al800
Μέλος
όχι φρανκφούρτης ούτε χωριάτικα.
Για χωμάτινες εξορμήσεις αντιλαμβάνομαι ότι ένα σετ από σαμάρια βοηθάει στο να παραμείνει το συνολικό βάρος της μηχανής χαμηλά σε σχέση με μεταλλικές βαλίτσες. Σε ασφάλτινα ταξίδια όμως είναι κάποια από τις παραπάνω επιλογές προτιμότερη και γιατί; Σημειωτέον δεν υπάρχει topcase...Σκεφτόμουν αντί για μεταλλικές βαλίτσες ή σαμάρια, την επιλογή ενός σάκου που να καλύπτει την πίσω σέλα. κάτι τέτοιο δηλαδή
Δεν ξέρω όμως για οδήγηση σε άσφαλτο και με ταχύτητες πάνω από 100 αν προκύπτουν θέματα αεροδυναμικής αστάθειας κτλ.
Άλλη εναλλακτική λύση είναι σαμάρια kriega ή της giant loop...
ή
Οι τιμές όμως αν προσθέσουμε και τους αντάπτορες για τις μαλακές βαλίτσες είναι κοντά σε αυτές για συστήματα με μεταλλικές βαλίτσες...
Εσείς τι προτιμάτε; θεωρείτε ότι κάποια από τις παραπάνω επιλογές επηρεάζει αρνητικά την οδηγική συμπεριφορά της μοτό σας περισσότερο ή λιγότερο;
Για χωμάτινες εξορμήσεις αντιλαμβάνομαι ότι ένα σετ από σαμάρια βοηθάει στο να παραμείνει το συνολικό βάρος της μηχανής χαμηλά σε σχέση με μεταλλικές βαλίτσες. Σε ασφάλτινα ταξίδια όμως είναι κάποια από τις παραπάνω επιλογές προτιμότερη και γιατί; Σημειωτέον δεν υπάρχει topcase...Σκεφτόμουν αντί για μεταλλικές βαλίτσες ή σαμάρια, την επιλογή ενός σάκου που να καλύπτει την πίσω σέλα. κάτι τέτοιο δηλαδή
Δεν ξέρω όμως για οδήγηση σε άσφαλτο και με ταχύτητες πάνω από 100 αν προκύπτουν θέματα αεροδυναμικής αστάθειας κτλ.
Άλλη εναλλακτική λύση είναι σαμάρια kriega ή της giant loop...
Οι τιμές όμως αν προσθέσουμε και τους αντάπτορες για τις μαλακές βαλίτσες είναι κοντά σε αυτές για συστήματα με μεταλλικές βαλίτσες...
Εσείς τι προτιμάτε; θεωρείτε ότι κάποια από τις παραπάνω επιλογές επηρεάζει αρνητικά την οδηγική συμπεριφορά της μοτό σας περισσότερο ή λιγότερο;