Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Η μηχανή είναι μοντέλο του 2013 το πρώτο υδρόψυκτο κι είναι το μικρό δεν είναι το adventure. Δεν ξέρω αν έχει φίσες σαν αναμονές, δεν το έχω κοιτάξει αυτό, αλλά έχει το σύστημα CANbus το οποίο καταλαβαίνω θα μου βγάλει error εάν κουμπώσω κάτι αδέσποτο πάνω...ίσως κάνω και λάθος αλλά γενικά δε θέλω να παίξω με τις πιθανότητες γιατί και τυχερούλης δεν είμαι και το εξουσιοδοτημένο σου κλείνει ραντεβού σε 1,5 μήνα αν κάνω κάποια ζημιά!
Δεν κατάλαβα ακριβώς φίλε μου τι εννοείς. Η πλεξούδα έρχεται με ενσωματωμένο ρελέ είναι όλα ήδη συνδεδεμένα. Θα τη βγάλω μια φωτογραφία το βράδυ να ανεβάσω.
Έχω δει Ό,ΤΙ βιντεάκι υπήρχε στο youtube, πραγματικά! Και στο google διάβασα άπειρα θέματα και εδω μέσα έψαξα όλο το forum διαβάζοντας ακόμα και νήματα περασμένης δεκαετίας. Δεν πήρα ξεκάθαρη απάντηση ή ίσως δεν καταλαβαίνω εγώ καλά. Ας πούμε εδώ αυτό που γράφεις (το έβαλα με bold) το κατανοώ σα θεωρεία αλλά στην πράξη πως μπορώ να το κάνω? Αυτό έχω σαν απορία κι επειδή πραγματικά εδώ και μια βδομάδα το εξάντλησα το θέμα δημιούργησα το νήμα αυτό εδώ τώρα μήπως με βοηθήσει κανείς. Το ρελέ είναι ήδη συνδεδεμένο, όπως έγραψα παραπάνω. Όλη η πλεξούδα είναι έτοιμη, plug and play. Θα ανεβάσω φωτό που θα την έχω ξεδιπλωμένη όλη μπας και βοηθήσει. Η ερώτησή μου είναι ότι εντέλει όπως είναι ήδη προκατασκευασμένη αυτή η πλεξούδα, το μόνο που περισσεύει είναι οι δύο απολήξεις που έχω στην πρώτη φωτογραφία. Και ξέρω ότι την κόκκινη τη βιδώνω στο θετικό πόλο της μπαταρίας. Πού συνδέω την μάυρη όμως για να ανάβουν τα προβολάκια μόνο όταν η μηχανή είναι αναμμένη κι όχι πάντοτε? Αυτό ρωτάω γιατί αυτό καταλαβαίνω ότι είναι το μόνο που μπορώ να επηρρεάσω κατά την εγκατάσταση με αυτή τη συγκεκριμένη πλεξούδα! Σόρρυ αν σας μπέρδευω...
Διάβασε προσεκτικά τι θα σου γράψω και θα σου λυθούν οι απορίες (ελπίζω). Τονίζω όμως και πάλι πως πρέπει να έχεις καταλάβει καλά τι εστί ρελέ.
Η πλεξούδα που σου έστειλε ο Κινεζος είναι έτοιμη. Plug &play. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να συνδέσεις το κόκκινο στον θετικό πόλο της μπαταρίας και το μαύρο στον αρνητικό πόλο. Επίσης και φυσικά θα πρέπει να συνδέσεις τα προβολακια στο τέλος της πλεξούδας. Η έξοδος 87 δίνει το ρεύμα (θετικό που πάει στα προβολακια). Τι άλλο καλώδιο από τα προβολακια είναι φυσικά η γείωση.
Άκου τώρα ποια είναι η φάση .
Ο Κινεζος υποθέτει πως εσύ θα πάρεις ρεύμα από μια πηγή που θα δίνει ρεύμα μόνο όταν το μοτέρ θα δουλεύει. Η απλά ότι θα πάρεις απευθείας από τη μπαταρία και θα έχεις το νου σου αν σβήσεις να κλείσεις και τον διακόπτη.
ΟΜΩΣ. Εσύ θες να πάρεις απευθείας από τη μπαταρία (που δίνει μόνιμη τάση για ασφάλεια και παράκαμψη της πλεξούδας canbus κλπ) αλλά θες βρε αδερφέ να κλείνει άμα βγάζεις το κλειδί.
Τι πρέπει να κανεις λοιπόν. Πρέπει να σφάξεις ολίγον τη πλεξούδα και να βρεις το καλώδιο που πάει από τον διακόπτη προς το κοινό καλώδιο που πάει στον θετικό πόλο της μπαταρίας και μετά τον διακόπτη καταλήγει στην έξοδο 86 του ρελέ.
Κάνοντας αυτό θα αποκτήσεις τον έλεγχο από πού παίρνει ρεύμα για να οπλίσει το ρελέ. Και πρέπει ρεύμα εκεί να πάρεις (με ένα κλέφτη) από ένα καλώδιο που περνάει ρεύμα μόνο άμα δουλεύει η μοτοσυκλέτα. Δεν έχει σημασία να είναι υψηλής δυναμικής γραμμή. Χρειάζεται ελάχιστο ρεύμα. Ιδανικά θα είναι τι καλώδιο τάσης των εμπρός φώτων σε πούμε
Έτσι θα ενεργοποιείται το ρελέ μόνο άμα δουλεύει η μοτοσυκλέτα.
Αν συνδέσεις έτσι όπως ειναι τη πλεξούδα στη μπαταρία άμα ξεχάσεις να κλείσεις τα προβολακια θα δουλεύουν.
Δες και αυτό το βίντεο για περισσότερα να κατανοήσεις. Μη δώσεις σημασία που είναι 5 πριν ρελέ απλά το 87α ελέγχει διπλή σκάλα.
Πολλές μοτοσυκλέτες πλέον έχουν έτοιμη καλωδίωση και αναμονής να συνδέσεις απευθείας αντί για τη μπαταρία εκεί τα δύο καλώδια και υπάρχει έτοιμο και ικανό κύκλωμα να στηρίξει τον επιπλέον φωτισμό που θα κλείνει φυσικά όταν δε δουλεύει η μοτοσυκλέτα.
Αυτή η διαδικασία που περιέγραψα είναι για μοτοσυκλέτα που δεν έχει τέτοιο κύκλωμα και θες να το δημιούργησεις μόνος σου ω