Αmortisseur

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Τροχό μπροστά;
Ναι δεν ειπα τιποτα για αυτο..θα παραμεινω με τον 19αρη ...δεν καιγομαι να τον αλλαξω.Αν και οποτε γινει( που δε νομιζω) θα γινει οταν θα ειναι και ωρα αλλαγης ελαστικων και με την προυποθεση οτι θα βρω 21 εκεινη την περιοδο..παντως γενικα παιζουν στα 100-150 ευρω. και φυσικα και οι αποστατες στη γεφυρα θα μπουν σε αυτην περιπτωση.
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Αναμένοντας το αμορτισέρ έκανα κάποιες σκέψεις για το μπροστινό.Οπως ειπαμε παραπάνω η διαφορά στο μήκος της διαδρομής των καλάμιων ανάμεσα στο απλό gs και το dakar έγκειται στο διαφορετικό φυσίγγιο (Damper rod) και διαφορετικό αποστάτη.Οι μποτες επισης ειναι ακριβώς ιδιες.Παρακατω ο πινακας από το εγκυκλοπαιδικό πλέον f650gs.crossroadz.com.au


Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Περνώντας αυτά απλά στο χαρτί , φαίνεται ότι το συνολικό μήκος του φυσιγγίου με ελατηριο( απρεσαριστο ) και στα δύο μοντέλα είναι 767mm στο Dakar και 777mm στο απλό gs.Προσθετοντας και τους αποστάτες πάμε στα 917mm Dakar και 877mm GS.
Η διαφορά ανάμεσα στα 2 στα 40mm.

Η διαφορά διαδρομής ανάμεσα στο dakar και gs είναι 210mm dakar και 170mm gs αντίστοιχα. 40mm. Και εδώ.

Μήπως να πειραματιστω μόνο με μεγαλυτερους αποστάτες φτιαγμένους από pvc όπως διαβάζω σε συγγενές φόρουμ του εξωτερικού και να μη πάρω μπότες καλάμια ;
Και εννοείται μετά δοκιμές με λάδια πηρουνιου.


Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Και μια ερωτηση για οποιον ξερει..
Τι ειναι αυτο που σπρωχνει το καλαμι και ειναι περισσοτερο εκτεθειμενο στο Dakar προσφεροντας μεγαλυτερη διαδρομη? Το φυσιγγιο μονο ή και ο αποστατης πανω απο το ελατηριο ? Ρωταω για να δω αν θα δοκιμασω διαφορετικο αποστατη πανω απο το ελατηριο ή και πανω απο το φυσιγγιο..
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Ακυρο στα προηγουμενα...το μακρυτερο φυσσιγιο ειναι αυτο που επιτρεπει στο καλαμι να ειναι πιο πολυ εκτεθειμενο μεσα απο την πιεση που ασκει το ελατηριο στο καλαμι και το σπρωχνει προς τα πανω.Αρα οι αποστατες πανω ή κατω απο το ελατηριο μονο θα λειτουργησουν σαν προφορτιση
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Το μονο που θα μπορουσε να γινει με το υπαρχον συστημα ειναι η αλλαγη φυσιγγιων (60 ευρω εκαστο παραγγελια=120)-(αλλα 200 ευρω εχω βρει κομπλε μποτες καλαμια) ή DIY τοποθετηση αποστατη στη βαση του φυσιγγιου που βιδωνει κατω απο τη μποτα
Στο 10.00 φαίνεται το φυσίγγιο κατά την τοποθέτηση
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom