Αρχάριος στο χώμα

Kon83

Μέλος
Όνομα
Kostas
Μοτό
BMW F700GS
Voge 300 Rally
Vespa 300GTS
Καλησπέρα σας.
Νέο μέλος. Συγχωρέστε με εάν το θέμα έχει ξανά συζητηθεί, έψαξα στο forum και δεν βρήκα κάτι σχετικό.
Είμαι πριν την αγορά μιας δεύτερης μοτοσυκλέτας για το χώμα. Ψιλό καταλήγω και σε μηχανάκι (voge 300 rally) αλλά μη έχοντας παρέα που να ακολουθήσει εκτός δρόμου κ όντας αρχάριος σε αυτό το έδαφος έχω τις ανασφάλειες μου.
Η ερώτηση μου είναι αν υπάρχουν ελάχιστες βασικές γνώσεις για να βγω στο χώμα. Μιλάω για τεχνικές γνώσεις πχ αλλαγή σαμπρέλας, κτλ. Γνωρίζω πως λέγεται "ποτέ στο βουνό μονος" ενω παράλληλα εγω είμαι άσχετος με τεχνικά θέματα. Θα πρέπει αυτό να με κρατήσει μακρυά από το χώμα? Όλοι όσοι κινείστε σε αυτό το τερέν έχετε αντίστοιχες γνώσεις?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τα σχόλιά σας.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Με το μηχανάκι που σκέφτεσαι αν κολλήσεις το παίρνεις και καρακατσίδα :p. Χώματοδρομοι υπάρχουν και πιο χαμηλά δεν είναι αναγκαστικό να πας σε ενα βουνό να τους βρείς. Εδω θα βρείς άτομα απο ολες τις κατηγορίες. Στα γρήγορα μου έρχεται ενας βιβλικός που έχει φοβο και τρόμο μην πάθει λάστιχο μπορείτε να πηγαίνετε παρέα με αγχολυτικά στη διαδρομή :laugh::laugh:. Η εμπειρία δεν μεταφέρεται σε αυτο το κομμάτι απο συμβουλές κτλ. Βγαίνεις τρως τις τούμπες σου ,σηκώνεσαι τις ξανατρώς καλύτερα.

Tip 1: φόρα οτι καλύτερο μπορείς απο εξοπλισμό.
Tip 2: Rear ABS Off
Τip 3:Συνέχισε την αναζήτηση υπάρχει θέμα αν δεν κάνω λάθος με τεχνικές οδήγησης .
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάρε το μηχανάκι που σκέφτεσαι, είναι εξαιρετική επιλογή για αρχάριο. Παρέες θα γνωρίσεις και από εδώ μέσα. Αφού βγεις μερικές φορές και πάρεις μια γεύση υπάρχουν και σχολεία -επί πληρωμή- ώστε να πάρεις τις πρώτες βασικές γνώσεις σε τεχνικές οδήγησης και μετά εξάσκηση. Το βασικότερο όλων είναι να βγαίνεις χώμα συστηματικά με παρέα (θα βρεις, είναι το μόνο σίγουρο).
 

peristeriotis

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Νάσος
Μοτό