Βαλκάνια ,μια βόλτα στη γειτονιά μας

Desmorider

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Multistrada 1000 DS 2006
Λοιπόν μια εξόρμηση στα πέριξ τριγυρνούσε στο μυαλό μου και γινόταν το πρώτο ονειρο καθως πλάγιαζα τα βράδυα εδω και κάποιο καιρό .
Οχι οτι εχω δει τα πάντα στην Ελλάδα αλλά η ιδέα των Βαλκανίων και οι ομορφες εικόνες απο τα ταξιδιωτικά των συμφουριτών με οδήγησαν στην απόφαση για μια πενταήμερη εξόρμηση. Η αρχική ιδέα ηταν να πάω μόνος μου ,σχεδίασα στο Google maps μια διαδρομή και σε μια κουβέντα με τον φίλο και παλιο συνταξιδιώτη Γιώργο του ειπα τα σχέδιά μου ξέροντας οτι θα του ηταν πολυ δύσκολο. Τρια μικρά παιδια στο σπίτι και σκασιαρχείο καθε Κυριακή για enduro συν το πρόσφατο 36ωρο δεν ευνοούν το αίτημα αδείας από την σύζυγο. Ωστόσο το μικρόβιο μπήκε. Απ' ότι φαίνεται είναι μεγάλος μαλαγάνας συν οτι η αγαπητή σύζυγος του ειναι η ιδανική σύντροφος κάθε πυροβολημένου μοτοσικλετιστή - όπως και η δική μου για να μην ξεχνιόμαστε- δόθηκε το πράσινο φως. Τριήμερο του Αγ. Πνευματος συν δύο μέρες επιπλέον πρέπει να χωρέσουν ολη την δίψα μας για ταξίδι .Δεν αργησε να προστεθεί και ο τρίτος της παρέας ο Δημήτρης φίλος του Γιώργου με τον οποίο δεν γνωριζόμασταν αλλα εχουμε συνυπάρξει σε event της Ducati εδώ και στην Ιταλία στο παρελθόν και αποδείχτηκε οτι εχουμε πολλούς κοινούς γνωστούς . Οι μπύρες ανοιξαν μαζί με τους χάρτες και αρχισαν τα σχέδια ,οπως ξέρετε αυτό το στάδιο της προσμονής και του σχεδιασμού (οτι μπορείς να σχεδιάσεις σε ενα τέτοιο ταξίδι ) ειναι ιδιαίτερο και οπως και το στάδιο μετά το ταξίδι αν και ειναι πλούσια σε ιδιαίτερα συναισθήματα δεν συνοδεύονται απο φωτογραφίες αναμνηστικά κλπ.Το γενικο πλάνο λοιπόν λέει πρώτη διανυκτέρευση στη Nis και μετά μεσω Mokra Gora προς Mostar .Τρεις μέρες πριν να φύγουμε ερωτώμαι αν δέχομαι και έναν τέταρτο στην παρέα τον Κώστα, για να πω την αλήθεια με ξενίζει λίγο ,εχω μάθει τα τελευταία χρόνια να ταξιδεύω μόνος. Ο Γιώργος εγγυάται ότι είναι πολύ καλό παιδί και θα κολλήσει στην παρέα καθώς έχουν ταξιδέψει μαζί και τον ξέρει καλά . Το εκλαμβάνω ως μέρος της περιπέτειας-ταξίδι με ένα φίλο και δύο φίλους του φίλου - και δέχομαι.
Σάββατο πρωί στα παλιά Goodys στον Αγ. Στέφανο συντονίζουμε τις ενδοεπικοινωνίες και ξεκινάμε μέσω Εθνικής παρόλο που ήθελα μια μικτή διαδρομή αλλά καλύτερα που το αποφασίσαμε έτσι ,για τα 860 χμ μέχρι τη Νις. Έχουμε να διασχίσουμε δύο σύνορα και δεν ξέρουμε τι καθυστέρηση θα έχουμε.
Στα σύνορα εχει τη σχετική καθυστέρηση και αρκετή ζέστη. Κατάφερα να βγω από τα σύνορα να ξαναγυρίσω μετα από πέντε λεπτά μέσα πεζός ψάχνοντας τα γάντια μου που νόμιζα ότι μου πέσαν κάπου εκεί στη σειρά και να ξαναβγώ χωρίς αποτέλεσμα . Ευτυχώς ο αστυνομικός στον έλεγχο έδειξε κατανόηση και με άφησε αν και μου εξήγησε οτι δεν γίνεται αυτό έτσι απλά. Τελικά τα είχα βάλει μέσα στο κράνος όπως πάντα αλλά το είχα ξεχάσει και νόμιζα ότι πέσαν από τη σέλλα. Μπαίνουμε στα Σκόπια και συνεχίζουμε με τον καιρό να κρατιέται αίθριος αν και σύμφωνα με τις προβλέψεις έπρεπε να ταξιδεύουμε υπο βροχή από την Αθήνα . Τα Σκόπια διασχίζονται γρήγορα και τα σύνορα με τη Σερβία είναι μπροστά μας. Αναγκαστικά λόγω της μικρότερης αυτονομίας μου κάνουμε λίγο συχνότερες στάσεις, οι άλλες μηχανές είναι ΚΤΜ 1290, ΚΤΜ 1190 και GS 1200 Adv καίνε ένα λίτρο λιγότερο και έχουν μεγαλύτερα ως πολυυυυυυ μεγαλύτερα ρεζερβουάρ. Κάπου εκεί μπαίνοντας στη Σερβία βάζουμε αδιάβροχα ως είθισται τα ξαναβγάζουμε και όταν πέφτουμε στην μεγάλη μπόρα εγώ δεν τα φοράω. Ευτυχώς λόγω πρόγνωσης εχω τις αδιάβροχες επενδύσεις και βρέχομαι λίγο. Φτάνουμε στη Νις λίγο πριν νυχτώσει. Το ξενοδοχείο ειναι καλό και εχει αυλή για τις μηχανές Με 18 € το κεφάλι θα στεγάσει το διάσημο ροχαλητό μου. Βόλτα στο κέντρο προς ανεύρεση φαγητού ,μην σας τα πολυλογώ κάναμε μια ωρα να βρούμε αυτό που καλύπτει τα ποιοτικά μας κριτήρια λίγο πριν κλείσουν οι κουζίνες . Λιγο περισσότερο και θα τρώγαμε οτι νάναι Αν δεν είχε πλάκα δεν θα το θυμόμουν.




Η σκεπασμένη ειναι η δική μου εξωτική καλλονή



Η μεγάλη πλατεία στη Νις η τουλάχιστον αυτή που εγω ειδα

Κυριακή και ξεκινάμε με τελικό προορισμό το Mostar στην Βοσνία μετά τη πρωινή φωτογράφιση γύρω απο το Κάστρο




Η πρώτη αξιοσημείωτη στάση ειναι στη Mokra Gora ,δυστυχώς ο διαθέσιμος χρόνος περιορίζει τις επισκέψεις μας σε οτι ειναι πάνω στη διαδρομή μας.
Το τοπίο γίνεται ορεινό και η αρχιτεκτονική αλλάζει.



Τα ελατα δεσπόζουν και η χρήση ξυλείας στις κατασκευές ειναι εμφανής τόσο στα παλαιότερα οσο και στα νέα κτήρια



Σε αυτό το σημείο υπάρχει ο σταθμός και ενα μουσείο ενός τουριστικού τραίνου που πρωτολειτούργησε το 1925 με κάποιο διάλειμμα αργότερα τη δεκαετία του 80 αλλά βρίσκεται σε λειτουργία τώρα.
Κάνει μια διαδρομή 13 χλμ με 300 μέτρα υψομετρική
Το πετύχαμε στην άφιξή του στον υπέροχο σταθμό με την καφετέρια .Όπως μας ειπαν κάποιοι Τσέχοι μοτοσικλετιστές κάνει μόνο δυο δρομολόγια την ημέρα



Ο πολύ έξυπνα διαμορφωμένος χώρος του μουσείου στην στοά-διαδρομή για να ανέβεις προς τον σταθμό



Και η αντίστοιχη κατασκευή προφανώς για ξενάγηση επισήμων



Από εδώ τα σύνορα της Βοσνίας δεν ειναι μακριά , το περίμενε όμως πίσω από ένα παμπάλαιο Transporter που δεν το έσβηνε (υποθέτω ότι δύσκολα θα ξαναέπαιρνε μπροστά ) το οποίο έβγαζε καυσαέριο απο κάθε σημείο εκτός από την εξάτμιση ήταν μια ανάσα καυσαέριου μετά τον ανυπόφορο καθαρό αέρα των βουνών που είχαμε διασχίσει.
Να σημειώσω οτι σε ολο το ταξίδι εκτός μιας περίπτωσης που θα δείτε αργότερα ήμασταν κύριοι. Περιμέναμε στη σειρά μας όπως τα αυτοκίνητα ,έτσι για να σέβονται τους Έλληνες μοτοσικλετιστές .
Το καυσαέριο ,η ζέστη και το περίμενε ήταν το τίμημα αυτής της περίεργης για τα Ελληνικά δεδομένα συμπεριφοράς μας.
Κατεβαίνοντας διασχίζουμε μια γέφυρα και εκει κάνω νόημα ''σταματήστε για φωτογραφία ,τελικά 200 μέτρα παρακάτω το τοπίο ειναι υπέροχο είμαστε στο Visegrad






Η διαδρομή απο τα σύνορα προς το Mostar ειναι η ιδανική στριφτερή ορεινή διαδρομή και καθώς ο ήλιος έδυε και οι σκιές αλλάζαν το τοπίο μπήκαμε στο τελευταίο κομμάτι αυτό που κατεβαίνει στην πόλη από το βουνό. Τέλεια χάραξη σε ένα μαγικό τοπίο με το κάστρο του Mostar να διαγράφεται στο διπλανό βουνό. Φτάσαμε νύχτα στο ξενοδοχείο ,ενα μινιμαλιστικο αλλα καθαρό δωμάτιο στα 20 € /ατομο με πρωινό.
Ντουζάκι και βόλτα σε μια πόλη ιστορική και πανέμορφη.






Ευτυχώς ενα μαγαζί μας λυπήθηκε και παρόλο που τυπικά είχαν κλείσει την κουζίνα ( το συναντήσαμε παντού η κουζίνα να κλείνει στις 11) μας έβγαλε αυτή την περιποιημένη και νόστιμη ποικιλία



Το πρωί έχουμε βόλτα να δούμε την πόλη και να πάρουμε και κανένα αναμνηστικό για τους δικούς μας.
Η περίφημη γέφυρα απο την οποία πηδάνε στο ποτάμι οι επίδοξοι ήρωες της πόλης δεσπόζει, υπάρχει και ο αντίστοιχος βατήρας λίγο πιο κάτω με τρία διαφορετικά υψη για την αντίστοιχη προπόνηση.
Όπως φαίνεται στην παραπάνω φωτογραφία (όχι αυτή με το φαγητό ) απέναντι στο βατήρα υπάρχει και η πλαζ των κριτών (προφανώς σε πλειοψηφία θηλυκού γένους ) που απονέμει και τα αντίστοιχα γαλόνια .






σκέφτεστε κάτι καλύτερο για καφέ η βραδινό ποτό ?



περιδιαβαίνοντας την γέφυρα η οποία αν ειναι βρεγμένη γλιστράει πολύ καθώς εχει πάρει μια γυαλιστερή πατίνα από την χρήση



τα σοκάκια σφύζουν από τουριστικά μαγαζιά με αρκετά καλαίσθητα αντικείμενα λίγο διαφορετικής τεχνοτροπίας



μια αντιστήριξη δεν βλάπτει








Όταν ξέρεις από πριν που θα πιείς καφέ ,βέβαια σας προτείνω να ζητήσετε freddo μόνο και μόνο για να δείτε την έκφραση απορίας των σερβιτόρων



Μια τελευταία ματιά στο πανέμορφο Mostar
Προoρισμός οι καταρράκτες του Kravica ,το βάζουμε στο GPS και ξεκινάμε ,η διαδρομή ειναι όμορφη και η Βοσνία μας αφήνει μια πολύ καλή εντύπωση και απο φυσικές ομορφιές . Για κάποιο λόγο που δεν εχει πολλή σημασία το GPS μας οδηγεί στα σύνορα με την Κροατία οπότε συμπεραίνουμε οτι είχαμε καταλάβει λάθος και οι καταρράκτες ειναι στην Κροατία . Το επιβεβαιώνει και ο αστυνομικός των συνόρων που αποδείχτηκε πολύ ζηλιάρης γιατί τελικά ειναι στην Βοσνία. Για να το καταλάβουμε φτάσαμε σε ενα αδιέξοδο λόγω έργων οπου σταματήσαμε εν μέσω μιας ήσυχης γειτονιάς για να επαναπρογραμματίσουμε τη διαδρομή .Ενα ζευγάρι συνταξιούχων που δεν μιλούσε καθόλου Αγγλικά βγήκε απο το γειτονικό σπίτι και προσπάθησε να μας βοηθήσει ψάχνοντας στους χάρτες ,πριν προλάβει να παραιτηθεί της προσπάθειας μια κοπέλα βγαίνει στο μπαλκόνι του απέναντι σπιτιού και καταλαβαίνοντας οτι χρειαζόμαστε μια μικρή βοήθεια κατεβαίνει και αφού συστήνεται σε ολους μας αρχίζει να μας εξηγεί οτι δεν είμαστε μακριά .Καταλαβαίνουμε απο που πρέπει να πάμε ομως επιμένει να μας οδηγήσει με το αυτοκίνητο μέχρι την πρώτη διασταύρωση . Φωνάζει στην κόρη και πετάει τα κλειδιά ,βγάζουμε μια φωτογραφία ολοι μαζί έτσι για να θυμάται τους 4 μαντράχαλους που η μοίρα έστειλε κάτω από το μπαλκόνι της και μας οδηγεί. Το ηλικιωμένο ζευγάρι και η Κatarina φτιάξαν στα γρήγορα μια πρόχειρη στατιστική , οι Κροάτες ειναι πρόθυμοι να βοηθήσουν.
Ξαναμπαίνουμε στη Βοσνία αν και είχαμε αρχίσει να γλυκοκοιτάζουμε προς Dubrovnik και πάμε προς τους καταρράκτες.
Δεν χρειάζονται λόγια ,απλά αν πάτε δεν χρειάζεται να αφήσετε τις μηχανές στο πάρκιν ,μπορείτε να πάτε μέχρι τα εκδοτήρια οπου πληρώνετε ένα μικρό εισιτήριο και να κατεβείτε με αυτές κάτω γιατι η ανηφόρα με τη ζέστη μετά δεν λέει.







Ξεκούραση υπο τον ηχο των καταρρακτών
Μέχρι τώρα περιγράφω ολα τα ωραία αλλά δυστυχώς η 7χρονη κόρη του Γιώργου μετά από ενα χαζό χτύπημα στον κήπο και λίγα ράμματα στο πόδι είχε επιπλοκές και μπήκε στο νοσοκομείο ,έτσι ο Γιωργος πέρασε πολύ δύσκολα αμφιταλαντευόμενος αν πρέπει να φύγει πίσω για να κερδίσει δύο μέρες η να συνεχίσει καθώς η οικογένεια τον διαβεβαίωνε οτι δεν χρειάζεται να πάει καθώς δεν θα μπορούσε να κάνει και κάτι ούτε καν να δει το παιδί λόγω των περιορισμών του νοσοκομείου. Αυτά ειναι από τα απρόοπτα που δεν μπορείς να ελέγξεις.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καταιγισμός! Περιμένουμε συνέχεια!
 

Desmorider

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Multistrada 1000 DS 2006
Αφήνοντας τους καταρράκτες αργά το μεσημέρι και αφού έχουμε συναντήσει και κάποιους συμπατριώτες μοτοσικλετιστές από την Πάτρα στο πάρκινγκ κατευθυνόμαστε προς το kotor
Αρκετές φορές στη διαδρομή σκέφτηκα πόσες ζωές έχουν χαθεί πρόωρα σε όλα αυτά τα χώματα όχι μόνο κατά τη διάρκεια των αιώνων αλλά και στον πρόσφατο πόλεμο. Πόσες φορές τα σύνορα που διασχίζαμε μετακινήθηκαν και με τι τίμημα. Δεν σταματήσαμε για φωτογραφία στο μεγάλο μνημείο των θυμάτων στη Σεμπρένιτσα και δεν ξέρω πόσα αλλα τέτοια μνημεία υπάρχουν. Σκεφτόμουν πόσο το μίσος τυφλώνει και σε κάνει να βομβαρδίσεις τη γέφυρα του Μostar για παράδειγμα όπου πριν από κάποια χρόνια μπορεί να βόλταρες χαλαρά .
Μπαίνοντας στο Μαυροβούνιο υπάρχει μια εμφανής αλλαγή. Το οδικό δίκτυο ,δρόμοι με εξαιρετική χάραξη και πρόσφυση η διαδρομή προς το Kotor ειναι φανταστική και όταν φτάνεις πάνω απο τον κόλπο δεν μπορείς να μην σταματήσεις για φωτογραφίες





Κατηφορίζουμε και ακολουθούμε τον δρόμο που κυκλώνει τον κόλπο και μας οδηγεί στην πόλη ,το ξενοδοχείο ειναι εντός των τειχών καθώς ο Δημήτρης ειναι ο μάγος του booking και κάπου στη διαδρομή κλείνει ότι θέλουμε για το βράδυ , παρκάρουμε λοιπόν τις μηχανές εξω από τα τείχη αφού προσέχουμε να μην υπάρχουν απαγορευτικά στάθμευσης ,διαγραμμίσεις κλπ. Με 200 μέτρα περπάτημα είμαστε στο κέντρο σε ένα γραφικό ξενοδοχείο που οφείλω να ομολογήσω ότι πλήρωσε τον καλύτερο φωτογράφο για την προώθησή του. Τα δωμάτια ήταν τα μισά απο ότι φαίνονταν στο site αλλα ποιος κολλάει σε τέτοιες λεπτομέρειες ?



kotor by fullmoon light






Μετά απο ενα εξαιρετικό φαγητό ο στοχασμός του ταξιδιώτη είμαι σίγουρος οτι σκέφτεται ''που θα πάμε του χρόνου ?''
Αφού μετέτρεψα το μικρό δωμάτιο του ξενοδοχείου σε συναυλιακό χώρο - δεν ξέρω πως κοιμήθηκαν στα γύρω δωμάτια ,ευτυχώς ο Γιώργος δεν ακούει το ροχαλητό μου και έτσι η μοίρα του επιφυλάσσει να μένει αυτός μαζί μου - και μετά απο ένα πολύ καλό πρωινό στην πλατεία ήρθε η ωρα του σουλάτσου.








κλασικό μοντέλο αλλά όπως βλέπετε χρήσιμο και εκτός κομοδίνου





Η ώρα περνάει και πρέπει να φύγουμε για Οχρίδα ,γυρνώντας στο ξενοδοχείο για check out ο τύπος μας ρωτάει αν έχουμε παρκάρει στη γέφυρα γιατί μας έχουν γράψει ,γέφυρα ποια γέφυρα ? στο δρόμο παρκάραμε μαζί με τα άλλα αυτοκίνητα . Γι' αυτό το γεφυράκι λέγανε ?




Τις βρήκαμε επιμελώς τυλιγμένες σε συσκευασία δώρου πάνω στην ... γέφυρα όπου δεν είχαν γράψει κανένα άλλο όχημα .Ολοι οι άλλοι ήταν ντόπιοι .
Μάλλον παίρνουν κάποιο bonus για τη συσκευασία ,δεν ξέρω τι να υποθέσω. Το πρόστιμο των 60 € το πήρε ο άνεμος ,φορτώσαμε και φύγαμε. Συμφωνήσαμε να ξαναγυρίσουμε
αλλά να έχουμε μια μέρα να κάνουμε το φαράγγι του Tara ,πάντως στο kotor να θυμόμαστε να ξαναέρθουμε με άλλες πινακίδες.
Έχουμε δέσει σαν παρέα ,δεν υπάρχουν διαφωνίες ,μόνο καλό κλίμα και διάθεση για εξερεύνηση. Ο Δημήτρης και ο Κώστας ειναι εξαιρετικά παιδιά ,και οδηγοί, δυσκολεύομαι να τους πιάσω αλλά με τα χρόνια τα εχω καταπιεί ,θέλω να πω ξεπεράσει αυτά .
 

Desmorider

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Multistrada 1000 DS 2006


Φεύγουμε απο το Kotor κατηφορίζοντας απο τον παραλιακό δρόμο που αγκαλιάζει ολη την όμορφη ακτογραμμή .Διασχίζουμε το μεγάλο τουριστικό θέρετρο της Budva
το οποίο απλώνεται μεγαλόπρεπα μεν άκομψα δε και φτάνουμε στο Sveti Stefan όπου και επιχειρούμε να κατεβούμε για μπάνιο . Αποδεικνύεται λίγο πιο περίπλοκο καθώς
σχεδόν ολα εκεί ειναι ιδιωτικά και φυλασσόμενα ,κάπου είδαμε μια παραλία που μάλλον ήταν δημόσια αλλά επί πληρωμή. Για να πούμε την αλήθεια και να μην τους
κατηγορούμε άδικα δεν ασχοληθήκαμε και πολύ καθώς αποφασίσαμε να βρούμε κάτι πιο ελεύθερης φύσης που να ταίριαζε στον ανέμελο και επαναστατικό χαρακτήρα μας
... έχουμε και ένα image που περιφέρουμε . Τελικά μετά απο την ανάλογη περιπλάνηση που συνοδεύει αυτές τις αποφάσεις, καταλήξαμε σε μια οργανωμένη παραλία που
θύμιζε πολύ Ελλάδα . Τραπέζι στη σκιά και μετά τους καφέδες παραγγείλαμε σαλάτες, να τονίσω μετά περηφάνιας οτι όλοι δείξαμε χαρακτήρα και ακολουθήσαμε υγιεινή
διατροφή στο μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού


Το νησάκι Sveti Stefan οι ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες λένε οτι το εκμεταλλεύεται Ελλην επιχειρηματίας . Φυσικά η όμορφη παραλία δεν ειναι για όλους
η παρακάτω όμως ειναι και εκεί κάναμε τη στάση και μια βουτιά στα νερά της Αδριατικής .
Το ταξίδι μας πλημυρίζει με εικόνες ,εμπειρίες, ακούσματα, όνειρα και όμως όλα παγώνουν όταν ο Γιώργος μιλάει με τη γυναίκα του για το παιδί που παραμένει μέσα
και εκείνος δεν μπορεί να κάνει τίποτα ,το έχουμε συζητήσει . Να φύγει για 15-16 ώρες ταξίδι μόνος με αυτή την ψυχολογία και να κερδίσει μόνο μια μέρα δεν ειναι φρόνιμο
Έτσι παραμένει αν και φαίνεται ότι τρώγεται μέσα του χωρίς όμως να βγάζει προς τα εξω εκνευρισμό η γρίνια



Η παραλία μπορεί να μην ήταν ακριβώς του γούστου μας αλλά μας προσέφερε το κατάλληλο διάλειμμα για να ξεκινήσουμε τη διαδρομή προς Οχρίδα.
Φουλάραμε όση βενζίνη μπορούσαμε καθώς στο Μαυροβούνιο είχε 1,65 όταν στην Ελλάδα η άτιμη ήταν 2,40 .Στις υπόλοιπες χώρες ήταν γύρω στο 1,80 και στην Αλβανία στα 2
Στο Kotor πληρώσαμε το μπουκαλάκι το νερό 1,50 σε φούρνο αλλά γενικότερα οι τιμές ήταν περίπου σαν της Ελλάδας, λίγο φτηνότερα μάλλον καθώς ακόμα θυμάμαι την φοβερή
γαριδο μακαρονάδα που έφαγα με 10,50
Κατεύθυνση προς Σκόδρα και απο κει πρέπει να περάσουμε απο Τίρανα για να φτάσουμε το βράδυ στην Οχρίδα. Ολοι έχουμε ακούσει απο φίλους που έχουν περάσει ότι στην
Αλβανία οδηγούν επικίνδυνα και είμαστε προσεκτικοί . Η αλήθεια ειναι οτι το οδικό δίκτυο που χρησιμοποιήσαμε δείχνει υπερφορτωμένο και ήταν μόνο Ιούνης ,φαντάζομαι
τι θα γίνεται τον Αύγουστο γενικά υπάρχει μια αίσθηση του ανεξέλεγκτου , στο μυαλό μου γυρνάει ο Χούντρας να λέει '' για κάθε πιθανό ατύχημα φταις εσύ που δεν το προέβλεψες , μόνο αναλαμβάνοντας την πλήρη ευθύνη θα επιζήσεις ''. Να ειναι καλιά Δάσκαλε . Οι οδηγοί δεν ειναι τόσο πειθαρχημένοι οσο στις υπόλοιπες χώρες που διασχίσαμε ,θυμάστε την παλιά Αθηνών Πατρών ?
Vivere pericolosamente λοιπόν και πάμε .Στα Τίρανα γίνονται πολλά έργα στο οδικό δίκτυο και η κατάσταση ειναι χαοτική, ο καθένας πάει όπως θέλει και η διάσχιση της πόλης
σίγουρα προσθέτει εμπειρία σε κάθε οδηγό. Βέβαια για τους Αθηναίους που διασχίζουν το ποτάμι ειναι άλλη μια συνηθισμένη μέρα ,δεν έχουμε περισσότερη οδική παιδεία ,
δείτε μόνο τους πανέξυπνους που μπαίνουν στη ΛΕΑ και συγκρίνετε. Ως οδηγίες προς ναυτιλομένους όμως κρατείστε το επίπεδο προσοχής στο 10 .Φορτηγό με βλέπει να βγαίνω
απο τη στροφή με 80 και διασχίζει το δρόμο κάθετα στα 25-30 μέτρα μπροστά μου .
Ξέρω οτι τα βουνά της Αλβανίας κρύβουν πολλές ομορφιές όμως επιφυλάσσομαι για μια άλλη φορά , είμαστε στη φάση της πρώτης γνωριμίας.
Το τελευταίο κομμάτι προς τα σύνορα είναι ενδιαφέρον .
Τα σύνορα με τα Σκόπια ειναι πάνω στο βουνό όπου ψιλοβρέχει και η κάθοδος προς τον κάμπο αμέσως μετα γλιστράει τρελά αλλά ειναι μικρό κομμάτι και γρήγορα η μυρωδιά των καλαμιών τρυπώνει μέσα στο στο κράνος και σε καλωσορίζει στη λίμνη της Οχρίδας που δείχνει πανέμορφη καθώς την τυλίγει η νύχτα
Το εξαιρετικό κατάλυμα που άλλη μια φορά βρήκε ο Δημήτρης θα μας προσφέρει την κατάλληλη ξεκούραση και την καθημερινή επικοινωνία με τους αγαπημένους μας πισω στην Ελλάδα όπως κάθε βράδυ που έχουμε wi fi αν και για αυτό εχει φροντίσει παράλληλα ο guru της τεχνολογίας Κώστας



Αύριο ξημερώνει η μέρα της επιστροφής
 

Desmorider

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Multistrada 1000 DS 2006
Ξημέρωσε ,άλλη μια μέρα στον πλανήτη να τη ζήσουμε με τον καλύτερο τρόπο.
Βόλτα στην παραλία για μένα τον Δημήτρη και τον Κώστα ο οποίος δεν αφήνει λίμνη η παραλία που να μην κολυμπήσει.






Είδαμε αρκετά Zastava στους δρόμους σε ολες τις χώρες εκτός απο το Μαυροβούνιο που ειναι πιο πλούσιο με αυτό να ειναι το πιο όμορφο.




Ο κηπουρός ειναι αναμφισβήτητα 8-3 και να μπαίνει ο μισθός , μόνο στην Ιταλία εχω δει τέτοιο μεράκι στην κηπουρική.


μετά την πρωινή μας βόλτα ο Κώστας μας λέει οτι υπάρχει κοντά ένα μοναστήρι που αξίζει να δούμε , το μυαλό μου δεν πάει σε αυτό που θα αντικρύσουμε .
Να τονίσω οτι δεν υπάρχει σκουπίδι κάτω . Μοναστήρι του Άγιου Ναούμ









Ο παππούς μου έλεγε ,να μεθάς απο φως ομορφιά και γαλήνη , κάτι ήξερε











Για κάποιο λόγο νομίζουμε ότι ομορφαίνουμε το τοπίο και μπορούμε να καθόμαστε όπου θέλουμε ,ματαιόδοξα όντα





Α, το κυρίως θέμα ήταν το μοναστήρι ,χτισμένο πριν χίλια χρόνια ,αυτό βέβαια ειναι σχετικό με το πότε θα διαβάσει κάποιος το οδοιπορικό



Κάπου πιο πίσω ειναι οι πηγές της λίμνης ,μπορείς να πας με βάρκες που περιμένουν για ξενάγηση
Μας φάνηκε πολύ η μισή ώρα που χρειαζόταν και έτσι κάτσαμε καμιά ώρα για καφέ και ....σαλάτα φυσικά



Η λίμνη ειναι παντού , η Οχρίδα ειναι πανέμορφη και δίκαια ειναι μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO.



Αποχαιρέτησα τον φιλικότατο σερβιτόρο και καβαλήσαμε με προορισμό την Καστοριά ,άλλη μια λίμνη μας περιμένει και κατά το μεσημέρι σε ένα απόμερο καφέ
απολαμβάνουμε επιτέλους freddo espresso ,εκτός απο έναν που δεν τον μαρτυράω .



Λίγο από Εγνατία και μετά προς Τρίκαλα οπου μας περιμένει η βροχή η οποία μας αφήνει παντελώς αδιάφορους . Γυρνάμε πλούσιοι , γεμάτοι απο όλα αυτά που ένα ταξίδι
με μηχανή σου προσφέρει . Το ξεχασμένο βενζινάδικο που σταματήσαμε για καύσιμα και παγωτό λίγο πριν το Δομοκό ξαφνικά πήρε ζωή , ο συμπαθέστατος κύριος βενζινάς
δοθείσης της ευκαιρίας μίλησε οσο περισσότερο μπορούσε και μετά φύγαμε για Αθήνα.
Η σύνοψη του ταξιδιού για μένα ειναι απλή : La vita e bella , Carpe diem
 

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v85tt
Μπράβο Δημήτρη, πολύ όμορφες φωτογραφίες και περιγραφή! Μ έκανες να θέλω να πάω!
Και στα επόμενα! :friendship:
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Και σε άλλα τέτοια ωραία με υγεία! :friendship::friendship::friendship:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Nα είστε καλά να τριγυρνατε...ευχαριστούμε για την βόλτα!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εξαιρετική περιγραφή και φωτο, ευχαριστώ που το μοιράστηκες.
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Υπέροχο.. για την περιγραφή και φωτογραφίες που έστω για όσο κρατάει το διάβασμα σε μεταφέρουν εκεί, για τον σεβασμό σε τόπους και συνήθειες.

Χίλια μπράβο και στα επόμενα με υγεία.

Όσο για το επιλογο, respect
 

zen rider

suzuki volusia
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
kostis
Μοτό
suzuki volusia 2002
Desmorider
"Ο παππούς μου έλεγε ,να μεθάς απο φως ομορφιά και γαλήνη ,"

Ευχαριστουμε που μας το μετεφερες, μεταδωσες, με υγεια παντα τετοια !
 
Top Bottom