Αστείες και περίεργες.

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Για εμένα το μόνο άσχημο με οποιοδήποτε μηχανάκι πάει να περάσει για "true" είναι τα 240+ κιλά. Δεν υπάρχουν πιά ελαφριά μηχανάκια, τέλος. Ακόμα και τα 250/300 μικρά adventure του 2017 είναι στα 170-190 με αναρτήσεις ανύπαρκτες.
Ευτυχώς υπάρχουν πάντα οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα :yew:
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Το δικό μου! Χα. χα, χα! (στο θέμα "αστείες και περίεργες" δεν είμαστε; )



το δικό σου δεν είναι αστείο και περίεργο, αλλά έχει ώρες δουλειάς, ένα φορτηγό έξτρα και δεν είναι για όλους. Όχι γιατί "θα τους χαλάσει" αλλά γιατί δεν θα κάτσουν να το φτιάξουν. Συζητούσαμε για "ready to ride" και όχι "assembly required" μοντέλα.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
το δικό σου δεν είναι αστείο και περίεργο, αλλά έχει ώρες δουλειάς, ένα φορτηγό έξτρα και δεν είναι για όλους. Όχι γιατί "θα τους χαλάσει" αλλά γιατί δεν θα κάτσουν να το φτιάξουν. Συζητούσαμε για "ready to ride" και όχι "assembly required" μοντέλα.
Το μόνο που θα μπορούσα να δεχτώ ως επέκταση μιας ready to ride κατάστασης είναι το μεγαλύτερο ντεπόζιτο, άντε και η σχάρα πίσω.
Όλα τα υπόλοιπα δεν διαφέρουν από αυτά που βάζει κανείς ως έξτρα σε ένα on/off.
Ερώτηση, όταν λες ότι δεν είναι για όλους τι εννοείς, σε τι διαφέρει ας πούμε από το CRF250L ή το KLX250.

Πάντως μου κέντρισες το ενδιαφέρον στις αναφορές περί διαφοράς ανακοινώσιμων βαρών με αυτές που τελικά πραγματικά ζυγίζουν. Εγώ έχω κάνει ένα θεωρητικό υπολογισμό και πιστεύω πως έχω αυξήσει το βάρος της μηχανής μου -πλήρης υγρών- κατά περίπου 10 κιλά (με τα 5 κιλά να είναι επιπλέον βενζίνη). Σημειώνω πως δεν έχω προσθέσει μόνο, αλλά έχω αφαιρέσει κιόλας.

Edit: Πάντως θα κάνω μια μέτρηση με τον ζυγό με το βάρος ανά τροχό, έτσι από περιέργεια να δω τι θα βγάλει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Όταν οι περισσότεροι εκεί έξω δεν ξέρουν να τεντώσουν αλυσίδα, πόσοι νομίζεις ότι μπορούν να αλλάξουν ντεπόζιτο, που για εσένα είναι επέκταση;

Δεν με θεωρώ σημαντικό το σε τι διαφέρει το δικό σου από άλλα που αναφέρεις σε αυτό το πλαίσιο συζήτησης, πρακτικά "όλα ίδια είναι". Τα 250άρια γενικώς είναι ανύπαρκτα στην αγορά, προφανώς υπάρχει λόγος για αυτό, έστω και αν είναι μόνο το μάρκετινγκ και οι άνθρωποι που το έχουν καταπιεί αμάσητο. Οπότε τι να σου πω για το θέμα; Προσωπικά, σε όλα αυτά που αναφέρεις δεν βολεύομαι με την σέλα (αλλάζει ξέρω) και δεν τα έχω καβαλήσει ποτέ να πάω μιά βόλτα 400 χλμ να σου πω αν μπορώ να συμβιώσω με ένα τέτοιο. Εσύ πήρες ένα μηχανάκι που σου άρεσε και το έφτιαξες για την χρήση που σου άρεσε, πολύ στοχευμένα. Να πούμε πάλι ότι δεν θα το κάνουν παρά ελάχιστοι αυτό (αδιάφορος ο λόγος, ξανά).

Οπότε σε καινούριο μηχανάκι (γιατί σε τέτοια συζητάμε) η αγορά δεν έχει τίποτα μιά που και το δικό σου νομίζω δεν πωλείται πλέον, καινούριο δε είχε πάνω/κάτω 7000 ευρώ, που ήταν τιμή υψηλή, άσχετα με το αν "αξίζει τα λεφτά του" ή όχι. Ίσως το SWM πρώην Husqvarna 630 να είναι εκ των τελευταίων προσιτών μοϊκανών ελαφρύ και σε λογική τιμή (όσο τα ιαπωνικά 250/300) που και αυτό δεν ξέρω αν πωλείται πια και που η συντήρησή του μάλλον είναι πιο απαιτητική από ένα τυπικό Ιαπωνικό μονοκύλινδρο.
 
Reactions: STF

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Για αυτούς που θέλουν να κοιμούνται "με το μωρό τους".

Για τους μπεμβεδάκηδες έλεγαν αλλά τελικά είναι διαδεδομένο το μικρόβιο.
 
Top Bottom