Αυτονομία Καυσίμου - Ακρίβεια Ενδείξεων (R1200GS'09)

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κώστα και το δικό μου το Φ800 είναι όπως του kavadias και θεωρώ οτι ετσι θα πρέπει να λειτουργεί η ρεζέρβα καυσίμου.

-Δλδ, οταν μου ανάβει το λαμπάκη της ρεζέρβας μου δείχνει ταυτόχρονα 60-65 υπόλοιπο χλμ.
Το τριπ κομπιουτερ με την αντλία επίσης συμβαδίζει με μια απόκληση επίσης 0,2-0,4λτ
Και όντως, οταν το εχω φτάσει μέχρι τις ---- για να γεμίσω, παίρνει 15λτ και το ρεζερβουάρ μου είναι 16λτ

Μια φορά είχα κάνει +8 ή 10 χλμ με ---- και προσευχές:p μεχρι να βρω πρατήριο, αλλά οδηγούσα με συμπλέκτη στα κατηφορικά και την βοήθεια του ανέμου στα ισάδια:roflmao::roflmao:

-Τωρα το 1λτ σχεδόν που μένει, θεωρώ οτι είναι οι απώλειες που αν αδειάσουμε σωληνάκια κυκλώματος, ρεζερβουάρ κλπ, θα το μαζέψουμε μάλλον:D
Ε ,ΟΧΙ να κουβαλάω κ κάνιστρο με το Γελάδι...θα γελάνε και τα Λιφάν. :ha

Εχω την εντυπωση -ισως να ειμαι λαθος- οτι ο υπολογιστης ταξιδιου μηδενιζει με την εναρξη της ρεζερβας καυσιμου.
Σωστά ,αυτό συμβαίνει.
Παντως ως καταναλωσεις σε ολες τις συνθηκες των δοκιμων σου κατα την γνωμη μου ειναι αρκουντως καλες ισως και παρακατω απο το φυσιολογικο για μηχανη ανω του λιτρου.
Συμφωνώ.
Κι αν το συγκεκριμενοποιήσουμε
Για 1200cc ΑΕΡΌΨΥΚΤΟ μοτέρ 10ετίας ,με βαρύ σασσί ,κ βαρύ 2κάβαλο ,οχι απλά καλές ,εκπληκτικά χαμηλές είναι οι καταναλώσεις.

el-Gatto γιεπ ειναι απ' το owner's manual του adv του 2011. Τώρα μάλλον κάτι δεν πάει 100% καλά με την μέτρηση στάθμης που κάνει το δικό σου, ίσως κάποιο πρόβλημα στο fuel strip μες στο τεπόζιτο;

Απ' ότι είδα με ένα γρήγορο ψάξιμο online υπάρχει -μάλλον- επέκταση εγγύησης για το εν λόγω εξάρτημα στα 12 έτη - https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2014/CSC-10056106-4420.pdf
Ψάξε με "BMW Motorcycle fuel strip warranty" υπάρχουν αρκετές αναφορές και σε ξένα φόρα. Ίσως ισχύει και στην περίπτωσή σου.
Είσαι ΑΡΧΗΓΟΣ !!!:ok:
Το έκανα ήδη save ,k θα ψαχτώ να δω αν έχει γίνει.
Σ'ευχαριστώ πολύ.:friendship:
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Oκ, διορθωνω το απολυτο της απαντησης μου. Ισως δεν το κανουν ολες, ισως το κανουν οι πιο προσφατες μετα τα Euro III/IV.

Δεν το λεω εγω, πιο Pro απο την Dynojet δε βρισκεις.

"2. Many of today’s bikes (post 2007 or so) shut the injectors completely off during deceleration. If this is the case no adjustments made by the Power Commander, or any piggyback device, can help reduce this problem. On bikes that keep the injectors on during deceleration adjustments to the fuel table in the zero percent fuel column from 2,000 rpm to redline may help reduce popping. A value of positive or negative 15-40 should be added and can reduce popping if it is still noticeable. "


Το amateur αυτι μου ακουει σκασιματα μερικες φορες απο την Leovince του 1090 αλλα ξερω οτι ειναι απο το SAS.


Ξαναγραφω, δεν υπαρχει κανενα μηχανακι που να κοβει καυσιμο στο κλειστο γκαζι. Γενικα μη διαβαζεις και πολυ τη μπουρδα του καθενος στα φορα, το οτι το εχει γραψει καποιος στην αμερικη δε σημαινει οτι ξερει και τι γραφει. Ακομα και η dynojet, εχει γραψει απειρες φορες ανακριβειες...Και εκει, υπαρχουν πολλοι που απλα γραφουν οτι μπουρδα τους κατεβει στο κεφαλι. Μιας και μιλαμε για μηχανακια, σε οποιοδηποτε μηχανακι και αν βαλεις εξατμιση, ακομα και ολοκαινουριο, στο κλειστο γκαζι θα ακους σκασιματα...και φυσικα αυτο δεν εχει να κανει με το οτι υπαρχει sas, egr η οποιοδηποτε αλλο συστημα εμπλουτισμου καυσααεριων, σκασιμο ειναι εκρηξη καυσιμου εκτος του κυλιδρου (στην εξατμιση δηλαδη). Αν φτασει καυσιμο στην εξατμιση, παει να πει οτι ψεκαστηκε στον κυλιδρο...

Οι λογοι που δεν ''σβηνουν'' τα μπεκ ειναι διαφοροι. Ο βασικοτερος ειναι οτι αν τα μπεκ σβησουν, 1ον ο εγκεφαλος θα εχει παραπανω εργο να κανει στην off-on μεταβαση και η αποκριση θα ειναι πολυ χειροτερη. Δευτερος, αλλα μαλλον βασικοτερος λογος ειναι η μεταβολη θερμοκρασιας...Οταν ο κυλιδρος δουλευει χωρις καυσιμο στην ουσια ειναι μια τρομπα αερα, οποτε αρχιζουν ολα μεσα να ψυχονται, και μαλιστα αρκετα γρηγορα...Περα λοιπον απο τους πολυ περισσοτερους εν δυναμει θερμικους κυκλους που θα υποστει ο κινητηρας χωρις λογο, αυτο επιρεαζει και την αποδοση του κυλιδρου. Αλλιως αποδιδει ενα συνολο στους 50 βαθμους, αλλιως στους 80, αλλιως στους 250....Το μειγμα που εχει ο χαρτης και ειναι ρυθμισμενο για τον κινητηρα σε θερμοκρασια λειτουργίας, αν ο κυλιδρος ψυχθει θα ειναι φτωχο. Μπεστ κεις σεναριο απωλεια ισχυος μεχρι να ξαναζεσταθει ο κινητηρας και επιπλεον δουλεια για τους αισθητηρες του κινητηρα που θα πρεπει να αναπροσαρμοζουν τα παντα καθε τρεις και λιγο, γουορστ κεις σεναριο πυρακια (γιατι αν οδηγας θα απαιτησεις και φορτιο κατευθειαν) και πιθανως λιωμενες βαλβιδες, και καμμια τρυπουλα στο πιστονακι...


Η μονη περιπτωση που κατι ''σβηνει'', ειναι σε καποια νεοτερα αυτοκινητα με πολυ μεγαλους κινητηρες ν8 πχ, οπου σε κρουζινγκ απενεργοποιουν τους μισους κυλιδρους....εκει βεβαια η αποκριση δε μας απασχολει καν διοτι συνηθως μιλαμε για βαρια οικογενειακα η επαγγελματικα οχηματα, και ολη η σχεδιαση του κινητηρα και των υποσυνολων του εχει γινει εχοντας αυτη τη λειτουργια υποψιν. Στα μηχανακια κατι τετοιο δε παιζει (ευτυχως)
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Ξαναγραφω, δεν υπαρχει κανενα μηχανακι που να κοβει καυσιμο στο κλειστο γκαζι. Γενικα μη διαβαζεις και πολυ τη μπουρδα του καθενος στα φορα, το οτι το εχει γραψει καποιος στην αμερικη δε σημαινει οτι ξερει και τι γραφει. Ακομα και η dynojet, εχει γραψει απειρες φορες ανακριβειες...Και εκει, υπαρχουν πολλοι που απλα γραφουν οτι μπουρδα τους κατεβει στο κεφαλι. Μιας και μιλαμε για μηχανακια, σε οποιοδηποτε μηχανακι και αν βαλεις εξατμιση, ακομα και ολοκαινουριο, στο κλειστο γκαζι θα ακους σκασιματα...και φυσικα αυτο δεν εχει να κανει με το οτι υπαρχει sas, egr η οποιοδηποτε αλλο συστημα εμπλουτισμου καυσααεριων, σκασιμο ειναι εκρηξη καυσιμου εκτος του κυλιδρου (στην εξατμιση δηλαδη). Αν φτασει καυσιμο στην εξατμιση, παει να πει οτι ψεκαστηκε στον κυλιδρο...

Οι λογοι που δεν ''σβηνουν'' τα μπεκ ειναι διαφοροι. Ο βασικοτερος ειναι οτι αν τα μπεκ σβησουν, 1ον ο εγκεφαλος θα εχει παραπανω εργο να κανει στην off-on μεταβαση και η αποκριση θα ειναι πολυ χειροτερη. Δευτερος, αλλα μαλλον βασικοτερος λογος ειναι η μεταβολη θερμοκρασιας...Οταν ο κυλιδρος δουλευει χωρις καυσιμο στην ουσια ειναι μια τρομπα αερα, οποτε αρχιζουν ολα μεσα να ψυχονται, και μαλιστα αρκετα γρηγορα...Περα λοιπον απο τους πολυ περισσοτερους εν δυναμει θερμικους κυκλους που θα υποστει ο κινητηρας χωρις λογο, αυτο επιρεαζει και την αποδοση του κυλιδρου. Αλλιως αποδιδει ενα συνολο στους 50 βαθμους, αλλιως στους 80, αλλιως στους 250....Το μειγμα που εχει ο χαρτης και ειναι ρυθμισμενο για τον κινητηρα σε θερμοκρασια λειτουργίας, αν ο κυλιδρος ψυχθει θα ειναι φτωχο. Μπεστ κεις σεναριο απωλεια ισχυος μεχρι να ξαναζεσταθει ο κινητηρας και επιπλεον δουλεια για τους αισθητηρες του κινητηρα που θα πρεπει να αναπροσαρμοζουν τα παντα καθε τρεις και λιγο, γουορστ κεις σεναριο πυρακια (γιατι αν οδηγας θα απαιτησεις και φορτιο κατευθειαν) και πιθανως λιωμενες βαλβιδες, και καμμια τρυπουλα στο πιστονακι...


Η μονη περιπτωση που κατι ''σβηνει'', ειναι σε καποια νεοτερα αυτοκινητα με πολυ μεγαλους κινητηρες ν8 πχ, οπου σε κρουζινγκ απενεργοποιουν τους μισους κυλιδρους....εκει βεβαια η αποκριση δε μας απασχολει καν διοτι συνηθως μιλαμε για βαρια οικογενειακα η επαγγελματικα οχηματα, και ολη η σχεδιαση του κινητηρα και των υποσυνολων του εχει γινει εχοντας αυτη τη λειτουργια υποψιν. Στα μηχανακια κατι τετοιο δε παιζει (ευτυχως)
Ετσι ακριβως. Καποιο συστημα του να κοβω το καυσιμο ειχαν παλια τα φορτηγα και λεωφορεία το λεγομενο κλαπετο που σταματαγε για ελαχιστα το καυσιμο και γινοταν πιο εντονο το φρενο του κινητηρα ως υποβοηθηση στα φρενα του οχηματος. Αυτο ομως προ εγκεφαλων διαχειρισης καυσιμου.
Υγ. Οι αρχαιοι θα θυμαστε στις κατηφορες του Δομοκου του Μπραλου και του Αχλαδοκαμπου το μουγκριτο των φορτηγων και το ντουμανι μαξιλαρι οταν αφηνε κλαπετο οδηγος που τρωγαμε στα μουτρα. :haεγω ο κακομοιρης υπεφερα μεχρι να βρει δυναμη το XLS 185 -που ειχα για καμποσα χρονια- να προεπερασει τον δρακο που μουγκριζε θυμωμενα.:fun
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
κλαπετα ειχαν τα φορτηγα παλια (και τα σταγιερ στο στρατο :wacky: )

το εκαναν αυτο διοτι αμα πηγαινες να κατεβεις βουνο με τα φρενα μονο....θα κατεληγες στο γκρεμο...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ξαναγραφω, δεν υπαρχει κανενα μηχανακι που να κοβει καυσιμο στο κλειστο γκαζι. Γενικα μη διαβαζεις και πολυ τη μπουρδα του καθενος στα φορα, το οτι το εχει γραψει καποιος στην αμερικη δε σημαινει οτι ξερει και τι γραφει. Ακομα και η dynojet, εχει γραψει απειρες φορες ανακριβειες...Και εκει, υπαρχουν πολλοι που απλα γραφουν οτι μπουρδα τους κατεβει στο κεφαλι. Μιας και μιλαμε για μηχανακια, σε οποιοδηποτε μηχανακι και αν βαλεις εξατμιση, ακομα και ολοκαινουριο, στο κλειστο γκαζι θα ακους σκασιματα...και φυσικα αυτο δεν εχει να κανει με το οτι υπαρχει sas, egr η οποιοδηποτε αλλο συστημα εμπλουτισμου καυσααεριων, σκασιμο ειναι εκρηξη καυσιμου εκτος του κυλιδρου (στην εξατμιση δηλαδη). Αν φτασει καυσιμο στην εξατμιση, παει να πει οτι ψεκαστηκε στον κυλιδρο...

Οι λογοι που δεν ''σβηνουν'' τα μπεκ ειναι διαφοροι. Ο βασικοτερος ειναι οτι αν τα μπεκ σβησουν, 1ον ο εγκεφαλος θα εχει παραπανω εργο να κανει στην off-on μεταβαση και η αποκριση θα ειναι πολυ χειροτερη. Δευτερος, αλλα μαλλον βασικοτερος λογος ειναι η μεταβολη θερμοκρασιας...Οταν ο κυλιδρος δουλευει χωρις καυσιμο στην ουσια ειναι μια τρομπα αερα, οποτε αρχιζουν ολα μεσα να ψυχονται, και μαλιστα αρκετα γρηγορα...Περα λοιπον απο τους πολυ περισσοτερους εν δυναμει θερμικους κυκλους που θα υποστει ο κινητηρας χωρις λογο, αυτο επιρεαζει και την αποδοση του κυλιδρου. Αλλιως αποδιδει ενα συνολο στους 50 βαθμους, αλλιως στους 80, αλλιως στους 250....Το μειγμα που εχει ο χαρτης και ειναι ρυθμισμενο για τον κινητηρα σε θερμοκρασια λειτουργίας, αν ο κυλιδρος ψυχθει θα ειναι φτωχο. Μπεστ κεις σεναριο απωλεια ισχυος μεχρι να ξαναζεσταθει ο κινητηρας και επιπλεον δουλεια για τους αισθητηρες του κινητηρα που θα πρεπει να αναπροσαρμοζουν τα παντα καθε τρεις και λιγο, γουορστ κεις σεναριο πυρακια (γιατι αν οδηγας θα απαιτησεις και φορτιο κατευθειαν) και πιθανως λιωμενες βαλβιδες, και καμμια τρυπουλα στο πιστονακι...


Η μονη περιπτωση που κατι ''σβηνει'', ειναι σε καποια νεοτερα αυτοκινητα με πολυ μεγαλους κινητηρες ν8 πχ, οπου σε κρουζινγκ απενεργοποιουν τους μισους κυλιδρους....εκει βεβαια η αποκριση δε μας απασχολει καν διοτι συνηθως μιλαμε για βαρια οικογενειακα η επαγγελματικα οχηματα, και ολη η σχεδιαση του κινητηρα και των υποσυνολων του εχει γινει εχοντας αυτη τη λειτουργια υποψιν. Στα μηχανακια κατι τετοιο δε παιζει (ευτυχως)
Δεν μιλαμε να κλεινεις το γκαζι για κανα μισαωρο γιατι τετοια κατηφορα δεν υπαρχει, κλεινουν τα μπεκ για λιγα δευτερολεπτα, και μεχρι ενα οριο στροφων, απο εκει και κατω ο χαρτης εχει οντως βενζινη για να μη σβησει το μοτερ, και εκει ειναι που αρχιζουν τα σκασιματακια. Αλλα εκει εχεις πεσει κατω απο 3-4000σαλ οποτε οικονομια δεν κανεις. Οι συγχρονοι εγκεφαλοι δεν εχουν τετοια καθυστερηση στην αποκριση, και για τα λιγα δευτερολεπτα που ο κυλινδρος θα δουλευει σαν τρομπα αερα η θερμοκρασια θα πεσει ελαχιστα γιατι οι τριβες συνεχιζουν να υπαρχουν για εκεινα τα λιγα δευτερολεπτα. Εν παση περιπτωσει επειδη παντου διαβαζω αρθρα και γνωμες οτι οι συγχρονοι κινητηρες κοβουν ειτε εντελως ειτε σχεδον εντελως τα μπεκ οταν κλεινεις το γκαζι εν κινησει, αλλα κι επειδη εχω διαπιστωσει απο ιδια εμπειρια σε μεγαλες αποστασεις οτι ειναι πιο οικονομικο το να αφηνεις το οχημα να ρολαρει ή με ελαχιστο γκαζι στις κατηφορες απο το να βαζεις νεκρα/συμπλεκτη, τεινω να πιστεψω οτι ισχυει , αλλα καλλιστα θα μπορουσα να ειμαι λαθος.

Κλαπετο ειχαν παλια τα βαρια ντιζελοκινητα οχηματα σαν υποβοηθηση φρενων, πλεον εχει αντικατασταθει με καλυτερα φρενα/ηλεκτρονικα συστηματα ρυθμισης φρενου μηχανης. Δεν εκοβε πετρελαια, εκοβε την εξαγωγη, γιατι τα ντιζελ δεν εχουν πεταλουδα για να ρυθμισεις την εισαγωγη ωστε να εχουν φρενο κινητηρα. Κλεινοντας την εξαγωγη ειχαν το ιδιο αποτελεσμα , αλλα επειδη ακριβως δεν εκοβε το πετρελαιο, οταν ανοιγε το κλαπετο εσκαγε μαζεμενο το ντουμανι που ειχε μαζευτει μεσα στους κυλινδρους.
 

sek

Κουλό μέλος
Περιοχή
Θεσ/νίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS SE
Να μεταφέρω κι εγώ την εμπειρία μου με GS του 09.

Μόλις 2 φορές έχει μπει σε παύλες χωρίς να μείνω, την μία έκανα περίπου 15 χλμ έτσι, σε εθνική. Την 2η επέστρεφα από Μαυροβούνιο παρέα με adv του 10, όπου γεμίσαμε στο Bar (Montenegro) και φτάσαμε μέχρι την Καστοριά, έχοντας διασχίσει την Αλβανία, συνολικά πάνω από 360 χλμ, το google maps δίνει την διαδρομή στα 363 χλμ αλλά μπορεί να κάναμε και λίγα παραπάνω γιατί μπερδευτήκαμε κανά 2 φορές στην διαδρομή. Το περίεργο είναι ότι το δικό μου έκαψε 19,5 λίτρα και το adv 31 λίτρα, ενώ πηγαίναμε μαζί και με max ταχύτητες 120-130, φορτωμένοι και μονοκάβαλοι. Αυτό δίνει μια κατανάλωση γύρω στα 5,3 λ/100χλμ για το δικό μου και 8,4 για το adv, παίζει να έχουν τόση διαφορά στην κατανάλωση; Προσωπικά, δεν έχω ξαναδεί τέτοια αυτονομία, ίσως να παίζει ρόλο και η ποιότητα του καυσίμου.

Στο συγκεκριμένο adv ο φίλος άλλαξε 3 φορές το fuel strip εντός εγγύησης, γιατί του έδειχνε ότι νάναι πραγματικά. Με γεμάτο ρεζερβουάρ, 250χλμ αυτονομία, με σχεδόν άδειο το ίδιο. Ακόμα και μετά τις αλλαγές, δεν έστρωσε. Να σημειώσω όμως ότι ο φίλος αφήνει πολύ συχνά το ρεζερβουάρ με ελάχιστη βενζίνη και ίσως αυτό να αποκαλιμπράρει το strip.

Επίσης μου έχει τύχει, ενώ η ένδειξη έλεγε 50χλμ αυτονομίας, να γεμίσω και να πάρει 19 λιτ. Νομίζω πως έκλεβε η αντλία.

Το συμπέρασμά μου είναι ότι οι ενδείξεις δεν είναι ακριβείς και καλό είναι να γεμίζει κανείς το πολύ σε 20-30 χλμ αφού ανάψει η ένδειξη fuel.

ΥΓ Παίζουν και κάτι βιντεάκια στο youtube για επισκευή του strip...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom