Βλαβερό ΕΦ800

zilver

Μέλος
Όνομα
Ζήσης
Μοτό
790AdvR
Καλησπέρα,
Κάποιες ημέρες πριν το τρόφυ το 800αρι μου παρουσίασε ένα θέμα.
Συγκεκριμένα ενώ είχα κάνει μια απόσταση της τάξεως των 10 χιλιομέτρων, παρκάρω το αφήνω για κάποια ώρα και όταν ξαναβάζω μπροστά παρατηρώ ένα κόμπιασμα, μια ασυνέχεια στο γκάζι. Ανεξαρτήτως το που είχα το γκάζι εκείνο έκανε τα δικά του με αποτέλεσμα να το οδηγώ με συμπλεκτάρισμα. Το ίδιο έκανε και στο ρελαντί, έκανε λίγο σαν Χάρλει. Το πήγα στο μάστορα και μου είπε πως είχε πάρει νερό στους πολλαπλασιαστές, ότι το μηχανάκι ήταν μέσα στο χώμα και τη λάσπη και με ρώτησε που το πλένω. Το μηχανάκι συνήθως το πλένω σε ένα συγκεκριμένο βενζινάδικο, ωστόσο λόγω κορώνας τότε το είχα πλύνει 2 μήνες πριν, με λάστιχο, ούτε πιεστικά ούτε τίποτα. Τέλος πάντων αφού μου δείχνει και τα σκουριασμένα μπουζί λέω οκ. Όντως το μηχανάκι μετά πήγαινε πένα. Ήρθα στο τρόφυ κατέβηκα Αθήνα, το άφησα μέσα στη λάσπη για 3-4 μέρες, έπειτα έριξα επιφανειακά με πιεστικό να φύγουν τα χοντρά και την επόμενη Κυριακή μετά το τρόφυ ξαναμπήκα χώμα. Τη δευτέρα το πήγα για πλύσιμο στο βενζινάδικο που το πηγαίνω και την επόμενη ενώ έκανα μια απόσταση σχετικά μεγάλη ξαναεμφανίστηκε το ίδιο πρόβλημα. Το πάω στο μάστορα, το έπλυνες? Το έπλυνα, ε πήρε νερό. Τέλος πάντων το αφήνω εκεί και την επόμενη με φωνάζει να το λύσουμε μαζί για να μην έχω αμφιβολία πως πρόκειται για πλημμυροπάθεια. Για να μην τα πολυλογώ επειδή το έβαλε μπροστά και ακουγόταν πένα μου λέει πάρτο μια βόλτα μπας και έχει στρώσει- τύπου εξατμίστηκαν τα νερά- το παίρνω λειτουργεί κομπλέ κάνα 20 λεπτό και μετά ξανά τα ίδια και χειρότερα, σε σημείο που έσβηνε στο ρελαντί. Το αφήνω 5-6 λεπτά, ξαναπαίρνει, το πάω πίσω το συνδέει στο διαγνωστικό οπού γράφει: Fuse for component block 1 condition activated. Από εδώ: Head's up - F800gs Rad' fan vulnerable. βρήκε πως μπορεί να είναι το βεντιλατέρ, τσέκαρε το δικό μου και ήταν κολλημένο. Όντως έχω ένα χρόνο να το ακούσω -το βεντιλατέρ-, ωστόσο το μηχανάκι δεν έχει ανεβάσει ποτέ θερμοκρασία όπως θα περίμενα. Σήμερα με ενημέρωσε πως πάμε για αλλαγή γιατί το έβγαλε το καθάρισε και πάλι δεν. Έχει κανείς καμιά αντίστοιχη εμπειρία?? Δύο πράγματα με προβληματίζουν:
  1. Πως γίνεται να παίρνει νερό και λάσπες στους πολλαπλασιαστές. Το είδα και εγώ η μια μεριά ήταν μέσα στη βρώμα. Έχει χαλαρώσει η τσιμούχα στεγανοποίησης του πολλαπλασιαστή?
  2. Γιατί παρουσιάζεται το ίδιο σύμπτωμα ενώ υποτίθεται πως πρόκειται για δύο διαφορετικές βλάβες? Όντως το βεντιλατέρ δοκίμασα και εγώ να το γυρίσω και ζοριζόταν.
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Καλησπέρα . Τα μοντέλα τα δικά μας δν θέλουν πιεστικά στο βεντιλατερ γιατί από κει εισχωρεί νερό στον έναν πολλαπλασιαστή. Ο άλλος πάντα έχει λιγότερη υγρασία (νομίζω ο δεξιός την ακούει Δν θυμάμαι ). Είναι λόγω κακού σχεδιασμού.

Αλλά αφού το έφτιαξες την πρώτη φορα μετά γτ να σβήνει από βεντιλατερ; Δν το έχω ξανακούσει Στα δικά μας . Άσχετα Αν είναι χαλασμένο το βεντιλατερ. Όταν σου σβήνει είναι πολύ ζεστή η μηχανή; Καύσιμα είσαι κοντά στη ρεζέρβα;
Στο τροφυ δεν σου έκανε τπτ;
 

zilver

Μέλος
Όνομα
Ζήσης
Μοτό
790AdvR
Ο δεξιά γαμιεται ναι.. Στο τροφυ τίποτα, και ήρθα και έφυγα οδικώς.. τι να πω.. υποτίθεται σβήνει ο κύλινδρος λόγω βεντιλατερ. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι οτι δεν μου έβγαλε ένδειξη κινητήρα η κάτι.
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Eαν σβηνει ο κυλινδρος ακουγεται κ διαφορετικα το μοτερ αλλά και χανεις σε δυναμη. Σε καθε περιπτωση ενημερωσε μας.
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Πλύσιμο με πιεστικό δεν είναι καλή ιδέα.
Τουλάχιστον βάλε λίγο βαζελίνη ή φλαντζόκολλα στη στεγανοποίηση των πολλ/στών.
Αν πήραν νερό οι πολλαπλασιαστές μπορεί να ψιλοχάλασαν. Είναι φτηνοί μεταχειρισμένοι.
Τσέκαρε και τα μικρά λαστιχένια γωνιακά σωληνάκια πίσω από τους κυλίνδρους , αν ξεράθηκαν
και τρύπησαν ή έφυγαν από τη θέση τους ο κινητήρας δεν δουλεύει σωστά.
Περαστικά ....
 
Top Bottom