amyroukai
Big Membered Wunderkind
το απόλυτο εργαλείο διήθησης
Ευτυχώς υπάρχουν πάντα οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόναΓια εμένα το μόνο άσχημο με οποιοδήποτε μηχανάκι πάει να περάσει για "true" είναι τα 240+ κιλά. Δεν υπάρχουν πιά ελαφριά μηχανάκια, τέλος. Ακόμα και τα 250/300 μικρά adventure του 2017 είναι στα 170-190 με αναρτήσεις ανύπαρκτες.
Ποια λες εξαίρεση;Ευτυχώς υπάρχουν πάντα οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα
το δικό σου δεν είναι αστείο και περίεργο, αλλά έχει ώρες δουλειάς, ένα φορτηγό έξτρα και δεν είναι για όλους. Όχι γιατί "θα τους χαλάσει" αλλά γιατί δεν θα κάτσουν να το φτιάξουν. Συζητούσαμε για "ready to ride" και όχι "assembly required" μοντέλα.
Το μόνο που θα μπορούσα να δεχτώ ως επέκταση μιας ready to ride κατάστασης είναι το μεγαλύτερο ντεπόζιτο, άντε και η σχάρα πίσω.το δικό σου δεν είναι αστείο και περίεργο, αλλά έχει ώρες δουλειάς, ένα φορτηγό έξτρα και δεν είναι για όλους. Όχι γιατί "θα τους χαλάσει" αλλά γιατί δεν θα κάτσουν να το φτιάξουν. Συζητούσαμε για "ready to ride" και όχι "assembly required" μοντέλα.
Για δώσε info για το σετ...Minimal design
και πως λιπαινεις αλυσιδα οεο;Minimal design
Με σπρέι... Για τα δισκόφρενακαι πως λιπαινεις αλυσιδα οεο;
Είναι αυτολιπαινόμενη...!!!:funκαι πως λιπαινεις αλυσιδα οεο;
Wtf...;;;???!!!???Τα πενφέ σπάνε άξονες, μόνο χόντ.... ναι λοιπόν τι λέγαμε, η οικογένεια όλα καλά στο σπίτι;
Πως έγινε αυτό ? Τα Honta δεν χαλάνε αφού....Τα πενφέ σπάνε άξονες, μόνο χόντ.... ναι λοιπόν τι λέγαμε, η οικογένεια όλα καλά στο σπίτι;