Βαρος και βαριδια

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Καλα ενταξει, το πραγμα εχει ξεφυγει, 270 κιλα το ΑΠΛΟ 1250 GS με 20 λιτρα ρεζερβουαρ :oops:

Για μενα τουλαχιστο τοσα κιλα για "on-off" ειναι no-no.
Στην τελικη σε ολα τα μεγκα ονοφ για να φχαριστηθεις το γκαζι θα βαλεις δρομισια λαστιχα, οποτε ο χαρακτηρισμος οφφ ειναι απλα και μονο το εμμεσο αποτελεσμα των μακριων διαδρομων των αναρτησεων και του 19ρι τροχου για να καταπινει κακους δρομους και να προσφερει ταξιδιωτικη ανεση. Αρα να τα λεμε μεγκα ονοφ αλλα να εννοουμε τουριγκ να τελειωνουμε.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Μισό.. Γιατί θα με τρελανετε
To 1200 lc με 238 κιλά, φαίνεται πιο βαρυ από το Africa 1000 των 232 κιλων??
Το ψηλοβαρο Africa κρύβει καλύτερα το βάρος του από το gs δηλαδή?
Προφανως λόγω του μπροστινού 21τροχου.
Το είχα (το Άφρικα dct ) μια ολόκληρη μέρα και μου έδινε την αίσθηση φτερού στον άνεμο ,σε σχέση με το τελεβερ του gs.
220 το αερόψυκτο ,240 το αφρικανακι ,κι όμως είχε πιο ανάλαφρη αίσθηση .
Προσωπικά δεν με άρεσε κάτι σε εκείνο ,πέραν του dct που το δούλευες όπως θες
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μισό.. Γιατί θα με τρελανετε
To 1200 lc με 238 κιλά, φαίνεται πιο βαρυ από το Africa 1000 των 232 κιλων??
Το ψηλοβαρο Africa κρύβει καλύτερα το βάρος του από το gs δηλαδή?

Δεν βαζω σε σύγκριση το 990 φυσικά, λόγω διαφοράς ηλικίας και όχι μονο
Έχετε χάσει λίγα ποστ, κάποιος έγραψε ότι το camhead gs είναι 220 κιλά...

Μην το πάμε πάλι και ψάχνω περιοδικά, όχι τίποτα άλλο αλλά βαριέμαι να βγω στο χιόνι πάλι.

Αυτά που λέει ο κατάλογος δεν είναι ότι μετράνε τα περιοδικά, πολύ περισσότερο αν βάλεις τα έξτρα.


Το gs έχει βαριά αίσθηση, ισχύει και για το LC. Και πολύ βαριά αίσθηση η ουρά του, καταλαβαίνεις πολύ το μη αναρτώμενο βάρος. Το ότι δεν αλλάζει όσο το φορτώνεις είναι καλό, οκ. Και το ότι συνηθίζεται είναι καλό επίσης.


Το lc, μετρημένο στα 250+ κιλά, αντί των 245 του camhead, λέω τώρα ότι θυμάμαι πρόχειρα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχετε χάσει λίγα ποστ, κάποιος έγραψε ότι το camhead gs είναι 220 κιλά...

Μην το πάμε πάλι και ψάχνω περιοδικά, όχι τίποτα άλλο αλλά βαριέμαι να βγω στο χιόνι πάλι.

Αυτά που λέει ο κατάλογος δεν είναι ότι μετράνε τα περιοδικά, πολύ περισσότερο αν βάλεις τα έξτρα.


Το gs έχει βαριά αίσθηση, ισχύει και για το LC. Και πολύ βαριά αίσθηση η ουρά του, καταλαβαίνεις πολύ το μη αναρτώμενο βάρος. Το ότι δεν αλλάζει όσο το φορτώνεις είναι καλό, οκ. Και το ότι συνηθίζεται είναι καλό επίσης.


Το lc, μετρημένο στα 250+ κιλά, αντί των 245 του camhead, λέω τώρα ότι θυμάμαι πρόχειρα.
238...

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τι πιστεύω (χωρίς πολλές-πολλές και ειδικές τεχνικές αναλύσεις).

Οι σύγχρονες On/Off στοχεύουν κυρίως σε ένα κοινό το οποίο σκοπεύει να ταξιδέψει με αυτές. Το βάρος αν είναι χαμηλά ή έστω σωστά ισορροπημένο είναι σύμμαχος. Γνώμη μου η οποία ενισχυόταν κάθε φορά που συναντούσα πλάγιους ή κόντρα ανέμους, όπου η ορμή που έδινε το βάρος συμμαχώντας με το κινητήρα... λύτρωνε. Στις βαριές On/Off το μόνο που βρίσκω ως ανασταλτικό είναι πως όσο μεγαλώνουμε ηλικιακά τόσο δυσκολευόμαστε να τις χειριστούμε στα επί τόπια και στις σχεδόν στατικές κινήσεις και μιλάω αφού πατήσουμε πλέον τα 65... εκτός αν κανείς είναι ο παππούς Γκρισίνο.

Το GS ίσως να είναι μια πολύ βαριά μηχανή με πολύ χαμηλά το κέντρο βάρους αλλά να μη ξεχνάμε πως τα περισσότερα από τα στοιχεία που είναι υπαίτια για το βάρος της ευθύνονται και για την εξαιρετική του φορτωτική ικανότητα. Νομίζω πως είναι εντελώς εκτός ανταγωνισμού σε αυτόν τον τομέα.

Η Africa 1100 με το DCT έχει έναν -μάλλον- βαρύ κινητήρα που της δίνει ένα υπέροχο balance και πρέπει να έχει κάνει καλή δουλειά στην εξοικονόμηση βάρους από τα υπόλοιπα τμήματα της μοτοσυκλέτας. Γνώμη μου... έχει γίνει σπουδαία δουλειά ειδικά στο AS που προορίζεται για ταξίδια.

V-strom, ίσως βαρύ με πραγματικούς αριθμούς αλλά παρά τους μικρούς τροχούς έχει καταφέρει να έχει ελαφρύτερη αίσθηση ακόμη και από το Africa το οποίο τα καταφέρνει πάρα πολύ καλά σε αίσθηση ακόμη και στις πολύ χαμηλές ταχύτητες. Ίσως ευθύνεται και ο τελευταίος Ιαπωνικός κινητήρας σε V διάταξη (από άποψη αδράνειας). Ίσως λέω... μπορεί και να μην έχει καμία σημασία αυτό αλλά με έχει απασχολήσει θετικά η ελαφριά της αίσθηση.

Tenere 700. Δεν το θεωρώ βαρύ και δεν μπορεί να συμμετάσχει σε αυτή τη συζήτηση, εντελώς διαφορετική κατεύθυνση. Μαζί με τα 790/890 αποτελεί και αυτό εξαίρεση μέσα στο σύγχρονο κόσμο των On/Off.

Ηλεκτρονικά... από την εποχή των πρώτων ABS και μετά... στο πέρασμα των ετών πρόσθεταν και πρόσθεταν και πρόσθεταν βάρος στις μοτοσυκλέτες. Επιδόσεις κινητήρων... μια από τα ίδια, πρόσθεταν βάρος.
Πολύ θα ήθελα να δω μια μοτοσυκλέτα με τον όγκο της R1250GS, την ίδια δύναμη αλλά... με ένα βάρος πλήρης υγρών π.χ. 200 κιλά. Θα ήταν ότι χειρότερο στις πραγματικές συνθήκες ενός ταξιδιού 3-4.000 χλμ.

Γενικά βρίσκω πως λίγο-πολύ οι σύγχρονες On/Off ακολούθησαν τις εξελίξεις και είναι μια χαρά αρκεί κανείς να κάνει σωστά την επιλογή που αφορά τη προσωπική του ιδιοσυγκρασία. Αν κανείς ψάχνει για μοτοσυκλέτα που να "ξυρίζει" καλά θα κάνει να στρέψει το βλέμμα του μακριά από τις On/Off.
Αν έχω δικαίωμα να θέσω στο τραπέζι ένα τέτοιο παράδειγμα, αυτό είναι του 1290 για το οποίο πολλές φορές έχουμε διαβάσει τους περιορισμούς που έθεσε η Φυσική. Το θέτω όμως με ένα μεγάλο ερωτηματικό καθώς και δεν το έχω οδηγήσει και οι εκατέρωθεν γνώμες πολλές φορές με διχάζουν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
To site συγκεντρώνει αυτά που γράφει ο κατάλογος. Δεν παίρνει τα μηχανάκια να τα μετρήσει ένα ένα.
Οποτε τι πιστεύουμε?
Πριν αγοράσουμε την πάμε ζυγαρια?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οποτε τι πιστεύουμε?
Πριν αγοράσουμε την πάμε ζυγαρια?
Είναι ελάχιστα ενδιαφέρον το βάρος τελικά, πέραν της συζήτησης καφενείου για την συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών.

Δεν την πάμε εμείς, την πάνε άλλοι και διαβάζουμε. Μπορεί να λένε ψέματα; Μπορεί αλλά οι κατάλογοι το ίδιο.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
238...

Όταν κάποια στιγμή παρέθετα μετρήσεις από αυτό το site για ένα θέμα που δεν αφορούσε το απόλυτο βάρος, αλλά απλά ως σύγκριση για τη μείωση του σε σχέση με τα specs, μου έγιναν και παρατηρήσεις!:ha
Από το ποιός την έχει μεγαλύτερη πήγαμε στο ποιός στη έχει ελαφρύτερη...
Όλα σχετικά είναι τελικά..........:friend:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Στις βαριές On/Off το μόνο που βρίσκω ως ανασταλτικό είναι πως όσο μεγαλώνουμε ηλικιακά τόσο δυσκολευόμαστε να τις χειριστούμε στα επί τόπια και στις σχεδόν στατικές κινήσεις και μιλάω αφού πατήσουμε πλέον τα 65...
Απ'το στόμα σου, και στου Θεού το αυτί!!!

Αν και σαν σκέψη, την βλέπω υπερβολικά αισιόδοξη..... για 65 και άνω και με 230-260 κιλά μηχανες! Για τους περισσότερους από εμάς!!!!!
 
Top Bottom