Και σχετικα βαρυ στα 270 κιλα γεματο, το ιδιο βαρος με το GS που νομιζω ειναι το Adve.
Εν τω μεταξυ πριν μια δεκαετια τα crosstourer θεωρηθηκαν βαριδια.Και σχετικα βαρυ στα 270 κιλα γεματο, το ιδιο βαρος με το GS που νομιζω ειναι το Adve.
Η Χονδα δεν ασχολειται και τον παιζει (σορυ): εβγαλε το XTourer με βαση το VFR1200F, δηλ. βασισμενο σε ενα sports touring μοντελο με σκελετο-νταμαρι αρα εκ των πραγματων ακαμπτο και ακαταλληλο για σοβαρο χωμα, και αντι να το βγαλει με αλουμινενιες ζαντες και tuning ελαχιστα πιο ηπιο απο του 1200F ωστε παιξει στην κατηγορια Multi, KTM κλπ, τοβγαλε με ακτινες και φιμωσε τον κινητηρα στα 125 στροφαλισια / 113 τροχο, οτι ναναι δηλαδη.Βρισκω πολυ ενδιαφερον το οτι το μοτερ του vfr1200f με 144 τροχο εχει περιπου την ιδια ισχυ με το μουλτι ν4 (148 τροχο οπως ακουσα) και αν το crosstourer ειχε τις ρυθμισεις του F μοτερ, τοτε θα ειχε τα ιδια περιπου κιλα και ισχυ με το μουλτι και μαλιστα με αξονα. Και με μονους εκκεντροφορους. Δηλαδη, αν η χοντα εδινε στο crosstourer αλλη γεωμετρια και αναρτησεις, θα ειχε ενα μουλτι 10 χρονια πριν το μουλτι.
249..το απλο gs και με τέτοιο ζύγισμα, που το νοιώθεις 200Καλα ενταξει, το πραγμα εχει ξεφυγει, 270 κιλα το ΑΠΛΟ 1250 GS με 20 λιτρα ρεζερβουαρ
Για μενα τουλαχιστο τοσα κιλα για "on-off" ειναι no-no.
Κωστα ναι, 249 ειναι η τιμη γεματο που δινει η BMW, τα 270 που εγραψα ειναι αυτο ειπε ο Αυστριακος δημοσιογραφος στο συγκριτικο με το Multi οπου τα ζυγισανε και τα δυο. Γι'αυτο και νομισα αρχικα οτι ητανε το Adve, λογω κιλων που βρεθηκε ζυγισμενο. Τωρα πως παιζει τετοια μεγαλη αποκλιση 21 κιλων δε ξερω, ισως τα πακετα που φοραει, ισως η αρχικη τιμη ειναι υπεραισιοδοξη, ισως..249..το απλο gs και με τέτοιο ζύγισμα, που το νοιώθεις 200
Στοιχεία και εξοπλισμός | R 1250 GS
www.bmw-motorrad.gr
Είσαι ο μόνος που ακούω να το λέει και δεν μπορώ να αμφισβητήσω την αίσθηση σου φυσικαΚωστα ναι, 249 ειναι η τιμη γεματο που δινει η BMW, τα 270 που εγραψα ειναι αυτο ειπε ο Αυστριακος δημοσιογραφος στο συγκριτικο με το Multi οπου τα ζυγισανε και τα δυο. Γι'αυτο και νομισα αρχικα οτι ητανε το Adve, λογω κιλων που βρεθηκε ζυγισμενο. Τωρα πως παιζει τετοια μεγαλη αποκλιση 21 κιλων δε ξερω, ισως τα πακετα που φοραει, ισως η αρχικη τιμη ειναι υπεραισιοδοξη, ισως..
Σχετικα με το ζυγισμα των GS, ειναι σαφως πιο χαμηλοβαρα απο αλλα μηχανακια παρομοιου βαρους λογω boxer, αλλα το βαρος δεν κρυβεται. Να πω μονο οτι δοκιμασα εκτεταμενα το 1200 GS 2009 του Χριστοφ (και πρωην του Γατου) σε ταξιδι που ειχαμε παει Σλοβενια-Αυστρια τον Ιουνη του 2019 - τις παλιες καλες προ-covid εποχες - και σε σχεση με το δικο μου CRF1000 μου φανηκε βαριδι (και οχι μονο στατικα).
Αυτο!!!! Υπαρχει, οτι και να λεμε περι..... ζυγισματος!!!!!!!!!!!!!Κωστα ναι, 249 ειναι η τιμη γεματο που δινει η BMW, τα 270 που εγραψα ειναι αυτο ειπε ο Αυστριακος δημοσιογραφος στο συγκριτικο με το Multi οπου τα ζυγισανε και τα δυο. Γι'αυτο και νομισα αρχικα οτι ητανε το Adve, λογω κιλων που βρεθηκε ζυγισμενο. Τωρα πως παιζει τετοια μεγαλη αποκλιση 21 κιλων δε ξερω, ισως τα πακετα που φοραει, ισως η αρχικη τιμη ειναι υπεραισιοδοξη, ισως..
Σχετικα με το ζυγισμα των GS, ειναι σαφως πιο χαμηλοβαρα απο αλλα μηχανακια παρομοιου βαρους λογω boxer, αλλα το βαρος δεν κρυβεται. Να πω μονο οτι δοκιμασα εκτεταμενα το 1200 GS 2009 του Χριστοφ (και πρωην του Γατου) σε ταξιδι που ειχαμε παει Σλοβενια-Αυστρια τον Ιουνη του 2019 - τις παλιες καλες προ-covid εποχες - και σε σχεση με το δικο μου CRF1000 μου φανηκε βαριδι (και οχι μονο στατικα).
Δεν ειναι απαραιτητο, απλα οι εταιρειες πλεον δεν ασχολουνται τοσο με τα δυναμικα χαρακτηριστικα των μοτο, αλλα με τις ανεσεις, τον εξοπλισμο, και τα μεγαλα μοτερ που βγαζουν αλογα...εξαλλου σε real life τουρισμο, ο γρηγοροτερος χωρις ανεφοδιασμους ειναι αυτος με τα πιο πολλα αλογα. Οσο για τον XLGeorge, ακριβως την ιδια αισθηση ειχα και εγω οταν καβαλησα το 1200gs (αυτο με τους διπλους εκκεντροφορους νομιζω). Οτι εστριβε καλα --για το βαρος του--. Σε καθε περιπτωση ομως, εν κινησει, εδινε την αισθηση του βαριου, και δυσκινητου.Είσαι ο μόνος που ακούω να το λέει και δεν μπορώ να αμφισβητήσω την αίσθηση σου φυσικα
Νομίζω όμως ότι το βάρος των καινούργιων μηχανών έχει πάει σε πολύ ψηλά νούμερα.
Ακόμα και το t700 και τα νεα Africa 1100 είναι πολύ βαριά.
Μάλλον είναι αναπόφευκτο για τις εταιρείες πλέον.
Ίσως και απαραίτητο....
ΟΚ... Μιλάμε για έναν από τους κυρίους λόγους επιτυχίας πωλήσεων του GS.Δεν ειναι απαραιτητο, απλα οι εταιρειες πλεον δεν ασχολουνται τοσο με τα δυναμικα χαρακτηριστικα των μοτο, αλλα με τις ανεσεις, τον εξοπλισμο, και τα μεγαλα μοτερ που βγαζουν αλογα...εξαλλου σε real life τουρισμο, ο γρηγοροτερος χωρις ανεφοδιασμους ειναι αυτος με τα πιο πολλα αλογα. Οσο για τον XLGeorge, ακριβως την ιδια αισθηση ειχα και εγω οταν καβαλησα το 1200gs (αυτο με τους διπλους εκκεντροφορους νομιζω). Οτι εστριβε καλα --για το βαρος του--. Σε καθε περιπτωση ομως, εν κινησει, εδινε την αισθηση του βαριου, και δυσκινητου.
Κωστα, γενικα τα καινουργια on-off εχουν ανεβει σε βαρος και φυσικα καποια ειναι πιο ζυγισμενα απο τα αλλα. Ταχω οδηγησει σχεδον ολα και απο τα μεγαλα την πιο ελαφρια αισθηση την εχουν τα 950/990 και το CRF1000. To T700 που ειναι 25 κιλα ελαφροτερο απο αυτα εχει πολυ ελαφροτερη αισθηση, το ΚΤΜ790R δεν τοχω οδηγησει ακομη.Είσαι ο μόνος που ακούω να το λέει και δεν μπορώ να αμφισβητήσω την αίσθηση σου φυσικα
Νομίζω όμως ότι το βάρος των καινούργιων μηχανών έχει πάει σε πολύ ψηλά νούμερα.
Ακόμα και το t700 και τα νεα Africa 1100 είναι πολύ βαριά.
Μάλλον είναι αναπόφευκτο για τις εταιρείες πλέον.
Ίσως και απαραίτητο....
Μισό.. Γιατί θα με τρελανετεΚωστα, γενικα τα καινουργια on-off εχουν ανεβει σε βαρος και φυσικα καποια ειναι πιο ζυγισμενα απο τα αλλα. Ταχω οδηγησει σχεδον ολα και απο τα μεγαλα την πιο ελαφρια αισθηση την εχουν τα 950/990 και το CRF1000. To T700 που ειναι 25 κιλα ελαφροτερο απο αυτα εχει πολυ ελαφροτερη αισθηση, το ΚΤΜ790R δεν τοχω οδηγησει ακομη.
Σε σχεση μ'ολα αυτα, ενα αεροψυκτο ή LC 1200 GS (οχι Adve) εχει σαφως βαρυτερη αισθηση, τα κιλα αν και χαμηλα λογω boxer, δεν κρυβονται.
Μισό.. Γιατί θα με τρελανετε
To 1200 lc με 238 κιλά, φαίνεται πιο βαρυ από το Africa 1000 των 232 κιλων??
Το ψηλοβαρο Africa κρύβει καλύτερα το βάρος του από το gs δηλαδή?
Δεν βαζω σε σύγκριση το 990 φυσικά, λόγω διαφοράς ηλικίας και όχι μονο
Με αυτή την λογική... Και η Honda λέει ψέματα για τα κιλά της.το θεμα ειναι οτι τα claimed κιλα απο τα πραγματικα διαφερουν. Δηλαδη το αφρικα μαλλον ειναι αρκετα ελαφρυτερο στην πραξη απο το gs. Επισης το αφρικα με τις 21/17 λεπτες ροδες ειναι λογικο να στριβει και να ''πεφτει'' στις στροφες αρκετα πιο ευκολα και αναλαφρα
Και η γυναίκα μου...Με αυτή την λογική... Και η Honda λέει ψέματα για τα κιλά της.
Για να ειμαι ακριβης, δεν εχω οδηγησει τα LC και CRF back-to-back, οπως εκανα με το αεροψυκτο 1200 του Χριστοφ, απλα θυμαμαι την αισθηση του LC οταν το οδηγησα σε τεστ καποιων ωρων δυό φορες στο παρελθον. Αλλα το Αφρικα σιγουρα δεν ειναι ψηλοβαρο, μπορει να μην εχει boxer κινητηρα αλλα ο κινητηρας του εχει χαμηλο υψος και εχει δοθει μεγαλη προσοχη στο χαμηλωμα του κεντρου βαρους, θεση μπαταριας κλπ. Εχει αντιγραψει σε πολλα τα 950/990 και εχει φοβερα παρομοια αισθηση - και να πω οτι προσφατα εκανα 500 χμ σε μια μερα με ενα 990 σε καθε ειδους ασφαλτινο δρομο και τοχω παει εκτεταμενα και στο χωμα στο παρελθον. Εχω επισης οδηγησει 1200 GS σε διαφορες φασεις και δεν εχουν με τιποτα αυτη την αισθηση των 990/CRF.Μισό.. Γιατί θα με τρελανετε
To 1200 lc με 238 κιλά, φαίνεται πιο βαρυ από το Africa 1000 των 232 κιλων??
Το ψηλοβαρο Africa κρύβει καλύτερα το βάρος του από το gs δηλαδή?
Δεν βαζω σε σύγκριση το 990 φυσικά, λόγω διαφοράς ηλικίας και όχι μονο
Παει καιρος αλλα καποτε ειχα το 1150gs και επισης μου φαινοταν οτι εκρυβε καλα το βαρος του. Ισως ηταν και λογω νιατου αλλα το εχωνα οπου χωρουσε στα βρωμικα.ΟΚ... Μιλάμε για έναν από τους κυρίους λόγους επιτυχίας πωλήσεων του GS.
Το ποσο καλά "κρύβει" το βάρος του σε όλες τις συνθήκες...
Μονο σταματημένο εμένα μου φαίνεται βαρύ, αλλά ίσως δεν είμαι αντικειμενικός.