Προσφατως παρ ολο το (οπως νομιζα) καλο δεσιμο των σαμαριων στα καγκελα αυτα μετακινηθηκαν Λιγο μεν αλλα αρκετα δε ωστε να καει το ενα και να αποκτησει και ενα καθολου ομορφο σημαδι η εξατμιση του crf
Επρεπε λοιπον για τα καινουρια σαμαρια που αγορασα να κανω κατι ωστε και στη θεση τους να μενουν υπο οποιεσδηποτες συνθηκες οδηγησης αλλα και να μπαινοβγαινουν και ευκολα
Ειχα λοιπον αρχικα μια ιδεα η οποια προηλθε απο το αντιστοιχο θεμα που ειχε ανεβασει ο thenos αλλα τελικα ακολουθησα διαφορετικο δρομο απο αυτον για το ιδιο αποτελεσμα Απερριψα επισης και καποιες αλλες ιδεες που ειχα αρχικα στο μυαλο μου, ειτε ως μη ευκολα υλοποιησιμες με τα μεσα που ειχα, ειτε ως πιο (λιγο ή πολυ) πολυπλοκες ή και χρονοβορες ή και με μεγαλυτερο κοστος
Για το τελικο αποτελεσμα χρησιμοποιησα 2 μαυρες πλακες κοπης 12χιλ., 4 ροδες, 5 λαμακια 4 κλιπς στερεωσης σωληνων 16χιλ, λιγο θερμοσυστελομενο μακαρονι, φρεζαριστες βιδες Μ5, αλενοβιδες Μ6, παξιμαδια ασφαλειας και ροδελες
Αντεγραψα λοιπον το σχημα των καγκελων σε χαρτονι και εφτιαξα συμφωνα με αυτο ενα πατρον ενος εκ. μεγαλυτερο σε καθε πλευρα το οποιο στη συνεχεια χρησιμοποιησα για να κοψω τις πλακες κοπης και ετσι να αποκτησουν το επιθυμητο σχημα το οποιο ακολουθει τη γραμμη των καγκελων Εγινε και ενα μικρο φινιρισμα των ακμων με το καμινετο και ετσι η πιο χρονοβορα δουλεια τελειωσε
Τα λαμακια τρυπηθηκαν στην διαμετρο που επρεπε (6.5χιλ.) και με ενα απο αυτα αφου το ζεστανα με το καμινετο δημιουργησα ενα αυλακι στις ροδες ωστε να φωλιασουν σφηνωτα εκει μεσα
Κατοπιν η μια πλευρα απο τις ροδες τριφτηκε σε επιπεδη επιφανεια με χοντρο γυαλοχαρτο ωστε η μια τους πλευρα να γινει επιπεδη και ετσι να εφαπτονται πληρως στην πλακα
Με οδηγο πλεον τις ροδες και το πατρον με το σχημα των καγκελων εγιναν οι τρυπες οπου αυτες κατοπιν θα βιδωνονταν
Στο χαρτονενιο επισης πατρον μπηκαν στο πανω μερος του και τα κλιπς και δοκιμαστηκε πλεον η προσωρινη κατασκευη πανω στα καγκελα για να σιγουρευτω οτι ολα ειναι οπως ηθελα
Επισης εκοψα στο καταλληλο μεγεθος και εφτιαξα χειρολαβες απο εναν παλιο ιμαντα
Απο το πατρον μεταφερθηκαν κατοπιν οι τρυπες πανω στις βασεις κοπης και βιδωθηκαν με προχειρες βιδες οι ροδες και τα κλιπς με τους ιμαντες
Τα σαμαρια που εχω δεν εχουν στην πλατη του υποδοχες για ιμαντες ωστε με αυτους να στερεωθουν πανω στις πλακες κοπης Αρα το μονο που μπορουσα να κανω ηταν να τα τρυπησω και να τα στερεωσω με περαστες βιδες Η πλατη τους ευτυχως ειναι αρκουντως σκληρη και επιτρεπει κατι τετοιο
Για να εξαλειφθει ομως και η παραμικρη πιθανοτητα να περασει νερο μεσα στα σαμαρια οι τρυπες σφραγιστηκαν με κομματια σαμπρελας και δοκιμαστηκαν επι πολυ ωρα σε τρεχουμενο νερο
Για το τελος αντικατεστησα τις βιδες οπου χρειαζοταν με αλενοβιδες στο καταλληλο μεγεθος και επισης περασα θερμοσυστελομενο στα λαμακια ωστε να προστατευεται ετσι το χρωμα στα καγκελα
Ετοιμα!
Και η τελικη δοκιμη!
Η οποια εδειξε οτι μαλλον ολα εγιναν οπως θα επρεπε!
Σημ: Οι πλακες κοπης θα μπορουσαν ενδεχομενως να ειχαν το μισο παχος ή και αντι αυτου να ειχα χρησιμοποιησει φυλλα αλουμινιου Ομως στην δεξια μερια και απο την μεσα μερια ειχα σκοπο να προσαρμοσω ενα 3λιτρο δοχειο βενζινης
που ομως τελικα δεν ειναι εφικτο γιατι αυτο βρισκει κατα την συμπιεση του αμορτισερ πανω στον προφυλακτηρα της αλυσιδας
Και αφου τελικα εκει δεν μπαινει το δοχειο ισως καποια στιγμη σε αυτον τον χωρο να προσαρμοσω καποια εργαλειοθηκη
Επρεπε λοιπον για τα καινουρια σαμαρια που αγορασα να κανω κατι ωστε και στη θεση τους να μενουν υπο οποιεσδηποτες συνθηκες οδηγησης αλλα και να μπαινοβγαινουν και ευκολα
Ειχα λοιπον αρχικα μια ιδεα η οποια προηλθε απο το αντιστοιχο θεμα που ειχε ανεβασει ο thenos αλλα τελικα ακολουθησα διαφορετικο δρομο απο αυτον για το ιδιο αποτελεσμα Απερριψα επισης και καποιες αλλες ιδεες που ειχα αρχικα στο μυαλο μου, ειτε ως μη ευκολα υλοποιησιμες με τα μεσα που ειχα, ειτε ως πιο (λιγο ή πολυ) πολυπλοκες ή και χρονοβορες ή και με μεγαλυτερο κοστος
Για το τελικο αποτελεσμα χρησιμοποιησα 2 μαυρες πλακες κοπης 12χιλ., 4 ροδες, 5 λαμακια 4 κλιπς στερεωσης σωληνων 16χιλ, λιγο θερμοσυστελομενο μακαρονι, φρεζαριστες βιδες Μ5, αλενοβιδες Μ6, παξιμαδια ασφαλειας και ροδελες
Αντεγραψα λοιπον το σχημα των καγκελων σε χαρτονι και εφτιαξα συμφωνα με αυτο ενα πατρον ενος εκ. μεγαλυτερο σε καθε πλευρα το οποιο στη συνεχεια χρησιμοποιησα για να κοψω τις πλακες κοπης και ετσι να αποκτησουν το επιθυμητο σχημα το οποιο ακολουθει τη γραμμη των καγκελων Εγινε και ενα μικρο φινιρισμα των ακμων με το καμινετο και ετσι η πιο χρονοβορα δουλεια τελειωσε
Τα λαμακια τρυπηθηκαν στην διαμετρο που επρεπε (6.5χιλ.) και με ενα απο αυτα αφου το ζεστανα με το καμινετο δημιουργησα ενα αυλακι στις ροδες ωστε να φωλιασουν σφηνωτα εκει μεσα
Κατοπιν η μια πλευρα απο τις ροδες τριφτηκε σε επιπεδη επιφανεια με χοντρο γυαλοχαρτο ωστε η μια τους πλευρα να γινει επιπεδη και ετσι να εφαπτονται πληρως στην πλακα
Με οδηγο πλεον τις ροδες και το πατρον με το σχημα των καγκελων εγιναν οι τρυπες οπου αυτες κατοπιν θα βιδωνονταν
Στο χαρτονενιο επισης πατρον μπηκαν στο πανω μερος του και τα κλιπς και δοκιμαστηκε πλεον η προσωρινη κατασκευη πανω στα καγκελα για να σιγουρευτω οτι ολα ειναι οπως ηθελα
Επισης εκοψα στο καταλληλο μεγεθος και εφτιαξα χειρολαβες απο εναν παλιο ιμαντα
Απο το πατρον μεταφερθηκαν κατοπιν οι τρυπες πανω στις βασεις κοπης και βιδωθηκαν με προχειρες βιδες οι ροδες και τα κλιπς με τους ιμαντες
Τα σαμαρια που εχω δεν εχουν στην πλατη του υποδοχες για ιμαντες ωστε με αυτους να στερεωθουν πανω στις πλακες κοπης Αρα το μονο που μπορουσα να κανω ηταν να τα τρυπησω και να τα στερεωσω με περαστες βιδες Η πλατη τους ευτυχως ειναι αρκουντως σκληρη και επιτρεπει κατι τετοιο
Για να εξαλειφθει ομως και η παραμικρη πιθανοτητα να περασει νερο μεσα στα σαμαρια οι τρυπες σφραγιστηκαν με κομματια σαμπρελας και δοκιμαστηκαν επι πολυ ωρα σε τρεχουμενο νερο
Για το τελος αντικατεστησα τις βιδες οπου χρειαζοταν με αλενοβιδες στο καταλληλο μεγεθος και επισης περασα θερμοσυστελομενο στα λαμακια ωστε να προστατευεται ετσι το χρωμα στα καγκελα
Ετοιμα!
Και η τελικη δοκιμη!
Σημ: Οι πλακες κοπης θα μπορουσαν ενδεχομενως να ειχαν το μισο παχος ή και αντι αυτου να ειχα χρησιμοποιησει φυλλα αλουμινιου Ομως στην δεξια μερια και απο την μεσα μερια ειχα σκοπο να προσαρμοσω ενα 3λιτρο δοχειο βενζινης
που ομως τελικα δεν ειναι εφικτο γιατι αυτο βρισκει κατα την συμπιεση του αμορτισερ πανω στον προφυλακτηρα της αλυσιδας
Και αφου τελικα εκει δεν μπαινει το δοχειο ισως καποια στιγμη σε αυτον τον χωρο να προσαρμοσω καποια εργαλειοθηκη