Βασεις για σταθερη και ευκολη τοποθετηση σαμαριων σε καγκελα

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Προσφατως παρ ολο το (οπως νομιζα) καλο δεσιμο των σαμαριων στα καγκελα αυτα μετακινηθηκαν Λιγο μεν αλλα αρκετα δε ωστε να καει το ενα και να αποκτησει και ενα καθολου ομορφο σημαδι η εξατμιση του crf

Επρεπε λοιπον για τα καινουρια σαμαρια που αγορασα να κανω κατι ωστε και στη θεση τους να μενουν υπο οποιεσδηποτες συνθηκες οδηγησης αλλα και να μπαινοβγαινουν και ευκολα

Ειχα λοιπον αρχικα μια ιδεα η οποια προηλθε απο το αντιστοιχο θεμα που ειχε ανεβασει ο thenos αλλα τελικα ακολουθησα διαφορετικο δρομο απο αυτον για το ιδιο αποτελεσμα Απερριψα επισης και καποιες αλλες ιδεες που ειχα αρχικα στο μυαλο μου, ειτε ως μη ευκολα υλοποιησιμες με τα μεσα που ειχα, ειτε ως πιο (λιγο ή πολυ) πολυπλοκες ή και χρονοβορες ή και με μεγαλυτερο κοστος

Για το τελικο αποτελεσμα χρησιμοποιησα 2 μαυρες πλακες κοπης 12χιλ., 4 ροδες, 5 λαμακια 4 κλιπς στερεωσης σωληνων 16χιλ, λιγο θερμοσυστελομενο μακαρονι, φρεζαριστες βιδες Μ5, αλενοβιδες Μ6, παξιμαδια ασφαλειας και ροδελες

Αντεγραψα λοιπον το σχημα των καγκελων σε χαρτονι και εφτιαξα συμφωνα με αυτο ενα πατρον ενος εκ. μεγαλυτερο σε καθε πλευρα το οποιο στη συνεχεια χρησιμοποιησα για να κοψω τις πλακες κοπης και ετσι να αποκτησουν το επιθυμητο σχημα το οποιο ακολουθει τη γραμμη των καγκελων Εγινε και ενα μικρο φινιρισμα των ακμων με το καμινετο και ετσι η πιο χρονοβορα δουλεια τελειωσε




Τα λαμακια τρυπηθηκαν στην διαμετρο που επρεπε (6.5χιλ.) και με ενα απο αυτα αφου το ζεστανα με το καμινετο δημιουργησα ενα αυλακι στις ροδες ωστε να φωλιασουν σφηνωτα εκει μεσα



Κατοπιν η μια πλευρα απο τις ροδες τριφτηκε σε επιπεδη επιφανεια με χοντρο γυαλοχαρτο ωστε η μια τους πλευρα να γινει επιπεδη και ετσι να εφαπτονται πληρως στην πλακα


Με οδηγο πλεον τις ροδες και το πατρον με το σχημα των καγκελων εγιναν οι τρυπες οπου αυτες κατοπιν θα βιδωνονταν
Στο χαρτονενιο επισης πατρον μπηκαν στο πανω μερος του και τα κλιπς και δοκιμαστηκε πλεον η προσωρινη κατασκευη πανω στα καγκελα για να σιγουρευτω οτι ολα ειναι οπως ηθελα



Επισης εκοψα στο καταλληλο μεγεθος και εφτιαξα χειρολαβες απο εναν παλιο ιμαντα
Απο το πατρον μεταφερθηκαν κατοπιν οι τρυπες πανω στις βασεις κοπης και βιδωθηκαν με προχειρες βιδες οι ροδες και τα κλιπς με τους ιμαντες



Τα σαμαρια που εχω δεν εχουν στην πλατη του υποδοχες για ιμαντες ωστε με αυτους να στερεωθουν πανω στις πλακες κοπης Αρα το μονο που μπορουσα να κανω ηταν να τα τρυπησω και να τα στερεωσω με περαστες βιδες Η πλατη τους ευτυχως ειναι αρκουντως σκληρη και επιτρεπει κατι τετοιο
Για να εξαλειφθει ομως και η παραμικρη πιθανοτητα να περασει νερο μεσα στα σαμαρια οι τρυπες σφραγιστηκαν με κομματια σαμπρελας και δοκιμαστηκαν επι πολυ ωρα σε τρεχουμενο νερο


Για το τελος αντικατεστησα τις βιδες οπου χρειαζοταν με αλενοβιδες στο καταλληλο μεγεθος και επισης περασα θερμοσυστελομενο στα λαμακια ωστε να προστατευεται ετσι το χρωμα στα καγκελα


Ετοιμα!



Και η τελικη δοκιμη!

Η οποια εδειξε οτι μαλλον ολα εγιναν οπως θα επρεπε! :like:



Σημ: Οι πλακες κοπης θα μπορουσαν ενδεχομενως να ειχαν το μισο παχος ή και αντι αυτου να ειχα χρησιμοποιησει φυλλα αλουμινιου Ομως στην δεξια μερια και απο την μεσα μερια ειχα σκοπο να προσαρμοσω ενα 3λιτρο δοχειο βενζινης

που ομως τελικα δεν ειναι εφικτο γιατι αυτο βρισκει κατα την συμπιεση του αμορτισερ πανω στον προφυλακτηρα της αλυσιδας
Και αφου τελικα εκει δεν μπαινει το δοχειο ισως καποια στιγμη σε αυτον τον χωρο να προσαρμοσω καποια εργαλειοθηκη
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μπράβο βρε μαστροκωστα...!!!:friendship:
Τρελαίνομαι για πατέντες... :ok:
Τελικά η πλάκα κοπής αποδεικνύεται πολυχρηστική...
Πες μου μόνο πού βρήκες μαύρου χρώματος γιατί εδώ δεν παίζουν...
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Είσαι καλλιτέχνης, σε παραδέχομαι! Μπραβο. Το μονο που με προβληματιζει ειναι η στερέωση των πλακών στις βαλίτσες, αλλά για να λές ότι έχει ψαχνό φαντάζομαι το έχεις σκεφτει. Γιατί βάρος μαζί με λακούβες θα φάνε ζόρι...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θα μπορούσε να βάλει ένα χταπόδι περιμετρικά ώστε να δένει κάγκελο και σαμάρι μαζί για μεγαλύτερη ασφάλεια.
Ή κάποιον ιμάντα...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μπράβο βρε μαστροκωστα...!!!:friendship:
Τρελαίνομαι για πατέντες... :ok:
Τελικά η πλάκα κοπής αποδεικνύεται πολυχρηστική...
Πες μου μόνο πού βρήκες μαύρου χρώματος γιατί εδώ δεν παίζουν...
Τις πλακες απο το skroutz τις βρηκα Και υπαρχει και ποικιλια σε διαστασεις και σε τιμες
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Είσαι καλλιτέχνης, σε παραδέχομαι! Μπραβο. Το μονο που με προβληματιζει ειναι η στερέωση των πλακών στις βαλίτσες, αλλά για να λές ότι έχει ψαχνό φαντάζομαι το έχεις σκεφτει. Γιατί βάρος μαζί με λακούβες θα φάνε ζόρι...
Το μονο αδυνατο σημειο της κατασκευης φαινεται να ειναι τα πλαστικα κλιπς Τα σαμαρια αριστερα, δεξια, πανω, κατω δεν κουνιουνται καθολου Μονο μην ξεκουμπωσουν τα κλιπς φοβαμαι και ειναι και ο λογος που θα χρησιμοποιω και τους ιμαντες των σαμαριων με τα βελκρο ωστε να μην μπορει να συμβει αυτο Επισης οι φαρδιοι αυτοι ιμαντες που δενουν τα σαμαρια μεταξυ τους μοιραζουν τις οποιες δυναμεις και πανω στη σελα και το υποπλαισιο
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Θα μπορούσε να βάλει ένα χταπόδι περιμετρικά ώστε να δένει κάγκελο και σαμάρι μαζί για μεγαλύτερη ασφάλεια.
Ή κάποιον ιμάντα...
Δεν φαινεται να χρειαζεται τιποτα τετοιο αλλα σιγουρα θα το ξερω αφου τα δοκιμασω στην πραξη
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Τι ιδεατά μας έδωσες τώρα .....το ροδακι μααμειιιι!!!!! .... Μια ερώτηση το δοχειακι είναι Κινέζος;;; Το έχεις δουλέψει με βενζινα;;; Ρωτάω γιατί έχω το ίδιο και το φοβάμαι να το χρησιμοποιήσω λόγο ποιοτητας

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

μητσος

Ο μήτσος των καρδαμιτσίων
Περιοχή
Γιάννενα
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KLE500
Προσφατως παρ ολο το (οπως νομιζα) καλο δεσιμο των σαμαριων στα καγκελα αυτα μετακινηθηκαν Λιγο μεν αλλα αρκετα δε ωστε να καει το ενα και να αποκτησει και ενα καθολου ομορφο σημαδι η εξατμιση του crf

Επρεπε λοιπον για τα καινουρια σαμαρια που αγορασα να κανω κατι ωστε και στη θεση τους να μενουν υπο οποιεσδηποτες συνθηκες οδηγησης αλλα και να μπαινοβγαινουν και ευκολα

Ειχα λοιπον αρχικα μια ιδεα η οποια προηλθε απο το αντιστοιχο θεμα που ειχε ανεβασει ο thenos αλλα τελικα ακολουθησα διαφορετικο δρομο απο αυτον για το ιδιο αποτελεσμα Απερριψα επισης και καποιες αλλες ιδεες που ειχα αρχικα στο μυαλο μου, ειτε ως μη ευκολα υλοποιησιμες με τα μεσα που ειχα, ειτε ως πιο (λιγο ή πολυ) πολυπλοκες ή και χρονοβορες ή και με μεγαλυτερο κοστος

Για το τελικο αποτελεσμα χρησιμοποιησα 2 μαυρες πλακες κοπης 12χιλ., 4 ροδες, 5 λαμακια 4 κλιπς στερεωσης σωληνων 16χιλ, λιγο θερμοσυστελομενο μακαρονι, φρεζαριστες βιδες Μ5, αλενοβιδες Μ6, παξιμαδια ασφαλειας και ροδελες

Αντεγραψα λοιπον το σχημα των καγκελων σε χαρτονι και εφτιαξα συμφωνα με αυτο ενα πατρον ενος εκ. μεγαλυτερο σε καθε πλευρα το οποιο στη συνεχεια χρησιμοποιησα για να κοψω τις πλακες κοπης και ετσι να αποκτησουν το επιθυμητο σχημα το οποιο ακολουθει τη γραμμη των καγκελων Εγινε και ενα μικρο φινιρισμα των ακμων με το καμινετο και ετσι η πιο χρονοβορα δουλεια τελειωσε




Τα λαμακια τρυπηθηκαν στην διαμετρο που επρεπε (6.5χιλ.) και με ενα απο αυτα αφου το ζεστανα με το καμινετο δημιουργησα ενα αυλακι στις ροδες ωστε να φωλιασουν σφηνωτα εκει μεσα



Κατοπιν η μια πλευρα απο τις ροδες τριφτηκε σε επιπεδη επιφανεια με χοντρο γυαλοχαρτο ωστε η μια τους πλευρα να γινει επιπεδη και ετσι να εφαπτονται πληρως στην πλακα


Με οδηγο πλεον τις ροδες και το πατρον με το σχημα των καγκελων εγιναν οι τρυπες οπου αυτες κατοπιν θα βιδωνονταν
Στο χαρτονενιο επισης πατρον μπηκαν στο πανω μερος του και τα κλιπς και δοκιμαστηκε πλεον η προσωρινη κατασκευη πανω στα καγκελα για να σιγουρευτω οτι ολα ειναι οπως ηθελα



Επισης εκοψα στο καταλληλο μεγεθος και εφτιαξα χειρολαβες απο εναν παλιο ιμαντα
Απο το πατρον μεταφερθηκαν κατοπιν οι τρυπες πανω στις βασεις κοπης και βιδωθηκαν με προχειρες βιδες οι ροδες και τα κλιπς με τους ιμαντες



Τα σαμαρια που εχω δεν εχουν στην πλατη του υποδοχες για ιμαντες ωστε με αυτους να στερεωθουν πανω στις πλακες κοπης Αρα το μονο που μπορουσα να κανω ηταν να τα τρυπησω και να τα στερεωσω με περαστες βιδες Η πλατη τους ευτυχως ειναι αρκουντως σκληρη και επιτρεπει κατι τετοιο
Για να εξαλειφθει ομως και η παραμικρη πιθανοτητα να περασει νερο μεσα στα σαμαρια οι τρυπες σφραγιστηκαν με κομματια σαμπρελας και δοκιμαστηκαν επι πολυ ωρα σε τρεχουμενο νερο


Για το τελος αντικατεστησα τις βιδες οπου χρειαζοταν με αλενοβιδες στο καταλληλο μεγεθος και επισης περασα θερμοσυστελομενο στα λαμακια ωστε να προστατευεται ετσι το χρωμα στα καγκελα


Ετοιμα!



Και η τελικη δοκιμη!

Η οποια εδειξε οτι μαλλον ολα εγιναν οπως θα επρεπε! :like:



Σημ: Οι πλακες κοπης θα μπορουσαν ενδεχομενως να ειχαν το μισο παχος ή και αντι αυτου να ειχα χρησιμοποιησει φυλλα αλουμινιου Ομως στην δεξια μερια και απο την μεσα μερια ειχα σκοπο να προσαρμοσω ενα 3λιτρο δοχειο βενζινης

που ομως τελικα δεν ειναι εφικτο γιατι αυτο βρισκει κατα την συμπιεση του αμορτισερ πανω στον προφυλακτηρα της αλυσιδας
Και αφου τελικα εκει δεν μπαινει το δοχειο ισως καποια στιγμη σε αυτον τον χωρο να προσαρμοσω καποια εργαλειοθηκη
Πού βρήκες 3λιτρο και ψάχνω τόσο καιρό τώρα;
Ωραία κατασκευή!
 

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
Σημ: Οι πλακες κοπης θα μπορουσαν ενδεχομενως να ειχαν το μισο παχος ή και αντι αυτου να ειχα χρησιμοποιησει φυλλα αλουμινιου Ομως στην δεξια μερια και απο την μεσα μερια ειχα σκοπο να προσαρμοσω ενα 3λιτρο δοχειο βενζινης
Κώστα,τις βάσεις για σαμάρια απο που;Τα έφτιαξες μόνος σου;
Βλέπω σε αυτη την φώτο ότι τα πίσω πατητήρια μένουν και όσα βρίσκω πρέπει να αφαιρέσεις τα πίσω πατητήρια
και επίσης η εργαλειοθήκη αχρηστεύεται.
Το προσάρμοσες το 3λιτρο;
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Οι βασεις για τα σαμαρια ειναι απο δω:
Honda CRF300L/LR Side racks for Motoskill Rear Rack
Και ηταν επιλογη μου γιατι δεν καταργουνται τα μασπιε του συνεπιβατη και γιατι ειναι αρκετα μαζεμενα και οσο πιο διακριτικα γινοταν για τετοιου ειδους καγκελα-βασεις
Αν ψωνισεις παντως απο κει ΜΗΝ χρησιμοποιησεις για την μεταφορα την DHL Θα σου βγει αρκετα παραπανω απο οτι αν διαλεξεις Thailand Post Airmail
Συνολικα με μεταφορικα, ΦΠΑ και αμοιβη εκτελωνισμου κανα 200αρι να υπολογιζεις

Η εργαλειοθηκη αχρηστευεται και με αυτα τα καγκελα οποτε και την αφαιρεσα τελειως οπως επισης και την κλειδαρια του κρανους

To 3λιτρο δυστυχως δεν μπορει να μπει απο την μεσα μερια των καγκελων γιατι σε μεγαλη συμπιεση του αμορτισερ βρισκει πανω στο προστατευτικο της αλυσιδας
Σκεφτηκα ομως αλλη θεση η οποια μαλλον θα δοκιμαστει στο χωμα αυτην την Κυριακη
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Το μονο αδυνατο σημειο της κατασκευης φαινεται να ειναι τα πλαστικα κλιπς Τα σαμαρια αριστερα, δεξια, πανω, κατω δεν κουνιουνται καθολου Μονο μην ξεκουμπωσουν τα κλιπς φοβαμαι και ειναι και ο λογος που θα χρησιμοποιω και τους ιμαντες των σαμαριων με τα βελκρο ωστε να μην μπορει να συμβει αυτο Επισης οι φαρδιοι αυτοι ιμαντες που δενουν τα σαμαρια μεταξυ τους μοιραζουν τις οποιες δυναμεις και πανω στη σελα και το υποπλαισιο
Μπορείς δίπλα από κάθε πλαστικό κλιπ να δημιουργήσεις μια φαρδιά τομή ώστε να μπορείς να περάσεις έναν ιμάντα και να δέσεις την κατασκευή στο κάγκελο αν χρειαστεί.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μπορείς δίπλα από κάθε πλαστικό κλιπ να δημιουργήσεις μια φαρδιά τομή ώστε να μπορείς να περάσεις έναν ιμάντα και να δέσεις την κατασκευή στο κάγκελο αν χρειαστεί.
Αυτη ειναι μια απο τις πολλες επιλογες για εξτρα ασφαλιση των τσαντων που εχω σκεφτει Και μαλλον και η πιο απλη μετα τους ιμαντες με βελκρο που εχουν ηδη οι τσαντες και που με αυτους δενονται και ασφαλιζουν μεταξυ τους
 

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
To 3λιτρο δυστυχως δεν μπορει να μπει απο την μεσα μερια των καγκελων γιατι σε μεγαλη συμπιεση του αμορτισερ βρισκει πανω στο προστατευτικο της αλυσιδας
Έχε στα υποψη οτι υπάρχει και αυτό το δοχείο στα 2lt που είναι αρκετά στενό: Κάνιστρο 2 λίτρων
 
Top Bottom