Αυτονομία Καυσίμου - Ακρίβεια Ενδείξεων (R1200GS'09)

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
kavadias Eυχαριστώ φίλε για την αναλυτική απάντηση.
Κι εγώ ,όπως τα περιγράφεις ,θα περίμενα να είναι.
Το απόκομα της φωτό σου ,αφορά (φανταζομαι) το μανιουαλ του ADV.
Τo Riders manual του απλού ,που έχω σε ηλεκτρονική μορφή ,αναφέρει ακριβώς τα ίδια.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Κωστή ,σωστό κ σεβαστό αυτό που λές.
Ο λόγος που ψάχνομαι ,δεν είναι για να "στραγγίζω" το τεπόζιτο κάθε φορά πρίν γεμίσω.

Αλλά

πχ1) Γυρνάω από ολοήμερο οδοιπορικό ,είμαι Πάχη ,κ το RANGE μου λέει ΕΜΕΙΝΕΣ.
Ο χρόνος καθυστέρησης έμπα-γεμισε-έβγα ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ με τον χρόνο που θα φτάσω στη Βάση μου ,αν δεν χρειάζεται να γεμίσω.(βλ.βγάλε κρανος-γαντια-τσιγάρο)
Αν όντως έχω 4 λιτρα καύσιμο ακόμα ,γιατί να χάσω χρόνο ,κ να γεμίσω ακριβά ,κ σε αμφιβόλου ποιότητας κ ποσότητας βενζινάδικο ,κ να μην γεμίσω στη Βάση μου ,την άλλη μέρα ίσως ,σε βενζινάδικο που (τιμολογιακά-ποιοτικά-ποσοτικά) γνωρίζω...?

πχ2) Τριγυρνάω σε ορεινό επαρχιακό Γιάννενα-Ζαγόρια-Τζουμέρκα-Βασιλίτσα-Μέτσοβο ,όπου υπάρχει ένα μεγάλο χλμ-κενό βενζινάδικων.
Γιατί να είμαι μες το άγχος οτι θα μείνω στα βουνά ,αντί να απολαμβάνω το τοπίο ,αν όντως έχω ακόμα 70-80 χλμ αυτονομία ?
Και γιατί για αυτές τις περιπτώσεις δεν βάζεις ένα έξτρα δοχείο;
Είναι λίγο ακριβά σε διάφορες διαστάσεις και όγκο, αλλά σίγουρα όλο και κάτι πιο οικονομικό θα βρεις.
Εφόσον πάνω κάτω ξέρεις τα χιλιομετρα που θα κάνεις.
Ε αν στην τελική δεν το χρησιμοποιήσεις, μόλις φτάσεις του δε μπεηΣ το αμολας μεσα στο τέποζιτο, για να μην κάθεται το καυσιμο μέσα στο Κάνιστρο....


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
kavadias Eυχαριστώ φίλε για την αναλυτική απάντηση.
Κι εγώ ,όπως τα περιγράφεις ,θα περίμενα να είναι.
Το απόκομα της φωτό σου ,αφορά (φανταζομαι) το μανιουαλ του ADV.
Τo Riders manual του απλού ,που έχω σε ηλεκτρονική μορφή ,αναφέρει ακριβώς τα ίδια.


Κώστα και το δικό μου το Φ800 είναι όπως του kavadias και θεωρώ οτι ετσι θα πρέπει να λειτουργεί η ρεζέρβα καυσίμου.

-Δλδ, οταν μου ανάβει το λαμπάκη της ρεζέρβας μου δείχνει ταυτόχρονα 60-65 υπόλοιπο χλμ.
Το τριπ κομπιουτερ με την αντλία επίσης συμβαδίζει με μια απόκληση επίσης 0,2-0,4λτ
Και όντως, οταν το εχω φτάσει μέχρι τις ---- για να γεμίσω, παίρνει 15λτ και το ρεζερβουάρ μου είναι 16λτ

Μια φορά είχα κάνει +8 ή 10 χλμ με ---- και προσευχές:p μεχρι να βρω πρατήριο, αλλά οδηγούσα με συμπλέκτη στα κατηφορικά και την βοήθεια του ανέμου στα ισάδια:roflmao::roflmao:

-Τωρα το 1λτ σχεδόν που μένει, θεωρώ οτι είναι οι απώλειες που αν αδειάσουμε σωληνάκια κυκλώματος, ρεζερβουάρ κλπ, θα το μαζέψουμε μάλλον:D
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Εχω την εντυπωση -ισως να ειμαι λαθος- οτι ο υπολογιστης ταξιδιου μηδενιζει με την εναρξη της ρεζερβας καυσιμου. Παντως ως καταναλωσεις σε ολες τις συνθηκες των δοκιμων σου κατα την γνωμη μου ειναι αρκουντως καλες ισως και παρακατω απο το φυσιολογικο για μηχανη ανω του λιτρου.
 

kavadias

Μέλος
Περιοχή
there and back again
Όνομα
Τάσος
Μοτό
KTM 1290 SA '15
KTM 690 Enduro '08
KTM EXC 250 '06
el-Gatto γιεπ ειναι απ' το owner's manual του adv του 2011. Τώρα μάλλον κάτι δεν πάει 100% καλά με την μέτρηση στάθμης που κάνει το δικό σου, ίσως κάποιο πρόβλημα στο fuel strip μες στο τεπόζιτο;

Απ' ότι είδα με ένα γρήγορο ψάξιμο online υπάρχει -μάλλον- επέκταση εγγύησης για το εν λόγω εξάρτημα στα 12 έτη - https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2014/CSC-10056106-4420.pdf
Ψάξε με "BMW Motorcycle fuel strip warranty" υπάρχουν αρκετές αναφορές και σε ξένα φόρα. Ίσως ισχύει και στην περίπτωσή σου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μια φορά είχα κάνει +8 ή 10 χλμ με ---- και προσευχές:p μεχρι να βρω πρατήριο, αλλά οδηγούσα με συμπλέκτη στα κατηφορικά και την βοήθεια του ανέμου στα ισάδια:roflmao::roflmao:
Στο ρελαντι παντως ολοι οι κινητηρες καινε περισσοτερο απ'οτι με μια 5η-6η μεσα.
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Στο ρελαντι παντως ολοι οι κινητηρες καινε περισσοτερο απ'οτι με μια 5η-6η μεσα.
Και πως γινεται αυτό?

Δλδ αν πχ κατέβω εναν κατηφορικό δρόμο μηκους 10χλμ με νεκρα στο ρελαντί, θα κάψω περισσότερο απο το να πάω ΕΟ ευθεία 10χλμ με 5-6 μέσα και πχ 100χλμ/ωρα? Δεν στέκει αυτό!

Ο κινητήρας στη 2η περίπτωση εχει να μεταφέρει ενα φορτίο Χ για 10χλμ με Β (βάρος) επι τις Ψ δυνάμεις που ασκούνται πάνω του (βαρύτητα, τριβές, αντισταση αέρα κλπ)
Στην 1η όμως περίπτωση οι δνάμεις Ψ δεν υπάρχουν γιατι η βαρύτητα λειτουργεί υπέρ του και ετσι εξισώνει τις δυνάμεις και παράγει αποτέλεσμα με το λιγότερο έργο.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Και πως γινεται αυτό?

Δλδ αν πχ κατέβω εναν κατηφορικό δρόμο μηκους 10χλμ με νεκρα στο ρελαντί, θα κάψω περισσότερο απο το να πάω ΕΟ ευθεία 10χλμ με 5-6 μέσα και πχ 100χλμ/ωρα? Δεν στέκει αυτό!

Ο κινητήρας στη 2η περίπτωση εχει να μεταφέρει ενα φορτίο Χ για 10χλμ με Β (βάρος) επι τις Ψ δυνάμεις που ασκούνται πάνω του (βαρύτητα, τριβές, αντισταση αέρα κλπ)
Στην 1η όμως περίπτωση οι δνάμεις Ψ δεν υπάρχουν γιατι η βαρύτητα λειτουργεί υπέρ του και ετσι εξισώνει τις δυνάμεις και παράγει αποτέλεσμα με το λιγότερο έργο.
Πολυ σωστα οσα γραφεις, μονο που εγω μιλαω για οικονομια στην κατηφορα, οχι με 100 στο ισιωμα ουτε σε ανηφορα. Λεω λοιπον οτι αν θες να κανεις οικονομια στις κατηφορες οπως ανεφερες παραπανω ειναι καλυτερο να τις κατεβαινεις με 6η παρα στο ρελαντι με νεκρα. Με 6η και κλειστο γκαζι δεν ψεκαζεται καυσιμο, γιατι τα πιστονια κινουνται απο τη μεταδοση, ενω στο ρελαντι ειτε εισαι στασιμος ειτε με νεκρα ο εγκεφαλος πρεπει να ψεκασει καύσιμο για να κρατάει το μοτερ σε λειτουργία.
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Με 6η και κλειστο γκαζι δεν ψεκαζεται καυσιμο, γιατι τα πιστονια κινουνται απο τη μεταδοση, ενω στο ρελαντι ειτε εισαι στασιμος ειτε με νεκρα ο εγκεφαλος πρεπει να ψεκασει καύσιμο για να κρατάει το μοτερ σε λειτουργία.
Και πως κανει αναφλεξη αν δε ψεκαζει καυσιμο?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Και πως κανει αναφλεξη αν δε ψεκαζει καυσιμο?
Αναφλεξη τινος; Του αερα; Αφου δεν ψεκαζει καυσιμο. Μιλαμε παντα για μοτερ injection, ετσι; Τα καρμπυρατερ καινε παντα λογω διαφραγματων κτλ που ανοιγουν με υποπιεση αλλα κ το κυκλωμα του ρελαντι που δεν κοβει ποτε, γι'αυτο ειναι αλλη ιστορία. Τα ιντζεξιον ομως απλα δεν ψεκαζουν βενζινη με κλειστο γκαζι, το μοτερ γυριζει παιρνοντας κινηση απο τον στροφαλο που παιρνει κινηση απο το συστημα μεταδοσης που παιρνει κινηση απο τον τροχο. Καλα, οχι οτι στο ρελαντι καινε τον πατο τους, καπου μισο λιτρο την ωρα καινε πχ τα χιλιαρια, αλλα ακομη κι αυτο ειναι μεγαλυτερο απο το 0 της 6ης.
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Δηλαδη αν κατσω πισω απο μια εξατμιση εκεινη τη στιγμη δε θα μυρισω καυσαεριο?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αναφλεξη τινος; Του αερα; Αφου δεν ψεκαζει καυσιμο. Μιλαμε παντα για μοτερ injection, ετσι; Τα καρμπυρατερ καινε παντα λογω διαφραγματων κτλ που ανοιγουν με υποπιεση αλλα κ το κυκλωμα του ρελαντι που δεν κοβει ποτε, γι'αυτο ειναι αλλη ιστορία. Τα ιντζεξιον ομως απλα δεν ψεκαζουν βενζινη με κλειστο γκαζι, το μοτερ γυριζει παιρνοντας κινηση απο τον στροφαλο που παιρνει κινηση απο το συστημα μεταδοσης που παιρνει κινηση απο τον τροχο. Καλα, οχι οτι στο ρελαντι καινε τον πατο τους, καπου μισο λιτρο την ωρα καινε πχ τα χιλιαρια, αλλα ακομη κι αυτο ειναι μεγαλυτερο απο το 0 της 6ης.
Πολύ σωστά! Αυτό φαίνεται και στους υπολογιστές ταξιδιών. Αν είναι σε mode στιγμιαίας κατανάλωσης, σε κατήφορο με το γκάζι κλειστό δείχνει "0" κατανάλωση!
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Αναφλεξη τινος; Του αερα; Αφου δεν ψεκαζει καυσιμο. Μιλαμε παντα για μοτερ injection, ετσι; Τα καρμπυρατερ καινε παντα λογω διαφραγματων κτλ που ανοιγουν με υποπιεση αλλα κ το κυκλωμα του ρελαντι που δεν κοβει ποτε, γι'αυτο ειναι αλλη ιστορία. Τα ιντζεξιον ομως απλα δεν ψεκαζουν βενζινη με κλειστο γκαζι, το μοτερ γυριζει παιρνοντας κινηση απο τον στροφαλο που παιρνει κινηση απο το συστημα μεταδοσης που παιρνει κινηση απο τον τροχο. Καλα, οχι οτι στο ρελαντι καινε τον πατο τους, καπου μισο λιτρο την ωρα καινε πχ τα χιλιαρια, αλλα ακομη κι αυτο ειναι μεγαλυτερο απο το 0 της 6ης.
Και πάλι δεν είναι απόλυτα σωστό αυτό. Συνάρτηση των στοιχείων που θα μπούν στην εξίσωση *κυρίως της απόστασης (L) που θέλουμε να διανύσουμε εχουμε και το ανάλογο αποτέλεσμα.


Θεωρητικά λοιπόν αν μιλήσουμε εχουμε τα εξής και με απλά λόγια:
-Για να συμβούν τα παραπάνω που γράφεις απαιτείται κάποια μορφή ενέργειας που στο παράδειγμα σου θα πρέπει να την πάρει απο την τριβή του τροχού με το οδόστρωμα.

1η περίπτωση
: Αν η κατηφόρα σου είναι μικρή σε μήκος πχ 100μ και η ταχύτητα σου είναι σχετικά μεγάλη πχ80χλμ/ωρα, τότε ναι ανεξαρτήτου κλήσης της κατηφόρας θα έχει θετικό αποτέλεσμα η οικονομία καυσίμου με ταχύτητα στο κιβώτιο.

2η περίπτωση: Αν είναι μεγάλη σε μήκος αλλά η κλίση σου μικρή, τότε θα έχεις αρνητικό αποτέλεσμα στο τέλος διότι θα μειώνει συνεχώς την ταχύτητα της μοτό μέχρι να σταματήσει εντελώς η "δωρεάν" παραγωγή ενέργειας μέσω της τριβής και να χρειαστείς μετά να χρησιμοποιήσεις το καύσιμο για να παράξεις ενέργεια ξανά και επιπλέον θα πρέπει να υπολογίσεις οτι η ζήτηση καυσίμου μετά θα είναι πολύ περισσότερη γιατι θα χρειαστείς περισσότερη ροπή για να ξαναδώσεις μια ταχύτητα κίνησης Χ στη μοτό και να την διατηρήσεις ωστε να τελειώσεις την ζητούμενη απόσταση L.

3η περίπτωση: μεγλαη κατηφόρα και μεγάλη κλίση, τότε ναι θα εχεις περισσότερη οικονομία.

Πρακτικά όμως οταν εχεις ενα μικτό τερέν δρόμων, η καλύτερη επιλογή είναι να χρησιμοποιείς το "βάρος σου" για να παράξεις αδράνεια και να εκμεταλλευτείς το έργο της.

Υ.Γ Διατηρώ επιφυλάξεις για το αν είναι μηδενική η κατανάλωση καυσίμου στην περίπτωση που αναφέρεις, γιατί αν θυμάμαι καλά οταν ενας κινητήρας δουλεύει, χρειάζεται πάντα μια πολύ μικρή ποσότητα καυσίμου για να λιπαίνει τους οδηγούς και τις έδρες των βαλβίδων (θα το τσεκάρω οταν βρω χρόνο).
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Και πάλι δεν είναι απόλυτα σωστό αυτό. Συνάρτηση των στοιχείων που θα μπούν στην εξίσωση *κυρίως της απόστασης (L) που θέλουμε να διανύσουμε εχουμε και το ανάλογο αποτέλεσμα.


Θεωρητικά λοιπόν αν μιλήσουμε εχουμε τα εξής και με απλά λόγια:
-Για να συμβούν τα παραπάνω που γράφεις απαιτείται κάποια μορφή ενέργειας που στο παράδειγμα σου θα πρέπει να την πάρει απο την τριβή του τροχού με το οδόστρωμα.

1η περίπτωση
: Αν η κατηφόρα σου είναι μικρή σε μήκος πχ 100μ και η ταχύτητα σου είναι σχετικά μεγάλη πχ80χλμ/ωρα, τότε ναι ανεξαρτήτου κλήσης της κατηφόρας θα έχει θετικό αποτέλεσμα η οικονομία καυσίμου με ταχύτητα στο κιβώτιο.

2η περίπτωση: Αν είναι μεγάλη σε μήκος αλλά η κλίση σου μικρή, τότε θα έχεις αρνητικό αποτέλεσμα στο τέλος διότι θα μειώνει συνεχώς την ταχύτητα της μοτό μέχρι να σταματήσει εντελώς η "δωρεάν" παραγωγή ενέργειας μέσω της τριβής και να χρειαστείς μετά να χρησιμοποιήσεις το καύσιμο για να παράξεις ενέργεια ξανά και επιπλέον θα πρέπει να υπολογίσεις οτι η ζήτηση καυσίμου μετά θα είναι πολύ περισσότερη γιατι θα χρειαστείς περισσότερη ροπή για να ξαναδώσεις μια ταχύτητα κίνησης Χ στη μοτό και να την διατηρήσεις ωστε να τελειώσεις την ζητούμενη απόσταση L.

3η περίπτωση: μεγλαη κατηφόρα και μεγάλη κλίση, τότε ναι θα εχεις περισσότερη οικονομία.

Πρακτικά όμως οταν εχεις ενα μικτό τερέν δρόμων, η καλύτερη επιλογή είναι να χρησιμοποιείς το "βάρος σου" για να παράξεις αδράνεια και να εκμεταλλευτείς το έργο της.

Υ.Γ Διατηρώ επιφυλάξεις για το αν είναι μηδενική η κατανάλωση καυσίμου στην περίπτωση που αναφέρεις, γιατί αν θυμάμαι καλά οταν ενας κινητήρας δουλεύει, χρειάζεται πάντα μια πολύ μικρή ποσότητα καυσίμου για να λιπαίνει τους οδηγούς και τις έδρες των βαλβίδων (θα το τσεκάρω οταν βρω χρόνο).
ΚΑΛΑ κανεις κ τις διατηρεις ;)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μου αρέσουν αυτού του είδους οι διάλογοι...

achalatsis βάλε ρε συ το emoticon που τρώει ποπκορν... Το πιο σημαντικό emoticon δεν έχετε βάλει

ΥΓ Εγώ είμαι μαζί με Κοκο..
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Και πάλι δεν είναι απόλυτα σωστό αυτό. Συνάρτηση των στοιχείων που θα μπούν στην εξίσωση *κυρίως της απόστασης (L) που θέλουμε να διανύσουμε εχουμε και το ανάλογο αποτέλεσμα.


Θεωρητικά λοιπόν αν μιλήσουμε εχουμε τα εξής και με απλά λόγια:
-Για να συμβούν τα παραπάνω που γράφεις απαιτείται κάποια μορφή ενέργειας που στο παράδειγμα σου θα πρέπει να την πάρει απο την τριβή του τροχού με το οδόστρωμα.

1η περίπτωση
: Αν η κατηφόρα σου είναι μικρή σε μήκος πχ 100μ και η ταχύτητα σου είναι σχετικά μεγάλη πχ80χλμ/ωρα, τότε ναι ανεξαρτήτου κλήσης της κατηφόρας θα έχει θετικό αποτέλεσμα η οικονομία καυσίμου με ταχύτητα στο κιβώτιο.

2η περίπτωση: Αν είναι μεγάλη σε μήκος αλλά η κλίση σου μικρή, τότε θα έχεις αρνητικό αποτέλεσμα στο τέλος διότι θα μειώνει συνεχώς την ταχύτητα της μοτό μέχρι να σταματήσει εντελώς η "δωρεάν" παραγωγή ενέργειας μέσω της τριβής και να χρειαστείς μετά να χρησιμοποιήσεις το καύσιμο για να παράξεις ενέργεια ξανά και επιπλέον θα πρέπει να υπολογίσεις οτι η ζήτηση καυσίμου μετά θα είναι πολύ περισσότερη γιατι θα χρειαστείς περισσότερη ροπή για να ξαναδώσεις μια ταχύτητα κίνησης Χ στη μοτό και να την διατηρήσεις ωστε να τελειώσεις την ζητούμενη απόσταση L.

3η περίπτωση: μεγλαη κατηφόρα και μεγάλη κλίση, τότε ναι θα εχεις περισσότερη οικονομία.

Πρακτικά όμως οταν εχεις ενα μικτό τερέν δρόμων, η καλύτερη επιλογή είναι να χρησιμοποιείς το "βάρος σου" για να παράξεις αδράνεια και να εκμεταλλευτείς το έργο της.

Υ.Γ Διατηρώ επιφυλάξεις για το αν είναι μηδενική η κατανάλωση καυσίμου στην περίπτωση που αναφέρεις, γιατί αν θυμάμαι καλά οταν ενας κινητήρας δουλεύει, χρειάζεται πάντα μια πολύ μικρή ποσότητα καυσίμου για να λιπαίνει τους οδηγούς και τις έδρες των βαλβίδων (θα το τσεκάρω οταν βρω χρόνο).
Στα 80χαω τα 100μ τα καλυπτεις σε 4.5", δεν εχει νοημα καμια απο τις δυο προσπαθειες οικονομιας καυσιμου.

Αν η κλιση ειναι μικρη και η ευθεια μεγαλη, η ταχυτητα σου θα πεσει σε επικινδυνα για το οδικο δικτυο επιπεδα οπως και να εχει, ειτε με ρελαντι, ειτε με 6η μεσα. Οταν ξαναεπιταχυνεις απο τα 30-40 που θα εχεις πεσει, και στις δυο περιπτωσεις θα καψεις πολυ περισσοτερο βενζινη για να ξαναπιασεις τα 80χαω απ'οτι αν απλα ειχες 5η-6η μεσα και λιγο ανοιχτο γκαζι να τα διατηρησεις. Ο κυριος "εχθρος" ενος οχηματος που κινειται με ταχυτητες ανω των 30χαω ειναι η αεροδυναμικη αντισταση και επιπλεον η βαρυτητα στις ανηφορες.

Γενικα αποφευγουμε να οδηγουμε μηχανη με πατημενο συμπλεκτη ή νεκρα γιατι σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο απο το αυτοκινητο μπορεις να χασεις τον ελεγχο με πολυ ασχημες συνεπειες.
Υπαρχουν και παααααρα πολλοι λογοι που δεν πρεπει να οδηγουμε με ελαχιστη βενζινη στο ντεποζιτο μιας μηχανης (σε αντιθεση με του αυτοκινητου) αλλα ειναι αλλη ιστορια.

Για πολλους και διαφορους λογους υπαρχει η μεθοδολογια του Hypermiling, για αλλους ειναι χομπυ, για αλλους ευσυνειδησία για τον πλανητη και για καποιους αλλους που πρεπει να οδηγουνε 300χλμ πηγαινελα στη δουλεια τους καθε μερα μεσα στην ερημο επιτακτικη αναγκη. Οπως και να εχει, επεξηγει πως υπαρχουν γενικοι κανονες που πρεπει να ακολουθηθουν για να εχεις μεγαλη οικονομια γενικα, αλλα κυριως βασιζεται σε γνωση μηχανικης και κοινης λογικης οπως και στην εκτιμηση της καθε καταστασης.

Τελος για τις βαλβιδες θα ηθελα να μαθω κι εγω παραπανω στοιχεια, καθως θελω να μαθω πως λιπαινονται οι βαλβιδες εξαγωγης που ειναι παντα κλειστες οταν ψεκαζεται μειγμα στον θαλαμο καυσης και ποτε δεν ακουμπαει μοριο υδρογονανθρακα πανω τους εφοσον το μοτερ ειναι καλα ρυθμισμενο και δεν φευγει "ακαφτη".

Αφηνω κι ενα βιντεακι εδω που εξηγει λιγα πραγματα παραπανω.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Φυσικα και ψεκαζει καυσιμο οταν κινειται το οχημα αλλα το γκαζι ειναι κλειστο. Οποιοσδηποτε δει εναν χαρτη καυσιμου μπορει να το διαπιστωσει αυτο. Και οποιος δε θελει να δει χαρτη καυσιμου σαν προ μπορει απλα να ακουσει τα διακριτικά (η εντονα σκασιματα) με κλειστο γκαζι. Η ενδειξη του τριπ κομπιουτερ δεν μπορει σε καμμια περιπτωση να θεωρηθει σαν αποδεικτικο στοιχειο καθως ειναι εκτιμηση χονδρικη και μαλιστα στιγμιαια χωρις να εχει καμμια σχεση με real time injection time
 

kavadias

Μέλος
Περιοχή
there and back again
Όνομα
Τάσος
Μοτό
KTM 1290 SA '15
KTM 690 Enduro '08
KTM EXC 250 '06
και ακόμη δεν έχετε αναλύσει και την εναλλακτική να κατεβαίνεις την κατηφόρα με σβηστό μοτέρ και αν αυτό ειναι πιο οικονομικό :p:fun

λέω να το σπάσει κάποιος το τοπικ, γιατί ξέφυγε.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Φυσικα και ψεκαζει καυσιμο οταν κινειται το οχημα αλλα το γκαζι ειναι κλειστο. Οποιοσδηποτε δει εναν χαρτη καυσιμου μπορει να το διαπιστωσει αυτο. Και οποιος δε θελει να δει χαρτη καυσιμου σαν προ μπορει απλα να ακουσει τα διακριτικά (η εντονα σκασιματα) με κλειστο γκαζι. Η ενδειξη του τριπ κομπιουτερ δεν μπορει σε καμμια περιπτωση να θεωρηθει σαν αποδεικτικο στοιχειο καθως ειναι εκτιμηση χονδρικη και μαλιστα στιγμιαια χωρις να εχει καμμια σχεση με real time injection time
Oκ, διορθωνω το απολυτο της απαντησης μου. Ισως δεν το κανουν ολες, ισως το κανουν οι πιο προσφατες μετα τα Euro III/IV.

Δεν το λεω εγω, πιο Pro απο την Dynojet δε βρισκεις.

"2. Many of today’s bikes (post 2007 or so) shut the injectors completely off during deceleration. If this is the case no adjustments made by the Power Commander, or any piggyback device, can help reduce this problem. On bikes that keep the injectors on during deceleration adjustments to the fuel table in the zero percent fuel column from 2,000 rpm to redline may help reduce popping. A value of positive or negative 15-40 should be added and can reduce popping if it is still noticeable. "


Το amateur αυτι μου ακουει σκασιματα μερικες φορες απο την Leovince του 1090 αλλα ξερω οτι ειναι απο το SAS.
 
Top Bottom