Βιντεο που μας αρεσουν

  • Thread starter Thread starter Varonos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αν υπάρχει τρέλα τίποτα (σχεδόν) δεν μπορεί να σε σταματήσει…:ok:
 
Germany engineering!!!! :ha





(Για μπυρομπούκαλα πάντως, θα γαμαει αυτό :))
 
Καλά πήγε και αυτό.... :p

 
Για να μην λεν μερκοι μερκοι οτο ολα τα βιντεο της BMW ειναι ΑΙ :p

 
Πες τα δάσκαλε... σκληρές αλήθειες!
Γιατί σχολείο είναι τα "μικρά".

 
Τελευταία επεξεργασία:
Ένα βίντεο the rhino που είναι το κορυφαίο μηχανάκι και τα κάνει όλα μόνο του

Ένα βίντεο αντί να πληρώσετε σχολεία πάρτε 250 κυβικά enduro και θα τα μάθετε όλα αυτόματα μόνοι σας μετά


Ψυχίατρο έχει το φόρουμ γιατί οι ψυχολόγοι δεν κάνουν για σχιζοφρένεια/διπολική διαταραχή; Ο Άνταμ εκπέμπει διακριτικά sos
 
 
Νομίζω ότι το αυτοκόλλητο "you are not Chris birch" με σβησμένο το not είναι απλά κορυφαία τρολιά.


 
#αναργησωφατε


 
Στο 6:30 πάει το κτπλ!
 
 
Για να σας δω, εσάς τους σκληρούς εντουράδες...
(μην την βαρεθήτε την αρχή)


Ρόδα μέχρι το 6ο λεπτό, στην πρώτη τάφρο θα τους έλεγα θάψτε με εδώ


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
 
Τεστ Σουζούκι. 4+ λεπτά homelander εγώ μόνο εγώ κανείς άλλος παρά εγώ, ο μόνος. Εγώ.

Φτάνει το 8ο λεπτό και επί της ουσίας ακόμα δεν έχει πει τίποτα ουσιαστικό γιατί η ταράτσα έχει ωραία θέα.

Ουσιαστικά λοιπόν το τεστ ξεκινά στο 15ο λεπτό περίπου, πάλι με πολλά πολλά άσχετα.
 
Τεστ Σουζούκι. 4+ λεπτά homelander εγώ μόνο εγώ κανείς άλλος παρά εγώ, ο μόνος. Εγώ.

Φτάνει το 8ο λεπτό και επί της ουσίας ακόμα δεν έχει πει τίποτα ουσιαστικό γιατί η ταράτσα έχει ωραία θέα.

Ουσιαστικά λοιπόν το τεστ ξεκινά στο 15ο λεπτό περίπου, πάλι με πολλά πολλά άσχετα.

Screenshot-2025-09-24-160219.png
 
Δυστυχώς το τεστ του Θάνου αντικατοπτρίζει το κοινό της κατηγορίας. Καγκουρό που δεν τους νοιάζει το τουριστικό κομμάτι, μόνο η σπορ καταγωγή και το ποζεριλίκι. Συζήτηση τώρα για το αν κουνάνε στα 200 αλλά για το ότι πας Καστοριά μόνο επαρχιακό ημερήσια ξεκούραστα ούτε λόγος.
 
Δυστυχώς το τεστ του Θάνου αντικατοπτρίζει το κοινό της κατηγορίας. Καγκουρό που δεν τους νοιάζει το τουριστικό κομμάτι, μόνο η σπορ καταγωγή και το ποζεριλίκι. Συζήτηση τώρα για το αν κουνάνε στα 200 αλλά για το ότι πας Καστοριά μόνο επαρχιακό ημερήσια ξεκούραστα ούτε λόγος.

Προφανώς, από τη στιγμή που «ακόμα και στο mode A μπορείς να κάνεις απίστευτες σούζες διαρκείας με απόλυτο έλεγχο».
 
Back
Top Bottom