Τι εγινε Νατασσα?Γλυκοκοιτας τα χωματινα?Megatest Moto 2019
Απολαυστικό…
MOTO | OPEN TV
Η ομάδα που κάνει «τα πράγματα να συμβαίνουν» ανεβάζοντας το ΜΟΤΟ στην κορυφή της Ευρώπης, τώρα στην υβριδική του OPEN...www.tvopen.gr
Έτσι ...άλλη κατηγορία αναβατών έτσι και αλλιώς.Και ο Πριτς μόνο για promotion πηγαίνει εκεί με το 1290, σε όλες τις άλλες περιπτώσεις με ένα 300 tpi ώστε να το απολαύσει
Φίλε Βασίλη αυτό πιστεύω κι εγώ. Ότι με τέτοιο θηρίο, μόνο για promotion θα κάνεις τέτοια χρήση. Και σκέφτομαι, πώς μπαίνει μια εταιρεία στη λογική να δαπανήσει τόσο χρόνο και χρήμα για R&D ώστε να κατασκευάσει μια "εντούρο" μοτοσυκλέτα 250 κιλών αφού οι πιθανότητες κάποιος να τη χρησιμοποιήσει για να της πιει το αίμα είναι απειροελάχιστες?Και ο Πριτς μόνο για promotion πηγαίνει εκεί με το 1290, σε όλες τις άλλες περιπτώσεις με ένα 300 tpi ώστε να το απολαύσει
Κάθε ένας ζει το μύθο του και αυτό οι εταιρείες το εκμεταλλεύονται με το κατάλληλο promo κ το υψηλό αντίτιμο βέβαιαΦίλε Βασίλη αυτό πιστεύω κι εγώ. Ότι με τέτοιο θηρίο, μόνο για promotion θα κάνεις τέτοια χρήση. Και σκέφτομαι, πώς μπαίνει μια εταιρεία στη λογική να δαπανήσει τόσο χρόνο και χρήμα για R&D ώστε να κατασκευάσει μια "εντούρο" μοτοσυκλέτα 250 κιλών αφού οι πιθανότητες κάποιος να τη χρησιμοποιήσει για να της πιει το αίμα είναι απειροελάχιστες?
Όχι απαραίτητα, μιλάμε για αναβάτες των οποίων οι ικανότητες είναι σε άλλο επίπεδο και που εκ φύσεως είναι πολύ ανταγωνιστικοί και θέλουν να ξεπερνάνε τα όριά τους. Τα μεγάλα μηχανάκια τους δίνουν μια επιπλέον πρόκληση σε συνθήκες που με το 300tpi θα ήταν τόσο εύκολες που παίζει κ να μην βρίσκουν λόγο να το κάνουν.Και ο Πριτς μόνο για promotion πηγαίνει εκεί με το 1290, σε όλες τις άλλες περιπτώσεις με ένα 300 tpi ώστε να το απολαύσει
Τέτοια χρήση που κάνει ο Birch, δεν υπάρχουν πιθανότητες να την κάνεις, γιατί δεν έχεις και το αντίστοιχο ταλέντο.
Βλέποντας κάτι τέτοια βίντεο, πάντα σκέφτομαι ότι αν δεν είσαι ο Chris Birch και δεν είσαι και μεγιστάνας αλλά με τον ένα ή τον άλλο τρόπο καταφέρνεις και δίνεις 20,000 για να πάρεις μια τέτοια μοτοσυκλέτα, πόσες πιθανότητες υπάρχουν να κάνεις τέτοια χρήση?
Το θέμα είναι να θες. Δεν κατάφερα να σπάσω τον Πήγασο, τον αγόρασα για να τον σπάσω μαθαίνοντας, δεν έχω ψυχολογία "φτηνό είναι σπάσε το". Λεφτά να πάρω άλλον έχω."Υποτίθεται" πως αν έχεις το κεφάλαιο να αγοράσεις και να συντηρήσεις μια τέτοια μοτοσυκλέτα, τότε μπορείς και να καλύπτεις ενδεχόμενες ζημιές από πτώσεις κτλ.
Υποτίθεται, όπως σωστα λες!!!!!!!!"Υποτίθεται" πως αν έχεις το κεφάλαιο να αγοράσεις και να συντηρήσεις μια τέτοια μοτοσυκλέτα, τότε μπορείς και να καλύπτεις ενδεχόμενες ζημιές από πτώσεις κτλ.
Δεκτό απολύτως. Απλά με την έννοια τέτοια χρήση δεν εννοώ απαραίτητα να κανεις πετάγματα κλπ. Συλλογίζομαι για παράδειγμα τον εαυτό μου. Θα μπορούσα για παράδειγμα να δώσω 13-15Κ να πάρω ένα καλό μηχανάκι. Κάθε φορά λέω όμως μην τα δίνεις γιατί δεν θα μπορείς να το δεις ούτε με γρατζουνιά. Πήρα πχ το Στρώμα γιατί λέω ε μια χαρά, θα το πάρω που είναι και οικονομικό και παλιό και θα του πιω το αίμα κι αν πάθει κάτι, στον γκιονι μου. Έλα όμως που και πάλι το προσέχω σαν τα μάτια μου. Κι αναρωτιέμαι, είμαι μόνο εγώ έτσι; Άλλος πχ θα πάρει το 890r κούτα και θα το πάει για εντουραδα; Βλέποντας σας καταλαβαίνω ότι είμαι μειονότητα. Πως το κάνετε; Τι έχετε κατά νου όταν βάζετε το GS πχ στα κροκαλια (ερώτηση γενικής φύσης όχι σε εσένα καπετάνιε);;;Τέτοια χρήση που κάνει ο Birch, δεν υπάρχουν πιθανότητες να την κάνεις, γιατί δεν έχεις και το αντίστοιχο ταλέντο.
Έχει να κάνει πόσο συνειδητοποιημενος είσαι σχετικά με την χρήση που θα κάνεις. Δηλαδή αν θες να μπεις στο χώμα, αλλά βαθιά μέσα σου δε θέλεις να δεις το μηχανάκι γρατζουνισμενο, τότε δε θα πρέπει να μπεις χώμα εξ'αρχης.Δεκτό απολύτως. Απλά με την έννοια τέτοια χρήση δεν εννοώ απαραίτητα να κανεις πετάγματα κλπ. Συλλογίζομαι για παράδειγμα τον εαυτό μου. Θα μπορούσα για παράδειγμα να δώσω 13-15Κ να πάρω ένα καλό μηχανάκι. Κάθε φορά λέω όμως μην τα δίνεις γιατί δεν θα μπορείς να το δεις ούτε με γρατζουνιά. Πήρα πχ το Στρώμα γιατί λέω ε μια χαρά, θα το πάρω που είναι και οικονομικό και παλιό και θα του πιω το αίμα κι αν πάθει κάτι, στον γκιονι μου. Έλα όμως που και πάλι το προσέχω σαν τα μάτια μου. Κι αναρωτιέμαι, είμαι μόνο εγώ έτσι; Άλλος πχ θα πάρει το 890r κούτα και θα το πάει για εντουραδα; Βλέποντας σας καταλαβαίνω ότι είμαι μειονότητα. Πως το κάνετε; Τι έχετε κατά νου όταν βάζετε το GS πχ στα κροκαλια (ερώτηση γενικής φύσης όχι σε εσένα καπετάνιε);;;
Σε κάποια συνέντευξη του Χρήστου του Νεοζηλανδού είχα διαβάσει να λέει ότι δεν είναι το πηγαίο ταλέντο, ρίχνει άπειρες ώρες προπόνησης για να έρθει εκεί που βρίσκεται. Και δεν είναι ο μόνος δηλαδή, πίσω από τα εντυπωσιακά βίντεο του εντουρακ666 έχει πολλά φέιλ και επιμονή.Γιατί ρε παιδιά; Όσοι παίρνουν Τ700 βάζουν το μηχανάκι εκεί που το βάζει ο Tares;