Α! ρε Africa....

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@yns
Μόλις έκλεισα το τηλέφωνο με τον κύριο ΒΟΑΝΟ,Μπογδάνο δεν θυμάμαι και του είπα να βγάλει από το μηχανάκι τα USD και το περιττά χρυσάφια αν θέλει να δει άσπρη μέρα στο χώμα.
Του πρότεινα να κάνουμε μία ανταλλαγή τώρα που το δικό μου είναι έτοιμο (για να ξεστραβωθεί),αλλά πριν προλάβει να πει το ΝΑΙ και να κάνει το σταυρό του χαχαλιές για την τύχη του...άκουσα έναν γδούπο και κάτι φωνές ΑΙ-ΟΥΤΟ,ΑΙ-ΟΥΤΟ μάλλον δεν άντεξε την συγκίνηση !
:ha


u do not exist!!!
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Άσχετο με το αν αυτό το εργaλειο εχει σχεση με transalp ....οσο η γιαγιά μου με το snowboard :D
Υπερβολές ...ολόιδια είναι :D


Πάντως στο βίντεο φαίνεται ξεκάθαρα ότι το αρχαίο πλαίσιο και μοτέρ ανταπεξέρχονται εντυπωσιακά σε συνεργασία με κορυφαίες αναρτήσεις.Ακόμα και το ψαλίδι(στο βιντεο) είναι το σιδερένιο εργοστασιακό σε αντίθεση με αυτό της παραπάνω φώτο που είναι μάλλον από ΑΤ
Στάλθηκε από το SM-J320F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Υπερβολές ...ολόιδια είναι :D


Πάντως στο βίντεο φαίνεται ξεκάθαρα ότι το αρχαίο πλαίσιο και μοτέρ ανταπεξέρχονται εντυπωσιακά σε συνεργασία με κορυφαίες αναρτήσεις.Ακόμα και το ψαλίδι(στο βιντεο) είναι το σιδερένιο εργοστασιακό σε αντίθεση με αυτό της παραπάνω φώτο που είναι μάλλον από ΑΤ
Στάλθηκε από το SM-J320F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα ήθελα πραγματικά να δω τον τύπο να κάνει ένα βιδεο με ένα απλό transalp......;)
Θα το έκοβε στη μέση....:p
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Θα ήθελα πραγματικά να δω τον τύπο να κάνει ένα βιδεο με ένα απλό transalp......;)
Θα το έκοβε στη μέση....:p
Προφανώς αυτό το ΤΑ είναι αγωνιστική κατασκευή και το πλαίσιο του μάλλον είναι "ραμμένο" δηλαδή ενισχυμενο,όπως γίνεται και σε όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που τρέχουν στο χώμα.
Κανένα νορμάλ μηχανάκι δεν νομίζω να αντέξει στην χρήση αυτή,όχι μόνο το ΤΑ θα κοβόταν αλλά και πολλά άλλα.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το πλαισιο του τρανσαλπ ειναι περιμετρικο αρα αρκετα στιβαρό. Οι μαμα αναρτήσεις ειναι το θέμα.

Το 600 ρι με τα δύο δισκόφρενα ηταν και παραμένει μια πολυ καλή κόμπακτ μοτοσυκλέτα και μου αρεσει πολύ. Κρίμα που σταματησε η χονδα αυτη τη σειρα, ( που την χαντακωσε με το ακυρο 700).



Το project του Boano ολα τα λεφτα, αλλα πολυ ακριβό .
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το πλαισιο του τρανσαλπ ειναι περιμετρικο αρα αρκετα στιβαρό. Οι μαμα αναρτήσεις ειναι το θέμα.

Το 600 ρι με τα δύο δισκόφρενα ηταν και παραμένει μια πολυ καλή κόμπακτ μοτοσυκλέτα και μου αρεσει πολύ. Κρίμα που σταματησε η χονδα αυτη τη σειρα, ( που την χαντακωσε με το ακυρο 700).
Ετσι Κωστα, και για να συμπληρωσω, ειναι διπλο περιμετρικο. Το πλαισιο εχει ελεγχομενες ελαστικοτητες, οπως αρμοζει στο χαρακτηρα της μοτοσυκλετας, αλλα ειναι αρκετα στιβαρο. Και στο 650 ακομη στιβαροτερο, αν φτιαξει κανεις τις μαλακες αναρτησεις μπορει να το παει εντουραδικα στο χωμα (αν οδηγησει κανεις το μηχανακι του Κονκωστ που εχει WP αναρτησεις θα δει ποσο ακαμπτο μπορει να γινει, εγω το δικο μου τοχω πιο "ενδιαμεσο" απο αναρτησεις). Και το μηχανακι ειναι πολυ κομπακτ για δικυλινδρο οπως λεει κι'ο Κωστας, το πλεονεκτημα του σε σχεση με το ΑΤ750.

Το 600 με τα δυο δισκοφρενα ειναι για πολλους το καλυτερο Τρανσαλπ :cool: και πιο "χωματινο" απο τα μεταγενεστερα 650 τα οποια ειναι πιο GT/ταξιδιαρικα. Οσο για το 700, κανονικα δε θαπρεπε να λεγεται Τρανσαλπ καθως ακυρωσε τον χωματινο passe partout χαρακτηρα των 600/650.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Προφανώς αυτό το ΤΑ είναι αγωνιστική κατασκευή και το πλαίσιο του μάλλον είναι "ραμμένο" δηλαδή ενισχυμενο,όπως γίνεται και σε όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που τρέχουν στο χώμα.
Κανένα νορμάλ μηχανάκι δεν νομίζω να αντέξει στην χρήση αυτή,όχι μόνο το ΤΑ θα κοβόταν αλλά και πολλά άλλα.
Έτσι ακριβως.....τευχη θα το γύρισε πίσω :D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Υπερβολές ...ολόιδια είναι :D


Πάντως στο βίντεο φαίνεται ξεκάθαρα ότι το αρχαίο πλαίσιο και μοτέρ ανταπεξέρχονται εντυπωσιακά σε συνεργασία με κορυφαίες αναρτήσεις.Ακόμα και το ψαλίδι(στο βιντεο) είναι το σιδερένιο εργοστασιακό σε αντίθεση με αυτό της παραπάνω φώτο που είναι μάλλον από ΑΤ
Στάλθηκε από το SM-J320F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό είναι λογικό!
Το ανάποδο (αν βάζαμε ένα μοτέρ 100 ίππων) τότε το πλαίσιο θα υπέφερε!!!
Κανένα πλαίσιο τροχοφόρου, από όσα γνωρίζω, δεν "δυσανασχέτησε" όταν "έκατσε" σε ποιοτικότερη ανάρτηση!!! Το αντίθετο θα έλεγα! ;)
 
Reactions: yns

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Προφανώς αυτό το ΤΑ είναι αγωνιστική κατασκευή και το πλαίσιο του μάλλον είναι "ραμμένο" δηλαδή ενισχυμενο,όπως γίνεται και σε όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που τρέχουν στο χώμα.
Κανένα νορμάλ μηχανάκι δεν νομίζω να αντέξει στην χρήση αυτή,όχι μόνο το ΤΑ θα κοβόταν αλλά και πολλά άλλα.
Έτσι ακριβως.....τευχη θα το γύρισε πίσω :D

Με βάση τη λογική , δεν είναι απαραίτητα ενισχυμένο το πλαίσιο. Μπορεί και να είναι, αλλά δεν είναι απαραίτητο. Οι ποιοτικές αναρτήσεις βοηθάνε πάρα πολύ!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Με βάση τη λογική , δεν είναι απαραίτητα ενισχυμένο το πλαίσιο. Μπορεί και να είναι, αλλά δεν είναι απαραίτητο. Οι ποιοτικές αναρτήσεις βοηθάνε πάρα πολύ!!!
Κοίτα καλά παλι το βιδεο.....αεροπλανικος το πάει ο τύπος!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κοίτα καλά παλι το βιδεο.....αεροπλανικος το πάει ο τύπος!
το είδα Κωστή. Το ίδιο μέρος και τα ίδια κάνει με το Αφρικα στο 1ο βίντεο.
Δε λέω ότι ΔΕΝ ενίσχυσαν πλαίσια (και στα 2) αλλά δεν είναι κι απαραίτητο, λόγω ανάρτησης και στις 2 περιπτώσεις. Είδες πώς λειτουργουν? Απίστευτες! ΚΤΜ και βάλε ;) Καμιά αναπήδηση τροχών, ούτε μπρος, ούτε πίσω!
Απορρόφηση/απόσβεση.... αλλού!!!
Η μόνη καταπόνηση στο πλαίσιο έρχεται όταν τερματίσουν οι αναρτήσεις σε κάποιο άλμα. Είδες πώς λειτουργούν πέφτωντας? δέκατα του δευτερολέπτου στο τέρμα κάτω ;) και νομίζω ότι δεν έφτασαν και τέρμα!
Επίσης τα πλαίσια XRV & XLV είναι πάρα πολύ ανθεκτικά, δεν ξέρω κάποια αστοχία (κι είχα περίπου μια δεκαετία 2 Αφρικα 750 και μίλαγα συνέχεια με κατόχους ΑΤ και ΤΑ). Δεν υπάρχει παράπονο στα πλαίσια της Honda.


Επισημαίνω το "απαραίτητα", εκεί είναι η ουσία. Μπορεί να είναι, μπορεί και όχι.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
το είδα Κωστή. Το ίδιο μέρος και τα ίδια κάνει με το Αφρικα στο 1ο βίντεο.
Δε λέω ότι ΔΕΝ ενίσχυσαν πλαίσια (και στα 2) αλλά δεν είναι κι απαραίτητο, λόγω ανάρτησης και στις 2 περιπτώσεις. Είδες πώς λειτουργουν? Απίστευτες! ΚΤΜ και βάλε ;) Καμιά αναπήδηση τροχών, ούτε μπρος, ούτε πίσω!
Απορρόφηση/απόσβεση.... αλλού!!!
Η μόνη καταπόνηση στο πλαίσιο έρχεται όταν τερματίσουν οι αναρτήσεις σε κάποιο άλμα. Είδες πώς λειτουργούν πέφτωντας? δέκατα του δευτερολέπτου στο τέρμα κάτω ;) και νομίζω ότι δεν έφτασαν και τέρμα!
Επίσης τα πλαίσια XRV & XLV είναι πάρα πολύ ανθεκτικά, δεν ξέρω κάποια αστοχία (κι είχα περίπου μια δεκαετία 2 Αφρικα 750 και μίλαγα συνέχεια με κατόχους ΑΤ και ΤΑ). Δεν υπάρχει παράπονο στα πλαίσια της Honda.


Επισημαίνω το "απαραίτητα", εκεί είναι η ουσία. Μπορεί να είναι, μπορεί και όχι.
Οποτε εχουμε αλλο ενα ready to race.....απο παλαιωθεν:p
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Οποτε εχουμε αλλο ενα ready to race.....απο παλαιωθεν:p
ε, ναι!
Με ένα 3χίλιαρο αναρτήσεις - και λίγα μπορεί να λέω- (Ohlins πίσω και καλάμια Ohlins, WP ... κλπ) όλα ready to race είναι ;)
Λείπουν μερικά άλογα από το μοτέρ βέβαια, αλλά όπως βλέπεις και με τα 50 ή 60 τροχό , μια χαρά τα πάει ο Μπουάνος:D:D:D
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
ε, ναι!
Με ένα 3χίλιαρο αναρτήσεις - και λίγα μπορεί να λέω- (Ohlins πίσω και καλάμια Ohlins, WP ... κλπ) όλα ready to race είναι ;)
Λείπουν μερικά άλογα από το μοτέρ βέβαια, αλλά όπως βλέπεις και με τα 50 ή 60 τροχό , μια χαρά τα πάει ο Μπουάνος:D:D:D
Σε συνέχεια των παραπάνω, αν πούμε οτι το πλαίσιο είναι οκ, γιατί να προτιμήσεις ένα κινητήρα βαρύ (δικύλινδρος) και χωρίς ιπποδύναμη και να μην δουλεέψεις πάνω σε ένα μονοκύλινδρο 450-650 κυβικά; Και περισσότερο γκάζι θα έχεις και λίγότερο βάρος;
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Σε συνέχεια των παραπάνω, αν πούμε οτι το πλαίσιο είναι οκ, γιατί να προτιμήσεις ένα κινητήρα βαρύ (δικύλινδρος) και χωρίς ιπποδύναμη και να μην δουλεέψεις πάνω σε ένα μονοκύλινδρο 450-650 κυβικά; Και περισσότερο γκάζι θα έχεις και λίγότερο βάρος;
Εμένα ρωτάς ;:D:D:D


Αυτά είναι γούστα και απάντηση δεν υπάρχει (λογική , κοινώς αποδεκτή, και οικονομοτεχνικά να στέκεται - τουλάχιστον).
Προσωπικά δε θα δούλευα πάνω σε οτιδήποτε 20ετίας.... Τι λέμε τώρα?
Αλλά κι αυτός που το κάνει, γούστο του καπέλο του!:cool:
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Εμένα ρωτάς ;:D:D:D


Αυτά είναι γούστα και απάντηση δεν υπάρχει (λογική , κοινώς αποδεκτή, και οικονομοτεχνικά να στέκεται - τουλάχιστον).
Προσωπικά δε θα δούλευα πάνω σε οτιδήποτε 20ετίας.... Τι λέμε τώρα?
Αλλά κι αυτός που το κάνει, γούστο του καπέλο του!:cool:
Σωστό. Συμφωνώ απολύτως. Το πιο πιθανό είναι αν είχα λεφτά να έκανα και εγώ τα ίδια ( ίσως και χειρότερα...)

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Υπερβολές ...ολόιδια είναι :D


Πάντως στο βίντεο φαίνεται ξεκάθαρα ότι το αρχαίο πλαίσιο και μοτέρ ανταπεξέρχονται εντυπωσιακά σε συνεργασία με κορυφαίες αναρτήσεις.Ακόμα και το ψαλίδι(στο βιντεο) είναι το σιδερένιο εργοστασιακό σε αντίθεση με αυτό της παραπάνω φώτο που είναι μάλλον από ΑΤ
Στάλθηκε από το SM-J320F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αλλο πλαίσιο και μάλλον βελτιωμένος κινητήρας...
 
Top Bottom