Αφρός Βουλκανισμού!!!

Markas

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW F800GS
Yamaha WR250R
Τι είναι ρε παιδιά;

Λάστιχο;

Πάλι πρόκα;

Ωχ.

Έχεις Αφρό Βουλκανισμού Γιάννη;

Μάρκα; WURTH, χμ, επώνυμος.

Τζάμπα τον έφερες, ας τον δοκιμάσουμε αλλά προσωπικά δεν έχω δει ΠΟΤΕ αφρό να δουλεύει.

Πάμε να δούμε λοιπόν τη διαδικασία:

1) Πρώτ’ απόλα, αφαιρούμε την πρόκα που είχε καρφωθεί στο λάστιχο.

2) Ζεσταίνουμε (αν κάνει κρύο) τον αφρό με τα χέρια ή όποιον άλλο τρόπο μπορούμε…






3) Κουνάμε τον αφρό έντονα. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, μη το λυπηθείτε, οι άντρες τουλάχιστον έχετε τη μυϊκή δύναμη για να το κάνετε σωστά. ;)




 

Markas

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW F800GS
Yamaha WR250R
Ήρθε η ώρα της εφαρμογής. Βιδώστε το καπάκι του σωλήνα του αφρού στο λάστιχο και ψεκάστε. Καλό είναι να σηκώσετε τη μηχανή, να μην ακουμπάει κάτω ο τροχός και πιέζετε το λάστιχο ενώ η βαλβίδα του λάστιχου πρέπει να είναι ψηλά για καλύτερη κατανομή του αφρού . Το κουτί του αφρού κρατήστε το όσο μπορείτε κάθετα.



Όταν δείτε πλέον ότι το λάστιχο έχει γεμίσει (πιο πολύ πετάει έξω πλέον), ξεσυνδέετε τη φιάλη, βάζετε μπρος τη μηχανή και με πρώτη, το πολύ δευτέρα στο κιβώτιο, αφήνετε τον τροχό να κυλήσει ελεύθερα. Είναι σημαντικό βήμα και αυτό γιατί επιτρέπει να πάει ο αφρός (που είναι ακόμα σε ημι-υγρή μορφή) σε όλο το λάστιχο και να κλείσει τις όποιες (μικρές) τρύπες.



Η διαδικασία αυτή, άντε να κρατήσει 2 λεπτά, ο αναβάτης πρέπει να είναι έτοιμος να φύγει αμέσως μετά και να οδηγήσει χωρίς στάση για 10+ λεπτά με μέτριες ταχύτητες. Η οδήγηση αυτή θα ανεβάσει θερμοκρασία στο λάστιχο και στον αφρό με αποτέλεσμα να ξεράνει το υλικό και να στεγανοποιήσει οριστικά τις όποιες τρύπες. Στην περίπτωσή μας, κανείς δε περίμενε πως το πράμα θα δουλέψει. Ο Γιώργος λοιπόν μας χαιρετάει τώρα και αρχίζει το δρόμο της επιστροφής με την υπόσχεση να μας πάρει τηλέφωνο μόλις υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα.Τελικά, για πρώτη φορά, αφρός βουλκανισμού δούλεψε τέλεια! (μάρκας Wurth) Έφτασε άσφαλτο, έφτασε Ηράκλειο, την άλλη μέρα κατέβηκε για δουλειές, το λάστιχο πέτρα, δεν είχε χάσει τίποτα από αέρα. (Έπειτα βέβαια πήγε στον λαστιχά να του αλλάξει σαμπρέλα αλλά μη πάμε μακριά την ιστορία)

 
Τελευταία επεξεργασία:

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Το σημαντικό είναι να είσαι έτοιμος για όλα... Με τον @Markas πλοηγό πάντα να παίρνεις μαζί fast, εργαλεία και φαρμακείο... :p
Διάφορα εικονισματάκια δεν είναι απαραίτητα αλλά καλού κακού τα κρατάμε..

:devilish:



:friendship:
 

vpentza

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
βασίλης
Μοτό
R1200GS SE 2010
Λογικά ο αφρός χρησιμοποιείται και στα ελαστικά tubeless.
Ισχύει ότι μετά τη χρήση, το tubeless ελαστικό αχρηστεύεται?
Αν γίνει "πέτρα" ο αφρός, αφαιρείται ή πάμε για αλλαγή ελαστικού ?
 

Morniac

Μέλος
Όνομα
Morniac Zaratus
Μοτό
Vstrom K4 650
Σε tubeless απλα μετα κανεις και ενα καθαρισμο της ζαντας σου γιατι το υλικο εχει "κολησει" και εκει γι'αυτο και δεν το χρησιμοποιω.
Προτιμω την μεθοδο με το "σκουλικι"
 

MOYTPO

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Παυλος
Μοτό
BMW
Το φαστ δουλευει μια χαρα.
Παραδειγμα καλης λειτουργιας αλλα κακης εφαρμογης:
Σκουτερ επαθε φουιτ απο καρφι. 2 χρονια γυρνουσε στην πολη χωρις να εχει προβλημα. Το αλλαξε μια και καλη οταν μπιστωθηκε μια βροχερη μερα απο μπροστινο.....
 

vpentza

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
βασίλης
Μοτό
R1200GS SE 2010
Το φαστ δουλευει μια χαρα.
Παραδειγμα καλης λειτουργιας αλλα κακης εφαρμογης:
Σκουτερ επαθε φουιτ απο καρφι. 2 χρονια γυρνουσε στην πολη χωρις να εχει προβλημα. Το αλλαξε μια και καλη οταν μπιστωθηκε μια βροχερη μερα απο μπροστινο.....
Το σκούτερ είχε tubeless ελαστικό, έβαλε fast και κράτησε 2 χρόνια ;;;
Στα BMW με RDS, ο αφρός θα είναι καταστροφικός για τον αισθητήρα....η λύση λοιπόν είναι μόνον το μακαρόνι με την αμπούλα ή ...η οδική
 

Markas

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW F800GS
Yamaha WR250R
Και εγώ είμαι της άποψης πως στα tubeless βολεύει τρομερά το μακαρόνι. Είναι πανεύκολο στη χρήση, δεν παίρνει χώρο στη μηχανή και είναι σχετικά μόνιμη λύση. Κρίμα είναι να μπαίνεις στη διαδικασία καθαρισμού ή αντικατάστασης του ελαστικού χρησιμοποιώντας αφρό. Στα λάστιχα με σαμπρέλα αντιθέτως, η επισκευή θέλει εργαλεία κατάλληλα και σαμπρέλα. Αυτά θέλουν μία κάποια εξοικείωση και χώρο για τα απαραίτητα. Εκεί, ένα Fast μπορεί να σε σώσει και πιάνει και ελάχιστο χώρο.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
δεν ξερω αν εχει ξανασυζητηθει στο φορουμ,αλλα δε βρηκα κατι.
οποτε ανοιγω το θεμα να δω τι γινεται μιας και ακουγονται πολλα για την παρτη του.
αξιζει να κουβαλας τετοιο μαζι σου αν εισαι με σαμπρελα?
μου χουν πει οτι κανει ζημια στη σαμπρελα,η οτι δεν φτανει η πιεση του για να φουσκωσει επαρκως το λαστιχο.
τι λετε εσεις?
καλυτερα λυσιμο και μπαλωμα η νεα σαμπρελα ή φαστ?

απλα ρωταω γιατι βρεθηκα με 2 τετοια:
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
μερικες φορες (οχι παντα) πιανει και σε γλυτωνει απο το να αλλαξεις σαμπρελα
κι αν χαλαει την σαμπρελα τι σε νοιαζει?
αμα πιασει οταν πας να αλλαξεις σαμπρελα,θα την αλλαξεις ετσι κι αλλιως.
μπαλωμα σε σαμπρελα ποιος τελειωμενος θανατοποινιτης βαζει?:laugh:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Οπως τα λεει ο μαστρο Κλουνης παραπανω
Αν εχει ορεξη να το κουβαλας δεν κανει κακο να το δοκιμασεις πριν αρχισεις να βγαζεις τροχο για να αλλαξεις σαμπρελα Και ααααααααν εισαι τυχερος και πιασει (9 στις 10 δεν κανει τιποτα) γλυτωνεις πολυ κοπο Ριχνεις και ενα συμπληρωματικο φουσκωμα και εφυγες

Το μπαλωμα ειναι η εσχατη λυση οταν εχεις ξεμεινει απο σαμπρελα
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
Μια χαρα δουλεια κανει και σε γλυτωνει απο μεγαλη φασαρια.

Με ειχε βολεψει αρκετες φορες στο παρελθον.Κοιτα μονο να μην το χτυπαει πολυ ο ηλιος.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μια χαρα δουλεια κανει και σε γλυτωνει απο μεγαλη φασαρια.

Με ειχε βολεψει αρκετες φορες στο παρελθον.Κοιτα μονο να μην το χτυπαει πολυ ο ηλιος.
Ξερω γω? Τι να πω? Μπορει να ημουν εγω ο γκαντεμης και σε μενα να μην δουλευε Εχω ριξει σπρωξιμο και σιχτιρησμα με τα κ@λοφαστ...!:mad:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μια σημειωση μονο στην πολυ καλη παρουσιαση Που αν και στην φωτο φαινεται δεν αναφερεται στο κειμενο
Η βαλβιδα της σαμπρελας οταν ριχνουμε το φαστ να ειναι στο πανω μερος ωστε το υγρο να κυλισει κατα το δυνατον πιο γρηγορα παντου μεσα στην σαμπρελα
 

Markas

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW F800GS
Yamaha WR250R
Μια σημειωση μονο στην πολυ καλη παρουσιαση Που αν και στην φωτο φαινεται δεν αναφερεται στο κειμενο
Η βαλβιδα της σαμπρελας οταν ριχνουμε το φαστ να ειναι στο πανω μερος ωστε το υγρο να κυλισει κατα το δυνατον πιο γρηγορα παντου μεσα στην σαμπρελα
Πολύ σωστά!
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Σε κάτι παλιόπαπα και στο DT , έτυχε να αλλάξω λάστιχα και να με ρωτάνε αν είχα βάλει κάποτε fast..... Τόσο κράτησε το άτιμο!
Υπήρξε και περίπτωση που δεν έκανε τίποτε.
Αδιευκρίνιστο πράμα, αδιάβαστο!:D

Στα σαμπρελάτα μου μηχανάκια, είχα πάντα ένα Fast μαζί και μια σαμπρέλα στις μακρινές βόλτες. Ότι "καθόταν"... ;) . Ποτέ δε μου χρειάστηκαν σε εξόρμηση.
Πάντως μια φορά που τα χρειάστηκα, δεν είχα τίποτα μαζί (Μέρφυ... νόμος!!!). Εκεί με έσωσε ποδηλάτης με μπάλωμα κύριοι!!! Εννοείταιότι είχα εργαλεία/λεβιέδες κλπ. Σαμπρέλα δεν είχα :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
 
Top Bottom