Βαρος και βαριδια

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πάντα οι κατασκευαστές είναι αισιόδοξοι στο θέμα του βάρους, αυτό είναι γνωστό.

Πέρα από αυτό νομίζω ότι διυλίζουμε τον κόνωπα και χάνουμε την ουσία ρε βλάμη...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
νομίζω ότι διυλίζουμε τον κόνωπα και χάνουμε την ουσία ρε βλάμη...
Ναι και όχι.

Πολύς ντόρος είχε γίνει με το βάρος του Σούπερ Τενερέ τότε που ήταν από τα βαρύτερα μηχανάκια της γενιάς του. Πολύ καλή κατανομή βάρους. Το σηκώνεις; Πιθανώς (πολλά σχετικά βιντεάκια) εύκολα όσο το GS σε ιδανικές συνθήκες πτώσης σε επίπεδο σταθερό έδαφος με αναβάτη ξεκούραστο που θα το κάνει μία φορά, συνήθως χωρίς όλο τον εξοπλισμό του φορεμένο. Τα 20 κιλά παραπάνω από το GS δεν παύουν να υπάρχουν και να επηρεάζουν και την δυναμική του συμπεριφορά. Ή τα 50 κιλά παραπάνω από το 790R που δεν είναι "ίδια κατηγορία" αλλά είναι ίδια κατηγορία (ονοφ) στα ίδια λεφτά και εξίσου καλό ταξιδιωτικό μηχανάκι για δύο με αποσκευές.

Να θυμηθούμε το ότι τα 1Χ90 έχουν ελάχιστη διαφορά σε βάρος σε σχέση με το 990, που σημαίνει ότι αν θες να το κάνεις, γίνεται.

Να επισημάνω ότι στο βιντεάκι με την "σούπερ γιαγιά" που πήρε το 125 στο Παμίρ, είδαμε ότι αν δεν είχε το συνεργείο κινηματογράφησης εκεί θα είχε πεθάνει άδοξα μέσα στη λάσπη και στο χιόνι την πρώτη μέρα που άφησε την άσφαλτο ή αν επιβίωνε από εκεί θα πέθαινε στην άκρη του δρόμου τις τελευταίες ημέρες πριν την άσφαλτο, οπότε το επικό βιντεάκι "65χρονη γυρίζει τον κόσμο με μηχανάκι σόλο" θέλει πολύ αλάτι, καρυκεύματα και έντονη σάλτσα για να το φας. Πόσα κιλά είναι το 125 της; Ήταν πολλά, παρά το ότι είναι λίγα.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μανωλη μπανιο με χιονιά για ξυπνημα :p για τη ζυγαρια και την αίσθησή της μιλαγαμε
εννoουσα πριν χωριστει το θεμα...
στα αλλα....
βαρος ξεβαρος,αν δεν μπορεις να κατεβασεις 2 απανωτες μπαμ μπαμ πριν τη στροφη δεν μας κανει:p:p
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ναι και όχι.

Πολύς ντόρος είχε γίνει με το βάρος του Σούπερ Τενερέ τότε που ήταν από τα βαρύτερα μηχανάκια της γενιάς του. Πολύ καλή κατανομή βάρους. Το σηκώνεις; Πιθανώς (πολλά σχετικά βιντεάκια) εύκολα όσο το GS σε ιδανικές συνθήκες πτώσης σε επίπεδο σταθερό έδαφος με αναβάτη ξεκούραστο που θα το κάνει μία φορά, συνήθως χωρίς όλο τον εξοπλισμό του φορεμένο. Τα 20 κιλά παραπάνω από το GS δεν παύουν να υπάρχουν και να επηρεάζουν και την δυναμική του συμπεριφορά. Ή τα 50 κιλά παραπάνω από το 790R που δεν είναι "ίδια κατηγορία" αλλά είναι ίδια κατηγορία (ονοφ) στα ίδια λεφτά και εξίσου καλό ταξιδιωτικό μηχανάκι για δύο με αποσκευές.

Να θυμηθούμε το ότι τα 1Χ90 έχουν ελάχιστη διαφορά σε βάρος σε σχέση με το 990, που σημαίνει ότι αν θες να το κάνεις, γίνεται.

Να επισημάνω ότι στο βιντεάκι με την "σούπερ γιαγιά" που πήρε το 125 στο Παμίρ, είδαμε ότι αν δεν είχε το συνεργείο κινηματογράφησης εκεί θα είχε πεθάνει άδοξα μέσα στη λάσπη και στο χιόνι την πρώτη μέρα που άφησε την άσφαλτο ή αν επιβίωνε από εκεί θα πέθαινε στην άκρη του δρόμου τις τελευταίες ημέρες πριν την άσφαλτο, οπότε το επικό βιντεάκι "65χρονη γυρίζει τον κόσμο με μηχανάκι σόλο" θέλει πολύ αλάτι, καρυκεύματα και έντονη σάλτσα για να το φας. Πόσα κιλά είναι το 125 της; Ήταν πολλά, παρά το ότι είναι λίγα.
Το βάρος είναι εκεί και επηρεάζει τη δυναμική συμπεριφορά της μοτο, είναι δεν είναι σωστά κατανεμημένο, είναι δεν είναι μεγάλο ή μικρό. Δε θα πρέπει να θεωρείται deal breaker ομως δεδομένου ότι το υπόλοιπο σύνολο σου προσφέρει αυτό που θες.

Αν θα πάρω τη μότο που ζυγίζει 270 κιλά και θα τη βάλω στο χώμα, ξέρω πολύ καλά τι πάω να κάνω και αν μου πέσει πάνω στο πόδι και μου το σπάσει, δε θα πω "ρε κοίταξε να δεις οι μαλ@κες πόσο βαριά κάνουν τα μηχανάκια..... που τα διαφημιζουν και για το χώμα".....
Θελω να πω πως πρέπει να έχω αντίληψη για το τι μηχανάκι κουβαλάω και τι θέλω να κάνω με αυτό.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το βάρος είναι εκεί και επηρεάζει τη δυναμική συμπεριφορά της μοτο, είναι δεν είναι σωστά κατανεμημένο, είναι δεν είναι μεγάλο ή μικρό. Δε θα πρέπει να θεωρείται deal breaker ομως δεδομένου ότι το υπόλοιπο σύνολο σου προσφέρει αυτό που θες.

Αν θα πάρω τη μότο που ζυγίζει 270 κιλά και θα τη βάλω στο χώμα, ξέρω πολύ καλά τι πάω να κάνω και αν μου πέσει πάνω στο πόδι και μου το σπάσει, δε θα πω "ρε κοίταξε να δεις οι μαλ@κες πόσο βαριά κάνουν τα μηχανάκια..... που τα διαφημιζουν και για το χώμα".....
Θελω να πω πως πρέπει να έχω αντίληψη για το τι μηχανάκι κουβαλάω και τι θέλω να κάνω με αυτό.
Το να εχεις αυτογνωσια ειναι πολυ καλο.
Το να ¨αρνειται¨ καποιος να καταλάβει οτι αυτα τα κιλα που συζηταμε ειναι πολλα, και φαινονται με τον ενα τροπο ή τον αλλο..... αυτο δεν ειναι καλο!!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το να εχεις αυτογνωσια ειναι πολυ καλο.
Το να ¨αρνηται¨ καποιος να καταλάβει οτι αυτα τα κιλα που συζηταμε ειναι πολλα, και φαινονται με τον ενα τροπο ή τον αλλο..... αυτο δεν ειναι καλο!!!!
Μπορεί να μην αρνείται, απλά να τα θεωρεί διαχειρισημα και εν τέλη να μην τον ενοχλούν.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μπορεί να μην αρνείται, απλά να τα θεωρεί διαχειρισημα και εν τέλη να μην τον ενοχλούν.
Υπάρχουν άνθρωποι στην ζωή, που όταν δεν μπορούν να κάνουν κάτι, το δαιμονοποιουν και το αφοριζουν.
Από όλα έχει αυτή η ζωη
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Το να εχεις αυτογνωσια ειναι πολυ καλο.
Το να ¨αρνηται¨ καποιος να καταλάβει οτι αυτα τα κιλα που συζηταμε ειναι πολλα, και φαινονται με τον ενα τροπο ή τον αλλο..... αυτο δεν ειναι καλο!!!!
Τα κιλα ειναι προβλημα σε συγκεκριμενες περιπτωσεις. Πχ
Θες να πηγαινεις ταπα σε κλειστο στροφιλικι.
Εχεις κιλα αλλα δεν εχεις γκαζι
Εχεις κιλα αλλα δεν εχεις χερια
Οδηγεις σε οδοστρωμα κακης προσφυσης.
Εχεις και κιλα και βαλμενα οπου ναναι
Δεν εχεις καβαλησει hayabusa στην εθνικη με 300σαρες.

Τα κιλα δεν ειναι προβλημα αν
Δες θες να πηγαινεις ταπα σε κλειστο στροφιλικι
Επισκεπτεσαι σπανια τοσο κακα οδωστρωματα
Εχεις χερια
Εισαι powerlifter
Την βρισκεις σε ανοιχτα στροφιλικια και εθνικες
Την μοτο την εχει σχεδιασει η χοντα σε φαση που ειχε κ@βλες
Εχεις κιλα αλλα εχεις και αλογα και ροπες και λες δε γ@μιεται
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Μπορεί να μην αρνείται, απλά να τα θεωρεί διαχειρισημα και εν τέλη να μην τον ενοχλούν.
Απο το ¨θεωρει διαχειρισημα¨ μεχρι το ¨ειναι οντως διαχειρισημα¨ υπαρχει τεραστια αποσταση. Οπως το ¨και για ποσο καιρο θα ειναι διαχειρισημα¨ γιατι αναφερθηκε και ηλικια πριν!!!

Αυτο που πρεπει να καταλαβουμε ολοι, αλλα και να ¨παραδεχθουμε¨, ειναι οτι τα πολλα κιλα ειναι προβλημα. Οσο περισσοτερα, τοσο χειροτερα!!!!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Υπάρχουν άνθρωποι στην ζωή, που όταν δεν μπορούν να κάνουν κάτι, το δαιμονοποιουν και το αφοριζουν.
Από όλα έχει αυτή η ζωη
Οπως επισης, υπαρχουν ανθρωποι οι οποιοι εχουν θεοβαρες μηχανες, τις πινουν το αιμα, αλλα σε συζητησεις δεν ειναι ¨ταγμενοι¨ να υπερασπιστουν το παραλογο!!!!!
Απο ολα εχει η ζωη οντως!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Παιδες, το βαρος ειναι σχετικο. Ειναι και το κεντρο βαρους που παιζει ρολο, ειναι και οι ικανοτητες του αναβατη, ειναι και η φυσικη του κατασταση, ειναι και το υψος του, δε βγαινει ακρη απο αυτη την κουβεντα κοιταζοντας απλα νουμερα.

Πχ το 1090 μπορει να εχει λιγο περισσοτερο βαρος απο το 990 αλλα εμενα μου φαινεται τρομερη η διαφορα στην αισθηση. Το 1090 πρεπει να κανω προπονηση να βρω τροπο να το σηκωνω γιατι μια φορα που επεσε μονος μου δε. Το φουλ ατσαλινο 1150GS με τα 250 εργοστασιακα κιλα του με εξτρα τις βασεις για τις βαλιτσες και βαλιτσες ΤΤ Ζεγκα το σηκωνα για πλακα...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Παιδες, το βαρος ειναι σχετικο. Ειναι και το κεντρο βαρους που παιζει ρολο, ειναι και οι ικανοτητες του αναβατη, ειναι και η φυσικη του κατασταση, ειναι και το υψος του, δε βγαινει ακρη απο αυτη την κουβεντα κοιταζοντας απλα νουμερα.

Πχ το 1090 μπορει να εχει λιγο περισσοτερο βαρος απο το 990 αλλα εμενα μου φαινεται τρομερη η διαφορα στην αισθηση. Το 1090 πρεπει να κανω προπονηση να βρω τροπο να το σηκωνω γιατι μια φορα που επεσε μονος μου δε. Το φουλ ατσαλινο 1150GS με τα 250 εργοστασιακα κιλα του με εξτρα τις βασεις για τις βαλιτσες και βαλιτσες ΤΤ Ζεγκα το σηκωνα για πλακα...
Σωστός... Ψάχνει ο άλλος να ελαφρύνει το μηχανάκι 5 κιλά και δεν κοιτάει να τα χάσει ο ίδιος.
Τα μηχανάκια φταινε
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Παιδες, το βαρος ειναι σχετικο. Ειναι και το κεντρο βαρους που παιζει ρολο, ειναι και οι ικανοτητες του αναβατη, ειναι και η φυσικη του κατασταση, ειναι και το υψος του, δε βγαινει ακρη απο αυτη την κουβεντα κοιταζοντας απλα νουμερα.
Σαφως και παιζουν πολλα ρολο, οπως πχ αυτα που ανεφερες!

Να πω ενα απλο παραδειγμα, με βαση τις λεξεις σου, που εχω μαυρισει:
Αυτος ο συγκεκριμενος αναβατης, με δυο ΟΛΟΙΔΙΕΣ μηχανες, με την μονη διαφορα στα κιλα (μην κολλησουμε τωρα πως θα γινει αυτο, μαγικα ξερω εγω....), ποια θα οδηγουσε πιο ανετα, πιο ξεκουραστα και ποια θα χαιροταν να οδηγα περισσοτερο;;;
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Σωστός... Ψάχνει ο άλλος να ελαφρύνει το μηχανάκι 5 κιλά και δεν κοιτάει να τα χάσει ο ίδιος.
Τα μηχανάκια φταινε
Για φαντασου να ειχε ΚΑΙ πιο ελαφρια μηχανη ΚΑΙ να εχανε και πεντε κιλα!!!!!!!!!!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Στην τελικη σε ολα τα μεγκα ονοφ για να φχαριστηθεις το γκαζι θα βαλεις δρομισια λαστιχα, οποτε ο χαρακτηρισμος οφφ ειναι απλα και μονο το εμμεσο αποτελεσμα των μακριων διαδρομων των αναρτησεων και του 19ρι τροχου για να καταπινει κακους δρομους και να προσφερει ταξιδιωτικη ανεση. Αρα να τα λεμε μεγκα ονοφ αλλα να εννοουμε τουριγκ να τελειωνουμε.
Ειναι θεμα πως το βλεπει κανεις, προσωπικα δε θαπαιρνα mega on-off για να του βαλω στρηταδικα λαστιχα και να το παω ΜΟΝΟ στην ασφαλτο επειδη προσφερει παραπανω ανεση, υπαρχουν αλλα μηχανακια (sport touring κλπ) για τετοια δουλεια. Και αυτη ειναι η οπτικη αυτων που γραφω για το βαρος των μεγαλων on-off. Και φυσικα το μικροτερο βαρος φαινεται και στην μανιτζεβελοτητα στην ασφαλτο, σε κλειστο στροφιλικι κλπ κλπ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για φαντασου να ειχε ΚΑΙ πιο ελαφρια μηχανη ΚΑΙ να εχανε και πεντε κιλα!!!!!!!!!!
Ελαφριά και μεγάλη on off.. Το ξεχνάμε λεμεεεεεε
Οποιος έχει τέτοιο μηχάνημα και δεν έχει μικρότερο, εγώ του λέω να μπαίνει χώμα, γιατί έχουν μεγάλες δυνατότητες και σε συνδυασμό με προπόνηση γίνονται διασκεδαστικα.
Το βλέπουμε στις βόλτες μας τα τελευταία 15 χρόνια... Δεν είναι θεωρία.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ελαφριά και μεγάλη on off.. Το ξεχνάμε λεμεεεεεε
Οποιος έχει τέτοιο μηχάνημα και δεν έχει μικρότερο, εγώ του λέω να μπαίνει χώμα, γιατί έχουν μεγάλες δυνατότητες και σε συνδυασμό με προπόνηση γίνονται διασκεδαστικα.
Το βλέπουμε στις βόλτες μας τα τελευταία 15 χρόνια... Δεν είναι θεωρία.
Έχεις ένα τρόπο να απαντάς, αλλαζοντας την συζήτηση που είναι μοναδικός!

Τώρα αυτό τι σχέση έχει με τα κιλά;;;
Είπες κάτι που το γνωρίζουμε ολοι, άσχετο με το βάρος ομως!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχεις ένα τρόπο να απαντάς, αλλαζοντας την συζήτηση που είναι μοναδικός!

Τώρα αυτό τι σχέση έχει με τα κιλά;;;
Είπες κάτι που το γνωρίζουμε ολοι, άσχετο με το βάρος ομως!
Για κιλα μιλάμε ρε Νικόλα, δεν άλλαξα θεμα
Οι μεγαλύτεροι έχουμε πάρει τις αποφάσεις μας και τις επιλογές μας.
Θα διαβάζει κανένας πιο νέος και θα νομίζει ότι τα μεγάλα βαριά on off είναι μόνο για καφέ στο Κολωνάκι.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σαφως και παιζουν πολλα ρολο, οπως πχ αυτα που ανεφερες!

Να πω ενα απλο παραδειγμα, με βαση τις λεξεις σου, που εχω μαυρισει:
Αυτος ο συγκεκριμενος αναβατης, με δυο ΟΛΟΙΔΙΕΣ μηχανες, με την μονη διαφορα στα κιλα (μην κολλησουμε τωρα πως θα γινει αυτο, μαγικα ξερω εγω....), ποια θα οδηγουσε πιο ανετα, πιο ξεκουραστα και ποια θα χαιροταν να οδηγα περισσοτερο;;;
Oκ, με την παραδοχη οτι μιλαμε και για δυο ολοιδια μηχανακια σε γεωμετριες/ιπποδυναμεις/επιδοσεις κτλ με μονη διαφορα το βαρος. Που θα την οδηγα ομως? Στο χωμα? Δεν νομιζω να τον επηρεαζε. Στο δυσκολο χωμα? Σιγουρα την ελαφρυτερη. Στο σβελτο στροφιλικι? Μαλλον την ελαφρυτερη. Στην εθνικη σε μακρινο ταξιδι? Σιγουρα τη βαρυτερη.
 
Top Bottom