amyroukai
Big Membered Wunderkind
Βρήκαμε την λύση για τον γέρο που θέλει το βαρύ το μηχανάκι το Τρου, θα τον κάνουμε φρεσκαδούρα
Ναι και όχι.νομίζω ότι διυλίζουμε τον κόνωπα και χάνουμε την ουσία ρε βλάμη...
εννoουσα πριν χωριστει το θεμα...Μανωλη μπανιο με χιονιά για ξυπνημα για τη ζυγαρια και την αίσθησή της μιλαγαμε
Το βάρος είναι εκεί και επηρεάζει τη δυναμική συμπεριφορά της μοτο, είναι δεν είναι σωστά κατανεμημένο, είναι δεν είναι μεγάλο ή μικρό. Δε θα πρέπει να θεωρείται deal breaker ομως δεδομένου ότι το υπόλοιπο σύνολο σου προσφέρει αυτό που θες.Ναι και όχι.
Πολύς ντόρος είχε γίνει με το βάρος του Σούπερ Τενερέ τότε που ήταν από τα βαρύτερα μηχανάκια της γενιάς του. Πολύ καλή κατανομή βάρους. Το σηκώνεις; Πιθανώς (πολλά σχετικά βιντεάκια) εύκολα όσο το GS σε ιδανικές συνθήκες πτώσης σε επίπεδο σταθερό έδαφος με αναβάτη ξεκούραστο που θα το κάνει μία φορά, συνήθως χωρίς όλο τον εξοπλισμό του φορεμένο. Τα 20 κιλά παραπάνω από το GS δεν παύουν να υπάρχουν και να επηρεάζουν και την δυναμική του συμπεριφορά. Ή τα 50 κιλά παραπάνω από το 790R που δεν είναι "ίδια κατηγορία" αλλά είναι ίδια κατηγορία (ονοφ) στα ίδια λεφτά και εξίσου καλό ταξιδιωτικό μηχανάκι για δύο με αποσκευές.
Να θυμηθούμε το ότι τα 1Χ90 έχουν ελάχιστη διαφορά σε βάρος σε σχέση με το 990, που σημαίνει ότι αν θες να το κάνεις, γίνεται.
Να επισημάνω ότι στο βιντεάκι με την "σούπερ γιαγιά" που πήρε το 125 στο Παμίρ, είδαμε ότι αν δεν είχε το συνεργείο κινηματογράφησης εκεί θα είχε πεθάνει άδοξα μέσα στη λάσπη και στο χιόνι την πρώτη μέρα που άφησε την άσφαλτο ή αν επιβίωνε από εκεί θα πέθαινε στην άκρη του δρόμου τις τελευταίες ημέρες πριν την άσφαλτο, οπότε το επικό βιντεάκι "65χρονη γυρίζει τον κόσμο με μηχανάκι σόλο" θέλει πολύ αλάτι, καρυκεύματα και έντονη σάλτσα για να το φας. Πόσα κιλά είναι το 125 της; Ήταν πολλά, παρά το ότι είναι λίγα.
Το να εχεις αυτογνωσια ειναι πολυ καλο.Το βάρος είναι εκεί και επηρεάζει τη δυναμική συμπεριφορά της μοτο, είναι δεν είναι σωστά κατανεμημένο, είναι δεν είναι μεγάλο ή μικρό. Δε θα πρέπει να θεωρείται deal breaker ομως δεδομένου ότι το υπόλοιπο σύνολο σου προσφέρει αυτό που θες.
Αν θα πάρω τη μότο που ζυγίζει 270 κιλά και θα τη βάλω στο χώμα, ξέρω πολύ καλά τι πάω να κάνω και αν μου πέσει πάνω στο πόδι και μου το σπάσει, δε θα πω "ρε κοίταξε να δεις οι μαλ@κες πόσο βαριά κάνουν τα μηχανάκια..... που τα διαφημιζουν και για το χώμα".....
Θελω να πω πως πρέπει να έχω αντίληψη για το τι μηχανάκι κουβαλάω και τι θέλω να κάνω με αυτό.
Μπορεί να μην αρνείται, απλά να τα θεωρεί διαχειρισημα και εν τέλη να μην τον ενοχλούν.Το να εχεις αυτογνωσια ειναι πολυ καλο.
Το να ¨αρνηται¨ καποιος να καταλάβει οτι αυτα τα κιλα που συζηταμε ειναι πολλα, και φαινονται με τον ενα τροπο ή τον αλλο..... αυτο δεν ειναι καλο!!!!
Υπάρχουν άνθρωποι στην ζωή, που όταν δεν μπορούν να κάνουν κάτι, το δαιμονοποιουν και το αφοριζουν.Μπορεί να μην αρνείται, απλά να τα θεωρεί διαχειρισημα και εν τέλη να μην τον ενοχλούν.
Τα κιλα ειναι προβλημα σε συγκεκριμενες περιπτωσεις. ΠχΤο να εχεις αυτογνωσια ειναι πολυ καλο.
Το να ¨αρνηται¨ καποιος να καταλάβει οτι αυτα τα κιλα που συζηταμε ειναι πολλα, και φαινονται με τον ενα τροπο ή τον αλλο..... αυτο δεν ειναι καλο!!!!
Απο το ¨θεωρει διαχειρισημα¨ μεχρι το ¨ειναι οντως διαχειρισημα¨ υπαρχει τεραστια αποσταση. Οπως το ¨και για ποσο καιρο θα ειναι διαχειρισημα¨ γιατι αναφερθηκε και ηλικια πριν!!!Μπορεί να μην αρνείται, απλά να τα θεωρεί διαχειρισημα και εν τέλη να μην τον ενοχλούν.
Οπως επισης, υπαρχουν ανθρωποι οι οποιοι εχουν θεοβαρες μηχανες, τις πινουν το αιμα, αλλα σε συζητησεις δεν ειναι ¨ταγμενοι¨ να υπερασπιστουν το παραλογο!!!!!Υπάρχουν άνθρωποι στην ζωή, που όταν δεν μπορούν να κάνουν κάτι, το δαιμονοποιουν και το αφοριζουν.
Από όλα έχει αυτή η ζωη
Σωστός... Ψάχνει ο άλλος να ελαφρύνει το μηχανάκι 5 κιλά και δεν κοιτάει να τα χάσει ο ίδιος.Παιδες, το βαρος ειναι σχετικο. Ειναι και το κεντρο βαρους που παιζει ρολο, ειναι και οι ικανοτητες του αναβατη, ειναι και η φυσικη του κατασταση, ειναι και το υψος του, δε βγαινει ακρη απο αυτη την κουβεντα κοιταζοντας απλα νουμερα.
Πχ το 1090 μπορει να εχει λιγο περισσοτερο βαρος απο το 990 αλλα εμενα μου φαινεται τρομερη η διαφορα στην αισθηση. Το 1090 πρεπει να κανω προπονηση να βρω τροπο να το σηκωνω γιατι μια φορα που επεσε μονος μου δε. Το φουλ ατσαλινο 1150GS με τα 250 εργοστασιακα κιλα του με εξτρα τις βασεις για τις βαλιτσες και βαλιτσες ΤΤ Ζεγκα το σηκωνα για πλακα...
Σαφως και παιζουν πολλα ρολο, οπως πχ αυτα που ανεφερες!Παιδες, το βαρος ειναι σχετικο. Ειναι και το κεντρο βαρους που παιζει ρολο, ειναι και οι ικανοτητες του αναβατη, ειναι και η φυσικη του κατασταση, ειναι και το υψος του, δε βγαινει ακρη απο αυτη την κουβεντα κοιταζοντας απλα νουμερα.
Για φαντασου να ειχε ΚΑΙ πιο ελαφρια μηχανη ΚΑΙ να εχανε και πεντε κιλα!!!!!!!!!!Σωστός... Ψάχνει ο άλλος να ελαφρύνει το μηχανάκι 5 κιλά και δεν κοιτάει να τα χάσει ο ίδιος.
Τα μηχανάκια φταινε
Ειναι θεμα πως το βλεπει κανεις, προσωπικα δε θαπαιρνα mega on-off για να του βαλω στρηταδικα λαστιχα και να το παω ΜΟΝΟ στην ασφαλτο επειδη προσφερει παραπανω ανεση, υπαρχουν αλλα μηχανακια (sport touring κλπ) για τετοια δουλεια. Και αυτη ειναι η οπτικη αυτων που γραφω για το βαρος των μεγαλων on-off. Και φυσικα το μικροτερο βαρος φαινεται και στην μανιτζεβελοτητα στην ασφαλτο, σε κλειστο στροφιλικι κλπ κλπ.Στην τελικη σε ολα τα μεγκα ονοφ για να φχαριστηθεις το γκαζι θα βαλεις δρομισια λαστιχα, οποτε ο χαρακτηρισμος οφφ ειναι απλα και μονο το εμμεσο αποτελεσμα των μακριων διαδρομων των αναρτησεων και του 19ρι τροχου για να καταπινει κακους δρομους και να προσφερει ταξιδιωτικη ανεση. Αρα να τα λεμε μεγκα ονοφ αλλα να εννοουμε τουριγκ να τελειωνουμε.
Ελαφριά και μεγάλη on off.. Το ξεχνάμε λεμεεεεεεΓια φαντασου να ειχε ΚΑΙ πιο ελαφρια μηχανη ΚΑΙ να εχανε και πεντε κιλα!!!!!!!!!!
Έχεις ένα τρόπο να απαντάς, αλλαζοντας την συζήτηση που είναι μοναδικός!Ελαφριά και μεγάλη on off.. Το ξεχνάμε λεμεεεεεε
Οποιος έχει τέτοιο μηχάνημα και δεν έχει μικρότερο, εγώ του λέω να μπαίνει χώμα, γιατί έχουν μεγάλες δυνατότητες και σε συνδυασμό με προπόνηση γίνονται διασκεδαστικα.
Το βλέπουμε στις βόλτες μας τα τελευταία 15 χρόνια... Δεν είναι θεωρία.
Για κιλα μιλάμε ρε Νικόλα, δεν άλλαξα θεμαΈχεις ένα τρόπο να απαντάς, αλλαζοντας την συζήτηση που είναι μοναδικός!
Τώρα αυτό τι σχέση έχει με τα κιλά;;;
Είπες κάτι που το γνωρίζουμε ολοι, άσχετο με το βάρος ομως!
Oκ, με την παραδοχη οτι μιλαμε και για δυο ολοιδια μηχανακια σε γεωμετριες/ιπποδυναμεις/επιδοσεις κτλ με μονη διαφορα το βαρος. Που θα την οδηγα ομως? Στο χωμα? Δεν νομιζω να τον επηρεαζε. Στο δυσκολο χωμα? Σιγουρα την ελαφρυτερη. Στο σβελτο στροφιλικι? Μαλλον την ελαφρυτερη. Στην εθνικη σε μακρινο ταξιδι? Σιγουρα τη βαρυτερη.Σαφως και παιζουν πολλα ρολο, οπως πχ αυτα που ανεφερες!
Να πω ενα απλο παραδειγμα, με βαση τις λεξεις σου, που εχω μαυρισει:
Αυτος ο συγκεκριμενος αναβατης, με δυο ΟΛΟΙΔΙΕΣ μηχανες, με την μονη διαφορα στα κιλα (μην κολλησουμε τωρα πως θα γινει αυτο, μαγικα ξερω εγω....), ποια θα οδηγουσε πιο ανετα, πιο ξεκουραστα και ποια θα χαιροταν να οδηγα περισσοτερο;;;