Αυτά παθαίνεις, άμα κάνεις παρέα με αναποφάσιστους...

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εκεί είσαι, και θα το δεις. Πόσο λες να φύγει το τρέισερ κ πόσο το 990 (γιατί αυτό θα κάνεις :) )
Υπολογίζω να διώξω ένα 11-11,5άρι το Tracer και κανα 6,5-7 το KTM με τριβαλιτσα κτλ.
 

Blue line

Μέλος
Όνομα
Sakis
Μοτό
GS 1200 ADV
KTM EXC300 TPI
Σάκη αυτό που περιγράφεις, είναι ο κάλλιστος συνδυασμός που κάποια στιγμή ευελπιστώ να πραγματοποιήσω. Το καλύτερο ταξιδιωτικό μηχανάκι, με το σχεδόν καλύτερο για εκδρομικό εντουρο.

Το θέμα μου όμως είναι ότι θα ξεφύγω στο budget, και (αυστηρό) ταβανι μου είναι τα 18Κ.
Με 18Κ και λίγο παζάρι τα πέρνεις και τα 2.
 

Simitis

Μέλος
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
Ducati Multistrada Enduro
Ανυπομονώ να ακούσω γιατί θες να δώσεις το tracer GT μιας και φίλος θέλει να το αγοράσει.
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Υπολογίζω να διώξω ένα 11-11,5άρι το Tracer και κανα 6,5-7 το KTM με τριβαλιτσα κτλ.
Γιαννιώ αν ΔΕΝ μπορείς να υπερβείς τα 18000€ τότε κοίτα σοβαρά και για 640 adv(αντί 690)και χτύπα το 1290 R(πρόσφατα έπαιζε ένα ελαφρώς μεταχείρο γύρω στα 15500€ αν θυμάμαι καλά και 2500€ για ένα σωστό 640"κλείνεις"),επιμένω και εγώ πως στο χώμα είναι"ιεροσυλία"να ξεσκίζεις το 1290 πχ(δεν μιλάω για απλές περατζάδες);)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιάννη όταν θα τρελαθείς από τα διλήματα και δε ξέρεις τι να κάνεις -και θυμίσου αυτή τη κουβέντα- η συμβουλή μου είναι να τα παγώσεις όλα, μη κάνεις τίποτα για μήνες. Μείνε όπως είσαι!

Σε άλλη περίπτωση....
Καλά τα On/Off δεν αντιλέγω (μια ζωή με τέτοια είμαι) αλλά και τα δρόμου έχουν μια άλλη γοητεία που θα την χάσεις. Αν φροντίσετε να έχετε το κατάλληλο πολιτικό ρουχισμό (εκτός χρόνου μοτοσυκλέτας) μαζί με ένα tankbag και έναν σάκο πίσω συν τις πλαινές μαλακές βαλίτσες μια χαρά θα είστε. Θέλει μελέτη και να εξηγήσεις 5 πράγματα στη γυναίκα ως προς τη μεταφορά αντικειμένων.

Για χώμα πάρε μεσαίο ή μικρό μοκοκύλινδρο, τα οφέλη είναι μη συγκρινόμενα όπως και η απόλαυση η οποία είναι μεν παρόμοια στο τέλος της ημέρας αλλά εντελώς απαλλαγμένη από το στρες του χειρισμού των μαστόδοντων την ώρα της δράσης.

Εναλλακτική σε αδιέξοδο (όταν δηλαδή καμία επιλογή δε σου κάθεται καλά και στριφογυρίζεις στο κρεββάτι με αποτέλεσμα να καταλήγεις στο ψυγείο):

1290R μόνο του (κι εγώ αυτό θα έπαιρνα ακόμη και αν δε πατούσε ποτέ χώμα, δε μπορώ με τίποτα το πονοκέφαλο των ηλεκτρονικά/αυτόματα/ρυθμιζόμενων αναρτήσεων. Δ-Ε-Ν Τ-Ι-Σ Θ-Ε-Λ-Ω). Τόνοι κ@βλας που θα αποζημιώνουν το χωμάτινο κενό.
Σε 2-3 χρόνια -καλά να είσαι- παίρνεις με 3-4 χιλιάρικα ένα καλομεταχειρισμένο CRF250L/Rally ή οποιοδήποτε άλλο 250άρι με... ετήσιο κόστος 150 ευρώ το πολύ (τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια, συντήρηση). Εγώ δίνω και λιγότερα.

Σιδερόκωλος είπαμε πως είσαι, έτσι; Κι εγώ! Είναι σημαντικό. Υπάρχει πολύς κόσμος που κάνει το γύρω του κόσμου με 250άρια, κι έχει και αυτή η υπόθεση το χαρακτήρα της!
 
Τελευταία επεξεργασία:

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
span on:
...δεν είμαι σίγουρος ότι αντιλαμβάνομαι πλήρως τον όρο "σιδερόκωλος"...
spam of:
Γιάννη σε νοιώθω,
με τρώει να τα σουτάρω αμφότερα,
μετά όμως βλέπω το ταβάνι, που πάει να με πλακώσει*
και κάθομαι στα αυγά μου,
που θα πάει όμως...
/ Β

* συν ότι η κατηγορία ST έχει εκλείψει, ενώ τα "ερμαφρόδιτα" τύπου μουλτι (και τίποτα) δεν με πολύ αρέσουν
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σιδερόκωλος= Κώλος που δε καταλαβαίνει το κώλο του μετά από 1.000 χλμ (τουλάχιστον) σε σέλα σερβιέτα και Μ.Ω.Τ. τα 100 πραγματικά χλμ/ώρα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Κατσε να τα παρουμε ενα-ενα με τη σειρα>
  1. Οκ, εχει μια βασιμη σκεψη απο πισω, μονος περιορισμος το ποσο θα αντεχεις στα μακρινα ταξιδια σε κατι τοσο γυμνο και μονοκυλινδρο. Επισης μενεις χωρις γαϊδουρι για φορτωμα.
  2. Εχει λογικη μονο εαν περιμενεις αρκετα για τα πρωτα μεταχειρισμενα Τ7 αλλιως δινεις επιπλεον φραγκα. Ασε που αυτοματως κανεις σταβλο διαπασων και παλι δεν εχεις γαϊδουρι για φορτωμα.
  3. Μπορεις να χτυπησεις στο συναισθημα εαν θες, εξηγωντας οτι ειναι μηχανακια για προχωρημενες ηλικιες, παπουδιερες, δεν ειναι για την νεαρη ηλικια σου κτλ. Απο την αλλη ειναι πολυθρονες για φορτωμα οποτε ικανοποιουν την κυρα και το ενα κριτήριό σου, αλλα παλι θα ψαχνεις για ανασες στο χωμα. Και φυσικα θα μεινεις με ενα μονο μηχανακι, με ο,τι αυτο συνεπαγεται.
  4. Εκει πας σε τρελο Downgrade απο αυτα που εχεις τωρα. Οχι οτι δεν ειναι καλη λυση, αλλα πεφτεις κατηγοριες χωρις αλεξιπτωτο.
  5. Νομιζω οτι αυτο ειναι το θεμα σου αυτη τη στιγμη. Σου εχει καρφωθει το μικροβιο της αγορας υπεροπλου. Μενεις με ενα αλλα ακριβο μηχανακι. Τρελο γκαζι παντου με το 1290 και φορτωνεται πολυ καλα, αλλα δεν ταξιδευει οσο ανετα ταξιδευει το GS, ουτε με τις ιδιες μουαγιεν. Για την παπουδιερα τα ειπαμε, το 950 καλως ή κακως θα ειναι παντα στη σκια του μεγαλου αδερφου του, και φυσικα ενα καλα εξοπλισμενο 950S παιζει στα λεφτα ενος "ετοιμου" 1290. Ασε που το 950 καθε φορα που θα πεφτει στο χωμα θα σπαει εκτος απο ενα πλαστικο του κι ενα κομματι απο την καρδια σου.
Και λεω λοιπον εγω τωρα. Εαν επιμενεις για κατι ικανοτερο/πιο χωματινο για εσενα αλλα και για ενα SUV μηχανακι για την κυρα, και αφου λες οτι το 990 εχει αρχισει να βαραινει στο χωμα και το 900 δεν φορτωνεται ανετα, και δεν ειναι απλα μια φαγουρα που σε εχει πιασει να ψωνισεις τουμπανο, τοτε σου προτεινω 3 συνδυασμους που δεν θελουν επιπλεον χρηματα (μαλλον).

α) δινεις και τα 2 και χτυπας ενα 790R καινουριο κι ενα DL650 μεταχειρισμενο
β) δινεις και τα 2 και χτυπας ενα Τ7 καινουριο κι ενα DL1000 μεταχειρισμενο
γ) δινεις και τα 2 και χτυπας 640 adve και ενα ΧΤ1200Ζ

Αυτα, ελπιζω να σε μπερδεψα και να φτασει το νημα την Τοντοριαδα...
Κώστα ευχαριστώ για τη μακροσκελή απάντηση και τον χρόνο που διάθεσες για τους προβληματισμούς μου.
Σου απαντώ στις προτάσεις σου σχετικά με τα γούστα μου και τον προσανατολισμό μου

α) Δυστηχώς, αν και μηχανάρα, δε μου αρέσει το 790 οπτικά και είμαι τύπος μπανιστηρτζής, πρώτα κοιτάω να μου αρέσει στο μάτι και με τα υπόλοιπα συμβιβάζομαι. Και αυτό γιατί θεωρώ τη μοτοσυκλέτα ως συγκινήσεις και εμπειρίες, και στο αίσθημα των δυνατών συγκινήσεων δεν υπάρχει λογική. Και λεφτά θα χώσεις, και θα συμβιβαστείς με διάφορα αρνητικά που μπορεί να έχει ή να σου βγάλει (η κάθε μοτοσυκλέτα), γενικά η σχέση μου με αυτές αγγίζει κάτι πολύ πιο εσωτερικό από την απλή λογική. Κάτι βέβαια που δεν καταλαβαίνουν όσοι δεν ασχολούνται με μοτοσυκλέτες.
Θα μου πεις, και το 1290R δε μου άρεσε και τώρα το βλέπω στον ύπνο μου.....τι να πω, μπορεί αργότερα να φάω κολλημα με το 790R.....προς το παρόν όμως δε νιώθω κάτι. Από την άλλη, το Vstrom δυστηχώς δε θα μου δώσει τις συγκινήσεις που θέλω, το θεωρώ ένα μεγάλο παπί, με τα καλά του και τα κακά του.

β) To DL1000, εκτός του ότι δε μου αρέσει, έχει χυτές ζάντες που είναι ένα μεγάλο Χ για 'μένα. Ασκώ βέτο στις ακτίνες, γιατί δίνουν μια διαφορετική οπτική στο σύνολο (για ON-OFF πάντα). Γι αυτό και απορίπτω το απλό GS και έχω βάλει σαν επιλογή το Triple Black. To T7 οπτικά μου αρέσει, αλλά νομίζω βγαίνει εκτός budget.

γ) Αρχίζει και παίζει δυνατά αυτή η επιλογή. Διατηρώ κάποια επιφύλαξη για τη δύναμη/γεωμετρία του XT1200Z και πόσο αυτό μπορεί να ανταποκριθεί με αξιώσεις σε σβέλτη οδήγηση σε κλειστό επαρχιακό στροφιλίκι. Ας μας πει ο Γιώργος Jeronimo κάποια στιγμή.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ανυπομονώ να ακούσω γιατί θες να δώσεις το tracer GT μιας και φίλος θέλει να το αγοράσει.
Πετράν το έχω γράψει πιο πριν στο ίδιο νήμα. Κάνω την απάντηση copy paste


Σχετικά με το Tracer.

Ειναι απίστευτο μηχανάκι γιατί τα κάνει όλα καλά η σχεδόν καλά. Εκπληκτικό value for money, με γκαζι, ροπή, απίστευτο κινητήρα, ελαφρύ (215 κιλά γεμάτο με χαμηλό κέντρο βαρους) στην κίνηση είναι σαν παπί (δεν υπερβάλω), ταξιδεύει, είναι οικονομικό, είναι αξιόπιστο, είναι όμορφο (περί ορέξεως βέβαια)... μιλάμε για ένα απιστευτο σύνολο το οποίο καλύπτει το 100% ενός μέσου αναβάτη.
Σκέψου ότι μια βόλτα το έκανα και μου άλλαξε όλη την αντίληψη, τόσο που μετά από 4 μέρες το παρήγγειλα.

Τα μοναδικά μειονέκτηματα που παρατήρησα εκ των υστέρων, είναι ο περιορισμός στο φόρτωμα (δε μπορείς να φορτώσεις αρκετά γιατί έχει αδύναμο υποπλαισιο, είπαμε είναι sport touring) και η ικανότητά του να κινηθεί σβέλτα στο χαλασμενο, κακής ποιότητας δευτερεύον οδικό δίκτυο της χώρας.

Και αυτό με βοήθησε να το καταλάβω τα 2 οδηγικα τριήμερα που προηγήθηκαν με το 990 (η βόλτα στο Μπαρο του Θάνου tripper.gr και το ADVtrOFFy) όπου στο πρώτο συνδύασα χωματοβολτα στα Γεράνια, ταξίδι Εθνικη και φουλ επαρχιακό στροφιλικι φορτωμένος, και στο δεύτερο τριήμερο, Λίμνη Πλαστήρα από Παλαιά Εθνική + 2 ημέρες στα βουνα με κατασκήνωση + επιστροφή με τουρισμό στη Δυτική Ελλάδα.

Με το 990, φορτωμένος με τακουνατα.

Ε, αυτά με το Tracer δεν τα κάνεις ρε φιλαράκι.
Και για να λέμε και του στραβού το δίκιο, ούτε με μονοκύλινδρο τα κάνεις, η μάλλον τα κάνεις, αλλά δεν το ευχαριστιεσαι.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
6 σελίδες σε λίγες ώρες?

Βάζω ένα τραγουδάκι να χαλαρώσουμε λίγο........και μιας και είμαστε και στο καφενείο, ας ρίξουμε και μια πρέφα να πηγαίνει με το άκουσμα..

 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γιάννη όταν θα τρελαθείς από τα διλήματα και δε ξέρεις τι να κάνεις -και θυμίσου αυτή τη κουβέντα- η συμβουλή μου είναι να τα παγώσεις όλα, μη κάνεις τίποτα για μήνες. Μείνε όπως είσαι!

Σε άλλη περίπτωση....
Καλά τα On/Off δεν αντιλέγω (μια ζωή με τέτοια είμαι) αλλά και τα δρόμου έχουν μια άλλη γοητεία που θα την χάσεις. Αν φροντίσετε να έχετε το κατάλληλο πολιτικό ρουχισμό (εκτός χρόνου μοτοσυκλέτας) μαζί με ένα tankbag και έναν σάκο πίσω συν τις πλαινές μαλακές βαλίτσες μια χαρά θα είστε. Θέλει μελέτη και να εξηγήσεις 5 πράγματα στη γυναίκα ως προς τη μεταφορά αντικειμένων.

Για χώμα πάρε μεσαίο ή μικρό μοκοκύλινδρο, τα οφέλη είναι μη συγκρινόμενα όπως και η απόλαυση η οποία είναι μεν παρόμοια στο τέλος της ημέρας αλλά εντελώς απαλλαγμένη από το στρες του χειρισμού των μαστόδοντων την ώρα της δράσης.

Εναλλακτική σε αδιέξοδο (όταν δηλαδή καμία επιλογή δε σου κάθεται καλά και στριφογυρίζεις στο κρεββάτι με αποτέλεσμα να καταλήγεις στο ψυγείο):

1290R μόνο του (κι εγώ αυτό θα έπαιρνα ακόμη και αν δε πατούσε ποτέ χώμα, δε μπορώ με τίποτα το πονοκέφαλο των ηλεκτρονικά/αυτόματα/ρυθμιζόμενων αναρτήσεων. Δ-Ε-Ν Τ-Ι-Σ Θ-Ε-Λ-Ω). Τόνοι κ@βλας που θα αποζημιώνουν το χωμάτινο κενό.
Σε 2-3 χρόνια -καλά να είσαι- παίρνεις με 3-4 χιλιάρικα ένα καλομεταχειρισμένο CRF250L/Rally ή οποιοδήποτε άλλο 250άρι με... ετήσιο κόστος 150 ευρώ το πολύ (τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια, συντήρηση). Εγώ δίνω και λιγότερα.

Σιδερόκωλος είπαμε πως είσαι, έτσι; Κι εγώ! Είναι σημαντικό. Υπάρχει πολύς κόσμος που κάνει το γύρω του κόσμου με 250άρια, κι έχει και αυτή η υπόθεση το χαρακτήρα της!
Στέφανε ο μοναδικός μου ενδοιασμός με τα μικρά, είναι το γκάζι. Όχι στο χώμα βέβαια, αλλά στην άσφαλτο. Θέλω το μηχανάκι όταν βγαίνω στην άσφαλτο (είτε στις συνδέσεις των χωματόδρομων, είτε στο πήγαινε έλα), να έχει τίναγμα ρε φίλε, ροπή, να ανοίγω το γκάζι και να τρώω κλωτσιά, σφαλιάρα, ξύλο στα μούτρα πως το λένε ρε παιδί μου?! (SDM edition)
Το ξέρω ότι στο χώμα θα με αποζημιώνει και με το παραπάνω αλλά δεν ξέρω αν μου φτάνει, για 5-10 βόλτες τον χρόνο.....δεν είμαι και κανένας hardcore εντουράς, ένα φτωχό πλην τίμιο κουλάδι είμαι που προσπαθώ να ρουφήξω 10 τζούρες οξυγόνο μαστουρώνοντας από τις εκπληκτικές κορυφές της πατρίδας μας. :)

Η πρότασή σου με το 1290R παίζει δυνατά και ίσως προσπαθήσω σε 2-3 χρονάκια όπως λες να χτυπήσω ένα 690 για τις μικρές μου χωμάτινες ανυσηχίες..:ok:
 
Reactions: STF

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
ενώ τα "ερμαφρόδιτα" τύπου μουλτι (και τίποτα) δεν με πολύ αρέσουν
Και εγώ κάποτε το ίδια έλεγα Βασίλη μ'εχρι που οδήγησα ένα....:like:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γιαννιώ αν ΔΕΝ μπορείς να υπερβείς τα 18000€ τότε κοίτα σοβαρά και για 640 adv(αντί 690)και χτύπα το 1290 R(πρόσφατα έπαιζε ένα ελαφρώς μεταχείρο γύρω στα 15500€ αν θυμάμαι καλά και 2500€ για ένα σωστό 640"κλείνεις"),επιμένω και εγώ πως στο χώμα είναι"ιεροσυλία"να ξεσκίζεις το 1290 πχ(δεν μιλάω για απλές περατζάδες);)
Μίλτο υπάρχουν περίοδοι στη ζωή μου που με διακατέχει μια ιδιαίτερη τρέλα, και τώρα διανύω μια τέτοια περίοδο...
Μόλις με το καλό ξεμπαρκάρω, θα ασχοληθώ εκτενώς με το ψάξιμο....ελπίζω να έχω καταλήξει μέχρι τότε :hh:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κώστα ευχαριστώ για τη μακροσκελή απάντηση και τον χρόνο που διάθεσες για τους προβληματισμούς μου.
Σου απαντώ στις προτάσεις σου σχετικά με τα γούστα μου και τον προσανατολισμό μου

α) Δυστηχώς, αν και μηχανάρα, δε μου αρέσει το 790 οπτικά και είμαι τύπος μπανιστηρτζής, πρώτα κοιτάω να μου αρέσει στο μάτι και με τα υπόλοιπα συμβιβάζομαι. Και αυτό γιατί θεωρώ τη μοτοσυκλέτα ως συγκινήσεις και εμπειρίες, και στο αίσθημα των δυνατών συγκινήσεων δεν υπάρχει λογική. Και λεφτά θα χώσεις, και θα συμβιβαστείς με διάφορα αρνητικά που μπορεί να έχει ή να σου βγάλει (η κάθε μοτοσυκλέτα), γενικά η σχέση μου με αυτές αγγίζει κάτι πολύ πιο εσωτερικό από την απλή λογική. Κάτι βέβαια που δεν καταλαβαίνουν όσοι δεν ασχολούνται με μοτοσυκλέτες.
Θα μου πεις, και το 1290R δε μου άρεσε και τώρα το βλέπω στον ύπνο μου.....τι να πω, μπορεί αργότερα να φάω κολλημα με το 790R.....προς το παρόν όμως δε νιώθω κάτι. Από την άλλη, το Vstrom δυστηχώς δε θα μου δώσει τις συγκινήσεις που θέλω, το θεωρώ ένα μεγάλο παπί, με τα καλά του και τα κακά του.

β) To DL1000, εκτός του ότι δε μου αρέσει, έχει χυτές ζάντες που είναι ένα μεγάλο Χ για 'μένα. Ασκώ βέτο στις ακτίνες, γιατί δίνουν μια διαφορετική οπτική στο σύνολο (για ON-OFF πάντα). Γι αυτό και απορίπτω το απλό GS και έχω βάλει σαν επιλογή το Triple Black. To T7 οπτικά μου αρέσει, αλλά νομίζω βγαίνει εκτός budget.

γ) Αρχίζει και παίζει δυνατά αυτή η επιλογή. Διατηρώ κάποια επιφύλαξη για τη δύναμη/γεωμετρία του XT1200Z και πόσο αυτό μπορεί να ανταποκριθεί με αξιώσεις σε σβέλτη οδήγηση σε κλειστό επαρχιακό στροφιλίκι. Ας μας πει ο Γιώργος Jeronimo κάποια στιγμή.
Kανε την καρδια σου πετρα τοτε και παρε δυσκολες αποφασεις , γιατι εχει δικιο ο Μανιακος, καρφι για πεμφε πας...

Ειτε χτυπας ενα 1090R παλιο στοκ ή μεταχειρισμενο 1190R που τα κανουν ολα και παντου και δεν τα λυπασαι και τοσο να τα δεις ξαπλα στο χωμα, ειτε παρε ενα 1290R και βγαλ΄του τα ματια οπως η μαμα του το γεννησε για να κανει.
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
6 σελίδες σε λίγες ώρες?

Βάζω ένα τραγουδάκι να χαλαρώσουμε λίγο........και μιας και είμαστε και στο καφενείο, ας ρίξουμε και μια πρέφα να πηγαίνει με το άκουσμα..

660 θάχει έως το ξέμπαρκο:ha:ha:ha,ζάχαρη θα περάσουμε με καλά ταξίδια και καλές θάλασσες!
 
Top Bottom