Aldebaran αγόρι αν πηγαίνεις προς τα κει έχει μποτιλιάρισμα, κάνε τον κύκλο![]()
![]()
Giant ship blocking Suez canal partially refloated
Tugboats work to free 400-metre ‘megaship’ as vessels gather at either end of key waterwaywww.theguardian.com
Γύρισαν 220.000 τόνοι από ριπή αέρα...?![]()
![]()
Giant ship blocking Suez canal partially refloated
Tugboats work to free 400-metre ‘megaship’ as vessels gather at either end of key waterwaywww.theguardian.com
Λέμε και καμμια μλκια να περνάει η ωραΓύρισαν 220.000 τόνοι από ριπή αέρα...?![]()
Είναι ικανός ο Γιάννης να το πάει από την ξηρά νομίζοντας ότι οδηγεί το KTM και μάλιστα θα τους φωνάζει #elatepernaei...
Έπαθε βλάβη στη μηχανή και έχασε τη μανούβρα.Γύρισαν 220.000 τόνοι από ριπή αέρα...?![]()
Ας του πει κάποιος οτι μπορει να δει απο το MIL ποιο ειναι το θεμα, μην περιμένει μια βδομαδα τσαμπα...
Καπως ετσι μας τρεχανε στις καλτσες μια ωραια μερα στο λιμανι της Σαλαλα, που μπηκε ενα κτηναρι της MSC να δεσει και απο βλαβη γυρισε και ερχοταν πανω στους πλωτους γερανους με φορα... Οτι ρυμουλκο ειχε το λιμανι μαζι με τα δικα μας εσπρωχναν για να μην μας ερθει πανω μας και για να μην αρπαξει τις αγκυρες μας.Έπαθε βλάβη στη μηχανή και έχασε τη μανούβρα.
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχουν πολύ σφιχτό πρόγραμμα και όλα γίνονται στο πόδι, μαζί και η συντήρηση με αποτέλεσμα να παθαίνουν συχνά βλάβες και ατυχήματα. Δεν είναι λίγες οι φορές που για να μην χάσουν προθεσμίες επιλέγουν να πέσουν στον καιρό από να τον αποφύγουν με αποτέλεσμα κάποιες φορές να γίνονται θαλάσσια ατυχήματα εκατομμυρίων δολαρίων, ας είναι βέβαια καλά οι ασφαλιστικές.Καπως ετσι μας τρεχανε στις καλτσες μια ωραια μερα στο λιμανι της Σαλαλα, που μπηκε ενα κτηναρι της MSC να δεσει και απο βλαβη γυρισε και ερχοταν πανω στους πλωτους γερανους με φορα... Οτι ρυμουλκο ειχε το λιμανι μαζι με τα δικα μας εσπρωχναν για να μην μας ερθει πανω μας και για να μην αρπαξει τις αγκυρες μας.
Την ιδια χρονια που σου λεω , εποχη μουσωνων καλοκαιρι, μας ειχανε βαλει μια μερα σταντμπαι απο την κυβερνηση του Ομαν γιατι ειχε κοπει στη μεση στα ανοιχτα της Σαλαλα στον Ινδικο ενα κοντεινεραδικο με 4000 κοντεινερς (ΜOL COMFORT), μηπως χρειαστουν να παρουμε πλωτους γερανους και μπαρτζες να παμε για ανέλκυση. Θυμαμαι λεγαμε οσοι μηχανικοι ειμασταν στα πλωτα "μλκ θα γίνουμε πλουσιοι", καναμε ονειρα τι θα παίρναμε με τα σωστρα...Τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχουν πολύ σφιχτό πρόγραμμα και όλα γίνονται στο πόδι, μαζί και η συντήρηση με αποτέλεσμα να παθαίνουν συχνά βλάβες και ατυχήματα. Δεν είναι λίγες οι φορές που για να μην χάσουν προθεσμίες επιλέγουν να πέσουν στον καιρό από να τον αποφύγουν με αποτέλεσμα κάποιες φορές να γίνονται θαλάσσια ατυχήματα εκατομμυρίων δολαρίων, ας είναι βέβαια καλά οι ασφαλιστικές.
Πρόσφατο παράδειγμα στην ίδια θαλάσσια περιοχή όπου ταξιδεύω το τελευταίο τριμηνο.
MV "ONE APUS" .
One apus - Google Zoeken
www.google.com
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ότι παίρνουμε όλοι μας, βοήθειά μαςΤην ιδια χρονια που σου λεω , εποχη μουσωνων καλοκαιρι, μας ειχανε βαλει μια μερα σταντμπαι απο την κυβερνηση του Ομαν γιατι ειχε κοπει στη μεση στα ανοιχτα της Σαλαλα στον Ινδικο ενα κοντεινεραδικο με 4000 κοντεινερς (ΜOL COMFORT), μηπως χρειαστουν να παρουμε πλωτους γερανους και μπαρτζες να παμε για ανέλκυση. Θυμαμαι λεγαμε οσοι μηχανικοι ειμασταν στα πλωτα "μλκ θα γίνουμε πλουσιοι", καναμε ονειρα τι θα παίρναμε με τα σωστρα...
...εμεινα αλλα 4 χρονια στην αραπια μετα απο αυτο οποτε καταλαβαινεις τι πηραμε...
![]()