Βενζίνες.... γενικά

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Διαβάζω σε κάθε οδοιπορικό προς Βαλκάνια, ότι οι βενζίνες εκτός συνόρων είναι ανώτερες, βγάζουν πιο πολλά χλμ / γέμισμα και φυσικά είναι πιο φτηνές.
Αυτό με την τιμή, γνωστό. Θέμα κρατικού προϋπολογισμού, φόρων κλπ.... Η τιμή του αργού είναι ίδια για όλο τον κόσμο, οπότε η όποια διαφορά στις τιμές ανά κράτος, έχει να κάνει με την οικονομική του πολιτική.
Πάμε τώρα στην ποιότητα.
Γνωρίζω πολύ καλά ότι τα Σκόπια παίρνουν βενζίνη από τα Ελληνικά διυλιστήρια κι είναι και ένα θεματάκι "Ελληνικής κλεψιάς" αυτό, μιας και βενζίνη που προορίζεται για FYROM, εντελώς ξαφνικά και "τυχαία", διοχετεύεται στην Ελληνική αγορά. Ο λόγος είναι, ότι έτσι όπως μεταφέρεται είναι άνευ φόρων, οπότε αποτελεί μια 1ης τάξεως ευκαιρία φορο-κλοπής. Επίσης, είναι χαμηλότερων οκτανίων, οπότε είναι ακόμα πιο φτηνή από τη δική μας, προ φόρων.
Τα παραπάνω από πολύ γνωστό μου άνθρωπο, μεταφορέα καυσίμων, ο οποίος και διώκεται για κάποια από τα παραπάνω.
Πάμε στη βουλγαρία.
Το 2009-2010 ταξίδεψα τρεις φορές στη γείτονα χώρα με αυτοκίνητο. Με τρια διαφορετικά αυτοκίνητα, χειμώνα και καλοκαίρι.
Τα δύο ήταν Nissan Primastar, δίλιτρα βενζινοκίνητα πουλμανάκια 9 θέσια.
Το 3ο ένα C200 compressor.
Σαφώς πληρώσαμε λιγότερα €/100 χλμ στη Βουλγαρία, αλλά τα λίτρα/100χλμ που καίγαμε, εντός κι εκτός συνόρων ήταν τα ίδια! Ακριβώς τα ίδια όμως!!! Τόσο με τους μετρητές-υπολογιστές των αυτοκινήτων, όσο και με τις αντλίες στα βενζινάδικα και την ανάλογη αναγωγή στα 100 χλμ μετά.
Επίσης να πω, ότι οι μετρήσεις ήταν ακριβείς! Γεμίζαμε μέχρι τέρμα πάντα, για να υπάρχει σημείο αναφοράς και δε μετράγαμε με το "μάτι", βασει του δείκτη στο καντραν....
Και ο τρόπος οδήγησης ο ίδιος, με εναλλαγές οδηγών κάθε 300χλμ περίπου και οι ίδιοι οδηγοί για τις 2 φορές με τα 2 διαφορετικά Nissan. Άρα συνολικά οι μετρήσεις είναι παραπάνω από αξιόπιστες και όσο γίνεται ανεξάρτητες από το "πόδι" του καθενός, λιγότερο υποκειμενικές δηλαδή.

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πώς όλοι σας ισχυρίζεστε ότι οι βενζίνη στα βαλκάνια είναι ανώτερης ποιότητας (ανόθευτη κλπ...) σε σχέση με τη δική μας.

Ο λόγος που με ώθησε στην υποβολή του παραπάνω θέματος, είναι μια δημοσίευση φίλου στο φατσομπούκι που τη διάβασα σήμερα κι έκανε κι αυτός ιδιαίτερη μνεία στη βενζίνη Σκοπίων κι Αλβανίας, σε ένα πρόσφατο ταξίδι του.


Tονίζω ότι αναφέρομαι αποκλειστικά και μόνο σε βαλκανικές χώρες και ιδιαίτερα σε Βουλγαρία - Σκόπια. Αλλού δεν έχω οδηγήσει-μετρήσει (μόνο νοικιάρικα τουτού, λίγα χλμ κλπ...).


ΥΓ1: Το θέμα δεν ξέρω αν είναι στη σωστή ενότητα. Αν δεν είναι, ας μετακινηθεί αρμοδίως....
ΥΓ2: Καλό μήνα!!!:)
 

vpentza

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
βασίλης
Μοτό
R1200GS SE 2010
Εγώ (μαζί με τη καλημέρα μου) να πώ ότι όταν έβαλα βενζίνη σε ένα ταξίδι μου Βουλγαρία, Ρουμανια, η μοτοσυκλέτα είχε καλύτερη συμπεριφορά σε όλες τις στροφές λειτουργιας της....τράβαγε ελαφρά καλύτερα και ακουγόταν λιγότερο....για αυτονομια δεν έχω ακριβεις μετρήσεις αν και η αίσθηση ήταν πως έβγαζαν ελαφρά περισσότερα χλμ......
Εν κατακλείδει, η διαφορές πρέπει να είναι μικρές υπερ της άποψης ότι είμαστε στη τελευταία βαθμίδα της αξιοπιστίας των καυσίμων, στη γειτονιά μας
 

Ironbutt

Μέλος
Περιοχή
2ο Πουδαρ Χαλκιδικης...
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
BMW 1200 GSA
θα συμφωνησω 100% με τον Forester..ειναι ετσι ακριβως σε οτι αφορα τις βενζινες απο τα Σκοπια αλλα και εγω σε οτι ταξιδι εχω κανει Βαλκανια δεν βρηκα διαφορα στην μοτοσυκλετα μου...εχω βενζιναδικο και ξερω καλα ποσο καιει η μηχανη μου.
Διαφορα στα χλμ που βγαζει βλεπουμε επειδη στο εξωτερικο κατα 90% παμε συμφωνα με τα ορια ταχυτητας και φυσικα δεν ζοριζεται η μηχανη τοσο..ποιος απο εμας οταν ταξιδευει στην Ελλαδα παει με 70χλμ οταν αυτο γραφει η πινακιδα...???
 

Siaperas

a.k.a faraway
Περιοχή
Άρτα-Κέρκυρα-Αθήνα ...κτλ
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW 1200GS LC
Tuono V4 1100 Factory
Χωρίς να έχω καμία επιστημονική ιδιότητα περί καυσίμων ,
δυσκολεύομαι να πιστέψω και γω ότι με τα ξένα καύσιμα
βελτιώνεται η λειτουργία του κινητήρα ή αυξάνονται τα χλμ . :rolleyes:


Πως γίνεται αυτό ?
Ξαφνικά τα μπεκ ψεκάζουν λιγότερο
ή έχοντας καλύτερη απόκριση στο γκάζι
μειώνουμε ανυπαίσθητα τις στροφές και έτσι έχουμε καλύτερη κατανάλωση ?

Είναι δυνατόν σε κινητήρες με συμπιέσεις για road use το καύσιμο να επηρρεάζει ?
..... κτλ , κτλ


Δεν ξέρω πραγματικά , αλλά όπως είπα είμαι δύσπιστος .
Ευχαρίστως να δεχτώ ότι όλα αυτά συμβαίνουν αν κάποιος
μου εξηγήσει ολοκληρωμένα τι συμβαίνει στο κινητήρα !! :D
 

MOYTPO

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Παυλος
Μοτό
BMW
Απιστοι Θωμαδες θα πεσει φωτια να σας καψει.....:D:D:D

Τα διυλιστηρια βγαζουν την οποια ποιοτητα βενζινης. Δεχομαι οτι ειναι υψηλης χαριν της συζητησης.
Μετα ερχοντε οι μαγοι με τα βυτια και κανουν θαυματα!!!
Βοηθαει βεβαια και οτι στα Ελληνικα πρατηρια καυσιμων εχουμε πολλους ταχυδακτυλουργους!!!
Να δοξαζετε τον Κυριο που τα μηχανακια μας καινε βενζινη και οχι Ελληνικο ντηζελ (για του Μητσαρα διατηρω καποιες επιφυλαξεις :D:D )
αλλιως θα παιρναμε τα μοτερ στα χερια.

Δεχομαι οτι οι ταχυτητες στο εξωτερικο ειναι μικροτερες απο οτι Ελλαδα εκτος αν εχεις τον evo, tattoo και sakis μπροστα!!!! :p:p:p

Τα χλμ που βγαζουν εξω τα μηχανακια μας ειναι περισσοτερα που να χτυπατε τον κωλο σας κατω!!!!:x3::x3:

:roflmao::roflmao:
 

theoadon

Μέλος
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
Αριστείδης
Δεν θα διαφωνίσω με τον Forester αλλά θα πρέπει να βάλουμε τον παράγοντα μαρκα... Και εξηγώ. ¨Οσες φορές έβαλα και σε Σκόπια, και σε Αλβανία, και σε Βουλγαρία αλλά και ακόμα και σε Μαυροβούνιο κάποια από τις γνωστές μάρκες είχα την ίδια κατανάλωση με Ελλάδα... όταν δοκίμασα τις άγνωστες για εμάς πχ. ΟΜV τότε τα δεδομένα άλλαξαν. Ακόμα και με τη LUK είδα διαφορά. ¨Οταν μάλιστα δεις και τις υπόλοιπες βαλκανικές χώρες , Ρουμανία, Σερβία, Κροατία κλπ. θα δεις ακόμα μεγαλύτερη διαφορά.
Είμαι και εγώ της άποψης του φίλου από πάνω ... που πιστεύει ότι έξω βγάζουν περισσότερα χλμ τα μηχανάκια μας. :yew:

Για την ιστορία τα περισσότερα χλμ. τα έχω βγάλει με Repsol στην Ισπανία (μια φορά και ένα καιρό....) :cool:
 

anegis

Μέλος
Όνομα
Αιμίλιος Νεγκίζ
Μοτό
BMW 1200 GSA
Κανονικα στο εξωτερικό θα έπρεπε να καίγαμε περισσότερα καθώς ειμαστε φορτωμένοι. Και όμως παρά το φόρτωμα, η μηχανη βγαζει περισσότερα χλμ. και δείχνει να πηγαίνει καλύτερα.
Πιστεύω ότι κατι τρέχει στην αλυσίδα (βυτία, βενζίνες κ.´.α.) έχει δίκιο ο Μουτρος...
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Tην τιμη την αφηνουμε φυσικα στην ακρη, ας μιλησουμε για ποιοτητα και ποσοτητα.
Η μηχανη μου δεν εκαψε ποτε στην Ελλαδα 4.4 λιτρα στα εκατο
οπως εκανε στη Βοσνια με βενζινη αγορασμενη απο πρατηριο ΕΚΟ στη Σερβια.
ουτε καν 4.8 οπως εκανε στο επομενο φουλασρισμα στην ιδια χωρα.
Με τριπλετα σακο εναν αναβατη και περιπου 50 χλμ offroad στη δευτερη μετρηση!
Εχω δει 5.1 με απιθανα χαμηλες ταχυτυητες αλλα ποτε παρακατω..
Ακομα κι αν το εκανε ομως δε θα το μαθαινα διοτι το κλεψιμο σε λιτρα στην Ελλαδα ειναι σχεδον καθολικη συνηθεια.
Προσοχη,συγκρινω παντα παρομοια οδηγηση σε επαρχιακο και οχι ανομοιες καταστασεις.
Για την διαφορετικη αποδοση σε ενεργεια των βενζινων δεν ειμαι ειδικος
αλλα τα νουμερα δειχνουν ή αυτο ή κλοπη διαρκειας στη χωρα μας..

Υ.Γ
Οι αναφορες στο fb αφορουν την βενζινη στην Αλβανια
και μαλιστα αυτην απο συγκεκριμενη αγνωστη στην Ελλαδα εταιρεια.
Θοδωρη ψαχτο και διευκρινησε αν θες..
:)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δεν θα διαφωνίσω με τον Forester αλλά θα πρέπει να βάλουμε τον παράγοντα μαρκα... Και εξηγώ. ¨Οσες φορές έβαλα και σε Σκόπια, και σε Αλβανία, και σε Βουλγαρία αλλά και ακόμα και σε Μαυροβούνιο κάποια από τις γνωστές μάρκες είχα την ίδια κατανάλωση με Ελλάδα... όταν δοκίμασα τις άγνωστες για εμάς πχ. ΟΜV τότε τα δεδομένα άλλαξαν. Ακόμα και με τη LUK είδα διαφορά. ¨Οταν μάλιστα δεις και τις υπόλοιπες βαλκανικές χώρες , Ρουμανία, Σερβία, Κροατία κλπ. θα δεις ακόμα μεγαλύτερη διαφορά.
Είμαι και εγώ της άποψης του φίλου από πάνω ... που πιστεύει ότι έξω βγάζουν περισσότερα χλμ τα μηχανάκια μας. :yew:

Για την ιστορία τα περισσότερα χλμ. τα έχω βγάλει με Repsol στην Ισπανία (μια φορά και ένα καιρό....) :cool:
OMV έβαζα στη Βουλγαρία, στο πράδειγμα που είπα αρχικά.
Καμιά διαφορά.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τα υπόλοιπα τα διαβάζω με προσοχή ακόμα.....
Απάντησα μόνο σε κάτι σύντομο.
Τη νύχτα υπόλοιπα;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Tην τιμη την αφηνουμε φυσικα στην ακρη, ας μιλησουμε για ποιοτητα και ποσοτητα.
Η μηχανη μου δεν εκαψε ποτε στην Ελλαδα 4.4 λιτρα στα εκατο
οπως εκανε στη Βοσνια με βενζινη αγορασμενη απο πρατηριο ΕΚΟ στη Σερβια.
ουτε καν 4.8 οπως εκανε στο επομενο φουλασρισμα στην ιδια χωρα.
Με τριπλετα σακο εναν αναβατη και περιπου 50 χλμ offroad στη δευτερη μετρηση!
Εχω δει 5.1 με απιθανα χαμηλες ταχυτυητες αλλα ποτε παρακατω..
Ακομα κι αν το εκανε ομως δε θα το μαθαινα διοτι το κλεψιμο σε λιτρα στην Ελλαδα ειναι σχεδον καθολικη συνηθεια.
Προσοχη,συγκρινω παντα παρομοια οδηγηση σε επαρχιακο και οχι ανομοιες καταστασεις.
Για την διαφορετικη αποδοση σε ενεργεια των βενζινων δεν ειμαι ειδικος
αλλα τα νουμερα δειχνουν ή αυτο ή κλοπη διαρκειας στη χωρα μας..

Υ.Γ
Οι αναφορες στο fb αφορουν την βενζινη στην Αλβανια
και μαλιστα αυτην απο συγκεκριμενη αγνωστη στην Ελλαδα εταιρεια.
Θοδωρη ψαχτο και διευκρινησε αν θες..

:)



To κοίταξα πάλι Πασχάλη, λέει ότι και στις 2 χώρες (Σκόπια-Αλβανία) η βενζίνη είναι ανώτερη από Ελλάδα, και ειδικά για Αλβανία λέει για τη συγκεκριμένη μάρκα που δεν ξέρουμε και αναφέρει και τα χλμ αυτονομίας για το Άφρικα.

Επίσης να πω ότι σε μια διαδρομή - που πηγαίναμε πράγματι πολύ σιγά στα περσυνά ασφάλτινα βουνα- είδα στο δικό μου 4,8 λίτρα στα 100χλμ, που δεν το έχω δει μόνος μου ποτέ!!!
Και η μέση της διαδρομής ήταν 5,3 που επίσης δε βλέπω μόνος μου ποτέ! Ήταν το τέλος της πρώτης μέρας, στο γέμισμα πριν τη Γρανίτσα. Έκανα "σκούπα" εκείνο το κομμάτι και όλη μέρα ήμουν με ταχύτητες "Σπιτικού".... οπότε καταλαβαίνετε για πόσο σιγά μιλαω....

Πιστεύω ότι το θέμα έχει να κάνει περισσότερο με την αλλαγή στη συμπεριφορά μας ως οδηγοί (όπως αναφέρει κι ένας φίλος @Ironbutt πιο πάνω), όταν βρισκόμαστε εκτός Ελλάδος. Από τη μια η αστυνόμευση κι ο φόβος (πάντα ελοχεύει στο πίσω μέρος του μυαλού) μη μπλέξουμε τώρα που είμαστε στα γούστα...., κι από την άλλη η περιέργια και η τάση για "χάζεμα" τοπίων και διαδρομών, που -πιθανότατα- δεν θα περάσουμε ποτέ ξανά.
Λέω τώρα..., μπορεί και να κάνω λάθος.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Χωρίς να έχω καμία επιστημονική ιδιότητα περί καυσίμων ,
δυσκολεύομαι να πιστέψω και γω ότι με τα ξένα καύσιμα
βελτιώνεται η λειτουργία του κινητήρα ή αυξάνονται τα χλμ . :rolleyes:


Πως γίνεται αυτό ?
Ξαφνικά τα μπεκ ψεκάζουν λιγότερο
ή έχοντας καλύτερη απόκριση στο γκάζι
μειώνουμε ανυπαίσθητα τις στροφές και έτσι έχουμε καλύτερη κατανάλωση ?

Είναι δυνατόν σε κινητήρες με συμπιέσεις για road use το καύσιμο να επηρρεάζει ?
..... κτλ , κτλ


Δεν ξέρω πραγματικά , αλλά όπως είπα είμαι δύσπιστος .
Ευχαρίστως να δεχτώ ότι όλα αυτά συμβαίνουν αν κάποιος
μου εξηγήσει ολοκληρωμένα τι συμβαίνει στο κινητήρα !! :D

Σε πρώτη ανάγνωση , έχεις δίκιο.
Αλλά όταν μιλάμε για σύγχρονους κινητήρες με αισθητήρα για πυράκια κλπ, αν η μπερζίνα είναι ανώτερη πραγματικά, τότε η ECU επιτρέπει τα μέγιστα στον κινητήρα (φουλ αβάνς και μέγιστο διάρκειας ψεκασμού). Σε αντίθετη περίπτωση, υπάρχουν περιορισμοί. Γι αυτό και αναφέρεται στα εγχειρίδια χρήσης πολλών μοτό/αυτοκινήτων και η απόδοσή τους με διαφορετικού βαθμού οκτανίου καύσιμα, ή ότι μπορεί να κάψουν από 90 οκτάνια έως 100+. Για το Αμέρικα επίσης (όπου η βενζίνη τους χαρακτηρίζεται από τους ίδιους ως horse urine....) με οκτάνια 86, οι κινητήρες είναι αλλιώς ρυθμισμένοι.
Εξηγείται θεωρητικά λοιπόν η διαφορά στην απόδοση, εφόσον όμως υπάρχει σημαντική διαφορά στην ποιότητα του καυσίμου κι εφόσον μιλάμε για μοτέρ με ηλεκτρονική έγχυση (ο όρος ψεκασμός=spray είναι λάθος) καυσίμου.

Κι εδώ έρχεται η ώρα να συμφωνήσω 100% μαζί σου φίλε μου @faraway !!!!
Ο άνθρωπος με το Άφρικα (που έγινε κι αφορμή να ανεβάσω αυτό το ποστ), πώς είναι δυνατόν να είδε τόση διαφορά, ενώ το μοτέρ του έχει καρμπυρατέρια???????
Αυτό πραγματικά δεν εξηγείται, ακόμα κι βάλει κανείς avgas στο ντεπόζιτο!!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Επειδή το ξέχασα στις πιο πάνω απαντήσεις, το γράφω τώρα.


Ο μεγαλύτερος παράγοντας που συντελλεί στο να βγάζουν οι μοτό πιο πολλά χιλιόμετρα στο εξωτερικό (όταν το βεβαιώνετε τόσοι, εσείς έχετε δίκιο), είναι η κλεψιά στην ποσότητα, που λέτε κι οι πιο πολλοί παραπάνω.
Αυτό μάλιστα!
Εξηγεί τα πάντα!
 

Siaperas

a.k.a faraway
Περιοχή
Άρτα-Κέρκυρα-Αθήνα ...κτλ
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW 1200GS LC
Tuono V4 1100 Factory
Το θέμα είναι να έχεις τα φράγκα και να βάζεις βενζίνη. .....γενικα:D
Ω , ναι !! ;):)

.... και θα συμπληρώσω , ''... και τους κατάλληλους ανθρώπους γύρω σου , για να κάψεις τη βενζίνη ευχάριστα '' :yew:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ω , ναι !! ;):)

.... και θα συμπληρώσω , ''... και τους κατάλληλους ανθρώπους γύρω σου , για να κάψεις τη βενζίνη ευχάριστα '' :yew:
Σε αυτό είμαστε καλοί! !:rolleyes:

Σταλθηκε απο advφον!!!
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Η δική μου εμπειρία είναι η παρακάτω: Στο πρώτο ταξίδι που έκανα έξω με το Βαραντέρο πριν από χρόνια, διαπίστωσα πως ενώ στην Ελλάδα είχα (και έχω ακόμη) 270 - 290 χλμ μέχρι το λαμπάκι της ρεζέρβας, με την Ιταλική (αλλά και αργότερα και με την Αυστριακή και την Γαλλική) βενζίνη, το λαμπάκι πάντα άναβε μετά τα 320 χλμ. Το "σταθερό" τεστ που κάνω πάντα είναι: ΣΕΑ Πλατάνου - Ηγουμενίτσα, λαμπάκι στην Ηγουμενίτσα (283 χλμ). Ηγουμενίτσα - ΣΕΑ Πλατάνου, λαμπάκι γιοκ, ανάβει έξω από Θεσσαλονίκη (320 χλμ). Ελληνική βενζίνη φεύγοντας, Ιταλική γυρνώντας........

Επίσης, όπως έχουν παρατηρήσει και οι περισσότεροι που το παρακολουθούν, με Ελληνική βενζίνη έχουμε χαμηλότερες θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητήρα. Υδρόψυξη εντός του θαλάμου καύσης, είμαστε πολύ μπροστά λέμε............
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Η δική μου εμπειρία είναι η παρακάτω: Στο πρώτο ταξίδι που έκανα έξω με το Βαραντέρο πριν από χρόνια, διαπίστωσα πως ενώ στην Ελλάδα είχα (και έχω ακόμη) 270 - 290 χλμ μέχρι το λαμπάκι της ρεζέρβας, με την Ιταλική (αλλά και αργότερα και με την Αυστριακή και την Γαλλική) βενζίνη, το λαμπάκι πάντα άναβε μετά τα 320 χλμ. Το "σταθερό" τεστ που κάνω πάντα είναι: ΣΕΑ Πλατάνου - Ηγουμενίτσα, λαμπάκι στην Ηγουμενίτσα (283 χλμ). Ηγουμενίτσα - ΣΕΑ Πλατάνου, λαμπάκι γιοκ, ανάβει έξω από Θεσσαλονίκη (320 χλμ). Ελληνική βενζίνη φεύγοντας, Ιταλική γυρνώντας........

Επίσης, όπως έχουν παρατηρήσει και οι περισσότεροι που το παρακολουθούν, με Ελληνική βενζίνη έχουμε χαμηλότερες θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητήρα. Υδρόψυξη εντός του θαλάμου καύσης, είμαστε πολύ μπροστά λέμε............

Μάλιστα νοθεία ποιότητας, όχι ως προς τα οκτάνια, αλλά με άλλα ευγενή υγρά...:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 

elis_GS

Μέλος
Περιοχή
Tirana - Albania
Όνομα
elis
Μοτό
2015 BMW R1200GSA LC
Δεν ξέρω αν εδώ (Τίρανα -Αλβανία) η βενζίνη είναι καλύτερη, αλλά ξέρω ότι το RT το δικό μου παντα λέει 4.7 ανα 100 χλμ και η τιμή 1,27 € / λίτρο
 
Top Bottom