Αύξηση αυτονομίας καυσίμου

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Τον τελευταίο καιρό ψάχνω τρόπους για να επεκτείνω την αυτονομία στο Σουντζούκι μου, γιατί καλά τα 9 λίτρα για εντουρόβολτες που μου δίνουν μέχρι 140-150 χιλιόμετρα, αλλά για πιο μακρινές δεν..
Οι λύσεις που μέχρι τώρα γνώριζα ήταν:
α) μεγαλύτερο ντεπόζιτο
Βγάζουν ένα σωρό εταιρείες (Acerbis, Safari, IMS, Clarke) με χωρητικότητες από 14 ως 37(!!) λίτρα.
Στα συν είναι ότι το βάζεις και ξεμπερδεύεις. Στα μείον είναι το κόστος (300 ευρώ μίνιμουμ) και ο μεγαλύτερος όγκος που κουβαλάς συνέχεια.

β) Μπιτονάκια-μπουκάλια (εγκεκριμένου τύπου πάντα)
Πάλι οι λύσεις είναι πολλές, (για τις φιάλες περισσότερο από εταιρείες που φτιάχνουν ορειβατικό εξοπλισμό).
Στα συν είναι το κόστος (ξεκινάς από 15 ευρώ για αλουμινένια φιάλη του λίτρου ή για πλαστικό 5λιτρο μπιτονάκι), στα μείον είναι ο χώρος που πιάνουν, η περιορισμένη χωρητικότητα (για τις φιάλες) και ο τρόπος δεσίματος πάνω στο μηχανάκι μου.

γ) έξτρα πλαστικά ντεπόζιτα
Βγάζει η Acerbis και η Nomad και μπαίνουν συνήθως στο πίσω φτερό.
Το κοιτούσα σαν λύση, αλλά αφενός δεν υπάρχουν πολλές επιλογές και αφετέρου διάβασα και άκουσα από αρκετούς πως δεν πολυβολεύει στο σημείο που μπαίνει γιατί "σκουντουφλάς" στο ανέβα/κατέβα. Το εναλλακτικό που βγάζει η Acerbis και δένει μπροστά στα καλάμια δεν το συζητώ καν γιατί πρέπει να βγάλεις τη μάσκα και να μην έχεις φως. Όσο για το άλλο εναλλακτικό της ίδιας εταιρείας που δένει στο μπαράκι του τιμονιού, δεν με καλύπτει η μικρή χωρητικότητα (2 λίτρα).

Η νέα μου ανακάλυψη είναι οι ασκοί μεταφοράς καυσίμου. (φυσικά μιλάω πάντα για προϊόντα φτιαγμένα να μεταφέρουν καύσιμο και όχι πατέντες).
Στα συν βρίσκω το μικρό βάρος και όγκο (όταν είναι άδειο), τη δυνατότητα να το βάλεις όπου σε εξυπηρετεί και φυσικά το κόστος. Στα μείον...δεν ξέρω.. ίσως η αντοχή στο χρόνο.
Έχω βρει 2 Αυστραλούς που φτιάχνουν τέτοια πράγματα με διάφορες χωρητικότητες. Την Liquid Containment και την Desert Fox. (Υπάρχει και αμερικάνικη εταιρεία- Giant loop- αλλά τη βρίσκω πολύ πιο ακριβή).
Προσανατολίζομαι λοιπόν στην αγορά του Desert Fox το οποίο και φαίνεται παρακάτω. (τυχαία φωτό από το διαδίκτυο).


Για κάποιο μυστήριο λόγο ένας Νοτιοαφρικανός έμπορος το έχει φθηνότερα από τους αντίστοιχους Αυστραλούς (που υποτίθεται πως είναι "εγχώριο" προϊόν) και μάλλον από εκεί θα γίνει και η αγορά του.
Σε περίπτωση που θέλετε να ψαχτείτε για το συγκεκριμένο είδος, μια αναζήτηση στον Γούγλη για fuel bladder θα σας αρκετά βγάλει αποτελέσματα.
Φυσικά ευπρόσδεκτες οι όποιες σκέψεις, γι'αυτό άλλωστε άνοιξα και το νήμα.
Καλημέρες και καλή εβδομάδα.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Παλια ειχε η acerbis κατι τεποζιτα σελες(επαιρνες ειδικα για το μοντελο σου),το χα καποτε σε ενα ΧΤ,δεν ειχες το ογκο του μεγαλυτερου ρεζερβουαρ(σημαντικο στα κλειστα κομματια),γενικα ολα ηταν οπως πριν (εκτος την λιγοτερο ανετη σελα λογω λεπτοτερου αφρολεξ).Δεν ξερω αν τα βγαζει ακομα
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πιστεύω οτι η καλύτερη λύση είναι το μεγαλύτερο τεπόζιτο.Δεν νομίζω οτι θα σε προβληματίσει αν δεν έχεις σκοπό να κινηθείς σε πολύ κλειστά κομμάτια και να οδηγάς όρθιος.Έιναι η πιο σταθερή και ζυγισμένη επιλογή.
Στο δικό μου που είχα ένα τέτοιο κάποια εποχή μόνο στα κλειστά μονοπάτια με ζόριζε.
Ά! Στο γνωστό Ελληνικό site υπάρχει αγγελία για ένα τέτοιο στα 200Ε.
Και κάτι που ξέχασα...Στα KTM αν έβαζες το μεγάλο τεπόζιτο έπρεπε να αλλάξεις και την σέλα.Στο δικό σου...???:thumbsdown:
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Στο δικό μου πρέπει να πάρεις το κατάλληλο ρεζερβουάρ (έχουν διαφορές στο δέσιμο του ρεζερβουάρ τα DRZ 400S από τα DRZ400E). Από εκεί και πέρα, ανάλογα με την μάρκα παίζουν και ψιλοεπεμβασούλες στο ρουμπινέτο για να δουλέψει σωστά.
Το έχω δει το μεταχειρισμένο ντεπόζιτο που λες και έχει παίξει σαν σκέψη. Επειδή όμως κάνω και -όσο μπορώ- εντούρο διαδρομές δεν πιστεύω πως θα με βολέψει.
Έχει βγει άλλη μια αγγελία που είναι από Αθήνα..μπορεί να πάω να ρίξω μια ματιά για να καταλάβω και τη διάσταση.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στο δικό μου πρέπει να πάρεις το κατάλληλο ρεζερβουάρ (έχουν διαφορές στο δέσιμο του ρεζερβουάρ τα DRZ 400S από τα DRZ400E). Από εκεί και πέρα, ανάλογα με την μάρκα παίζουν και ψιλοεπεμβασούλες στο ρουμπινέτο για να δουλέψει σωστά.
Το έχω δει το μεταχειρισμένο ντεπόζιτο που λες και έχει παίξει σαν σκέψη. Επειδή όμως κάνω και -όσο μπορώ- εντούρο διαδρομές δεν πιστεύω πως θα με βολέψει.
Έχει βγει άλλη μια αγγελία που είναι από Αθήνα..μπορεί να πάω να ρίξω μια ματιά για να καταλάβω και τη διάσταση.
Αν δεν βρεις άκρη με όλα αυτά τα τσιμπρακαλα.......η παρέα με όσους έχουν χοντρες, είναι μονόδρομος!
Το μόνο που θα χρειαστείς είναι ένας "κλεφτης" βενζινης:D
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Αν δεν βρεις άκρη με όλα αυτά τα τσιμπρακαλα.......η παρέα με όσους έχουν χοντρες, είναι μονόδρομος!
Το μόνο που θα χρειαστείς είναι ένας "κλεφτης" βενζινης:D
Και το "αζημιωτο" αναλογα τον "χοντρο"...για σκεψου να ζητησει μπενζινα απο λελο τι εχει να τραβηξει :UH::D
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Στέφανε πως τα πας με τα πειράματα? :p

Και εγώ είμαι της άποψης για μεταχειρισμένο ντεπόζιτο acerbis(ή όποιας άλλης εταιρείας).
Απο περιέργεια,οι σάκοι μεταφοράς σε τι τιμές είναι?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Γιώργο στα 50 δολάρια το βρίσκω. Τα μεταφορικά τσούζουν λίγο (θέλουν άλλα 30).
Εντωμεταξύ σήμερα πήγα και είδα ένα Ακέρμπις για ΝτιΑρ τετρακόσια. Έτσι το έχει καταχωρημένο ο μάστορης που το πουλάει. Εμένα μου φάνηκε πως κάνει για το δικό μου και η τιμή είναι αρκετά καλή. 150 για καινούργιο.
Έχει κι άλλο ένα που είναι λέει για Ντι Αρ Ζετ τετρακόσια, αλλά εκείνο το έχει 250. o_O
Αλλά και πάλι σκέφτομαι..τον ασκό τον βάζω όποτε θέλω, σε όποιο μηχανάκι καβαλάω, έχω την ίδια αυτονομία με το να αλλάξω ντεπόζιτο και κοστίζει τα μισά...
 

stefanos

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Africa twin 750
Εφοσον δεν θέλεις να πας σε τεποζιτο, με ένα 5λίτρο μπετονι για καύσιμα σωστά τοποθετημένο-δεμενο πιστεύω θα είσαι οκ, κ με μηδαμινό κόστος. Στο dominator χρησιμοποιώ ενα 3λίτρο της touratech χωρις πρόβλημα εδω κ δυο χρόνια.
 

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
Σαν δικη μου λυση στο πρόβλημα της αυτονομιας επελεξα το παρακατω μπετονακι μαζι με την βαση το οποιο ειναι 2 λιτρα και σημαινει για μενα σχεδον 50 χλμ ακομα τα οποια ειναι υπεραρκετα...Στα θετικα του ειναι οτι το βαζεις πανω στη σχαρα οποτε επιθυμεις και δεν χρειαζεται να το εχεις μονιμα πανω...


Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Στο ebay έχει κανιστρακια 3 και 5 λίτρων με βάση για καγκελα ίσως και για σχάρα.γυρω στα 50€.

Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom