ότι έκανε ο Κώστας ο οποίος έστειλε τους τροχούς του Ιταλία για να τους κάνει tubeless. Η ατυχία είναι ότι το κιτ μετατροπής του πίσω τροχού δεν το είχαν διαθέσιμο και του έφτιαξαν μόνο τον μπροστά και όχι τον πισω. Με τον τρόπο αυτό έχεις την ευκολία του tubeless και καβατζα την επιλογή της σαμπρελας αν στραβώσει η ζάντα (ενδεχόμενο πολύ πιθανό μετά από κάποια χιλιάδες χιλιόμετρα χώμα).

Πάντως ας μην είμαστε άδικοι. Στο υπόλοιπο ταξίδι, όπως θα γράψω παρακάτω, έπαθα εγώ δύο φορές λάστιχο και μου το άλλαξε ο Χριστόφορος μέσα σε 5' με το ένα χέρι..
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Πάντως ας μην είμαστε άδικοι. Στο υπόλοιπο ταξίδι, όπως θα γράψω παρακάτω, έπαθα εγώ δύο φορές λάστιχο και μου το άλλαξε ο Χριστόφορος μέσα σε 5' με το ένα χέρι..
Αν το λαστιχο δεν ειναι δυσκολο απο σκληροτητα οπως το ΜΤ90 (ή επισης τα Anlas, ο λαστιχας μου μουχε πει "μη δοκιμασεις καν ν'αλλαξεις σαμπρελα σ'αυτα με λεβιεδες!"), η αλλαγη σαμπρελας δεν ειναι τιποτα δυσκολο οταν ξερει καποιος, εχουμε αλλαξει σαμπρελες τοσες και τοσες φορες σε χωματαδες και χρειαζεται μαξιμουμ μιση ωρα. Σιγουρα παντως το tubeless ειναι ευκολια, βαζεις κορδονι και τελειωνεις σε 10'.
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Πάντως ας μην είμαστε άδικοι. Στο υπόλοιπο ταξίδι, όπως θα γράψω παρακάτω, έπαθα εγώ δύο φορές λάστιχο και μου το άλλαξε ο Χριστόφορος μέσα σε 5' με το ένα χέρι..
Προς θεού δεν είπα κάτι για κανέναν ίσα ίσα!
Απλά βλέπω ότι ούτως ή άλλως υπάρχει μια χρονοβόρα διαδικασία και ταλαιπωρία με τις σαμπρελες! Και ειδικά αν είσαι μόνος και μπλέξεις με σκληρό ελαστικό!
Θεωρώ δλδ ότι τα mega on off θα έπρεπε να έχουν όλα tubeless
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Με το να μοιράζεστε όλες τις καταστάσεις μας κανετε όλους πιο σοφούς,με τη διαφορά ότι εσείς το έχετε ζήσει κιόλας!
Στα περισσότερα πράγματα που μπορεί να σου συμβούν , ενώ έχεις τη λογική - σε κυριεύει η κούραση και τα θαλασσωνεις.

Καλά κάνατε και επισημανατε την επιλογή ατόμων,είναι κάτι που δεν σου πάει το μυαλό κι όμως είναι το πιο σημαντικό σε τόσες μέρες ταξίδι!

Οι φωτογραφίες απίστευτες!!!

Σε πίσω λάστιχο μια φορά, ζορίστηκαμε να το ξεκολλήσουμε, βγάλαμε βάλαμε λάστιχο ομως σχετικά γρήγορα,εντός 10λεπτου, αλλά καμία ηλεκτρική τρόμπα δεν μπορούσε να το σκάσει, το βάλαμε πάνω και όπως όπως μέχρι βενζινάδικο και μεγάλη πίεση έσκασε και έκατσε σωστά, αν δε κάνω λάθος γύρω στα 55psi έκανε το μπαμ και μετά ρίχνεις στα σωστά.


Για να δούμε και τη συνέχεια!!





Sent from my iPhone using Tapatalk
 

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1250GS ADVENTURE 40th YEARS
Πραγματικά θαυμάζω το όλο εγχείρημα που ξεκίνησε από την απόφαση σας,μέχρι την προεργασία αλλά σαφώς περισσότερο το ίδιο το βίωμα μέσα από την πραγμάτωση του ταξιδιού σας.
Είστε άξιοι,ευλογημένοι,''τυχεροί''και ικανοί για αυτό ήρθε εις πέρας όλο αυτό.
Αντικειμενικές δυσκολίες που όσο και να τις περιμένεις, την ώρα της αντιμετώπισης είναι εξαιρετικά δύσκολο(βλέπε αλλαγή ελαστικού του Κώστα) για αυτό ΟΛΑ θέλουν ψυχραιμία, αν όχι από όλους(πράγμα αδύνατο) τουλάχιστον από τον πιο ξεκούραστο, λόγω ότι παίρνει πιο λογικές αποφάσεις.
Ο εγκέφαλος μετά από τις δυσκολίες της επαναλαμβανόμενης τουαλέτας,της σωματικής καταπόνησης από όλες τις ημέρες και του απαγορευτικού για οδήγηση υψομέτρου,λόγω έλλειψης οξυγόνου που είναι ότι χρειάζεται ο εγκέφαλος για να λειτουργεί(οξυγόνο) δεν δίνει σωστές εντολές με αποτέλεσμα να παίρνουμε αποφάσεις που μας δυσκολεύουν κατά κάποιο τρόπο την ζωή..
Εκείνες είναι οι στιγμές που χρειαζόμαστε επιτακτικά έστω ολιγόλεπτη ξεκούραση, ώστε να καθαρίσει ο νούς για λήξη πιο ασφαλών αποφάσεων.
Είναι μοναδικό να ζείς μια τέτοια εμπειρία γιατί το μόνο που μένει για πάντα, πέρα από τις εικόνες που βλέπουμε, μας κάνει σοφότερους όπως είπε και ο Χριστόφορος πολύ σωστά !!!!
Μπράβο σας και πάλι μπράβο σας, περιμένουμε την συνέχιση της αφήγησης που είναι το ελάχιστο εμπρός στο βίωμα που είχατε και ΝΑΙ εκεί δοκιμάζονται πολλά, όπως οι προσωπικές αντοχές σε φυσικό ή πνευματικό επίπεδο και οι ανθρώπινες σχέσεις !!!!!!

Να είστε ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ, ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΤΕ με το σώμα και το πνεύμα, σε αρμονία...
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Παντελή αν και τα λέμε κάθε τόσο στη δουλειά, δεν σταματά να με φτιάχνει το ταξίδι σας...

Μια απορία...όταν προσπαθούσατε να ζαντάρετε είχατε ρίξει κάποιο είδους λιπαντικό για να γλιστράει...
όπως νερό με σκόνη πλυσίματος (που σίγουρα θα είχατε μαζί σας)...
Παλιότερα σε ανάλογη περίπτωση με sahara (στη Σαχάρα) δεν έμπαινε με τίποτα και πασαλείβοντας το
στεφάνι με νερό-Tide μπήκε πολύ γλυκά...και τρόμπα στο πόδι...

Συνέχισε..περιμένουμε

XLΓιώργο είπες κάτι για φωτογραφίες.......
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Παντελή αν και τα λέμε κάθε τόσο στη δουλειά, δεν σταματά να με φτιάχνει το ταξίδι σας...

Μια απορία...όταν προσπαθούσατε να ζαντάρετε είχατε ρίξει κάποιο είδους λιπαντικό για να γλιστράει...
όπως νερό με σκόνη πλυσίματος (που σίγουρα θα είχατε μαζί σας)...
Παλιότερα σε ανάλογη περίπτωση με sahara (στη Σαχάρα) δεν έμπαινε με τίποτα και πασαλείβοντας το
στεφάνι με νερό-Tide μπήκε πολύ γλυκά...και τρόμπα στο πόδι...

Συνέχισε..περιμένουμε

XLΓιώργο είπες κάτι για φωτογραφίες.......
Συνεχίστε την αφήγηση ρεεεεεεεεεε..... :mad:
Βρήκατε μέρα να πείτε για λεβιεδοσαμπρελες:p
Πάμε παντελαρα....
Σε λίγο θα βάλουμε και μπουγάδα τι θες; :friend:
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Παντελή αν και τα λέμε κάθε τόσο στη δουλειά, δεν σταματά να με φτιάχνει το ταξίδι σας...

Μια απορία...όταν προσπαθούσατε να ζαντάρετε είχατε ρίξει κάποιο είδους λιπαντικό για να γλιστράει...
όπως νερό με σκόνη πλυσίματος (που σίγουρα θα είχατε μαζί σας)...
Παλιότερα σε ανάλογη περίπτωση με sahara (στη Σαχάρα) δεν έμπαινε με τίποτα και πασαλείβοντας το
στεφάνι με νερό-Tide μπήκε πολύ γλυκά...και τρόμπα στο πόδι...

Συνέχισε..περιμένουμε

XLΓιώργο είπες κάτι για φωτογραφίες.......
ναι ειχα εγω σαπουνι και βαλαμε μπολικο,σχεδον ολο το μπουκαλακι που ειχα
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
[quote="stavrouliasp, post: 242644, member: 32

Πάντως ας μην είμαστε άδικοι. Στο υπόλοιπο ταξίδι, όπως θα γράψω παρακάτω, έπαθα εγώ δύο φορές λάστιχο και μου το άλλαξε ο Χριστόφορος μέσα σε 5' με το ένα χέρι..[/quote]

και με το αλλο χερι τι επιανα? για πες:roflmao::roflmao:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Η 14η μερα του ταξιδιου ητανε απιστευτη απο πλευρας τοπιων :cool: πηγαινοντας απο την πρωτευουσα Ντουσανμπέ στην Κχόρογκ και μετα στην Καλάϊκουμ μεσω του φανταστικου Μ41 Pamir Highway :ok: Ητανε ομως και αρκετα δυσκολη γιατι ανεβηκαμε σε μεγαλο υψομετρο απο χωμα με βροχερο καιρο και βρηκαμε πολλες λασπες, οντας ουσιαστικα με ακαταλληλα λαστιχα για τετοια διαδρομη - και ειδικα καραφορτωμενοι οπως ειμασταν σε ολο το ταξιδι.

Το πρωι ετοιμαζοτανε να φυγει και ο Ρουμανος Constantin με το TTR του απο το hostel που μειναμε, ακολουθωντας αντιθετη καυτευθυνση απο μας (να αναφερω οτι ειμαι σε επαφη μαζι του μεσω email και θα του στειλω τον συνδεσμο εδω μολις τελειωσουμε το ταξιδιωτικο).




Και οπως αρκετοι αλλοι με παλιοτερα τζαπανεζικα μηχανακια που συνταντησαμε, ειχε προβια στη σελα για ανεση - ουτε μεταποιηση σελας ουτε αφτερ-μαρκετ σελα ουτε τιποτα, απλα πραματα!!




Και η κουτρα μου (οπως λεει κι'ο Παντελης) με τον πολυ φιλικο ιδιοκτητη του hostel. Το οποιο hostel μας βγηκε η πιστη να το βρουμε το προηγουμενο βραδυ οταν ειχαμε φτασει αργα στο Ντουσανμπε, κανοντας κυκλους :rolleyes:




Με το που αρχισαμε να ανεβαινουμε, τα τοπια γινανε μαγικα :cool: Ποταμι με φραγμα απο ψηλα και κατοπιν απο πιο χαμηλα οπως κατεβαιναμε παλι.







Ο καιρος βροχερος, το εδαφος αρκετα λασπωδες οποτε πρωτο σταματημα για βγαλσιμο πιεσεων με φοβερη θεα.







Πιο κατω, "αλογα" εμεις, γαϊδουρακι ο αξιαγαπητος πιτσιρικας.




Γεφυρες συχνα με το ποταμι παντα απο διπλα, αλλου στενο και αλλου εντυπωσιακα φαρδυ!







Λιγο αργοτερα ειχε πεσει ο δρομος οπως εγραψε ο Παντελης, και περιμενοντας πιασαμε κουβεντα με δυο παλικαρια-Φλαμανδους με Αφρικα 750. Με το που ανοιξε ο δρομος απο τη μπουλντοζα και ητανε να ξεκινησουμε, ισα που προλαβα να βγαλω φωτογραφια τον εναν απο τους δυο πριν φυγω να προλαβω τα παιδια (φαινονται στο βαθος της φωτο).




Ανεβαινοντας προς το ψηλοτερο σημειο στο Sagirdasht Pass στα 3252μ, το τοπιο αρχισε ν'αλλαζει παλι, με το πρασινο να κυριαρχει παντου.




Απο ενα σημειο και μετα ομως, ο δρομος ειχε απιστευτη λασπη. Τα τελευταια χιλιομετρα προς το ψηλοτερο σημειο ητανε μια δοκιμασια, κανοντας πατιναζ στη λασπη με τα γκρεμια διπλα μας και κρατωντας το γκαζι ανοιχτο, γιατι αν το κλειναμε ισως και να μην ξαναξεκιναγαμε στην ανηφορα με τα λαστιχα που ειχαμε o_O




Στο ψηλοτερο σημειο ανακουφιστηκαμε, καθως απο κει και μετα ειχε πια κατηφορα. Εδω στην ανασυγκροτηση στο ψηλοτερο σημειο στα 3252μ.




Και εδω ετοιμοι να ξεκινησουμε προς το χαος μεσα στην ομιχλη κατεβαινοντας.




Ο Χριστοφορος με τον Κωστα φυγανε πρωτοι για να κατεβουνε με το πασο τους λογω των δυσκολων συνθηκων ενω εμεις μειναμε κι'αλλο να χαζεψουμε με τον Παντελη. Με το που ξεκινησαμε την καταβαση, διαπιστωσα ποσο μακρια ητανε η 1η του CRF ωστε να μην κραταει το μηχανακι και να μαζευει χιλιομετρα στην κατηφορα στη λασπη o_O Αρχισα λοιπον να δουλευω τα φρενα κανοντας "πατιναζ" (ειχα βγαλει το ABS) ενω ο Παντελης ξεμακραινε, καθως η 1η του "κραταγε" το XRV. Βλεποντας τον λοιπον να ξεμακραινει, ανησυχησα καθως παρακατω θαστριβε και δεν θα τον εβλεπα, οποτε σηκωθηκα ορθιος και το αφησα να ρολαρει. Το μηχανακι μαζεψε ταχυτητα μεχρι που ειδα παρακατω ενα απιστευτο χαλασμα του δρομου, δοκιμασα να φρεναρω με χιλιομετρα στη λασπη, πηγα με το πλαϊ για μερικα μετρα και, οπως στο τελος το μηχανακι "κωλιασε", εβαλα ποδι κατω - η κλασικη ενστικτωδικη κινηση. Το μηχανακι επεσε και καθησε στην αριστερη βαλιτσα, εγω δεν επεσα καν, αλλα γυρνωντας μουστριψε το ποδι μεσα στη μποτα και επαθα (ελαφρια οπως αποδειχτηκε) εξαρθρωση στον αστραγαλο :eek:

Ενοιωσα το κλασικο "καψιμο" και αρχισα σχεδον αμεσως να ποναω, και εβλεπα τον Παντελη μεσα στην ομιχλη αρκετα πιο κατω, με το ψιλοβροχο να πεφτει. Προς στιγμη σκεφτηκα "παει για μενα το υπολοιπο του ταξιδιου, αρκει να μπορεσω τουλαχιστο να οδηγησω τη μηχανη μεχρι το Μπισκεκ" :thumbsdown: :( Και οπως ετοιμαζομουνα να βγαλω τη δεξια βαλιτσα για να ελαφρωσω και να σηκωσω τη μηχανη, εμφανιζονται σαν απο μηχανης Θεοι κατι Γαλλοι με ενα Toyota Land Cruiser (ΤΟ οχημα σ'αυτες τις χωρες) με τους οποιους ειχα πιασει κουβεντα πολλα χιλιομετρα πριν σε μια σταση, κατεβαινει ενας απο αυτους και με βοηθαει να σηκωσουμε το μηχανακι χωρις να βγαλουμε βαλιτσα :ok: :cool: Και ευτυχως γιατι ειχε τοση λασπη που ουτε ορθιος δε μπορουσα να σταθω, γλυστραγε τρομερα :mad: Μαλιστα μεινανε πισω μου μεχρι να φτασω τον Παντελη παρακατω. Ο διαλογος: "Παντελη, χαλασα το ποδι μου, παυσιπονο!". "Τι θες, σκληρο ή μαλακο??". "Μαλακο ντε, μη πεσουμε κατ'ευθειαν στα σκληρα!!".

Λιγο μετα, ο πονος αρχισε να υποχωρει και οταν τελειωσανε οι λασπες, δοκιμασα να σηκωθω ορθιος και διαπιστωσα οτι το ποδι δεν με ενοχλουσε απαγορευτικα, οποτε το γιορτασα με μερικα κωλιδια μεχρι να φτασουμε τα παιδια που ειχανε σταματησει πιο κατω :D Το θεμα ητανε βεβαια οτι εκεινο το βραδυ μπορουσα να περπατησω με δυσκολια, αλλα αφου με ενοχλησε το ποδι κανα δυο μερες και κουτσαινα, μετα κανενα προβλημα και παλι!! :ok:

Την επομενη φωτο την τραβηξα στο σημειο που ειχαμε σταματησει με τα παιδια, στην καθοδο για την Καλάϊκουμ. Ο δρομος, χωρις λασπες πια, φαινεται αριστερα διπλα στο ορμητικο ποταμι.




Συνολικα χιλιομετρα ημερας μονο 300, αλλα τα περισοτερα απο αυτα χωματινα, και κατω απο σχετικα δυσκολες συνθηκες λογω των ελαστικων που φοραγαμε στα μηχανακια μας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
15η μερα του ταξιδιου στο εκπληκτικο Τατζικισταν, με τη διαδρομη Καλαϊκουν - Ισκασιμ. Οι μοτο γεματες λασπη απο την προηγουμενη μερα με τις λασπομαχιες.




Ξεκινημα σε πανεμορφους δρομους, παντα διπλα στο ποταμι.










Σε καποιο σημειο συναντησαμε ενα ζευγαρι Ολλανδων που κανανε το Δρομο του Μεταξιου με το Toyota τζιπακι-αυτοκινουμενο. Να πω οτι τα τζιπ Toyota ητανε ΤΑ οχηματα σ'αυτους τους δρομους, και ειδικα το Land Cruiser. Στη δευτερη φωτο ειναι η διαδρομη που κανανε, τυπωμενη στο πλαϊνο του οχηματος τους.







Λιγο αργοτερα επεσε η θηκη των εργαλειων απο τη μηχανη του Κωστα στο ποταμι και το ρευμα λιγο ελειψε να παρει τον Παντελη οπως κατεβηκε να την ψαρεψει o_O o_O







Πιο κατω καραφορτωμενα γαϊδουρακια, οπως και τα δικα μας μηχανακια.




Τα τοπια διπλα στο ποταμι εξακολουθουν να μας αφηνουν με το στομα ανοιχτο.













Σταματησαμε σε ενα σημειο να πιουμε κατι διπλα σε νερα που τρεχανε παντου.







Εμεις καναμε το δρομο του μεταξιου με τα μηχανακια αλλα πολλοι αλλοι με ποδηλατα, οπως αυτοι οι δυο Ελβετοι που συναντησαμε.







Δεν ξεραμε που να πρωτοκοιταξουμε.







Και τα δυο κοριτσακια σε καποιο χωριο που περασαμε.







Ξεκινωντας να φυγουμε απο καποια σταση σε ενα αλλο χωριο, ο Παντελης γλυστρησε στις λασπες και το μηχανακι του τον πλακωσε και του γυρισε τον αστραγαλο o_O ευτυχως που ειμουνα ακριβως πισω του και τον απεγκλωβισα σχεδον αμεσως. Δυο αστραγαλοι πρισμενοι λοιπον τις επομενες μερες.




Και οι τελευταιες φωτο αργα το απογευμα σε μαγικα τοπια πριν το Ισκασιμ.







Χιλιομετρα ημερας 300, και παλι τα περισοτερα σε χωμα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τι λαστιχο θα βαζατε αν ξαναπηγαινατε?? Mitas E07?? :thinking:
TKC80 μπροστα, Mitas E07 πισω αν ητανε να παμε οπως πηγαμε, δηλ απο Ελλαδα και πισω με φορτωτικη ή ολη τη διαδρομη οδικα οπως κανανε οι Παντελης/Χριστοφορος (15000χμ συνολικα). Αν στελναμε τα μηχανακια με φορτωτικη και παλι πισω, οπως κανανε πολλοι απο τους ταξιδευτες εκει, τοτε εγω προσωπικα θαβαζα TKC80 μπρος-πισω καθως θα βγαζανε ανετα τα 5000χμ που ειναι ο κλασικος γυρος Κυργισταν - Καζακσταν - Ουζμπεκισταν - Τατζικισταν - Κυργισταν.

EDIT: εγραψα πιο πανω TKC80 μπροστα επειδη εχω ακουσει οτι το μπροστα E07 δεν ειναι τοσο καλο οσο το πισω και επειδη εχω χρησιμοποιησει εκτεταμενα TCK80 μπροστινο και ειναι πολυ καλο "χωματινο all rounder" που βγαζει χιλιομετρα. Ο δε συνδυασμος αυτος παιζει αρκετα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
TKC80 μπροστα, Mitas E07 πισω αν ητανε να παμε οπως πηγαμε, δηλ απο Ελλαδα και πισω με φορτωτικη ή ολη τη διαδρομη οδικα οπως κανανε οι Παντελης/Χριστοφορος (15000χμ συνολικα). Αν στελναμε τα μηχανακια με φορτωτικη και παλι πισω, οπως κανανε πολλοι απο τους ταξιδευτες εκει, τοτε εγω προσωπικα θαβαζα TKC80 μπρος-πισω καθως θα βγαζανε ανετα τα 5000χμ που ειναι ο κλασικος γυρος Κυργισταν - Καζακσταν - Ουζμπεκισταν - Τατζικισταν - Κυργισταν.

EDIT: εγραψα πιο πανω TKC80 μπροστα επειδη εχω ακουσει οτι το μπροστα E07 δεν ειναι τοσο καλο οσο το πισω και επειδη εχω χρησιμοποιησει εκτεταμενα TCK80 μπροστινο και ειναι πολυ καλο "χωματινο all rounder" που βγαζει χιλιομετρα. Ο δε συνδυασμος αυτος παιζει αρκετα.
Τα λαστιχα για αυτο το ταξιδι,οπως σου εχω πει και απτο τηλεφωνο νομιζω Γεωργιε της Αγγλιας,αλλα και στον Παντελη οταν το οργανωνε,ειναι ασφαλτινα 50-50,μεχρι την Τασκενδη και χωματινα απο εκει και περα για Κιργισταν -Τατζικισταν(ακομη καλυτερα μεταχειρισμενα)tkc80 μαζι πισω στην μοτοσυκλετα.Στην Τασκενδη θα εβαζες τα χωματινα και στο Μπισκετ θα ξαναεβαζες τα 50-50 και θα πεταγες τα χωματινα να μην τα εχεις για την επιστροφη πια μαζι (γιαυτο ειπα μεταχειρισμενα).
Ειδικα αφου ειχατε κανονισει και φορτωτικη ακομη καλυτερα να πεταγατε τα ασφαλτινα στην Τασκενδη να μην τα κουβαλουσατε στις χωματινες διαδρομες Τατζικισταν-Κιργισταν.
Και οι δυο αυτες χωρες θελουν ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ χωματινα λαστιχα,αυτο επιβεβαιωνεται και απτο ταξιδιωτικο των παιδιων εδω,επιγραμματικα για οποιον ενδιαφερθει να κανει αυτο το ταξιδι;)
Και τουλαχιστον δυο μηνες :D
spam off και συγνωμη για την παρενθεση του ποστ
keep writing
 
Τελευταία επεξεργασία:

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
15η μερα του ταξιδιου στο εκπληκτικο Τατζικισταν, με τη διαδρομη Καλαϊκουν - Ισκασιμ. Οι μοτο γεματες λασπη απο την προηγουμενη μερα με τις λασπομαχιες.




Ξεκινημα σε πανεμορφους δρομους, παντα διπλα στο ποταμι.










Σε καποιο σημειο συναντησαμε ενα ζευγαρι Ολλανδων που κανανε το Δρομο του Μεταξιου με το Toyota τζιπακι-αυτοκινουμενο. Να πω οτι τα τζιπ Toyota ητανε ΤΑ οχηματα σ'αυτους τους δρομους, και ειδικα το Land Cruiser. Στη δευτερη φωτο ειναι η διαδρομη που κανανε, τυπωμενη στο πλαϊνο του οχηματος τους.







Λιγο αργοτερα επεσε η θηκη των εργαλειων απο τη μηχανη του Κωστα στο ποταμι και το ρευμα λιγο ελειψε να παρει τον Παντελη οπως κατεβηκε να την ψαρεψει o_O o_O







Πιο κατω καραφορτωμενα γαϊδουρακια, οπως και τα δικα μας μηχανακια.




Τα τοπια διπλα στο ποταμι εξακολουθουν να μας αφηνουν με το στομα ανοιχτο.













Σταματησαμε σε ενα σημειο να πιουμε κατι διπλα σε νερα που τρεχανε παντου.







Εμεις καναμε το δρομο του μεταξιου με τα μηχανακια αλλα πολλοι αλλοι με ποδηλατα, οπως αυτοι οι δυο Ελβετοι που συναντησαμε.







Δεν ξεραμε που να πρωτοκοιταξουμε.







Και τα δυο κοριτσακια σε καποιο χωριο που περασαμε.







Ξεκινωντας να φυγουμε απο καποια σταση σε ενα αλλο χωριο, ο Παντελης γλυστρησε στις λασπες και το μηχανακι του τον πλακωσε και του γυρισε τον αστραγαλο o_O ευτυχως που ειμουνα ακριβως πισω του και τον απεγκλωβισα σχεδον αμεσως. Δυο αστραγαλοι πρισμενοι λοιπον τις επομενες μερες.




Και οι τελευταιες φωτο αργα το απογευμα σε μαγικα τοπια πριν το Ισκασιμ.







Χιλιομετρα ημερας 300, και παλι τα περισοτερα σε χωμα.
Παίζει να είμαι ο μοναδικός που ξεκίνησε να το διαβάζει ανάποδα(Έτσι το βρήκα:laugh:) και συνέχισε γιατί πορώθηκε... Ωραία πράματα μάγκες (αυτό με τους τραυματισμούς λίγο πριν η κατά τη διάρκεια του ταξιδιού θα είναι πάντα στην καρδιά μας) πάω να το πάρω από την αρχή :woho::l2::l2:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
16η μερα του ταξιδιου και η περιπετεια συνεχιζεται, πηγαινοντας απο το Ισκασίμ στην Μουργκάμπ. Η τελευταια ειναι η ψηλοτερη πολη του Τατζικισταν, χτισμενη σε οροπεδιο πανω στον Δρομο του Μεταξιου στα 3650μ. Ητανε μαλιστα η ψηλοτερη πολη της ΕΣΣΔ στο παρελθον. Και κατι που εχει αναφερθει αλλα αξιζει να ξαναναφερουμε: επειδη ολα τα Σταν ητανε μερος της ΕΣΣΔ για το μεγαλυτερο μερος του 20ου αιωνα, η κυρια "ξενη γλωσσα" σ'αυτες τις χωρες ειναι τα ρωσικα.

Αν μου λεγανε να διαλεξω ΜΙΑ μερα απο το ταξιδι να την κανω, πηγαίνοντάς με αεροπλανο στην αφετηρια και παίρνοντάς με πισω στο τελος, αυτη για μενα τουλαχιστο θα ητανε η 16η με τη διαδρομη Ισκασίμ - Μουργκάμπ, η οποια ητανε σχεδον κυριολεκτικα "απο αλλο πλανητη" :cool: :cool: Ειμαστε και "ψιλο-μαστουρωμενοι" απο το υψομετρο και τα χαπια που παιρναμε αλλα και τωρα που βλεπω τις φωτο απο ελαχιστο υψομετρο :) παλι μου φαινονται εξωπραγματικα τα τοπια. Και υπ'οψη οτι οι φωτο δεν μπορουν να μεταφερουν την αισθηση του ναναι καποιος εκει και να βλεπει αυτα τα μερη "in the real".

Πρωι-πρωι λοιπον στην πισω αυλη του ξενωνα του Ισκασιμ οπου μειναμε, με τα μηχανακια φορτωμενα και ετοιμοι για αναχωρηση.




Λιγο μετα το Ισκασιμ, τα τοποια γινονται ακρως εντυπωσιακα, εχοντας κατι το "σεληνιακο".













Περασαμε και καποια κομματια με αρκετη αμμο, οπου και παλι δυσκολευτηκαμε με τα ελαστικα μας και ειχαμε και μια - ανωδυνη - πτωση οταν ο Χριστοφορος μπηκε με αρκετα χιλιομετρα στην αμμο που αρχιζε ξαφνικα. Μετα τα αμμωδη κομματια, σταματησαμε για μια ανασυγκροτηση.










Και μια τελευταια φωτο του εντυπωσιακου ποταμου "upstream", προς τα κει απ'οπου ερχομαστε.




Μετα απο αρκετα χιλιομετρα, μπηκαμε σε μια καταπρασινη ευφορη κοιλαδα.










Αργοτερα μετα το μεσημερι αρχιζε η αναβαση, οποτε σταματησαμε για ανασυγκροτηση πριν ξεκινησουμε το πιο δυσκολο κομματι για να ανεβουμε πολυ ψηλα.




Ανεβαινοντας ψηλα, το τοπιο αλλαζει και παλι.



















Ενας ποδηλατης εχει αφησει το ποδηλατο του με ολα του τα πραγματα και περπαταει καπου εκει κοντα διπλα στο ποταμακι.







Αυτο το οροπεδιο απλα δεν περιγραφεται αλλα και ασχημο νατανε εμεις παλι οπτασιες θα βλεπαμε οπως ειμαστε "μαστουρωμενοι" λογω υψομετρου στα 4300μ :rolleyes:
























Φτανουμε τελικα στο ψηλοτερο σημειο, λιγο πριν αρχισουμε να κατηφοριζουμε για τη Μουργκαμπ (Murghab).













Και τελικα στο χαμηλοτερο οροπεδιο της Μουργκαμπ, "μονο" στα 3600μ.




Συνολικα χιλιομετρα ημερας 350, σχεδον ολα - εκτος απο ελαχιστα - στο χωμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Τι λαστιχο θα βαζατε αν ξαναπηγαινατε?? Mitas E07?? :thinking:
Εγώ πάλι τα ίδια θα έβαζα μιας και δεν είχα κανένα πρόβλημα , φύλαγα λίγο το μηχανάκι και έτσι απέφυγα τις πτώσεις .

Δεν είχα κανένα θέμα στις λάσπες και με το κλατάρισμα είναι όλα θέμα εξάσκησης .

Υπέρ ανάλυση έγινε χωρίς λόγο , το να κουβαλήσουμε σε τέτοια ταξίδια κανα φαρμακείο και να μάθουμε πρώτες βοήθειες είναι πιο σημαντικό από τα λάστιχα , μιας και ένα καινούργιο λάστιχο 50/50 οποίας εταιρίας είναι αξιόλογο και εύκολα θα βγάλει ένα τέτοιο ταξίδι .

Η επιλογή του εξοπλισμού ασφαλείας σημαντικό κομμάτι και όχι να φοράμε ότι ναναι , γιατί - γιατί εκεί δεν υπάρχουν νοσοκομεία κοντά , δεν υπάρχουν φαρμακεία , και όπου υπάρχουν έχουν μόνο τα απαραίτητα και είναι δύσκολη η επικοινωνία λόγο τις γλώσσας .

Σε αυτές τις περιπτώσεις χρειάζεται αρχηγός και όποιος δεν τηρεί τα συμφωνημενα να πάει σπίτι του και όχι να λέει είναι δίκη μου ευθύνη .

Αν πάθει κάποιος - κάτι από λάθος εξοπλισμό θα πρέπει μετά εγώ να τον παρατήσω στο πουθενά ;

Επίσης εγώ δεν είμαι τουριστικό γραφείο , δεν δούλεψε το Ίντερνετ , δεν βρήκαμε εστιατόριο , το κρεβάτι είναι μικρό , το τυρί μουχλιασμένο και το κρασί παλιό .


Σορυ μαν , εσυ ρώτησες για τα λάστιχα - μερικές φορές αν ξεκινήσω δεν σταματάω .
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom