Ε ,ΟΧΙ να κουβαλάω κ κάνιστρο με το Γελάδι...θα γελάνε και τα Λιφάν.Κώστα και το δικό μου το Φ800 είναι όπως του kavadias και θεωρώ οτι ετσι θα πρέπει να λειτουργεί η ρεζέρβα καυσίμου.
-Δλδ, οταν μου ανάβει το λαμπάκη της ρεζέρβας μου δείχνει ταυτόχρονα 60-65 υπόλοιπο χλμ.
Το τριπ κομπιουτερ με την αντλία επίσης συμβαδίζει με μια απόκληση επίσης 0,2-0,4λτ
Και όντως, οταν το εχω φτάσει μέχρι τις ---- για να γεμίσω, παίρνει 15λτ και το ρεζερβουάρ μου είναι 16λτ
Μια φορά είχα κάνει +8 ή 10 χλμ με ---- και προσευχές μεχρι να βρω πρατήριο, αλλά οδηγούσα με συμπλέκτη στα κατηφορικά και την βοήθεια του ανέμου στα ισάδια
-Τωρα το 1λτ σχεδόν που μένει, θεωρώ οτι είναι οι απώλειες που αν αδειάσουμε σωληνάκια κυκλώματος, ρεζερβουάρ κλπ, θα το μαζέψουμε μάλλον
Σωστά ,αυτό συμβαίνει.Εχω την εντυπωση -ισως να ειμαι λαθος- οτι ο υπολογιστης ταξιδιου μηδενιζει με την εναρξη της ρεζερβας καυσιμου.
Συμφωνώ.Παντως ως καταναλωσεις σε ολες τις συνθηκες των δοκιμων σου κατα την γνωμη μου ειναι αρκουντως καλες ισως και παρακατω απο το φυσιολογικο για μηχανη ανω του λιτρου.
Κι αν το συγκεκριμενοποιήσουμε
Για 1200cc ΑΕΡΌΨΥΚΤΟ μοτέρ 10ετίας ,με βαρύ σασσί ,κ βαρύ 2κάβαλο ,οχι απλά καλές ,εκπληκτικά χαμηλές είναι οι καταναλώσεις.
Είσαι ΑΡΧΗΓΟΣ !!!el-Gatto γιεπ ειναι απ' το owner's manual του adv του 2011. Τώρα μάλλον κάτι δεν πάει 100% καλά με την μέτρηση στάθμης που κάνει το δικό σου, ίσως κάποιο πρόβλημα στο fuel strip μες στο τεπόζιτο;
Απ' ότι είδα με ένα γρήγορο ψάξιμο online υπάρχει -μάλλον- επέκταση εγγύησης για το εν λόγω εξάρτημα στα 12 έτη - https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2014/CSC-10056106-4420.pdf
Ψάξε με "BMW Motorcycle fuel strip warranty" υπάρχουν αρκετές αναφορές και σε ξένα φόρα. Ίσως ισχύει και στην περίπτωσή σου.
Το έκανα ήδη save ,k θα ψαχτώ να δω αν έχει γίνει.
Σ'ευχαριστώ πολύ.