Πάντως μιας και πολύ κουβέντα για το dakar γίνεται τώρα τελευταία, να πω μια κουβέντα και εγώ ως ιδιοκτήτης απλού gs.
Το μοναδικό πλεονέκτημα που μπορώ να βρω στο dakar είναι τα έξτρα εκατοστά απόστασης από το έδαφος. Επειδή είδα και το όντως όμορφο dakar στο car με το κοστούμι touratech, το συμπέρασμα που έχω βγάλει είναι το κάτωθι. Εάν ήθελα να γυρίσω τον πλανητη, με αξιόπιστο κινητήρα και πήγαινα σε περιοχές με μόνιμη κίνηση εκτός δρόμου, θα το έπαιρνα χωρίς δεύτερη κουβέντα.
Εάν θέλω το έξτρα ύψος για να κινούμαι κατά 90% σε ασφαλτόδρομο και το υπόλοιπο 10% σε χωμάτινο ταξίδι σε δασικούς έστω και σχετικά κακοτραχαλους δρόμους την δουλειά την κάνει μια χαρά και το απλό gs με μια καλή πόδια από κάτω. Εάν θέλω το έξτρα ύψος για να μπαίνω σε μονοπάτια, έχω διαλέξει λάθος μηχανή. Δεν έχει φτιαχτεί ούτως η άλλως για αυτό. Νομίζω η θέση του dakar στο μυαλό μου, είναι ο γύρος του κόσμου με αξιόπιστο μηχάνημα. Τα υπόλοιπα είναι marketing και παιχνίδια του μυαλού μας. Νομίζω μετά από χρόνια ανακατεματος με σπορ το πιο ωραίο που μου έρχεται στο μυαλό είναι the less is more.
Τα γράφω αυτά γιατί έχω μπουχτισει να βλέπω παντού γύρω υπερεκτιμημενα πράγματα. Να πληρώνω για κάτι που σπάνια έως ποτέ δεν θα το χρησιμοποιήσω. Βέβαια αν σας περισσεύουν, κανένα πρόβλημα.
Αλλά 3000 και 3500 χιλιάρικα επειδή κυκλοφορούν λίγα δεν έχει νόημα. Τα περί προσφοράς και ζήτησης τα αγνοω. Σημασία έχει τι κάνει αυτό που αγοράζω και τι θα κάνω εγώ. Αυτά.