Βοήθεια για εγκατάσταση προβολάκια ALIEXPRESS σε BMW GS!

mimakos

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R1200GS LC 2013
Αληθινό σενάριο:

Έχεις υποψήφια νύφη γερμανίδα μεγαλοκοπέλα που δεν βλέπει την τύφλα της το βράδυ κι όμως ακόμα το παίζει δύσκολη και δεν χαμηλώνει τα στάνταρ της και γαμπρό κινέζο, φτωχό πλην τίμιο, που θέλει να προσπαθήσει να της δείξει το δρόμο. Πως τους παντρεύεις???

Το σενάριο μπλέκεται ακόμα περισσότερο γιατί κουμπάρο έχεις τον Aliexpress (Ali, Ali και τρισAli) και κολλητό της νύφης τον κύριο CΑΝbus, αυτός ο κλασσικός κολλητός που σφίγγει επίπονα δυνατά το χέρι του γαμπρού στην εκκλησία καθώς του λεεί "να την προσέχεις" με ελαφρώς απειλητικό βλέμμα...

Λιγή βοήθεια ρε παιδιά!!!
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Αν λες για τα κλασσικά κινεζοπροβολάκια, γιατί δεν τα συνδέεις απευθείας με τους πόλους της μπαταρίας? Έχουν δική τους αντίσταση και διακόπτη, δεν μπλέκεις με CAN BUS. Εκτός και αν τα βαυαρικά έχουν άλλα κόλπα γενικώς.

Πάντως, δεν θα τρελαθείς με τον φωτισμό...
 

mimakos

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R1200GS LC 2013
...και συνεχίζω να εξηγώ με το εξής όμως Disclaimer: είμαι άσχετος από ηλεκτρολογικά!

Καλό, χρυσό και εικονικό το εμπρός φανάρι του GS (σε σχήμα ανδρικού μορίου που σχεδιάζαμε στα θρανία στο γυμνάσιο:roflmao:) αλλά στην πρώτη βόλτα σε βουνό που με έπιασε νύχτα δεν έβλεπα ΤΙΠΟΤΑ! Πολύ καλή εμπρόσθια δέσμη αλλά πλαινά δεν άνοιγε καθόλου, σε βαθμό που έστριβα στα τυφλά και στο περίπου!

Αγόρασα λοιπόν αυτά εδω τα προβολάκια: Upgrade Motorfiets Mistlicht Hulpverlichting Helderder Lamp 40W 6000K Voor Bmw R1200gs F800gs F700gs F650 K1600 - AliExpress
Ποιοτικά φαίνονται πολύ αξιόλογα (για την τιμή των 38 ευρώ που έδωσα). Φέρουν δικιά τους πλεξούδα που πέρα από τη σύνδεση στον διακόπτη και στα καλώδια για τα προβολάκια η πλεξούδα έχει ακόμα ενσωματωμένα ένα ρελέ και μια ασφάλεια (30αρα όπως αναγράφει πάνω).

Ασφάλεια με τις συνδέσεις:


Ρελέ:



Διαβάζοντας αντιλήφθηκα (νομίζω) τους περιορισμούς του CANbus και τη χρησιμότητά του σαφώς! Οπότε με τα κινέζικα προβολάκια έχω μονόδρομο τη λύση της σύνδεσης απευθείας στη μπαταρία για να μη μου βγάζει errors ο εγκέφαλος αν τα συνδέσω σε οποιαδήποτε άλλη αναμονή.

Και η κόκκινη σύνδεση με την ασφάλεια πάει στον θετικό πόλο της μπαταρίας οκ. Αλλά
ΕΡΩΤΗΣΗ SOS:
που συνδέω τη μαύρη απόληξη για να μην ανάβουν τα προβολάκια και με σβηστή τη μηχανή???!!! Γιατί από όσο καταλαβαίνω αν βάλω και το μάυρο στον αρνητικό πόλο το κύκλωμα θα είναι μονίμως κλειστό αφού θα διαπερνάται από ρεύμα κι έτσι οποιοσδήποτε περαστικός ανοίγει τον διακόπτη της μηχανής όταν αυτή είναι σταθμευμένη ας πούμε θα μπορεί να ανάβει τα προβολάκια μέχρι να ξελιγωθεί εντελώς η μπαταρία, σωστά? Άρα θέλω διακοπτόμενο ρεύμα για τη μάυρη σύνδεση? Έχεις κάποιος εμπειρία με τέτοια εργασία στο συγκεκριμένο μηχανάκι με τις ιδιαιτερότητές του? Μπορεί να το εξηγήσει πως θα το κάνω κάπως απλοποιημένα και εκλαικευμένα και για μας τους άσχετους από ηλεκτρολογικά?

Κάθε βοήθεια δεκτή!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

mimakos

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R1200GS LC 2013
Αν λες για τα κλασσικά κινεζοπροβολάκια, γιατί δεν τα συνδέεις απευθείας με τους πόλους της μπαταρίας? Έχουν δική τους αντίσταση και διακόπτη, δεν μπλέκεις με CAN BUS. Εκτός και αν τα βαυαρικά έχουν άλλα κόλπα γενικώς.

Πάντως, δεν θα τρελαθείς με τον φωτισμό...
Ναι μάλλον τα ίδια λες. Απαντήσατε γρήγορα κι οι δύο ρε μπαγάσηδες ενώ έγραφα τη συνέχεια και γράφω αργααααααά:ha
Έβαλα link για τα προβολάκια που πήρα, ναι τα κλασσικά είναι. Απευθείας στην μπαταρία δε συνεπάγεται ότι τα προβολάκια θα μπορούν να ανάβουν και με σβηστή τη μηχανή? Αυτό θέλω να το αποφύγω...
Πάντως δεν ψάχνω να τρελαθώ με τον φωτισμό αλλά τουλάχιστον να βλέπω λίγο την είσοδο της στροφής κι όχι να μπαίνω με την αραχνοαίσθηση χαχαχα
 

jojo72

Gira, il mondo gira.....
Περιοχή
Τρίπολη
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Aprilia Caponord ETV 1000
που συνδέω τη μαύρη απόληξη για να μην ανάβουν τα προβολάκια και με σβηστή τη μηχανή???!!! Γιατί από όσο καταλαβαίνω αν βάλω και το μαύρο στον αρνητικό πόλο το κύκλωμα θα είναι μονίμως κλειστό αφού θα διαπερνάται από ρεύμα κι έτσι οποιοσδήποτε περαστικός ανοίγει τον διακόπτη της μηχανής όταν αυτή είναι σταθμευμένη ας πούμε θα μπορεί να ανάβει τα προβολάκια μέχρι να ξελιγωθεί εντελώς η μπαταρία, σωστά? Άρα θέλω διακοπτόμενο ρεύμα για τη μαύρη σύνδεση? Έχεις κάποιος εμπειρία με τέτοια εργασία στο συγκεκριμένο μηχανάκι με τις ιδιαιτερότητές του? Μπορεί να το εξηγήσει πως θα το κάνω κάπως απλοποιημένα και εκλαικευμένα και για μας τους άσχετους από ηλεκτρολογικά?

Αν εννοείς τον διακόπτη για τα προβολάκια θα παρεμβάλεις ένα ρελέ ενδιάμεσα ώστε όταν βγάζεις το κλειδί από τη μίζα να δουλεύουν όπως τα κανονικά φώτα της μηχανής. Να πρέπει δηλαδή να γυρίσει το κλειδί για να περάσει ρεύμα στο κύκλωμα.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Λογικα εχει φισα καπου κατω απο τα μπροστινα φωτα που μπορεις να τραβηξεις απο εκει ρευμα η οποια κοβει την παροχη λιγα δευτερολεπτα μετα αφου βγαλεις τα κλειδια.Σε αυτη την περιπτωση δεν θες τον ρελε.Απλα τραβας καλωδιο απο το συν και βαζεις διακοπτη και ασφαλεια.
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Είναι η παλιά γραμμή (σαν το δικό μου) ή από το '13 και μετά ? (για το gs λέω...) Είναι απλό ή adv ??
Αν είναι ως του '13, στην αριστερή μεριά στο φέρινγκ, στο ύψος του ψυγείου λαδιού έχει φίσα που κουμπώνεις απευθείας τα προβολάκια.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν σου λείπουν βασικές γνώσεις καλύτερα να πιάσεις να δεις μερικά βιντεάκια στο YT τουλάχιστον.

Εσύ θα πάρεις ρεύμα απο τη μπαταρία και παρεμβάλλεται μια ασφαλειοθήκη στο καλώδιο + και το ρελέ είναι ένας διακόπτης ουσιαστικά που παιρνει ρεύμα απο άλλο σημείο για να οπλίσει (απο σημείο που είναι υπο τάση μόνο οταν δουλευει η μοτοσυκλέτα). ¨Οταν οπλίσει αφήνει το ρεύμα της μπαταρίας που είναι συνδεδεμένα τα προβολάκια να περάσει απο εκεί. Και όταν σβήσει η μοτοσυκλέτα το ρελέ θα εξασφαλίσει πώς θα διακοπεί το ρεύμα σε αυτό το κύκλωμα.

Την συνδεσμολογία του ρελέ όμως για να την κάνεις σωστά πρέπει να καταλάβεις τί είναι ρελέ και η κάθε έξοδος του που πάει και τί κάνει.
 

mimakos

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R1200GS LC 2013
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Η μηχανή είναι μοντέλο του 2013 το πρώτο υδρόψυκτο κι είναι το μικρό δεν είναι το adventure. Δεν ξέρω αν έχει φίσες σαν αναμονές, δεν το έχω κοιτάξει αυτό, αλλά έχει το σύστημα CANbus το οποίο καταλαβαίνω θα μου βγάλει error εάν κουμπώσω κάτι αδέσποτο πάνω...ίσως κάνω και λάθος αλλά γενικά δε θέλω να παίξω με τις πιθανότητες γιατί και τυχερούλης δεν είμαι και το εξουσιοδοτημένο σου κλείνει ραντεβού σε 1,5 μήνα αν κάνω κάποια ζημιά!


Αν εννοείς τον διακόπτη για τα προβολάκια θα παρεμβάλεις ένα ρελέ ενδιάμεσα ώστε όταν βγάζεις το κλειδί από τη μίζα να δουλεύουν όπως τα κανονικά φώτα της μηχανής. Να πρέπει δηλαδή να γυρίσει το κλειδί για να περάσει ρεύμα στο κύκλωμα.
Δεν κατάλαβα ακριβώς φίλε μου τι εννοείς. Η πλεξούδα έρχεται με ενσωματωμένο ρελέ είναι όλα ήδη συνδεδεμένα. Θα τη βγάλω μια φωτογραφία το βράδυ να ανεβάσω.


Αν σου λείπουν βασικές γνώσεις καλύτερα να πιάσεις να δεις μερικά βιντεάκια στο YT τουλάχιστον.

Εσύ θα πάρεις ρεύμα απο τη μπαταρία και παρεμβάλλεται μια ασφαλειοθήκη στο καλώδιο + και το ρελέ είναι ένας διακόπτης ουσιαστικά που παιρνει ρεύμα απο άλλο σημείο για να οπλίσει (απο σημείο που είναι υπο τάση μόνο οταν δουλευει η μοτοσυκλέτα). ¨Οταν οπλίσει αφήνει το ρεύμα της μπαταρίας που είναι συνδεδεμένα τα προβολάκια να περάσει απο εκεί. Και όταν σβήσει η μοτοσυκλέτα το ρελέ θα εξασφαλίσει πώς θα διακοπεί το ρεύμα σε αυτό το κύκλωμα.

Την συνδεσμολογία του ρελέ όμως για να την κάνεις σωστά πρέπει να καταλάβεις τί είναι ρελέ και η κάθε έξοδος του που πάει και τί κάνει.
Έχω δει Ό,ΤΙ βιντεάκι υπήρχε στο youtube, πραγματικά! Και στο google διάβασα άπειρα θέματα και εδω μέσα έψαξα όλο το forum διαβάζοντας ακόμα και νήματα περασμένης δεκαετίας. Δεν πήρα ξεκάθαρη απάντηση ή ίσως δεν καταλαβαίνω εγώ καλά. Ας πούμε εδώ αυτό που γράφεις (το έβαλα με bold) το κατανοώ σα θεωρεία αλλά στην πράξη πως μπορώ να το κάνω? Αυτό έχω σαν απορία κι επειδή πραγματικά εδώ και μια βδομάδα το εξάντλησα το θέμα δημιούργησα το νήμα αυτό εδώ τώρα μήπως με βοηθήσει κανείς. Το ρελέ είναι ήδη συνδεδεμένο, όπως έγραψα παραπάνω. Όλη η πλεξούδα είναι έτοιμη, plug and play. Θα ανεβάσω φωτό που θα την έχω ξεδιπλωμένη όλη μπας και βοηθήσει. Η ερώτησή μου είναι ότι εντέλει όπως είναι ήδη προκατασκευασμένη αυτή η πλεξούδα, το μόνο που περισσεύει είναι οι δύο απολήξεις που έχω στην πρώτη φωτογραφία. Και ξέρω ότι την κόκκινη τη βιδώνω στο θετικό πόλο της μπαταρίας. Πού συνδέω την μάυρη όμως για να ανάβουν τα προβολάκια μόνο όταν η μηχανή είναι αναμμένη κι όχι πάντοτε? Αυτό ρωτάω γιατί αυτό καταλαβαίνω ότι είναι το μόνο που μπορώ να επηρρεάσω κατά την εγκατάσταση με αυτή τη συγκεκριμένη πλεξούδα! Σόρρυ αν σας μπέρδευω...
 
Τελευταία επεξεργασία:

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Για απλά και όμορφα, χωρίς can bus και δράκους, συνδέεις μόνο στους πόλους. Ναι, θα μπορούν να ανάβουν με την μηχανή κλειστή αλλά πόσο πιθανό είναι αυτό? Έχω βάλει έτσι τέτοιου τύπου προβολάκια σε 1090 και 1290 χωρίς προβλήματα. Το μόνο πρόβλημα που μπορώ να σκεφτώ είναι αν αφήνεις την μηχανή έξω και κάποιος πατήσει καταλάθος το κουμπί?

Και για αυτή την περίπτωση πάντως, μήπως αυτό
είναι λύση?
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
τα ίδια προβολάκια έχω πάρει κι εγώ (εδώ και 2 χρόνια λέω ότι θα τα βάλω, αλλά.....)
την ίδια ανησυχία είχα κι εγώ κι ας μην έχω canbus (για το αν τα συνδέσω απευθείας στη μπαταρία θα ανάβουν και με σβηστή τη μηχανή)
στο προηγούμενο μηχανάκι μου (dl650 vstrom) είχα πάρει ρεύμα από σημείο που δίνει ρεύμα όταν είναι σε λειτουργία. Τώρα στο voge, δε θέλω να μπω στη διαδικασία
να κλέβω ρεύματα από κάπου. Απλά θα κοψω/ράψω την καλωδίωση από τα προβολάκια για να την κουμπώσω απευθείας στην αναμονή που έχει η μηχανή

ωστόσο, κατά 99%, με αυτό το εξτρά συστηματάκι, δεν θα έχεις πρόβλημα να συνδεθείς απευθείας στη μπαταρία
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Η μηχανή είναι μοντέλο του 2013 το πρώτο υδρόψυκτο κι είναι το μικρό δεν είναι το adventure. Δεν ξέρω αν έχει φίσες σαν αναμονές, δεν το έχω κοιτάξει αυτό, αλλά έχει το σύστημα CANbus το οποίο καταλαβαίνω θα μου βγάλει error εάν κουμπώσω κάτι αδέσποτο πάνω...ίσως κάνω και λάθος αλλά γενικά δε θέλω να παίξω με τις πιθανότητες γιατί και τυχερούλης δεν είμαι και το εξουσιοδοτημένο σου κλείνει ραντεβού σε 1,5 μήνα αν κάνω κάποια ζημιά!



Δεν κατάλαβα ακριβώς φίλε μου τι εννοείς. Η πλεξούδα έρχεται με ενσωματωμένο ρελέ είναι όλα ήδη συνδεδεμένα. Θα τη βγάλω μια φωτογραφία το βράδυ να ανεβάσω.




Έχω δει Ό,ΤΙ βιντεάκι υπήρχε στο youtube, πραγματικά! Και στο google διάβασα άπειρα θέματα και εδω μέσα έψαξα όλο το forum διαβάζοντας ακόμα και νήματα περασμένης δεκαετίας. Δεν πήρα ξεκάθαρη απάντηση ή ίσως δεν καταλαβαίνω εγώ καλά. Ας πούμε εδώ αυτό που γράφεις (το έβαλα με bold) το κατανοώ σα θεωρεία αλλά στην πράξη πως μπορώ να το κάνω? Αυτό έχω σαν απορία κι επειδή πραγματικά εδώ και μια βδομάδα το εξάντλησα το θέμα δημιούργησα το νήμα αυτό εδώ τώρα μήπως με βοηθήσει κανείς. Το ρελέ είναι ήδη συνδεδεμένο, όπως έγραψα παραπάνω. Όλη η πλεξούδα είναι έτοιμη, plug and play. Θα ανεβάσω φωτό που θα την έχω ξεδιπλωμένη όλη μπας και βοηθήσει. Η ερώτησή μου είναι ότι εντέλει όπως είναι ήδη προκατασκευασμένη αυτή η πλεξούδα, το μόνο που περισσεύει είναι οι δύο απολήξεις που έχω στην πρώτη φωτογραφία. Και ξέρω ότι την κόκκινη τη βιδώνω στο θετικό πόλο της μπαταρίας. Πού συνδέω την μάυρη όμως για να ανάβουν τα προβολάκια μόνο όταν η μηχανή είναι αναμμένη κι όχι πάντοτε? Αυτό ρωτάω γιατί αυτό καταλαβαίνω ότι είναι το μόνο που μπορώ να επηρρεάσω κατά την εγκατάσταση με αυτή τη συγκεκριμένη πλεξούδα! Σόρρυ αν σας μπέρδευω...
Δεν θα σου βγαλει ενδειξη λογικα γιατι δεν λειτουργει οπως το συστημα των φωτων.Στην συγκεκριμενη φισα μπορεις να συνδεσεις και φορτιστη η gps.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Η μηχανή είναι μοντέλο του 2013 το πρώτο υδρόψυκτο κι είναι το μικρό δεν είναι το adventure. Δεν ξέρω αν έχει φίσες σαν αναμονές, δεν το έχω κοιτάξει αυτό, αλλά έχει το σύστημα CANbus το οποίο καταλαβαίνω θα μου βγάλει error εάν κουμπώσω κάτι αδέσποτο πάνω...ίσως κάνω και λάθος αλλά γενικά δε θέλω να παίξω με τις πιθανότητες γιατί και τυχερούλης δεν είμαι και το εξουσιοδοτημένο σου κλείνει ραντεβού σε 1,5 μήνα αν κάνω κάποια ζημιά!



Δεν κατάλαβα ακριβώς φίλε μου τι εννοείς. Η πλεξούδα έρχεται με ενσωματωμένο ρελέ είναι όλα ήδη συνδεδεμένα. Θα τη βγάλω μια φωτογραφία το βράδυ να ανεβάσω.




Έχω δει Ό,ΤΙ βιντεάκι υπήρχε στο youtube, πραγματικά! Και στο google διάβασα άπειρα θέματα και εδω μέσα έψαξα όλο το forum διαβάζοντας ακόμα και νήματα περασμένης δεκαετίας. Δεν πήρα ξεκάθαρη απάντηση ή ίσως δεν καταλαβαίνω εγώ καλά. Ας πούμε εδώ αυτό που γράφεις (το έβαλα με bold) το κατανοώ σα θεωρεία αλλά στην πράξη πως μπορώ να το κάνω? Αυτό έχω σαν απορία κι επειδή πραγματικά εδώ και μια βδομάδα το εξάντλησα το θέμα δημιούργησα το νήμα αυτό εδώ τώρα μήπως με βοηθήσει κανείς. Το ρελέ είναι ήδη συνδεδεμένο, όπως έγραψα παραπάνω. Όλη η πλεξούδα είναι έτοιμη, plug and play. Θα ανεβάσω φωτό που θα την έχω ξεδιπλωμένη όλη μπας και βοηθήσει. Η ερώτησή μου είναι ότι εντέλει όπως είναι ήδη προκατασκευασμένη αυτή η πλεξούδα, το μόνο που περισσεύει είναι οι δύο απολήξεις που έχω στην πρώτη φωτογραφία. Και ξέρω ότι την κόκκινη τη βιδώνω στο θετικό πόλο της μπαταρίας. Πού συνδέω την μάυρη όμως για να ανάβουν τα προβολάκια μόνο όταν η μηχανή είναι αναμμένη κι όχι πάντοτε? Αυτό ρωτάω γιατί αυτό καταλαβαίνω ότι είναι το μόνο που μπορώ να επηρρεάσω κατά την εγκατάσταση με αυτή τη συγκεκριμένη πλεξούδα! Σόρρυ αν σας μπέρδευω...
Διάβασε προσεκτικά τι θα σου γράψω και θα σου λυθούν οι απορίες (ελπίζω). Τονίζω όμως και πάλι πως πρέπει να έχεις καταλάβει καλά τι εστί ρελέ.

Η πλεξούδα που σου έστειλε ο Κινεζος είναι έτοιμη. Plug &play. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να συνδέσεις το κόκκινο στον θετικό πόλο της μπαταρίας και το μαύρο στον αρνητικό πόλο. Επίσης και φυσικά θα πρέπει να συνδέσεις τα προβολακια στο τέλος της πλεξούδας. Η έξοδος 87 δίνει το ρεύμα (θετικό που πάει στα προβολακια). Τι άλλο καλώδιο από τα προβολακια είναι φυσικά η γείωση.

Άκου τώρα ποια είναι η φάση .

Ο Κινεζος υποθέτει πως εσύ θα πάρεις ρεύμα από μια πηγή που θα δίνει ρεύμα μόνο όταν το μοτέρ θα δουλεύει. Η απλά ότι θα πάρεις απευθείας από τη μπαταρία και θα έχεις το νου σου αν σβήσεις να κλείσεις και τον διακόπτη.

ΟΜΩΣ. Εσύ θες να πάρεις απευθείας από τη μπαταρία (που δίνει μόνιμη τάση για ασφάλεια και παράκαμψη της πλεξούδας canbus κλπ) αλλά θες βρε αδερφέ να κλείνει άμα βγάζεις το κλειδί.

Τι πρέπει να κανεις λοιπόν. Πρέπει να σφάξεις ολίγον τη πλεξούδα και να βρεις το καλώδιο που πάει από τον διακόπτη προς το κοινό καλώδιο που πάει στον θετικό πόλο της μπαταρίας και μετά τον διακόπτη καταλήγει στην έξοδο 86 του ρελέ.

Κάνοντας αυτό θα αποκτήσεις τον έλεγχο από πού παίρνει ρεύμα για να οπλίσει το ρελέ. Και πρέπει ρεύμα εκεί να πάρεις (με ένα κλέφτη) από ένα καλώδιο που περνάει ρεύμα μόνο άμα δουλεύει η μοτοσυκλέτα. Δεν έχει σημασία να είναι υψηλής δυναμικής γραμμή. Χρειάζεται ελάχιστο ρεύμα. Ιδανικά θα είναι τι καλώδιο τάσης των εμπρός φώτων σε πούμε

Έτσι θα ενεργοποιείται το ρελέ μόνο άμα δουλεύει η μοτοσυκλέτα.

Αν συνδέσεις έτσι όπως ειναι τη πλεξούδα στη μπαταρία άμα ξεχάσεις να κλείσεις τα προβολακια θα δουλεύουν.

Δες και αυτό το βίντεο για περισσότερα να κατανοήσεις. Μη δώσεις σημασία που είναι 5 πριν ρελέ απλά το 87α ελέγχει διπλή σκάλα.


Πολλές μοτοσυκλέτες πλέον έχουν έτοιμη καλωδίωση και αναμονής να συνδέσεις απευθείας αντί για τη μπαταρία εκεί τα δύο καλώδια και υπάρχει έτοιμο και ικανό κύκλωμα να στηρίξει τον επιπλέον φωτισμό που θα κλείνει φυσικά όταν δε δουλεύει η μοτοσυκλέτα.

Αυτή η διαδικασία που περιέγραψα είναι για μοτοσυκλέτα που δεν έχει τέτοιο κύκλωμα και θες να το δημιούργησεις μόνος σου ω
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγέλη, κάντο ρε φίλε πιο απλό ... :)

Ναι βρε Παντελή μου,ωραίο σχεδιακι πραγματι! αυτό το σχέδιο είναι ακριβώς όπως το πουλάνε οι Κινεζοι! Αν δεν έχεις προεγκατασταση εργοστασιακή να πάρεις ρεύμα για προβολακια πρέπει να σφάξειςλιγο την καλωδίωση οπωςβλεπουντιν διακόπτη το κόκκινο καλώδιο που φεύγει αριστερά και αντί να παίρνει ρεύμα απευθείας από τη μπαταρία να πάρει με ένα κλέφτη από τα μπροστινά φώτα ας πούμε η κάτι αντίστοιχο. Ώστε να μπορεί να οπλίζεται το ρελέ μόνο εφόσον λειτουργεί η μοτοσυκλέτα.
 

Bandit

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Moto Guzzi v11 Le Mans, Honda xl250s ,Honda xl500r Paris Dakar
Για να μην ανοίγω νέο θέμα, σε προβολάκια ,ζευγάρι, 12v 80w τι ασφάλεια πρέπει να χρησιμοποιήσω για να τα συνδέσω;
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Για να μην ανοίγω νέο θέμα, σε προβολάκια ,ζευγάρι, 12v 80w τι ασφάλεια πρέπει να χρησιμοποιήσω για να τα συνδέσω;
P = I•V

I = P/V

I = 80/12 (αν είναι 80 και τα δυο μαζί)

I= 6.6 A

….

Βάλε την αμέσως επόμενη απο 6.6..
 
Top Bottom