Βοήθεια για F650gs Dakar

Harris77

Μέλος
Όνομα
Χάρης
Μοτό
gs 650 dacar
Σκέφτομαι για αγορα f650gs dacar. Υψος 1.97μ βαρος 105 κιλα. Μπορει καποιος να βοηθησει?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σκέφτομαι για αγορα f650gs dacar. Υψος 1.97μ βαρος 105 κιλα. Μπορει καποιος να βοηθησει?
Τι ακριβώς βοήθεια ψάχνεις?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το ποστ ίσως να μεταφερθεί από κάποιον της διαχείρισης σε αγγελίες ζήτησης;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Εαν η βοηθεια ειναι στο οικονομικο, να αναφερω κι εγω τι θελω, εδω ή σε οποιο νημα θελετε !!
:happy:
 

nomad

Μέλος
Περιοχή
Καρπηνιςςς
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
BMW F650GS
KTM exc 300
Το καταλάβαμε και αλλάξαμε κριτήρια αναζήτησης στο car.:sneaky:
Αγοραστε το απλό και βάλτε του αυτοκόλλητα dakar. Ψυχολογικό είναι το θέμα ούτως ή άλλως.
 

nomad

Μέλος
Περιοχή
Καρπηνιςςς
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
BMW F650GS
KTM exc 300
Πάντως μιας και πολύ κουβέντα για το dakar γίνεται τώρα τελευταία, να πω μια κουβέντα και εγώ ως ιδιοκτήτης απλού gs.
Το μοναδικό πλεονέκτημα που μπορώ να βρω στο dakar είναι τα έξτρα εκατοστά απόστασης από το έδαφος. Επειδή είδα και το όντως όμορφο dakar στο car με το κοστούμι touratech, το συμπέρασμα που έχω βγάλει είναι το κάτωθι. Εάν ήθελα να γυρίσω τον πλανητη, με αξιόπιστο κινητήρα και πήγαινα σε περιοχές με μόνιμη κίνηση εκτός δρόμου, θα το έπαιρνα χωρίς δεύτερη κουβέντα.
Εάν θέλω το έξτρα ύψος για να κινούμαι κατά 90% σε ασφαλτόδρομο και το υπόλοιπο 10% σε χωμάτινο ταξίδι σε δασικούς έστω και σχετικά κακοτραχαλους δρόμους την δουλειά την κάνει μια χαρά και το απλό gs με μια καλή πόδια από κάτω. Εάν θέλω το έξτρα ύψος για να μπαίνω σε μονοπάτια, έχω διαλέξει λάθος μηχανή. Δεν έχει φτιαχτεί ούτως η άλλως για αυτό. Νομίζω η θέση του dakar στο μυαλό μου, είναι ο γύρος του κόσμου με αξιόπιστο μηχάνημα. Τα υπόλοιπα είναι marketing και παιχνίδια του μυαλού μας. Νομίζω μετά από χρόνια ανακατεματος με σπορ το πιο ωραίο που μου έρχεται στο μυαλό είναι the less is more.
Τα γράφω αυτά γιατί έχω μπουχτισει να βλέπω παντού γύρω υπερεκτιμημενα πράγματα. Να πληρώνω για κάτι που σπάνια έως ποτέ δεν θα το χρησιμοποιήσω. Βέβαια αν σας περισσεύουν, κανένα πρόβλημα.
Αλλά 3000 και 3500 χιλιάρικα επειδή κυκλοφορούν λίγα δεν έχει νόημα. Τα περί προσφοράς και ζήτησης τα αγνοω. Σημασία έχει τι κάνει αυτό που αγοράζω και τι θα κάνω εγώ. Αυτά.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σωστό αλλά στο 1,97 ύψους τα παραπάνω εκατοστά σε κάθε διάσταση, μετράνε.
 

nomad

Μέλος
Περιοχή
Καρπηνιςςς
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
BMW F650GS
KTM exc 300
Σωστό αλλά στο 1,97 ύψους τα παραπάνω εκατοστά σε κάθε διάσταση, μετράνε.
Στον πλανήτη τα εκατοστά μετράνε μόνο σε ένα πράγμα και αυτό είναι υπό αμφισβήτηση από πολλούς. Για τα υπόλοιπα δοκιμάζεις και βλέπεις. Εάν εννοείς την απόσταση από το έδαφος, υπάρχει aftermarket σέλλα για το απλό gs που αυξάνει σημαντικά την απόσταση.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στον πλανήτη τα εκατοστά μετράνε μόνο σε ένα πράγμα και αυτό είναι υπό αμφισβήτηση από πολλούς. Για τα υπόλοιπα δοκιμάζεις και βλέπεις. Εάν εννοείς την απόσταση από το έδαφος, υπάρχει aftermarket σέλλα για το απλό gs που αυξάνει σημαντικά την απόσταση.
Το Ντακάρ που είχα οδηγήσει είχε μεγαλύτερη απόσταση και σέλα μαρσπιέ από το απλό, βέβαια αυτό με την σέλα που λες δεν το ρώτησα, μήπως ήταν από τον κατάλογο με τα έξτρα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το Ντακάρ που είχα οδηγήσει είχε μεγαλύτερη απόσταση και σέλα μαρσπιέ από το απλό, βέβαια αυτό με την σέλα που λες δεν το ρώτησα, μήπως ήταν από τον κατάλογο με τα έξτρα.
Toυ απλου ειναι πιο κοντη/ρηχη η ιδια η σελα απο του Ντακαρ απ'οτι θυμαμαι απο κατι μερονυχτα που χαλβαδιαζα ενα.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το ΝταΚάρ ,την έχει πιό ΜΕΓΑΛΗ (την ανάρτηση) & πιό ΧΟΝΔΡΗ (τη σέλα) ,γι'αυτό έχει και ΖήτηΞη!!
ΠλεΡώνεις κάτι-τίς παραπάνω ,αλλά το Φχαριστιέσαι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πέρα από την πλάκα, στα δύο μέτρα ύψος το να βρεις βολική μοτοσικλέτα είναι θέμα.

Γιατί εύκολα έρχεται το τενερε 700 και το gs800adv στο μυαλό αλλά αν το πορτοφόλι δεν φτάνει...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πέρα από την πλάκα, στα δύο μέτρα ύψος το να βρεις βολική μοτοσικλέτα είναι θέμα.

Γιατί εύκολα έρχεται το τενερε 700 και το gs800adv στο μυαλό αλλά αν το πορτοφόλι δεν φτάνει...
Δεν θα ελεγα οτι το Τ7 ειναι και τοσο ανετο για ψηλους, θελει κι αυτο δουλιτσα για να βολευτεις.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Πέρα από την πλάκα, στα δύο μέτρα ύψος το να βρεις βολική μοτοσικλέτα είναι θέμα.

Γιατί εύκολα έρχεται το τενερε 700 και το gs800adv στο μυαλό αλλά αν το πορτοφόλι δεν φτάνει...
παίρνεις με τα μισά σχεδόν λ7 ΚΤΜ950S/990Adv ,
και φτιάνουΝαι οι γωνίες των ποδιώΝαι ,τεντώνουΝΑΙ χέρια πλάτες και τα πάντα ολαΝαι.
 
Top Bottom