Βαρος και βαριδια

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Για κιλα μιλάμε ρε Νικόλα, δεν άλλαξα θεμα
Οι μεγαλύτεροι έχουμε πάρει τις αποφάσεις μας και τις επιλογές μας.
Θα διαβάζει κανένας πιο νέος και θα νομίζει ότι τα μεγάλα βαριά on off είναι μόνο για καφέ στο Κολωνάκι.
Δεν είπε ποτε κανείς τέτοιο πράμα ωρέ κουζουλέ!

(Για τα σταρμπαγκς μιλάς έτσι;;; :p)
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Oκ, με την παραδοχη οτι μιλαμε και για δυο ολοιδια μηχανακια σε γεωμετριες/ιπποδυναμεις/επιδοσεις κτλ με μονη διαφορα το βαρος. Που θα την οδηγα ομως? Στο χωμα? Δεν νομιζω να τον επηρεαζε. Στο δυσκολο χωμα? Σιγουρα την ελαφρυτερη. Στο σβελτο στροφιλικι? Μαλλον την ελαφρυτερη. Στην εθνικη σε μακρινο ταξιδι? Σιγουρα τη βαρυτερη.
Το κάθε πράμα λοιπόν έχει τα υπέρ και τα κατά του, ανάλογα τη χρηση.
Κατά γενική ομολογία όμως, τα πολλά ή τα περισσότερα κιλά, φερνουν περισσότερα μειονεκτηματα από ότι πλεονεκτήματα συνήθως!

Ομοίως εννοείται και με τα κιλά των ανθρώπων, όπως ανέφερε ο Κώστας πιο πάνω. Αν μιλήσεις πχ με έναν αθλητή του σούμο (λέμε τώρα) θα σου θεοποιήσει τα πολλά κιλά, και πολύ σωστά θα κάνει, γιατί αυτή είναι η ιδανική συνθήκη για αυτό που θέλει να κάνει (να ένα πλεονέκτημα). Σαν μειονεκτήματα τώρα, είναι ότι δεν μπορεί να περπατήσει άνετα, να σκύψει, να πλυθεί, να... να... να... (μειονεκτήματα αυτά). Η ζυγαριά, ακόμα και εκεί που το βάρος είναι το απόλυτο ζητούμενο, γέρνει προς τα μειονεκτήματα!
Αυτό λέω. Δεν λέω ότι δεν πάνε οι βαριές στο χώμα, ούτε κοιτώ να αποτρέψω νέους να πάρουν βαριές, ούτε τίποτα από αυτά.
Άλλωστε, ως γνωστόν, και εγώ μοσχάρι έχω...... και χρόνο με το χρόνο αρχίζω να συχτηριζω σιγά σιγά τα κιλά της!!!!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το κάθε πράμα λοιπόν έχει τα υπέρ και τα κατά του, ανάλογα τη χρηση.
Κατά γενική ομολογία όμως, τα πολλά ή τα περισσότερα κιλά, φερνουν περισσότερα μειονεκτηματα από ότι πλεονεκτήματα συνήθως!

Ομοίως εννοείται και με τα κιλά των ανθρώπων, όπως ανέφερε ο Κώστας πιο πάνω. Αν μιλήσεις πχ με έναν αθλητή του σούμο (λέμε τώρα) θα σου θεοποιήσει τα πολλά κιλά, και πολύ σωστά θα κάνει, γιατί αυτή είναι η ιδανική συνθήκη για αυτό που θέλει να κάνει (να ένα πλεονέκτημα). Σαν μειονεκτήματα τώρα, είναι ότι δεν μπορεί να περπατήσει άνετα, να σκύψει, να πλυθεί, να... να... να... (μειονεκτήματα αυτά). Η ζυγαριά, ακόμα και εκεί που το βάρος είναι το απόλυτο ζητούμενο, γέρνει προς τα μειονεκτήματα!
Αυτό λέω. Δεν λέω ότι δεν πάνε οι βαριές στο χώμα, ούτε κοιτώ να αποτρέψω νέους να πάρουν βαριές, ούτε τίποτα από αυτά.
Άλλωστε, ως γνωστόν, και εγώ μοσχάρι έχω...... και χρόνο με το χρόνο αρχίζω να συχτηριζω σιγά σιγά τα κιλά της!!!!
To θεμα ειναι ομως οτι στην πραξη 9/10 βαρυτερες μηχανες ερχονται και με πολυ υψηλοτερες ιπποδυναμεις... Δεν ειναι τοσο απλο το θεμα. Και αν το εξισωσουμε με σωματικο βαρος και διαστασεις... αυτη τη στιγμη ειμαι περιπου στις διαστασεις και βαρος που ειχε ο Σβαρτζενεγκερ στις δοξες του. Ε, αμα μας βαλεις διπλα-διπλα εγω ειμαι ενας κουραδας και αυτος ειναι υπερτουμπανο, και ας εχουμε το ιδιο υψος και βαρος!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
To θεμα ειναι ομως οτι στην πραξη 9/10 βαρυτερες μηχανες ερχονται και με πολυ υψηλοτερες ιπποδυναμεις... Δεν ειναι τοσο απλο το θεμα. Και αν το εξισωσουμε με σωματικο βαρος και διαστασεις... αυτη τη στιγμη ειμαι περιπου στις διαστασεις και βαρος που ειχε ο Σβαρτζενεγκερ στις δοξες του. Ε, αμα μας βαλεις διπλα-διπλα εγω ειμαι ενας κουραδας και αυτος ειναι υπερτουμπανο, και ας εχουμε το ιδιο υψος και βαρος!
Ναι, απλό δεν είναι. Μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις απαιτούν πχ πιο "μεγάλα" πλαίσια, άλλες αναρτήσεις, αλλά φρένα, αλλάζουν πολλά προς το βαρύτερο γενικότερα. Το επόμενο μοντέλο (συνήθως) προσπαθούν να "πατήσουν" στην υπάρχουσα βάση και να την ελαφρύνουν όσο μπορούν για να αποκομίσουν τα οφέλη του μειωμένου βάρους!
Βέβαια αυτό πολλές φορές δεν είναι εφικτό ή δεν φαίνεται, λόγο των "μπλιμπλικιων" που προσθέτουν αντίστοιχα, το οποιο επιβάλει το μάρκετινγκ και ο καταναλωτισμός.
Απλό δεν είναι το θέμα στο σύνολο του!
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το βαρος δεν εχει σχεδον πουθενα πλεονεκτημα, ακομα και στο ταξιδι...δε μιλαμε για 100 κιλα μηχανακια, αλλα οτιδηποτε κοντα στην περιοχη των 200 κιλων εχει αρκετη αδρανεια...απλα το εξτρα βαρος δε το προσεχεις, διοτι το οφελος που εχεις στις εξτρα ανεσεις ειναι πολυ πιο προφανες σε επιπεδο ανεσης απο την σταθεροτητα των επιπλεον κιλων. Ενα μελετημενο αεροδυναμικα μηχανακι θα ειναι πολυ πιο σταθερο απο ενα απλα πιο βαρυ, αλλα χωρις καμμια αεροδυναμικη μελετη. Αλλα και η αεροσυραγγες, και το ελαφρωμα κοστιζουν, και δεν υπαρχουν πλεον τετοια περιθορια σε μηχανακια που εχουν τιμη 25 και 30 χιλιαρικα (being sarcastic here)

Οι εποχες που ο μεσος μπρο αγοραζε μηχανακι περασαν ανεπιστρεπτει, οι νεοι πλεον δεν μπορουν να αγορασουν ουτε πατινι, το ταργκετ γκρουπ ειναι πλεον γιατροι, δικηγοροι και entrepreneurs (και εμποροι ναρκωτικων) και κανενας απο αυτους δεν νοιαζεται για τετοιες λεπτομερειες. Τα επιπλεον γκαζια θα φανουν στην εθνικη, τα παραπανω κιλα οχι, οποτε ειναι win-win η φαση για ολους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ναι, απλό δεν είναι. Μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις απαιτούν πχ πιο "μεγάλα" πλαίσια, άλλες αναρτήσεις, αλλά φρένα, αλλάζουν πολλά προς το βαρύτερο γενικότερα. Το επόμενο μοντέλο (συνήθως) προσπαθούν να "πατήσουν" στην υπάρχουσα βάση και να την ελαφρύνουν όσο μπορούν για να αποκομίσουν τα οφέλη του μειωμένου βάρους!
Βέβαια αυτό πολλές φορές δεν είναι εφικτό ή δεν φαίνεται, λόγο των "μπλιμπλικιων" που προσθέτουν αντίστοιχα, το οποιο επιβάλει το μάρκετινγκ και ο καταναλωτισμός.
Απλό δεν είναι το θέμα στο σύνολο του!
Η διαφορα σε ''μεγεθος'' πλαισιων και υλικων ειναι αστεια. Με την χρηση CAD προγραμματων, εχει γινει τετοιο optimization στην χρηση των υλικων, που ολα πλεον ειναι πιο ελαφρια απο ποτε. Η τεχνολογια για μειωση βαρους υπαρχει, τα ανθρακονηματα ειναι πλεον mainstream και μπορει να τα φτιαξει ο καθενας στο σπιτι του, η μαζικη παραγωγη forged κομματιων σε βιομηχανικο επιπεδο ειναι πλεον αστεια (οποιος εχει πιασει σφυριλατη ζαντα και απλη αλουμηνιου, ξερει ποσο χαοτικη ειναι η διαφορα σε βαρος/αντοχη), ωστοσο, οι κατασκευαστες εξακολουθουν να μην νοιαζονται για σοβαρη προοδο, αλλα κοιτανε οθονες, λαμπακια, bluetooth συνδεσεις και apple car εφαρμογες. Α, και cruise control και λοιπα μπιχλιμπιδια (λοοοοοολ). Οι δε κατασκευαστες δε, πουλανε το ιδιο ξαναζεσταμενο φαγητο μια 20ετια τωρα, και το bling πλεον μετραει περισσοτερο απο ποτε. Τα κραματα που χρησιμοποιουνται πλεον δε, οτι χειροτερο ανακυκλωμενο υλικο απο τα βαθυ της Κινας που σε 10 χρονια θα εχει γινει σκονη. Για τις δε μπογιες, η οικονομια φτανει μεχρι εκει μιας και μετα βιας καλυπτονται πλεον τα πλαστικα/μεταλλα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom