Αυξημένα τα "ραβασάκια" της Τροχαίας στους οδηγούς μηχανών

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
καθε κοινωνια, λενε, εχει τους πολιτικους (και κατ'επεκταση την αστυνομια και εν γενει τον δημοσιο φορεα) που της αξιζει.
αν ρωτησει καποιος ΟΛΟΥΣ τους οδηγους της Ελλαδας για τα προστιμα, και για το αν πρεπει η τροχαια να ειναι πιο αυστηρη, το 99% θα απαντησει με ενα εμφατικο ΝΑΙ.
αν μετα απο 100 μετρα τους σταματησει η τροχαια για μια παραβαση που εκαναν, οι περισσοτεροι θα πουν "εμενα βρηκες να σταματησεις? πηγαινε πιασε κανεναν εγκληματια"
αυτο θελουμε σαν κοινωνια, και αυτο εχουμε.
αν τα γραφεια των διοικητων και των πολιτικαντηδων δεν ηταν γεματα καθε μερα απο παραβατες που ηθελαν να σβησουν κλησεις με μεσο, ισως καποια ρημαδα κυβερνηση να εβλεπε οτι ο κοσμος θελει κατι καλυτερο. αλλα κανενας δεν θελει κατι καλυτερο. Η μαλλον, θελει την αλλαγη, αρκει να μην επηρρεαστει ο εαυτουλης του...καθε μερα τα βλεπω και τα ζω προσωπικα
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
καθε κοινωνια, λενε, εχει τους πολιτικους (και κατ'επεκταση την αστυνομια και εν γενει τον δημοσιο φορεα) που της αξιζει.
αν ρωτησει καποιος ΟΛΟΥΣ τους οδηγους της Ελλαδας για τα προστιμα, και για το αν πρεπει η τροχαια να ειναι πιο αυστηρη, το 99% θα απαντησει με ενα εμφατικο ΝΑΙ.
αν μετα απο 100 μετρα τους σταματησει η τροχαια για μια παραβαση που εκαναν, οι περισσοτεροι θα πουν "εμενα βρηκες να σταματησεις? πηγαινε πιασε κανεναν εγκληματια"
αυτο θελουμε σαν κοινωνια, και αυτο εχουμε.
αν τα γραφεια των διοικητων και των πολιτικαντηδων δεν ηταν γεματα καθε μερα απο παραβατες που ηθελαν να σβησουν κλησεις με μεσο, ισως καποια ρημαδα κυβερνηση να εβλεπε οτι ο κοσμος θελει κατι καλυτερο. αλλα κανενας δεν θελει κατι καλυτερο. Η μαλλον, θελει την αλλαγη, αρκει να μην επηρρεαστει ο εαυτουλης του...καθε μερα τα βλεπω και τα ζω προσωπικα
Συμφωνω.....ξεχασες να γραψεις οτι στα γραφεια των πολιντικαντηδων τρεχουν καθε μερα και διοικητες, αστυνομικοι, πυροσβεστες κλπ αδερφες δυναμεις που ζητουν και αυτοι το καλυτερο για την καριερα τους, αδιαφορωντας για το καλο της υπηρεσιας και του πολιτη.
Εχουμε αυτα που αξιζουμε και τιποτα παραπανω.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
μιας και εγραψε ο αποπανω θα γραψω
λεω, εγω τωρα.., να δουμε ο καθενας μας πως μπορει να γινει καλυτερος ,δικαιοτερος,σοφοτερος,νομιμοτερος εντελει ανθρωπινοτερος και μετα σιγουρα!!! θα εχουν αλαξει πολλα...... και παντου
αυτα ,να μην μιλαει μονο ο απο πανω
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Το 3,5% του ΑΕΠ πληρώνουμε κάθε χρόνο για τα τροχαία

Ανθρώπινη αλλά και οικονομική αιμορραγία προκαλούν τα τροχαία ατυχήματα στη χώρα. Από τα επίσημα στοιχεία, την περίοδο 2000-2015 και σε 245.404 συμβάντα άφησαν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο 22.374 άτομα, ενώ άλλα 32.555 τραυματίστηκαν πολύ σοβαρά και έμειναν με σοβαρές αναπηρίες για την υπόλοιπη ζωή τους. Υπολογίζεται ότι το κόστος γι’ αυτόν τον ακήρυχτο «πόλεμο στην άσφαλτο» υπερβαίνει τα 81 δισ. ευρώ!
...



«Το κόστος για την εθνική οικονομία αυτά τα δεκαέξι χρόνια υπερβαίνει τα 81 δισ. ευρώ», υπολόγισε ο πρόεδρος της επιτροπής Γιώργος Ουρσουζίδης και για να δώσει πιο χειροπιαστά το μέγεθος της επιβάρυνσης υπολόγισε ότι αναλογεί σε 5,5 δισ. ευρώ τον χρόνο, το 3,5% του ΑΕΠ. «Θα μπορούσαμε να καλύψουμε το πλεόνασμα που ζητούν οι θεσμοί», παρατήρησε.



Είναι ανησυχητικό ότι οι περισσότεροι νεκροί είναι πεζοί και επιβάτες δίκυκλων, όπως δείχνουν τα στοιχεία για το 2017.

Την περασμένη χρονιά, για την οποία υπάρχει ολοκληρωμένη εικόνα, χάθηκαν 167 ανθρώπινες ζωές, από τους οποίους οι 33 ήταν πεζοί και σε 90 περιπτώσεις υπήρχε εμπλοκή δικύκλου.

«Η πρώτη αιτία των θανάτων για νέους κάτω των 24 ετών είναι τα τροχαία», ενημέρωσε ο Βασίλης Χαλκιάς, πρόεδρος της Hellastron, ο οποίος αυτό το διάστημα έχει εκλεγεί πρόεδρος της Asecap, της ένωσης ευρωπαϊκών αυτοκινητόδρομων.

Πηγή: Το 3,5% του ΑΕΠ πληρώνουμε κάθε χρόνο για τα τροχαία
 

chaosm

Μέλος
Τα χρήματα δε μπορώ να καταλάβω πώς υπολογίζονται. Από υλικές ζημιές; από τις ασφαλιστικές; αποζημιώσεις; τα πληρώνει ο φορολογούμενος;

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Τα χρήματα δε μπορώ να καταλάβω πώς υπολογίζονται. Από υλικές ζημιές; από τις ασφαλιστικές; αποζημιώσεις; τα πληρώνει ο φορολογούμενος;

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ενδιαφέρουσα απορία...;)

Λίγο που το έψαξα (...) βρήκα πολύ υλικό για τις διάφορες μεθοδολογίες εκτίμησης του κόστους των τροχαίων....παραθέτω link από μια εργασία που περιγράφει αυτές τις μεθοδολογίες...

Enjoy :ok:

http://library.tee.gr/digital/m2070/m2070_demogianni.pdf


EDIT: Ιδιαίτερα θα σε βοηθήσει ο "Πίνακας 1" της εργασίας...
 
Τελευταία επεξεργασία:

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
Θα είχε ενδιαφέρον μια στατιστική που θα έδειχνε την πορεία των ατυχημάτων, σε συνάρτηση με τα διανυθεντα χιλιόμετρα από το σύνολο του στόλου των οχημάτων στην Ελλάδα. Θα μπορούσαμε να δούμε κατά πόσο αυτή η μείωση των ατυχηματων και των θυμάτων οφείλεται στην κρίση (και στα λιγότερα χιλιόμετρα που διανυονται), στην αυστηρότερη εφαρμογή του ΚΟΚ ή στην δραματική βελτίωση της ενεργητικης και παθητικής ασφάλειας των σύγχρονων οχημάτων.

Στάλθηκε από το P20 lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Και πώς θα υπολογιστουν τα διανυθεντα χλμ ανα οχημα κατα μεσο ορο;
 

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
Και πώς θα υπολογιστουν τα διανυθεντα χλμ ανα οχημα κατα μεσο ορο;
Δεν λέω ότι είναι εφικτό ή εύκολα υπολογίσιμο. Λέω απλά ότι θα είχε ενδιαφέρον ;)

Πάντως τρόποι πιστεύω ότι υπάρχουν. Έχουμε τον ηλεκτρονικό ρουφιάνο (Google) στην τσέπη μας κάθε μέρα. Καταγράφει την θέση μας και τις μετακινήσεις μας, άρα λογικά η Google θα μπορούσε να υπολογίσει ένα τέτοιο νούμερο με αρκετά μεγάλη ακρίβεια.

Στάλθηκε από το P20 lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

chaosm

Μέλος
Ενδιαφέρουσα απορία...;)

Λίγο που το έψαξα (...) βρήκα πολύ υλικό για τις διάφορες μεθοδολογίες εκτίμησης του κόστους των τροχαίων....παραθέτω link από μια εργασία που περιγράφει αυτές τις μεθοδολογίες...

Enjoy :ok:

http://library.tee.gr/digital/m2070/m2070_demogianni.pdf


EDIT: Ιδιαίτερα θα σε βοηθήσει ο "Πίνακας 1" της εργασίας...
Είναι πολύ γενικό και δεν νομίζω να ισχύει. Βλέπε πχ κόστος αστυνόμευσης. Ότι τι; όσο ανεβαίνει ο αριθμός των τροχαίων αυξάνονται και οι έλεγχοι ή το προσωπικού που είναι στο δρόμο; δύσκολο. Όταν παίρνεις τηλ την τροχαία σε μία πόλη όπως η Πάτρα και σου λέει θα αργήσουμε γιατί υπάρχουν μόνο 3 περιπολικά στο δρόμο και αυτή τη στιγμή είναι απασχολημένα αλλού.

Για την υγεία που πας νοσοκομείο και σε στέλνει στο φαρμακείο να πάρεις πράγματα;

Το κόστος που λέει είναι υπερβολικά μεγάλο και δεν λέει από που προέρχεται άρα δε μπορώ αυτό το άρθρο να το λάβω στα σοβαρά.

Εκτός αν μέσα εκεί περιλαμβάνει το φαγοπότι των ασφαλιστικών, τους υπαλλήλους στο δημόσιο ανά υπηρεσία που θα απασχοληθουν για τα τροχαία αλλά και πάλι δύσκολο

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κτεο;

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για τελευταια χρονια που φισταται τετοιο αρχειο. Αρα χρησιμο για το μελλον.
Οπως κι αυτο με το google maps, το οποιο βεβαια ειναι πολυ σχετικο, μιας και μεγαλο ποσοστο οδηγων δε χρησιμοποιει android κινητο, ή δεν εχει smartphone, ή εχει κλειστα δεδομενα.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Το 3,5% του ΑΕΠ πληρώνουμε κάθε χρόνο για τα τροχαία

Ανθρώπινη αλλά και οικονομική αιμορραγία προκαλούν τα τροχαία ατυχήματα στη χώρα. Από τα επίσημα στοιχεία, την περίοδο 2000-2015 και σε 245.404 συμβάντα άφησαν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο 22.374 άτομα, ενώ άλλα 32.555 τραυματίστηκαν πολύ σοβαρά και έμειναν με σοβαρές αναπηρίες για την υπόλοιπη ζωή τους. Υπολογίζεται ότι το κόστος γι’ αυτόν τον ακήρυχτο «πόλεμο στην άσφαλτο» υπερβαίνει τα 81 δισ. ευρώ!
...



«Το κόστος για την εθνική οικονομία αυτά τα δεκαέξι χρόνια υπερβαίνει τα 81 δισ. ευρώ», υπολόγισε ο πρόεδρος της επιτροπής Γιώργος Ουρσουζίδης και για να δώσει πιο χειροπιαστά το μέγεθος της επιβάρυνσης υπολόγισε ότι αναλογεί σε 5,5 δισ. ευρώ τον χρόνο, το 3,5% του ΑΕΠ. «Θα μπορούσαμε να καλύψουμε το πλεόνασμα που ζητούν οι θεσμοί», παρατήρησε.



Είναι ανησυχητικό ότι οι περισσότεροι νεκροί είναι πεζοί και επιβάτες δίκυκλων, όπως δείχνουν τα στοιχεία για το 2017.

Την περασμένη χρονιά, για την οποία υπάρχει ολοκληρωμένη εικόνα, χάθηκαν 167 ανθρώπινες ζωές, από τους οποίους οι 33 ήταν πεζοί και σε 90 περιπτώσεις υπήρχε εμπλοκή δικύκλου.

«Η πρώτη αιτία των θανάτων για νέους κάτω των 24 ετών είναι τα τροχαία», ενημέρωσε ο Βασίλης Χαλκιάς, πρόεδρος της Hellastron, ο οποίος αυτό το διάστημα έχει εκλεγεί πρόεδρος της Asecap, της ένωσης ευρωπαϊκών αυτοκινητόδρομων.

Πηγή: Το 3,5% του ΑΕΠ πληρώνουμε κάθε χρόνο για τα τροχαία
ανατριχιαστικο!!! Απο 2 εως 3,5 νεκρους την ημερα. Ουτε στο Ιντλιμπ τετοια νουμερα. Ο Ιαβερης ουρλιαζει και καποιοι τον χλευαζουν. Κριμα για τις τοσες χαμενες ζωες.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
... Κριμα για τις τοσες χαμενες ζωες.
Έτσι... πρώτα και κύρια να θρηνήσουμε για τις τόσες χαμένες ζωές, τα ορφανά και τις κατεστραμμένες οικογένειες...:(
 
Top Bottom