Κώστα ευχαριστώ για τη μακροσκελή απάντηση και τον χρόνο που διάθεσες για τους προβληματισμούς μου.
Σου απαντώ στις προτάσεις σου σχετικά με τα γούστα μου και τον προσανατολισμό μου
α) Δυστηχώς, αν και μηχανάρα, δε μου αρέσει το 790 οπτικά και είμαι τύπος μπανιστηρτζής, πρώτα κοιτάω να μου αρέσει στο μάτι και με τα υπόλοιπα συμβιβάζομαι. Και αυτό γιατί θεωρώ τη μοτοσυκλέτα ως συγκινήσεις και εμπειρίες, και στο αίσθημα των δυνατών συγκινήσεων δεν υπάρχει λογική. Και λεφτά θα χώσεις, και θα συμβιβαστείς με διάφορα αρνητικά που μπορεί να έχει ή να σου βγάλει (η κάθε μοτοσυκλέτα), γενικά η σχέση μου με αυτές αγγίζει κάτι πολύ πιο εσωτερικό από την απλή λογική. Κάτι βέβαια που δεν καταλαβαίνουν όσοι δεν ασχολούνται με μοτοσυκλέτες.
Θα μου πεις, και το 1290R δε μου άρεσε και τώρα το βλέπω στον ύπνο μου.....τι να πω, μπορεί αργότερα να φάω κολλημα με το 790R.....προς το παρόν όμως δε νιώθω κάτι. Από την άλλη, το Vstrom δυστηχώς δε θα μου δώσει τις συγκινήσεις που θέλω, το θεωρώ ένα μεγάλο παπί, με τα καλά του και τα κακά του.
β) To DL1000, εκτός του ότι δε μου αρέσει, έχει χυτές ζάντες που είναι ένα μεγάλο Χ για 'μένα. Ασκώ βέτο στις ακτίνες, γιατί δίνουν μια διαφορετική οπτική στο σύνολο (για ON-OFF πάντα). Γι αυτό και απορίπτω το απλό GS και έχω βάλει σαν επιλογή το Triple Black. To T7 οπτικά μου αρέσει, αλλά νομίζω βγαίνει εκτός budget.
γ) Αρχίζει και παίζει δυνατά αυτή η επιλογή. Διατηρώ κάποια επιφύλαξη για τη δύναμη/γεωμετρία του XT1200Z και πόσο αυτό μπορεί να ανταποκριθεί με αξιώσεις σε σβέλτη οδήγηση σε κλειστό επαρχιακό στροφιλίκι. Ας μας πει ο Γιώργος
Jeronimo κάποια στιγμή.