Αυτά παθαίνεις, άμα κάνεις παρέα με αναποφάσιστους...

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Θα σου πω εγω....μιας κ συνονοματος...αλλα κ το τουκατι του αγοριου μου εκανε παρεα στο προφιλ μου στο φατσοβιβλιο....!!!

Λοιπον σημειωνε..=

Μοντιαλ
Εχρες
Ιντεραμερικαν
Ελπα
Μοτομεταφιρικη
Γιυοροσταρ
ΜεταφορεςΠαναγος

Να τις αποστηθησεις....για παν ενδεχομενο......χαχαχα..!!!!!
Τιμή και δόξα στον Πέτρο με την ομορφότερη ιταλιδα... Μακραν



Advphone....
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Τιμή και δόξα στον Πέτρο με την ομορφότερη ιταλιδα... Μακραν



Advphone....
Γιατι νομιζεις το ειχα στο προφιλ μου....ειναι κουκλα....να τα λεμε αυτα........με εμενα καβαλα...βεβαια....χαχα..!!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γιατι νομιζεις το ειχα στο προφιλ μου....ειναι κουκλα....να τα λεμε αυτα........με εμενα καβαλα...βεβαια....χαχα..!!!!
Συμφωνω... Σου πάει το μουλτι.
Αλλά με αυτά τα μυαλά που έχεις γεροξεκούτη κάτσε με την παλιατζουρα την ανατολίτικη :p
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Νομίζω από την αρχή που ξεκίνησε το multistrada και αυτή η δύσκολη αισθητική που πλασαριζε, ήταν για εμένα μια εσωτερική διαμάχη προτιμησεων, μια μου άρεσε η σχεδίαση του και μια το απεχθανομουν, κάνοντάς με να αναθεωρώ για την ψυχική μου υγεία. Μήπως είμαι τρελός, μήπως τα 'χω χαμένα;

Πλέον τη θεωρώ ως μια από τις πιο ποιοτικές και καλαίσθητες μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούν εκεί έξω, ειδικά το Enduro με την τεποζιταρα και αυτές τις πανέμορφες ακτινωτες ζάντες, καθώς επίσης και αυτό το επιβλητικό ρύγχος με τα φωτιστικά σώματα, είναι από τις πρώτες προτιμήσεις μου.

Την εχω περιεργαστεί αρκετά στο κατάστημα του Φάνη στην Ηλιούπολη και μου έχει κάνει τρομερή εντύπωση η ποιότητα των fairings, η λεπτομέρεια που έχει γενικά σαν σχεδίαση, ακόμα και η σέλα με τις ραφές της είναι άκρως ποιοτική. Τιμόνι, διακόπτες, ψηφιακή οθόνη, γενικά ο, τι βλέπει ο οδηγός είναι τοποθετημένα αρμονικά μπροστά του μαρτυρωντας ότι έχει πέσει μελέτη απάνω στον σχεδιασμό.

Το 1200 είχε μεγάλο ύψος σέλας και δυστηχως ήταν απαγορευτικό για εμένα, ακόμα και αν είχα τα χρήματα.
Το 1260 όμως δίνει την επιλογή για τρία διαφορετικά ύψη, ξεκινώντας από 840χιλ στο πιο χαμηλο και καταλήγοντας στο 880χιλ. Επίσης έχει μειωθεί και η διαδρομή των αναρτήσεων κατά 20mm, φερνοντας το 1260 Enduro πιο κοντά στους vertical αλλά όχι financial challenged wannabe ducatisti.
Το χρηματοδοτικο επίσης είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας, το οποίο βελτιώθηκε πολύ τα τελευταία χρόνια.

Το 1260 έχει βελτιωθεί σε σημεία από τον προκάτοχό του, αλλά αυτά τα βρήκα απ'τους δημοσιογράφους.
Αυτό που δε μπορώ να βρω, είναι αν και που πονάει το καινουργιο μοντέλο, πράγμα που θα το μάθω μονο από ιδιοκτήτες, ούτε από τον τύπο, ούτε απ' τους πωλητές για προφανής λόγους.
Έχω απευθύνει διαφορά ερωτήματα σε διάφορες ομάδες και περιμένω μήπως κάποιος απαντήσει.
Ψαχνω και στην ομάδα του Facebook για ενδεχόμενα προβλήματα, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει αναφέρει κάποιος κάτι.

Αν θα το έβαζα στο χώμα; βεβαίως και θα το έβαζα αλλά μόνο σε περίπτωση που θα ήταν η μοναδική μου μοτοσυκλέτα και την είχα εξοπλίσει με προστασίες σε σημεία γιατί όλο το μηχανάκι φωνάζει "μη με ρίξεις κάτω, τη γ@μησες".
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Νομίζω από την αρχή που ξεκίνησε το multistrada και αυτή η δύσκολη αισθητική που πλασαριζε, ήταν για εμένα μια εσωτερική διαμάχη προτιμησεων, μια μου άρεσε η σχεδίαση του και μια το απεχθανομουν, κάνοντάς με να αναθεωρώ για την ψυχική μου υγεία. Μήπως είμαι τρελός, μήπως τα 'χω χαμένα;

Πλέον τη θεωρώ ως μια από τις πιο ποιοτικές και καλαίσθητες μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούν εκεί έξω, ειδικά το Enduro με την τεποζιταρα και αυτές τις πανέμορφες ακτινωτες ζάντες, καθώς επίσης και αυτό το επιβλητικό ρύγχος με τα φωτιστικά σώματα, είναι από τις πρώτες προτιμήσεις μου.

Την εχω περιεργαστεί αρκετά στο κατάστημα του Φάνη στην Ηλιούπολη και μου έχει κάνει τρομερή εντύπωση η ποιότητα των fairings, η λεπτομέρεια που έχει γενικά σαν σχεδίαση, ακόμα και η σέλα με τις ραφές της είναι άκρως ποιοτική. Τιμόνι, διακόπτες, ψηφιακή οθόνη, γενικά ο, τι βλέπει ο οδηγός είναι τοποθετημένα αρμονικά μπροστά του μαρτυρωντας ότι έχει πέσει μελέτη απάνω στον σχεδιασμό.

Το 1200 είχε μεγάλο ύψος σέλας και δυστηχως ήταν απαγορευτικό για εμένα, ακόμα και αν είχα τα χρήματα.
Το 1260 όμως δίνει την επιλογή για τρία διαφορετικά ύψη, ξεκινώντας από 840χιλ στο πιο χαμηλο και καταλήγοντας στο 880χιλ. Επίσης έχει μειωθεί και η διαδρομή των αναρτήσεων κατά 20mm, φερνοντας το 1260 Enduro πιο κοντά στους vertical αλλά όχι financial challenged wannabe ducatisti.
Το χρηματοδοτικο επίσης είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας, το οποίο βελτιώθηκε πολύ τα τελευταία χρόνια.

Το 1260 έχει βελτιωθεί σε σημεία από τον προκάτοχό του, αλλά αυτά τα βρήκα απ'τους δημοσιογράφους.
Αυτό που δε μπορώ να βρω, είναι αν και που πονάει το καινουργιο μοντέλο, πράγμα που θα το μάθω μονο από ιδιοκτήτες, ούτε από τον τύπο, ούτε απ' τους πωλητές για προφανής λόγους.
Έχω απευθύνει διαφορά ερωτήματα σε διάφορες ομάδες και περιμένω μήπως κάποιος απαντήσει.
Ψαχνω και στην ομάδα του Facebook για ενδεχόμενα προβλήματα, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει αναφέρει κάποιος κάτι.

Αν θα το έβαζα στο χώμα; βεβαίως και θα το έβαζα αλλά μόνο σε περίπτωση που θα ήταν η μοναδική μου μοτοσυκλέτα και την είχα εξοπλίσει με προστασίες σε σημεία γιατί όλο το μηχανάκι φωνάζει "μη με ρίξεις κάτω, τη γ@μησες".
Παντως και εγω πριν ενα χρονο που πηγα να δω το 950 επαθα πλακα απο την ποιοτητα των πλαστικων/διακοπτες/σελα.
Επισης εχουν πολυ ωραιο ζυγισμα στατικα....

Απωθημενο μεγαλο.....!!!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Tο χρηματοδοτικό μοιάζει καλό. Οπως νομίζω και το αντίστοιχο 3easy ride της BMW πληρώνεις μια προκαταβολή, 36 δόσεις και στο τέλος μια μεγάλη δόση...Οι περισσότεροι νομίζουν ότι οι τόκοι που πληρώνουν αφορούν στο κεφάλαιο των 36 δόσεων αλλά τελικά πληρώνεις τόκους και για την τελευταία μεγάλη δόση. οπότε κοινώς καλύτερα να δώσεις όσα περισσότερα έχεις μπροστά, εκτός κι αν σκοπεύεις να αναχρηματοδοτήσεις και την τελευταία μεγάλη δόση...
 
Top Bottom