Αυξημένα τα "ραβασάκια" της Τροχαίας στους οδηγούς μηχανών

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα αυγά εγώ κατάλαβα ότι είναι οι προσδοκίες του κράτους να φέρει αλλαγές στην οδική συμπεριφορά με πυροτεχνήματα τύπου "σαγιονάρα ίσον τριάντα μέρες χωρίς δίπλωμα" που τώρα σιγά μην σταματάει η τροχαία να κάνει έλεγχο ποδιών στα αυτοκίνητα ενώ γίνονται άπειρες σημαντικότερες παραβάσεις που περνάνε στο ψιλό, με το κόκκινο να είναι η πιο συνηθισμένη.

Υπάρχει "μειωμένη νομική κάλυψη"; Σαν το "ολίγον έγκυος" είναι αυτό; :D
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Σου έχει τύχει τροχαίο και να σε εγκαταλείψουν διαλυμένο στην άσφαλτο; Μετά αν θες μπορούμε να ξανασυζητήσουμε για το μέγεθος του καλαθιού!
Αγαπητέ Γιάννη, προφανώς δεν έγινα αντιληπτός... το ότι η ασφάλεια καλύπτει τους τρίτους είναι ένας λόγος παραπάνω να είμαστε συνεπείς ως προς αυτό για κάθε λόγο και για κάθε αιτία (ακάλυπτος από νομικής άποψης ασφαλιστικά επειδή π.χ. μου έχει αφαιρεθεί το δίπλωμα).
Λιγάκι στενοχωρήθηκα που τα σχόλια μου αντιμετωπίστηκαν ως "πολλά αυγά".

Κάποια μεσάνυχτα τον Οκτώβριο του 2014 στον Κηφισό, εγώ και η σύζυγος μου βιώσαμε την "εγκατάλειψη". Δε θα αναλύσω τις επιπτώσεις, όμως τις επόμενες ημέρες -μέσα από το νοσοκομείο- και τους επόμενους δυο μήνες κατά την ανάρρωση, με διάφορες ανακοινώσεις έψαχνα να βρω τον υπαίτιο και ήταν τρομακτικό το γεγονός πως στη διαδικασία αναζήτησης προσέκρουα σε σχεδόν καθημερινά παρόμοια ατυχήματα ή και δυστυχήματα με κοινό παρονομαστή την εγκατάλειψη.

Αυτό που ανακάλυψα είναι πως τα συνηθέστερα αίτια για την ταχύτατη απόφαση με θέμα: "εγκαταλείπω το θύμα μου" μεταξύ άλλων έχει δυο κύριες ρίζες του κακού.
Αυτά είναι:
α) Η έλλειψη παιδείας (του θύτη) και
β) Ότι το όχημα (του θύτη) είναι ανασφάλιστο.

Δηλαδή η έλλειψη παιδείας είναι που δεν του επιτρέπει να καταλάβει πως η διάσωση της ζωής είναι σημαντικότερη από τη τιμωρία του, αλλά.... και η κυριευμένη από φόβο σκέψη, πως ως ανασφάλιστος θα έχει μεγαλύτερες επιπτώσεις χωρίς καμία νομική κάλυψη.
Αυτά τα δυο παρεούλα, τον οδηγούν στην άμεση απόφαση να σε εγκαταλείψει στην άσφαλτο.

Φαντάζομαι ότι οι πιθανότητες για παρόμοια συμπεριφορά θα είναι αυξημένες για κάθε περίπτωση όπου μπορεί να οδηγείς ένα όχημα με μειωμένη νομική κάλυψη.
Λοιπόν, τέτοιος ΔΕ θα γίνω και ας είναι το καλαθάκι μου του ενός αυγού.
Γιατί ρε αγόρι θιγεσαι? Πρώτα να διαβάζεις καλά τα ποστ και μετά να απαντάς(αν χρειάζεται).πήγαινε λοιπόν πάλι πίσω και διάβασε τα ποστ κ το δικό μου' θα δεις ότι δεν απευθεινοντουσαν σε εσένα τα αυγουλάκια κ τα καλαθάκια.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Στεφανε μαλλον κακως το ειδες ετσι.Κατα την αποψη μου ο Δημητρης δεν αναφεροταν σε εσενα,αλλα στην πραγματικοτητα.Και η πραγματικοτητα ειναι δυστυχως αυτη.Μας αναγκαζουνε να παρανομουμε.

Οταν μια κοινωνια βαζει ποινες χωρις να σκεφτετε τις συνεπειες το αποτελεσμα ειναι δυστυχως αυτο.Ανθρωποι που απο αποψη δεν παρανομουν καποια στιγμη θα αναγκαστουν να το κανουν.Κατι αναλογο βλεπουμε οταν οι φοροι ειναι υψηλοι...οσο μεγαλυτεροι τοσο περισσοτεροι ωθουνται στην παρανομια.ΠΧ Αν αντι για 60 μερες ηταν 15 θα ηταν πιο ευκολα τα πραγματα.

Για κανεναν λογο δεν το βρισκω σωστο,αλλα πρακτικα ειναι πολυ δυσκολο να το εφαρμοσει καποιος οταν η δουλεια του,το μεροκαματο του,αλλα και το μεροκαματο αρκετων οικογενειων εξαρτωνται απο αυτο το Κ@λοχαρτο.

Ποιο πανω εφερα σαν παραδειγμα την κατα λαθος παραβιαση σηματοδοτη και οχι τυχαια.Σχετικα προφατα περναω με πρασσινο πισω απο καποιον αλλο.Του αλλου του σβηνει ο κινητηρας,σταματαμε αναγκαστικα στην μεση της διασταυρωσης και μεχρι να ξαναβαλει μπροστα ειχε αναψει το κοκκινο,οποτε περασα με κοκκινο.Εκεινη την στιγμη με πιανει το ματι διερχομενου τροχονομου και με σταματαει για τα γνωστα.15 λεπτα του εξηγουσα και δεν καταλαβαινε,η εκανε οτι δεν καταλαβαινε.Αν δεν τον "απειλουσα" οτι θα φωναξω την αστυνομια για να παρει αντιγραφα απο καμερες γειτονικης τραπεζας,θα με ειχε ξεσχισει.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάνο συγχώρησε με αλλά πετάμε τη μπάλα στη κερκίδα ασχολούμενοι με παραδείγματα που παρά το γεγονός πως δεν έχω κανένα λόγω να αρνηθώ την ύπαρξη τους δε παύουν να είναι εξαιρέσεις. Και επειδή πλατιάζουμε και μάλλον άκρη δε θα βγάλουμε συνοπτικά λέω πως ο νομοθέτης δεν λειτουργεί, σκέπτεται κι εφαρμόζει τους νόμους με βάση τις εξαιρέσεις. Επίσης το αποτέλεσμα έστω και μιας ατυχούς παράβασης (αφαίρεση πινακίδων) δε μπορεί να δικαιολογεί κανενός είδους μεταγενέστερες παραβάσεις λόγω της αυστηρότητας της προγενέστερης ποινής (κυκλοφορία δίχως αυτές και υποχρεωτική απουσία ασφάλισης).
Πες μου αν κάποιος συστηματικά περνάει τα φανάρια με κόκκινο θα σταματήσει να το κάνει επειδή ένας τροχονόμος του έκανε μια σύσταση και του χτύπησε φιλικά τον ώμο. Και 50€ πρόστιμο να πληρώσει θα συνεχίσει να το κάνει. Άρα για μένα κάποιες παραβάσεις πρέπει να έχουν αυστηρές ποινές, δυστυχώς μέσα σε αυτές θα υπάρξουν και άτυχες στιγμές.

Καταλαβαίνω πως είναι ανθρώπινο να σκεπτόμαστε με βάση τη καθημερινότητα μας προκειμένου να εξασφαλίσουμε τα ως προς το ζην της οικογένειας μας. Όμως αν, λέω αν.... εμπλακείς σε δυστύχημα κυκλοφορόντας χωρίς δίπλωμα και ουσιαστικά ανασφάλιστος θέλω να μου πεις τότε πόσο αυτό θα επηρεάσει την προσωπική και οικογενειακή σου ζωή και να αναλογιστείς σε ποιο βαθμό θα θεωρείς τότε πως η αρχική ποινή ήταν αυστηρή. Στη ζωή μας συμβαίνουν πολλές ατυχίες, προσπαθούμε να τις αντιμετωπίσουμε με όποια δίκαια μέσα έχουμε και συνεχίζουμε μπροστά.

Και κλείνω με μια γενική τοποθέτηση που θεωρούσα αυτονόητη. Δεν θίγομαι και δεν θέλω να θίξω κανένα. Όπως θα τα λέγαμε φραστικά γύρω από ένα τραπέζι με τον ίδιο τρόπο τα γράφω. Αν είχα παρεξηγήσει κάποια φραστική τοποθέτηση τα ίδια θα έλεγα, τώρα απλά τα έγραψα. Λάθος αντίληψη = Συγνώμη. Τη διαφορετικότητα της άποψης πάλι θα την εξέφραζα και σε μια "ζωντανή" συζήτηση, έστω και αν καταλάβαινα λάθος έως ότου ξεκαθαριζόταν το πράγμα. Θεωρώ σημαντικό την ανταλλαγή εμπειριών.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Eιμαστε ενηλικες και γνωριζουμε τις συνεπειες των πραξεων μας.Βαζουμε τα συν και τα πλην κατω και πρατουμε κατα συνειδηση.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και η πραγματικοτητα ειναι δυστυχως αυτη.Μας αναγκαζουνε να παρανομουμε.
Τώρα αυτό είναι τόσο αστείο όσο το "εκεί μας κατάντησαν οι αλήτες" που είναι η κοκακόλα των ατακών.

Σε ανάγκασε κανείς να περνάς με κόκκινο; Να παραβιάζεις μονόδρομο, στοπ, ΛΕΑ, να περνάς από πεζοδρόμια για να κερδίσεις μισό λεπτό στην κίνηση; Να οδηγείς χωρίς πινακίδες; Χωρίς δίπλωμα από την ηλικία που φτάνεις να πατήσεις τα πεντάλ στα χωριά; Χωρίς ασφάλεια; Χωρίς φώτα; Μόνο με την μεγάλη σκάλα γιατί έτσι νιώθεις ασφάλεια; Με το τηλέφωνο σκουλαρίκι για να μην νιώθεις αποκομμένος; Σε αναγκάζουν να παρανομείς και να μην αποδέχεσαι τις συνέπειες των πράξεών σου;


Γιατί να είναι 15 μέρες χωρίς δίπλωμα και να μην είναι γράψιμο 100 φορές "δεν θα ξαναπεράσω με κόκκινο" ενώπιον του οργάνου. Που και αυτό πάλι θα βρεθούν οι σύλλογοι δυσλεξικών, σύλλογοι αγράμματων και ανορθόγραφων, σύλλογος πασχόντων carpal tunnel και λοιπές αυνααγωνιστικές δυνάμεις να το στηλιτεύσουν. Απλά στο συντριπτικό ποσοστό γουστάρει τρελά το να κάνουν ότι βολεύει και επειδή μπορούν. Και συνείδηση που λες δεν έχει σχεδόν κανείς και αυτό το βλέπουμε όλοι κάθε μέρα σε κάθε τομέα της ζωής μας.

προσθήκη να ελαφρύνουμε...

 
Τελευταία επεξεργασία:

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Τώρα αυτό είναι τόσο αστείο όσο το "εκεί μας κατάντησαν οι αλήτες" που είναι η κοκακόλα των ατακών.

Σε ανάγκασε κανείς να περνάς με κόκκινο; Να παραβιάζεις μονόδρομο, στοπ, ΛΕΑ, να περνάς από πεζοδρόμια για να κερδίσεις μισό λεπτό στην κίνηση; Να οδηγείς χωρίς πινακίδες; Χωρίς δίπλωμα από την ηλικία που φτάνεις να πατήσεις τα πεντάλ στα χωριά; Χωρίς ασφάλεια; Χωρίς φώτα; Μόνο με την μεγάλη σκάλα γιατί έτσι νιώθεις ασφάλεια; Με το τηλέφωνο σκουλαρίκι για να μην νιώθεις αποκομμένος; Σε αναγκάζουν να παρανομείς και να μην αποδέχεσαι τις συνέπειες των πράξεών σου;


Γιατί να είναι 15 μέρες χωρίς δίπλωμα και να μην είναι γράψιμο 100 φορές "δεν θα ξαναπεράσω με κόκκινο" ενώπιον του οργάνου. Που και αυτό πάλι θα βρεθούν οι σύλλογοι δυσλεξικών, σύλλογοι αγράμματων και ανορθόγραφων, σύλλογος πασχόντων carpal tunnel και λοιπές αυνααγωνιστικές δυνάμεις να το στηλιτεύσουν. Απλά στο συντριπτικό ποσοστό γουστάρει τρελά το να κάνουν ότι βολεύει και επειδή μπορούν. Και συνείδηση που λες δεν έχει σχεδόν κανείς και αυτό το βλέπουμε όλοι κάθε μέρα σε κάθε τομέα της ζωής μας.

προσθήκη να ελαφρύνουμε...
Γιαννη δεν θα διαφωνησω επι της ουσιας μαζι σου.Συνεχιζω ομως να θεωρω οτι οι εξοντωτικες ποινες θα σπρωξουν πολλους επαγγελματιες στην παρανομια.Οποιος δεν καταλαβαινει τι εννοω πιθανοτατα εχει πλατες και το παιζει υπερανω,η χρησιμοποιει το οχημα του μονο για αναψυχη και μετακινηση.

Οποιος δεν εχει πλατες δεν θα αφησει νηστικη την οικογενεια του.Θα οδηγησει χωρις χαρτια και οπου τον βγαλει.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Παναγιώτη υπάρχει και το πολύ απλό, όποιος εξαρτάται από το δίπλωμά του οδηγεί ΑΚΡΙΒΩΣ όπως περιγράφει ο ΚΟΚ γιατί πρώτος από όλους πρέπει να σέβεται ο ίδιος τον εαυτό του, την δουλειά του, την οικογένειά του. Τα υπόλοιπα είναι ακριβώς η συμπεριφορά που σε κανέναν δεν αρέσει να βλέπει (ή έτσι λέμε) αλλά το συντριπτικό ποσοστό εκεί έξω ακολουθεί. Κανείς δεν τον "σπρώχνει στην παρανομία". Είναι απόφαση του κάθε ενός εκεί έξω και το ότι δεν θα σεβαστεί τις συνέπειες της δικής του απόφασης δείχνει απλά ότι είναι κακός χαρακτήρας και άνθρωπος. Ζούμε σε μιά χώρα κάφρων (ναι ξέρω, ρατσιστικό σχόλιο, pc αλέρτ).
 

hawk

Μέλος
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Μοτό
HONDA ST1300
τις μεγαλύτερες παρανομιες τις κανουν οι επαγγελματιες-βλεπε ντελιβεραδες αρχηγοι,φορτηγα για παραδοσεις δεματων και σθπερ μαρκετ, και αν εχετε προσεξοι οι εταιρεις παραδωσεις φαρμακων ,και νομιζω λιγοτερο τα ταξι, ανεβαινουν αναποδα δρομους παρκαρουν πεζοδρομια κλεινουν λεοφοριοδρομους αναστροφες οπους τους αρεσει και η λιστα είναι μακρια,,,,,δεν υπαρχει δικαιολογια ,το δεν βρισκω να παρκαρω η οτιδιποτε άλλο είναι δικαιολογιες της δεκαρας,αν εφαρμοστουν οι νομοι θα βρεθουν δια μαγειας ολες οι λυσεις. ας παμε μια βολτα μεχρι ευρωπη να δουμε γιατι εκει ισχυουν οι νομοι-όχι ότι δεν γινονται παρανομιες,αλλα εδώ εχουν καταντηση ασυδοσια
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Παναγιώτη υπάρχει και το πολύ απλό, όποιος εξαρτάται από το δίπλωμά του οδηγεί ΑΚΡΙΒΩΣ όπως περιγράφει ο ΚΟΚ γιατί πρώτος από όλους πρέπει να σέβεται ο ίδιος τον εαυτό του, την δουλειά του, την οικογένειά του. Τα υπόλοιπα είναι ακριβώς η συμπεριφορά που σε κανέναν δεν αρέσει να βλέπει (ή έτσι λέμε) αλλά το συντριπτικό ποσοστό εκεί έξω ακολουθεί. Κανείς δεν τον "σπρώχνει στην παρανομία". Είναι απόφαση του κάθε ενός εκεί έξω και το ότι δεν θα σεβαστεί τις συνέπειες της δικής του απόφασης δείχνει απλά ότι είναι κακός χαρακτήρας και άνθρωπος. Ζούμε σε μιά χώρα κάφρων (ναι ξέρω, ρατσιστικό σχόλιο, pc αλέρτ).
Σεβαστες ολες οι αποψεις,δεν θα επιμεινω.:friendship:

τις μεγαλύτερες παρανομιες τις κανουν οι επαγγελματιες-βλεπε ντελιβεραδες αρχηγοι,φορτηγα για παραδοσεις δεματων και σθπερ μαρκετ, και αν εχετε προσεξοι οι εταιρεις παραδωσεις φαρμακων ,και νομιζω λιγοτερο τα ταξι, ανεβαινουν αναποδα δρομους παρκαρουν πεζοδρομια κλεινουν λεοφοριοδρομους αναστροφες οπους τους αρεσει και η λιστα είναι μακρια,,,,,δεν υπαρχει δικαιολογια ,το δεν βρισκω να παρκαρω η οτιδιποτε άλλο είναι δικαιολογιες της δεκαρας,αν εφαρμοστουν οι νομοι θα βρεθουν δια μαγειας ολες οι λυσεις. ας παμε μια βολτα μεχρι ευρωπη να δουμε γιατι εκει ισχυουν οι νομοι-όχι ότι δεν γινονται παρανομιες,αλλα εδώ εχουν καταντηση ασυδοσια
Οσο περισσοτερα τα χιλιομετρα τοσο αυξανονται οι πιθανοτητες να κανει καποιος παρανομια.Ο καλος επαγγελματιας δεν μπαινει σε αυτη την λογικη.Φυσικα καποιους τους αναγκαζουν να τα κανουν για να πεσει το κοστος διανομης και τοτε ο εργαζομενος πρεπει να διαλεξει αναμεσα στο σωστο και το μεροκαματο,αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.Αλλο παρανομια γιατι ετυχε και αλλο αυτα που περιγραφεις.Μην μου πεις ομως οτι αυτα που περιγραφεις τα εχεις δει μονο απο επαγγελματιες.
 

hawk

Μέλος
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Μοτό
HONDA ST1300
άλλο πιθανοτητα παρανομιας από αμελεια και άλλο συνηδειτα,καποτε εκανα και εγω τον επαγγελαματια οδηγο,το κακο είναι ότι προσπαθουν να πεισουν ότι κανουν το σωστο...........
οι υπολοιποι είναι θεμα αστυνόμευσης και προστιματος,αν θυμαμαι καλα πριν μερικα χρονια στην ελβετια επεσε ένα προστιμο σε φεραρι 83000 ευρω,αμφιβαλω αν θα το ξανακανει.αν πληρωνε 700 μαλλον δεν θα τα σκεπτοταν,......σε καποιο από τα φορουμ ειχα διαβαση ότι πριν μερικα χρονια πιασανε ένα ελληνα στην νορβηγια για ταχυτητα,του επιβαλανε να βγαλει την μηχανη από την χωρα με φορτηγο και 1500 ευρω προστιμο νομιζω...και η κουβεντα μπορει να συνεχιστεί ............
 

bros400pgm

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Kosmas
Μοτό
Aprilia
άλλο σε καποιο από τα φορουμ ειχα διαβαση ότι πριν μερικα χρονια πιασανε ένα ελληνα στην νορβηγια για ταχυτητα,του επιβαλανε να βγαλει την μηχανη από την χωρα με φορτηγο και 1500 ευρω προστιμο νομιζω...και η κουβεντα μπορει να συνεχιστεί ............
Κάποιοι άλλοι, στην ίδια χώρα τους πήραν τα διπλώματα λόγω υπερβολικής ταχύτητας, νομίζω τους ανάγκασαν να εξέλθουν της χώρας και επεστρεψαν παράνομα χωρίς αυτα.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εγώ πιστεύω ότι αν κλωνοποιουσαμε τον Ηλία Ψινακη και τον βάζαμε σε νευραλγικα πόστα διοίκησης θα είμασταν περισσότερο αποτελεζματικοι
Ευχαριστώ
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Ισχύουν πρόστιμα για “Οδήγηση με σαγιονάρα;”

Πολλά site αλλά και μεγάλοι τηλεοπτικοί σταθμοί, αναπαράγουν το τελευταίο διάστημα ένα ρεπορτάζ, που θέλει να συμπεριλαμβάνεται στις παραβάσεις του ΚΟΚ η οδήγηση με σαγιονάρες. Μάλιστα πολλοί ήταν αυτοί που έκαναν λόγο και τις κυρώσεις, οι οποίες είναι – υποτίθεται- 50 ευρώ χρηματικό πρόστιμο και αφαίρεση του διπλώματος για 30 ημέρες.

Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα, όλα τα ανωτέρω δεν ισχύουν και σήμερα το πρωί (23/07/2018) υπήρξε και επίσημη διάψευση από την εκπρόσωπο τύπου της ΕΛΑΣ σε εκπομπή της κρατικής τηλεόρασης. Υπήρξε όμως και μια επισήμανση ότι όντως μπορεί να ισχύσει κάτι τέτοιο μελλοντικά, αφού η οδήγηση με αυτού του είδους τα υποδήματα εγκυμονεί μεγάλους κινδύνους, καθώς το πέλμα δεν έχει την πρέπουσα στήριξη και μπορεί εύκολα να γλυστρήσει από τα πεντάλ.

Αν και υποπτευόμαστε ότι τα “ρεπορτάζ” αναφερόντουσαν αποκλειστικά στην οδήγηση αυτοκινήτου, το αυτό ισχύει φυσικά και στην οδήγηση δίτροχων με σαγιονάρες! Ακόμα και στα scooter όπου τα πόδια δεν μετέχουν στην διαδικασία της οδήγησης, στις στάσεις, αναγκαστικά στηρίζεται κάποιος σε αυτά και με σιαγιονάρες η στήριξη ποτέ δεν είναι ασφαλής!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το ραβασάκι το ερωτικό συνεχίζεται και τον Αύγουστο.

Πάνω από 1.700 οδηγοί μοτοσικλετών "πιάστηκαν" με το κράνος στον αγκώνα




Την προηγούμενη βδομάδα (από 6 έως 12 Αυγούστου) κλιμάκια αστυνομικών των Υπηρεσιών Τροχαίας, ενημέρωσαν τους οδηγούς και πραγματοποίησαν σχετικούς ελέγχους, “δίνοντας προτεραιότητα” στη μη χρήση προστατευτικού κράνους και τη στέρηση ασφαλιστηρίου συμβολαίου.

Στο πλαίσιο αυτό, από 785 συνεργεία Τροχαίας που συγκροτήθηκαν σε όλη τη χώρα, ελέγχθηκαν συνολικά 14.871 οχήματα και βεβαιώθηκαν συνολικά 2.375 παραβάσεις, 1.710 για μη χρήση προστατευτικού κράνους και 665 για τη στέρηση ασφαλιστηρίου συμβολαίου.

Οι περισσότερες παραβάσεις σημειώθηκαν, στο οδικό δίκτυο, του Ηρακλείου (350), της Αττικής (272), του Ρεθύμνου (181), των Δωδεκανήσων (113), των Κυκλάδων (97), της Κεφαλληνίας (88), των Χανίων (79) και της Θεσσαλονίκης (63).
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Τουτ εστιν:

Το 80% των βεβαιωμένων παραβασεων Πανελληνίως , στην Λεβεντογεννα Κρήτη.

Και το 95% γενικά, στην επαρχία.

Μικρό, συγκριτικά, το ποσοστό στην Αττική, παρ όλη την πληθυσμιακή υπερσυγκεντρωση.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Τουτ εστιν:

Το 80% των βεβαιωμένων παραβασεων Πανελληνίως , στην Λεβεντογεννα Κρήτη.

Και το 95% γενικά, στην επαρχία.

Μικρό, συγκριτικά, το ποσοστό στην Αττική, παρ όλη την πληθυσμιακή υπερσυγκεντρωση.
Πονούν μωρέ τα παλικάρια;;; :p
 
Top Bottom