Kounnas
Μέλος
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
- KTM ADVENTURE 990S
Καλησπέρα στα τρελόπαιδα!
Μετά από ανώριμη σκέψη, αποφάσισα να βάλω ασφάλτινο λάστιχο στο εργαλείο μου (μιας και για χωμάτινες έχω τακουνάκι γόβα στιλέτο D908).
Η ιδιοτροπία του όλου εγχειρήματος, είναι το 18άρι πισω ελαστικό που περιορίζει τις επιλογές.
Μετά από ψάξιμο και τα συναφή, διαπίστωσα πως ο περισσότερος περτικαλί κόσμος, κινείται μεταξύ conti attack και dunlop trailsmart. Και στις 2 περιπτώσεις υπάρχουν τα ναι-μεν-αλλά, αλλά όλοι περιγράφουν μεγάλη διαφορά σε σχέση με το εργοστασιακό pirelli.
Έτσι, μετά από τελείως ανώριμη σκέψη (ξανά), ένα σαββατοκύριακο με πολλά μπύρες και motogp, αποφάσισα να μην βάλω κανένα από τα 2 και να δοκιμάσω τα Metzeler Tourance Next.
Εντός της εβδομάδος θα περαστούν οπότε θα παίξει τεστ το ΣουΚού που έρχεται.
Αναμένετε εντυπώσεις.
Μετά από ανώριμη σκέψη, αποφάσισα να βάλω ασφάλτινο λάστιχο στο εργαλείο μου (μιας και για χωμάτινες έχω τακουνάκι γόβα στιλέτο D908).
Η ιδιοτροπία του όλου εγχειρήματος, είναι το 18άρι πισω ελαστικό που περιορίζει τις επιλογές.
Μετά από ψάξιμο και τα συναφή, διαπίστωσα πως ο περισσότερος περτικαλί κόσμος, κινείται μεταξύ conti attack και dunlop trailsmart. Και στις 2 περιπτώσεις υπάρχουν τα ναι-μεν-αλλά, αλλά όλοι περιγράφουν μεγάλη διαφορά σε σχέση με το εργοστασιακό pirelli.
Έτσι, μετά από τελείως ανώριμη σκέψη (ξανά), ένα σαββατοκύριακο με πολλά μπύρες και motogp, αποφάσισα να μην βάλω κανένα από τα 2 και να δοκιμάσω τα Metzeler Tourance Next.
Εντός της εβδομάδος θα περαστούν οπότε θα παίξει τεστ το ΣουΚού που έρχεται.
Αναμένετε εντυπώσεις.
Τελευταία επεξεργασία: