Βελτιωτικές πινελιές σε 990 ADV

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θανο η μπροστα ομως δινει επικες στιγμες στην ασφαλτο,ιδιως στα πολλα.....μην σου τυχει:oops::oops::oops::oops:
Σαφώς...
Αλλά όσον αφορά την επισκευή από κλατάρισμα δεν πρότεινες την tubeless...?:thumbsdown:
Ή είναι και κάτι άλλο...?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σαφώς...
Αλλά όσον αφορά την επισκευή από κλατάρισμα δεν πρότεινες την tubeless...?:thumbsdown:
Ή είναι και κάτι άλλο...?
Αν πρέπει να μαντέψω, ο Μανώλης προτείνει tubeless λόγω επικινδυνότητας του σαμπρελατου ελαστικού σε ασφαλτινη χρήση.

Αν όμως ο νηματοθετης έχει σκοπό να μπαίνει χώμα, τότε η σαμπρέλα είναι μονόδρομος.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Γενικά, όπως έγραψαν και άλλοι παραπάνω, το adventure δεν κάνει για αυτά που είχα συνηθίσει. Επαναπρογραμματίζομαι λοιπόν στο μηχανάκι και όχι το αντίστροφο που δεν έχει νόημα... Λέω να δοκιμάζω νέα μονοπάτια (κάνα βατό χωματόδρομο), παρέα από ότι βλέπω μπορεί να βρεθεί!
Απλά θα κάνω μερικές αναβαθμίσεις προσωπικού γούστου και λειτουργικότητας. Ζάντες δεν πειράζω, αναρτήσεις θα επανέλθω με λεπτομέρειες.
Βλέποντας και κάνοντας, αν δεν μου κάτσει, πάμε για άλλα.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Αν πρέπει να μαντέψω, ο Μανώλης προτείνει tubeless λόγω επικινδυνότητας του σαμπρελατου ελαστικού σε ασφαλτινη χρήση.

Αν όμως ο νηματοθετης έχει σκοπό να μπαίνει χώμα, τότε η σαμπρέλα είναι μονόδρομος.


Sent from my iPhone using Tapatalk
ακριβως αυτο
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
σκαλιζοντας με τον νεο κατοχο 950,λογικα κανει και για 990.......
στεφανι απο 1290 r σε 950

Αντιγραφη απο ποστ του alex farmer σε ομαδα fb

Επιτέλους έτοιμος ο tubless μπροστινός τροχός του Adventure 950:
Φαρδύτερη tubless ζάντα 21×3.00 από Adventure 1290 R και κέντρο από Adventure 950!
Δυσκολευτήκαμε λίγο, γιατί δεν ήθελα να βάλω άλλες ακτίνες του εμπορίου, έστω Alpina, που είναι πολύ γερές, αλλά και πιο λεπτές.
Ήθελα να βάλω μόνο ακτίνες ΚΤΜ, που είναι οι πιο χοντρές που υπάρχουν, οι μόνες διαμέτρου 4.5 - 5 mm.
Μόνο που οι ακτίνες του 950, (230 mm) στις μισές τρύπες της ζάντας, προεξείχαν από τα καψούλια!
Ήταν πολύ μακρυές, αλλά δεν γινόταν να κοπούν οι άκρες τους στο σπείρωμα, γιατί τότε θα βίδωνε ελάχιστο σπείρωμα στα καψούλια, οπότε οι μισές ακτίνες θα ήταν πιο αδύναμες από τις υπόλοιπες!
Ούτε γίνεται να κοπούν και να ανοιχτεί επιπλέον σπείρωμα στην ακτίνα, γιατί η ακτίνα είναι λεπτότερη από το σπείρωμα!
Ευχαριστώ τον Τόλη που βρήκε λύση στο "άλυτο πρόβλημα" του ταιριάσματος του
κέντρου 950 με ζάντα 1290R, με κόστος εργασίας ακτινολόγησης μόνο 30€!

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ:
Για να ταιριάξει σωστά το κέντρο του 950 στην ζάντα του 1290R με ακτίνες ΚΤΜ, πρέπει οι μισές ακτίνες να προέρχονται από μπροστινό τροχό Adventure 950, (230 mm), και οι άλλες μισές από πισινό τροχό LC4 620, που είναι ολόιδιες, αλλά ένα cm κοντύτερες! (220 mm)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom