Αυτά παθαίνεις, άμα κάνεις παρέα με αναποφάσιστους...

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αν κ γιαπωνεζοφιλος.....για μενα στη κατηγορια των 1000+ on/off....ειναι το καλυτερο !!!!!
Άμα δεν πάρει την ΕΤΚ (Εγκριση Τύπου της Κυράς) δεν περνάει με τίποτα... :fun
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Άμα δεν πάρει την ΕΤΚ (Εγκριση Τύπου της Κυράς) δεν περνάει με τίποτα... :fun
Εεε....ειπα να πω δυο λογια.......μην πει ο φιλος μου πως τον εχω......"γραμμενο"...χαχαχα !!!!!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σχετικά με το Tracer.

Ειναι απίστευτο μηχανάκι γιατί τα κάνει όλα καλά η σχεδόν καλά. Εκπληκτικό value for money, με γκαζι, ροπή, απίστευτο κινητήρα, ελαφρύ (215 κιλά γεμάτο με χαμηλό κέντρο βαρους) στην κίνηση είναι σαν παπί (δεν υπερβάλω), ταξιδεύει, είναι οικονομικό, είναι αξιόπιστο, είναι όμορφο (περί ορέξεως βέβαια)... μιλάμε για ένα απιστευτο σύνολο το οποίο καλύπτει το 100% ενός μέσου αναβάτη.
Σκέψου ότι μια βόλτα το έκανα και μου άλλαξε όλη την αντίληψη, τόσο που μετά από 4 μέρες το παρήγγειλα.

Τα μοναδικά μειονέκτηματα που παρατήρησα εκ των υστέρων, είναι ο περιορισμός στο φόρτωμα (δε μπορείς να φορτώσεις αρκετά γιατί έχει αδύναμο υποπλαισιο, είπαμε είναι sport touring) και η ικανότητά του να κινηθεί σβέλτα στο χαλασμενο, κακής ποιότητας δευτερεύον οδικό δίκτυο της χώρας.

Και αυτό με βοήθησε να το καταλάβω τα 2 οδηγικα τριήμερα που προηγήθηκαν με το 990 (η βόλτα στο Μπαρο του Θάνου tripper.gr και το ADVtrOFFy) όπου στο πρώτο συνδύασα χωματοβολτα στα Γεράνια, ταξίδι Εθνικη και φουλ επαρχιακό στροφιλικι φορτωμένος, και στο δεύτερο τριήμερο, Λίμνη Πλαστήρα από Παλαιά Εθνική + 2 ημέρες στα βουνα με κατασκήνωση + επιστροφή με τουρισμό στη Δυτική Ελλάδα.

Με το 990, φορτωμένος με τακουνατα.

Ε, αυτά με το Tracer δεν τα κάνεις ρε φιλαράκι.
Και για να λέμε και του στραβού το δίκιο, ούτε με μονοκύλινδρο τα κάνεις, η μάλλον τα κάνεις, αλλά δεν το ευχαριστιεσαι.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γουσταρω.......νεα "Φωσκολειαδα" εχουμε !!!!!
Η κουβεντα για τις αναγκες του καθενα μας σε μοτορια....δεν τελειωνει Ποτε !!!!!
Αφού είμαστε αιωνίως παιδιά ρε Πέτρο..
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πουλάς και τα 2...παιρνεις μονόδρομο lc 15-16 και ένα χρεπι για μονοήμερο χώμα.
Διήμερα χωμάτινα με τον μονοδρομο... Τα είδες τα παιδιά στο troffy, δεν λέω για μένα που είναι παλιατζουρα πλέον.
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
....και επειδή γουστάρω να βγάλεις το 6μηνο μπάρκο όσο το δυνατόν"λάδι"(με το παρών νήμα που άνοιξες)θα σε φτιλώσω ΚΑΡΓΑ!!!!:Πούλα και τα δύο και πάρε 1290 R και 690!!!!Ετούτονε το κόΖμο τονΕίχανε άλλοι:friendship:.....
Υγ μετά το ξέμπαρκο έ?!(μη μπάς για νάνα test ride και στο τέλος ΔΕΝ μπαρκάρεις και σου στείλει και δικηγόρο η κερά:ha:like:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
  1. Στην αρχή έλεγα να το δώσω, και να πάρω ένα 690, γιατί πολλές φορές έμεινα από ανάσες στο χώμα από το πέσε - σήκωσε.
  2. Μετά είπα να κάνω υπομονή για το επερχόμενο Τενερε 700, αλλά δεν θέλω να δώσω εξτρα χρήμα.
  3. Στη συνέχεια το έταιρον ήμιση είδε ένα πενφέ ελ σι τριπλε μπλακ, και είπε "ωραία μοτοσυκλέτα αυτή, ε?" και αμέσως πήγαμε σε ΚΤΜάκια οφθαλμίατρο και του είπα, "Μάστορα για ξηγήσου ένα upgrade στο οπτικό σύστημα του αμόρε, γιατί ξηγιέται σκουληκιάρικα τώρα τελευταία και θα έχουμε στεναχώριες.."
  4. Μετά φίλος πρότεινε να πάρω ένα κατσικάκι (640 adve) και μια πολυθρόνα για ταξιδάρες (varadero) για να ευχαριστιέται και το έταιρον ήμιση καμιά τσάρκα.
  5. Μετά, είπα να δώσω το 990 αλλά και το tracer (!) και να πάω σε υπερόπλο που τα κάνει σχεδόν όλα και θα έχω και κονούργιο εργαλείο στη μπένα με όλα τα κομφόρρρρ, τύπου KTM 1290R / BMW GS LC Triple Black / Multi 950S....με βασική προυπόθεση τους ακτινωτούς τροχούς ως standard και ταβάνι τα 18Κ.
Κατσε να τα παρουμε ενα-ενα με τη σειρα>
  1. Οκ, εχει μια βασιμη σκεψη απο πισω, μονος περιορισμος το ποσο θα αντεχεις στα μακρινα ταξιδια σε κατι τοσο γυμνο και μονοκυλινδρο. Επισης μενεις χωρις γαϊδουρι για φορτωμα.
  2. Εχει λογικη μονο εαν περιμενεις αρκετα για τα πρωτα μεταχειρισμενα Τ7 αλλιως δινεις επιπλεον φραγκα. Ασε που αυτοματως κανεις σταβλο διαπασων και παλι δεν εχεις γαϊδουρι για φορτωμα.
  3. Μπορεις να χτυπησεις στο συναισθημα εαν θες, εξηγωντας οτι ειναι μηχανακια για προχωρημενες ηλικιες, παπουδιερες, δεν ειναι για την νεαρη ηλικια σου κτλ. Απο την αλλη ειναι πολυθρονες για φορτωμα οποτε ικανοποιουν την κυρα και το ενα κριτήριό σου, αλλα παλι θα ψαχνεις για ανασες στο χωμα. Και φυσικα θα μεινεις με ενα μονο μηχανακι, με ο,τι αυτο συνεπαγεται.
  4. Εκει πας σε τρελο Downgrade απο αυτα που εχεις τωρα. Οχι οτι δεν ειναι καλη λυση, αλλα πεφτεις κατηγοριες χωρις αλεξιπτωτο.
  5. Νομιζω οτι αυτο ειναι το θεμα σου αυτη τη στιγμη. Σου εχει καρφωθει το μικροβιο της αγορας υπεροπλου. Μενεις με ενα αλλα ακριβο μηχανακι. Τρελο γκαζι παντου με το 1290 και φορτωνεται πολυ καλα, αλλα δεν ταξιδευει οσο ανετα ταξιδευει το GS, ουτε με τις ιδιες μουαγιεν. Για την παπουδιερα τα ειπαμε, το 950 καλως ή κακως θα ειναι παντα στη σκια του μεγαλου αδερφου του, και φυσικα ενα καλα εξοπλισμενο 950S παιζει στα λεφτα ενος "ετοιμου" 1290. Ασε που το 950 καθε φορα που θα πεφτει στο χωμα θα σπαει εκτος απο ενα πλαστικο του κι ενα κομματι απο την καρδια σου.
Και λεω λοιπον εγω τωρα. Εαν επιμενεις για κατι ικανοτερο/πιο χωματινο για εσενα αλλα και για ενα SUV μηχανακι για την κυρα, και αφου λες οτι το 990 εχει αρχισει να βαραινει στο χωμα και το 900 δεν φορτωνεται ανετα, και δεν ειναι απλα μια φαγουρα που σε εχει πιασει να ψωνισεις τουμπανο, τοτε σου προτεινω 3 συνδυασμους που δεν θελουν επιπλεον χρηματα (μαλλον).

α) δινεις και τα 2 και χτυπας ενα 790R καινουριο κι ενα DL650 μεταχειρισμενο
β) δινεις και τα 2 και χτυπας ενα Τ7 καινουριο κι ενα DL1000 μεταχειρισμενο
γ) δινεις και τα 2 και χτυπας 640 adve και ενα ΧΤ1200Ζ

Αυτα, ελπιζω να σε μπερδεψα και να φτασει το νημα την Τοντοριαδα...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πουλάς και τα 2...παιρνεις μονόδρομο lc 15-16 και ένα χρεπι για μονοήμερο χώμα.
Διήμερα χωμάτινα με τον μονοδρομο... Τα είδες τα παιδιά στο troffy, δεν λέω για μένα που είναι παλιατζουρα πλέον.
Το έχω σκεφτει ρε Κώστα εξού και το GS στην εξισωση, αλλά φοβάμαι μήπως μου λείψει η έξτρα δυναμη του 1290 (όχι στο χώμα βέβαια).

Από την άλλη, ένα πράγμα που εκτιμώ ΠΑΡΑ πολύ στο GS είναι η ομαλή απόκριση του γκαζιού στα πολύ χαμηλά και η διαθέσιμη ροπή σε όλες τις ταχύτητες, κάτι που νομίζω βοηθάει πολύ στο χώμα.

Έχω παρατηρήσει πως η προσπάθεια μου να μπορέσω να ελέγξω το γκαζι στο 990 στα χαμηλά, μετά από λίγο μου κουράζει πλέον τον καρπό.
Και δεν είμαι και καμιά καρατιμονα να έχω μονίμως το γκάζι ανοιχτό.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
....και επειδή γουστάρω να βγάλεις το 6μηνο μπάρκο όσο το δυνατόν"λάδι"(με το παρών νήμα που άνοιξες)θα σε φτιλώσω ΚΑΡΓΑ!!!!:Πούλα και τα δύο και πάρε 1290 R και 690!!!!Ετούτονε το κόΖμο τονΕίχανε άλλοι:friendship:.....
Υγ μετά το ξέμπαρκο έ?!(μη μπάς για νάνα test ride και στο τέλος ΔΕΝ μπαρκάρεις και σου στείλει και δικηγόρο η κερά:ha:like:
Μλκ με γ@μησες τώρα... :roflmao::roflmao:
 

MEG@

Μέλος
Όνομα
Τελης
Μοτό
KTM 390 ADV
....και επειδή γουστάρω να βγάλεις το 6μηνο μπάρκο όσο το δυνατόν"λάδι"(με το παρών νήμα που άνοιξες)θα σε φτιλώσω ΚΑΡΓΑ!!!!:Πούλα και τα δύο και πάρε 1290 R και 690!!!!Ετούτονε το κόΖμο τονΕίχανε άλλοι:friendship:.....
Υγ μετά το ξέμπαρκο έ?!(μη μπάς για νάνα test ride και στο τέλος ΔΕΝ μπαρκάρεις και σου στείλει και δικηγόρο η κερά:ha:like:
θα το στρωσει απο το ποδοσταμο ως τη γαλετα
Το έχω σκεφτει ρε Κώστα εξού και το GS στην εξισωση, αλλά φοβάμαι μήπως μου λείψει η έξτρα δυναμη του 1290 (όχι στο χώμα βέβαια).

Από την άλλη, ένα πράγμα που εκτιμώ ΠΑΡΑ πολύ στο GS είναι η ομαλή απόκριση του γκαζιού στα πολύ χαμηλά και η διαθέσιμη ροπή σε όλες τις ταχύτητες, κάτι που νομίζω βοηθάει πολύ στο χώμα.

Έχω παρατηρήσει πως η προσπάθεια μου να μπορέσω να ελέγξω το γκαζι στο 990 στα χαμηλά, μετά από λίγο μου κουράζει πλέον τον καρπό.
Και δεν είμαι και καμιά καρατιμονα να έχω μονίμως το γκάζι ανοιχτό.
περιμενε το τενερε 900
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
...Υχαριστώ,υχαριστώ....και στα"δικά"μας(οι υπόλοιποι,απ'ότι βλέπω είμαστε"αμέτρητοι"εδώ):clp::brs::friendship::crs:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Κατσε να τα παρουμε ενα-ενα με τη σειρα>
  1. Οκ, εχει μια βασιμη σκεψη απο πισω, μονος περιορισμος το ποσο θα αντεχεις στα μακρινα ταξιδια σε κατι τοσο γυμνο και μονοκυλινδρο. Επισης μενεις χωρις γαϊδουρι για φορτωμα.
  2. Εχει λογικη μονο εαν περιμενεις αρκετα για τα πρωτα μεταχειρισμενα Τ7 αλλιως δινεις επιπλεον φραγκα. Ασε που αυτοματως κανεις σταβλο διαπασων και παλι δεν εχεις γαϊδουρι για φορτωμα.
  3. Μπορεις να χτυπησεις στο συναισθημα εαν θες, εξηγωντας οτι ειναι μηχανακια για προχωρημενες ηλικιες, παπουδιερες, δεν ειναι για την νεαρη ηλικια σου κτλ. Απο την αλλη ειναι πολυθρονες για φορτωμα οποτε ικανοποιουν την κυρα και το ενα κριτήριό σου, αλλα παλι θα ψαχνεις για ανασες στο χωμα. Και φυσικα θα μεινεις με ενα μονο μηχανακι, με ο,τι αυτο συνεπαγεται.
  4. Εκει πας σε τρελο Downgrade απο αυτα που εχεις τωρα. Οχι οτι δεν ειναι καλη λυση, αλλα πεφτεις κατηγοριες χωρις αλεξιπτωτο.
  5. Νομιζω οτι αυτο ειναι το θεμα σου αυτη τη στιγμη. Σου εχει καρφωθει το μικροβιο της αγορας υπεροπλου. Μενεις με ενα αλλα ακριβο μηχανακι. Τρελο γκαζι παντου με το 1290 και φορτωνεται πολυ καλα, αλλα δεν ταξιδευει οσο ανετα ταξιδευει το GS, ουτε με τις ιδιες μουαγιεν. Για την παπουδιερα τα ειπαμε, το 950 καλως ή κακως θα ειναι παντα στη σκια του μεγαλου αδερφου του, και φυσικα ενα καλα εξοπλισμενο 950S παιζει στα λεφτα ενος "ετοιμου" 1290. Ασε που το 950 καθε φορα που θα πεφτει στο χωμα θα σπαει εκτος απο ενα πλαστικο του κι ενα κομματι απο την καρδια σου.
Και λεω λοιπον εγω τωρα. Εαν επιμενεις για κατι ικανοτερο/πιο χωματινο για εσενα αλλα και για ενα SUV μηχανακι για την κυρα, και αφου λες οτι το 990 εχει αρχισει να βαραινει στο χωμα και το 900 δεν φορτωνεται ανετα, και δεν ειναι απλα μια φαγουρα που σε εχει πιασει να ψωνισεις τουμπανο, τοτε σου προτεινω 3 συνδυασμους που δεν θελουν επιπλεον χρηματα (μαλλον).

α) δινεις και τα 2 και χτυπας ενα 790R καινουριο κι ενα DL650 μεταχειρισμενο
β) δινεις και τα 2 και χτυπας ενα Τ7 καινουριο κι ενα DL1000 μεταχειρισμενο
γ) δινεις και τα 2 και χτυπας 640 adve και ενα ΧΤ1200Ζ

Αυτα, ελπιζω να σε μπερδεψα και να φτασει το νημα την Τοντοριαδα...
Έχω απάντηση αλλά είμαι από κινητό. Μόλις βρεθώ σε PC θα τα πούμε.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εστιάστε περικαλω στο... Έτερο ήμισυ.

Ο καπετάνιος θέλει να αρχίσει να την παίρνει μαζί σε βόλτες.
Η Γυναίκα του το ξέρει ; :ha


Σχετικά με το Tracer.

Ειναι απίστευτο μηχανάκι γιατί τα κάνει όλα καλά η σχεδόν καλά. Εκπληκτικό value for money, με γκαζι, ροπή, απίστευτο κινητήρα, ελαφρύ (215 κιλά γεμάτο με χαμηλό κέντρο βαρους) στην κίνηση είναι σαν παπί (δεν υπερβάλω), ταξιδεύει, είναι οικονομικό, είναι αξιόπιστο, είναι όμορφο (περί ορέξεως βέβαια)... μιλάμε για ένα απιστευτο σύνολο το οποίο καλύπτει το 100% ενός μέσου αναβάτη.
Σκέψου ότι μια βόλτα το έκανα και μου άλλαξε όλη την αντίληψη, τόσο που μετά από 4 μέρες το παρήγγειλα.

Τα μοναδικά μειονέκτηματα που παρατήρησα εκ των υστέρων, είναι ο περιορισμός στο φόρτωμα (δε μπορείς να φορτώσεις αρκετά γιατί έχει αδύναμο υποπλαισιο, είπαμε είναι sport touring) και η ικανότητά του να κινηθεί σβέλτα στο χαλασμενο, κακής ποιότητας δευτερεύον οδικό δίκτυο της χώρας.

Και αυτό με βοήθησε να το καταλάβω τα 2 οδηγικα τριήμερα που προηγήθηκαν με το 990 (η βόλτα στο Μπαρο του Θάνου tripper.gr και το ADVtrOFFy) όπου στο πρώτο συνδύασα χωματοβολτα στα Γεράνια, ταξίδι Εθνικη και φουλ επαρχιακό στροφιλικι φορτωμένος, και στο δεύτερο τριήμερο, Λίμνη Πλαστήρα από Παλαιά Εθνική + 2 ημέρες στα βουνα με κατασκήνωση + επιστροφή με τουρισμό στη Δυτική Ελλάδα.

Με το 990, φορτωμένος με τακουνατα.

Ε, αυτά με το Tracer δεν τα κάνεις ρε φιλαράκι.
Και για να λέμε και του στραβού το δίκιο, ούτε με μονοκύλινδρο τα κάνεις, η μάλλον τα κάνεις, αλλά δεν το ευχαριστιεσαι.
Φίλε ,και αυτό επίσης στο είχα πεί...πρίν ψωνίσεις το Τρέϊλερ.
Δεν ξέρω αν θυμάσαι τι σου πα...
Οτι δεν καταλαβαίνω το γιατί ,κ δεν υπάρχει λόγος να ψωνίσεις Τρέϊσερ ,αφού έχεις αποφασίσει να κρατήσεις-βελτιώσεις κι'άλλο το 990 σου.
Το 990 μπορεί να κάνει όλα όσα κάνει το Τρέισερ ,κι άλλα τόσα που το Τρέϊσερ δεν μπορεί.
Νόημα αγοράς του Τρέϊσερ θα υπήρχε μόνο ,αν έδινες το 990 κ με τα ίδια λ7 έπαιρνες το 690 μου ,έτοιμο Rally.
Moυ πες τότε θυμάμαι ,ότι αγαπάς το 990 ,κ σε τρώει ο κwλος σου για αγορά καινούργιου ,κ το σεβάστηκα γιατί έχω μόνιμες παρόμοιες κwλοφαγούρες κ σε καταλαβαίνω.
Και τώρα σε καταλαβαίνω ,απλά θα σου στοιχίσει λίγο ακριβότερα το κόνσεπτ.
Και Βουρρρρ ,γιατι η Ζωή είναι Μικρή ,κτλ ,κτλ ,κτλ....
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Και να δώσω ένα 10αρικο επιπλέον έτσι, για το χαβαλέ.

Δε θέλω να δώσω έξτρα κασέρι ρε Τζορτζ :)
Πουλα ολα και χτυπα 790R

....με τα ρεστα θα ρουφας Aperol Spritz με σηκωμενους γιακαδες.

:dstpc:
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Εγώ λέω 1250GS
Έχει κινητήρα πολύ δυνατό όπως το ΚΤΜ 1290. Δεν είναι τυχαίο που το χαρακτηρίζουν “refined KTM 1290”, θέλω να καταλήξω πως δεν είναι όπως τα προηγούμενα GS.
Ένα 1250GS με ακτινωτους τροχούς.

Αλλά μετά πάλι κάτι μικρό / μικρότερο θα ψάχνεις για χώμα, όποτε η ιστορία θα επαναλαμβάνεται.
 
Top Bottom