amyroukai
Big Membered Wunderkind
Εξαρτάται τι εννοείς "βουνό". Για την χρήση που "θέλω" εγώ (τα εισαγωγικά μεγάλη συζήτηση), είναι μιά χαρά. Προφανώς και θα μπουν κάγκελα και προστατευτικά γιατί όχι μόνο το R-GS οτιδήποτε και αν πέσει και σπάσει κάτι/στραβώσει κάτι μπορεί να σε αφήσει στη μέση του πουθενά και δεν είναι ανάγκη να πέσεις σε χώμα μόνο. Και είναι προφανές ότι έχεις δίκιο στην φοβία σου, εξίσου προφανές όμως ότι δεν είναι τόσο άσχημα όσο τα λες είναι το ότι αρκετοί που κάνουν RTW ταξίδια (και όχι μόνο) με R-GS δεν είχαν τέτοιο πρόβλημα παρά τις τούμπες. Εγώ που ψάχνω ένα μηχανάκι "για όλα", από τον καφέ και το σουπερμάρκετ μέχρι την καφρίλα όλα κάτω και την βόλτα/ταξίδι με το έτερον που να μην σταματάει σε χωματόΔΡΟΜΟ (τύπου "επαρχιακή οδός" Στερεάς Ελλάδας/χωματόδρομοι που έχω ήδη κάνει ορεινά/προς παραλίες κλπ) είναι μιά χαρά. Εξίσου μιά χαρά είναι τα 1Χ90, η Multi 950, το Vstrom, η Αfrica, το κάθε ένα με τα συν και τα πλην του. Καλώς η κακώς, το engineering που έχει πέσει επάνω στο R-GS το έχει κάνει περισσότερο "πολυεργαλείο" από κάθε άλλο της κατηγορίας. Προφανώς και υπάρχει καλύτερο μαχαίρι, καλύτερο κατσαβίδι, καλύτερη λίμα, καλύτερο πριόνι, καλύτερο ανοιχτήρι κρασιών. Δεν λέει κάτι αυτό, αν κάνεις όλες τις δουλειές που θέλεις επαρκώς με ένα "ελβετικό σουγιά". Από εκεί και πέρα, η αγορά καλύπτει κάθε διάθεση, γούστο και προτεραιότητα.Ε όχι και σοβαρή...Μην τρελαθούμε.. Εγώ για αστείο το βλέπω και μάλιστα χοντρό να φοβάμαι μην πέσω και χυθούν τα λάδια έξω.. Ακόμα δεν μου απάντησες όμως.. Βλέπεις εσύ καμία λογική με βοξερ κινητήρα να πας βουνό? Και μάλιστα με πνεύμα του είδους "αντβε"?
Ξανά λέω δεν ειμαι κανένας κολλημένος με μαρκες.. Όμως μια ενστικτωδώς λογική με κάνει να μπορώ να "κράξω" Επίσης το ότι εγώ σκέφτομαι έτσι δρ σημαίνει ότι είναι και το σωστό..!
Για εμένα το μόνο άσχημο με οποιοδήποτε μηχανάκι πάει να περάσει για "true" είναι τα 240+ κιλά. Δεν υπάρχουν πιά ελαφριά μηχανάκια, τέλος. Ακόμα και τα 250/300 μικρά adventure του 2017 είναι στα 170-190 με αναρτήσεις ανύπαρκτες.