Βοήθεια για εγκατάσταση προβολάκια ALIEXPRESS σε BMW GS!

mimakos

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R1200GS LC 2013
Ναι βρε Παντελή μου,ωραίο σχεδιακι πραγματι! αυτό το σχέδιο είναι ακριβώς όπως το πουλάνε οι Κινεζοι! Αν δεν έχεις προεγκατασταση εργοστασιακή να πάρεις ρεύμα για προβολακια πρέπει να σφάξειςλιγο την καλωδίωση οπωςβλεπουντιν διακόπτη το κόκκινο καλώδιο που φεύγει αριστερά και αντί να παίρνει ρεύμα απευθείας από τη μπαταρία να πάρει με ένα κλέφτη από τα μπροστινά φώτα ας πούμε η κάτι αντίστοιχο. Ώστε να μπορεί να οπλίζεται το ρελέ μόνο εφόσον λειτουργεί η μοτοσυκλέτα.
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο που αφιέρωσες για να μου εξηγήσεις! Η πολυφωνία βοηθάει επίσης γιατί το σχεδιάκι του Padis με βόηθησε αρκετά να κατανοήσω αυτό που μου έγραψες! Μία ερώτηση μόνο για να είμαι σίγουρος. Ο κλέφτης που λες θα πρέπει να μπεί σε ποιό από τα δύο σημεία που έχω κυκλώσει, το κίτρινο ή το πράσινο? Από όσο καταλαβαίνω είναι στο κίτρινο...Και από ότι είδα στο google για το τι είναι ο κλέφτης ρεύματος και πως λειτουργεί, το κύριο καλώδιο στον κλέφτη θα είναι του εμπρόσθιου φωτός ας πούμε αν επιλέξω αυτό, ενώ το άλλο το δευτερεύων (στην περίπτωσή μου αυτό που φεύγει από τον διακόπτη στο κίτρινο κυκλάκι που έκανα στο σχήμα) πρέπει να κοπεί και να τελειώνει απλά μέσα στον κλέφτη. Αν είναι έτσι δεν καταργώ ουσιαστικά την ασφάλεια που έχει ενσωματωμένη η πλεξούδα του κινέζου???




άν κατάλαβα σωστά για τη χρήση του κλέφτη:
host image online
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο που αφιέρωσες για να μου εξηγήσεις! Η πολυφωνία βοηθάει επίσης γιατί το σχεδιάκι του Padis με βόηθησε αρκετά να κατανοήσω αυτό που μου έγραψες! Μία ερώτηση μόνο για να είμαι σίγουρος. Ο κλέφτης που λες θα πρέπει να μπεί σε ποιό από τα δύο σημεία που έχω κυκλώσει, το κίτρινο ή το πράσινο? Από όσο καταλαβαίνω είναι στο κίτρινο...Και από ότι είδα στο google για το τι είναι ο κλέφτης ρεύματος και πως λειτουργεί, το κύριο καλώδιο στον κλέφτη θα είναι του εμπρόσθιου φωτός ας πούμε αν επιλέξω αυτό, ενώ το άλλο το δευτερεύων (στην περίπτωσή μου αυτό που φεύγει από τον διακόπτη στο κίτρινο κυκλάκι που έκανα στο σχήμα) πρέπει να κοπεί και να τελειώνει απλά μέσα στον κλέφτη. Αν είναι έτσι δεν καταργώ ουσιαστικά την ασφάλεια που έχει ενσωματωμένη η πλεξούδα του κινέζου???




άν κατάλαβα σωστά για τη χρήση του κλέφτη:
host image online
Καταρχήν κατάλαβες μια χαρά ωραία.

Σου έγραψα λανθασμένα για κλέφτη, τα έγραψα λίγο βιαστικά και εκεί έκανα λάθος. Δεν θες κλέφτη. Γιατί ο κλέφτης κλέβει μεν ρεύμα από το καλώδιο αλλά θα συνεχίσει να έρχεται ρεύμα από τη μπαταρία. Γράψε λάθος.

Εκεί που έχεις κάνει το κίτρινο κύκλο πρέπει να κόψεις το καλώδιο και να το ενώσεις με μια παροχή ρεύματος που δουλεύει μόνο με αναμμένο το μηχανάκι.

Δεν καταργείς την ασφαλειιθηκη του Κινεζου γιατί αν θα δεις η είσοδος 30 του ρελέ που περνάει το ρεύμα απευθείας από τη μπαταρία θα συνεχίσει να περνάει μέσα από την ασφαλειιθηκη. Εσύ ουσιαστικά θα παρέμβεις στη γραμμή του διακόπτη μόνο.

Αν πάθει κάτι ο διακόπτης και βραχυκυκλωσει το σύστημα, θα αναλάβει η ασφάλεια εκείνη από την οποία εκλεψες ρεύμα να ρίξει εκείνο το κύκλωμα ! Με λίγα λόγια αν εκλεψες ρεύμα από τα μπροστινά φώτα και βραχυκυκλωσει ο διακόπτης θα κάνει η ασφάλεια των μπροστινών φώτων!

Συνεπώς κλέψε ρεύμα όσο μπορείς από ένα σημείο που δεν είναι κάτι τόσο ζωτικό αν και μια ασφάλεια την αλλάζεις και επιτόπου αν χρειαστεί. Εγώ στο 800 πήρα από την παροχή ρεύματος που έχει το μηχανάκι για αξεσουάρ ας πούμε.

Συνεπώς. Κάνοντας αυτή τη παράκαμψη θα μπορείς μεχω του διακόπτη να ενεργοποιείς το κύκλωμα 85-86 μόνο όταν δουλεύει η μοτοσυκλέτα. Και αυτό αντίστοιχα θα ενεργοποιει το κεντρικό κύκλωμα του ρελέ που θα δίνει ρεύμα στα προβολακια.
 

notakos600

Boomer's corner
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Εγώ μπορεί να καταργούσα το ρελέ του κινέζου και να έβαζα ένα αδιάβροχο διακοπτάκι on/off στο τιμόνι για να τα ανάβω και να τα σβήνω όποτε θέλω.
 

mimakos

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R1200GS LC 2013
Εκεί που έχεις κάνει το κίτρινο κύκλο πρέπει να κόψεις το καλώδιο και να το ενώσεις με μια παροχή ρεύματος που δουλεύει μόνο με αναμμένο το μηχανάκι.
Όπως καταλαβαίνω "να το ενωσεις" σημαίνει μάλλον να κόψω κι άλλο καλώδιο, ας πούμε αυτό που έχει για την παροχή για το gps...φοβάμαι ότι αυτό και πάλι θα δημιουργήσει πρόβλημα με το CANbus και γενικότερα το κόψε-ράψε ήθελα να το αποφύγω γιατί μου δημιουργεί ανασφάλεια ειδικά σε μια μηχανή με τόσα ηλεκτρονικά συστήματα. Άυριο θα πάω για αλλαγή άξονα στο εξουσιοδοτημένο και θα ρωτήσω κι εκεί για το αν υπάρχει αναμονή έτοιμη ή αν έχουν κάποια άλλη λύση αυτοί.

Διαφορετικά, μετά από όλα αυτά, καταλήγω ότι νιώθω αβεβαιότητα να βάλω χέρι εγώ κι ίσως απευθυνθώ σε κάποιον ηλεκτρολόγο για την εγκατάσταση, κάτι που εξ' αρχής ήθελα να αποφύγω...

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
 

Aldebaran

Cafenture Rider
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Πήγαινε σε έναν ηλεκτρολόγο παλικάρι μου. Τα ρεύματα είναι αρκετά τεχνικό κομμάτι το οποίο μπορεί να σε βάλει σε μεγάλους μπελάδες (παθών).
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Πήγαινε σε έναν ηλεκτρολόγο παλικάρι μου. Τα ρεύματα είναι αρκετά τεχνικό κομμάτι το οποίο μπορεί να σε βάλει σε μεγάλους μπελάδες (παθών).
Στην επαρχία δεν έχουμε ηλεκτρολόγους για μηχανές και οι ηλεκτρολόγοι των αυτοκινήτων δεν ασχολούνται. Ότι ξέρει ο μάστορας του μοτοσυνεργείου.
 

Aldebaran

Cafenture Rider
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Στην επαρχία δεν έχουμε ηλεκτρολόγους για μηχανές και οι ηλεκτρολόγοι των αυτοκινήτων δεν ασχολούνται. Ότι ξέρει ο μάστορας του μοτοσυνεργείου.
Έστω...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όπως καταλαβαίνω "να το ενωσεις" σημαίνει μάλλον να κόψω κι άλλο καλώδιο, ας πούμε αυτό που έχει για την παροχή για το gps...φοβάμαι ότι αυτό και πάλι θα δημιουργήσει πρόβλημα με το CANbus και γενικότερα το κόψε-ράψε ήθελα να το αποφύγω γιατί μου δημιουργεί ανασφάλεια ειδικά σε μια μηχανή με τόσα ηλεκτρονικά συστήματα. Άυριο θα πάω για αλλαγή άξονα στο εξουσιοδοτημένο και θα ρωτήσω κι εκεί για το αν υπάρχει αναμονή έτοιμη ή αν έχουν κάποια άλλη λύση αυτοί.

Διαφορετικά, μετά από όλα αυτά, καταλήγω ότι νιώθω αβεβαιότητα να βάλω χέρι εγώ κι ίσως απευθυνθώ σε κάποιον ηλεκτρολόγο για την εγκατάσταση, κάτι που εξ' αρχής ήθελα να αποφύγω...

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
Αφού έχεις BMW φίλε μου. ¨Εχεις σίγουρα κάποια παροχή ρεύματος ή αναμονή. Στο 800 την έχω που μπαίνει αναπτήρας πίσω απο το τιμόνι πάνω στο πλαστικό. Απο εκεί έχω πάρει. Πάρε κι εσύ απο το αντίστοιχο σημείο. ΚΑνένα θέμα.
 

sugariasgeorge

#γλυκος_kariolis
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Πήγαινε σε έναν ηλεκτρολόγο παλικάρι μου. Τα ρεύματα είναι αρκετά τεχνικό κομμάτι το οποίο μπορεί να σε βάλει σε μεγάλους μπελάδες (παθών).
Τι???
Ακόμη να συνέλθει???
Ξάπλα είναι ακόμη ???
:muted::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

 

Aldebaran

Cafenture Rider
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Τι???
Ακόμη να συνέλθει???
Ξάπλα είναι ακόμη ???
:muted:

Βασικά στη φωτό είναι ανύχιαστο σε σχέση με τωρα



Στάλθηκε από το ASUS_AI2302 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom