nomad
Μέλος
Δεν πειράζει. Εμείς θέλουμε την σπίθα. Μετά η φωτιά συντηρείται μόνη της.Μαλλον το παληκαρι....αλλαξε γνωμη η βρηκε βοηθεια αλλη....γιατι δεν βλεπω να συμετεχει στο νημα...
Δεν πειράζει. Εμείς θέλουμε την σπίθα. Μετά η φωτιά συντηρείται μόνη της.Μαλλον το παληκαρι....αλλαξε γνωμη η βρηκε βοηθεια αλλη....γιατι δεν βλεπω να συμετεχει στο νημα...
Συμφωνώ απόλυτα και ειδικα στο κομμάτι “less is more”. φιλοσοφία ζωής αυτη η φράση..Πάντως μιας και πολύ κουβέντα για το dakar γίνεται τώρα τελευταία, να πω μια κουβέντα και εγώ ως ιδιοκτήτης απλού gs.
Το μοναδικό πλεονέκτημα που μπορώ να βρω στο dakar είναι τα έξτρα εκατοστά απόστασης από το έδαφος. Επειδή είδα και το όντως όμορφο dakar στο car με το κοστούμι touratech, το συμπέρασμα που έχω βγάλει είναι το κάτωθι. Εάν ήθελα να γυρίσω τον πλανητη, με αξιόπιστο κινητήρα και πήγαινα σε περιοχές με μόνιμη κίνηση εκτός δρόμου, θα το έπαιρνα χωρίς δεύτερη κουβέντα.
Εάν θέλω το έξτρα ύψος για να κινούμαι κατά 90% σε ασφαλτόδρομο και το υπόλοιπο 10% σε χωμάτινο ταξίδι σε δασικούς έστω και σχετικά κακοτραχαλους δρόμους την δουλειά την κάνει μια χαρά και το απλό gs με μια καλή πόδια από κάτω. Εάν θέλω το έξτρα ύψος για να μπαίνω σε μονοπάτια, έχω διαλέξει λάθος μηχανή. Δεν έχει φτιαχτεί ούτως η άλλως για αυτό. Νομίζω η θέση του dakar στο μυαλό μου, είναι ο γύρος του κόσμου με αξιόπιστο μηχάνημα. Τα υπόλοιπα είναι marketing και παιχνίδια του μυαλού μας. Νομίζω μετά από χρόνια ανακατεματος με σπορ το πιο ωραίο που μου έρχεται στο μυαλό είναι the less is more.
Τα γράφω αυτά γιατί έχω μπουχτισει να βλέπω παντού γύρω υπερεκτιμημενα πράγματα. Να πληρώνω για κάτι που σπάνια έως ποτέ δεν θα το χρησιμοποιήσω. Βέβαια αν σας περισσεύουν, κανένα πρόβλημα.
Αλλά 3000 και 3500 χιλιάρικα επειδή κυκλοφορούν λίγα δεν έχει νόημα. Τα περί προσφοράς και ζήτησης τα αγνοω. Σημασία έχει τι κάνει αυτό που αγοράζω και τι θα κάνω εγώ. Αυτά.
Δεν γίνεται να τα βρεις στην ίδια τιμή. Το dakar είναι πάντα σημαντικά ακριβότερο από το απλό. Εάν το βρεις στην ίδια τιμή με το απλό, μάλλον κάτι θα τρέχει. Άρα τι να συγκρίνω; Αλλά για να μην σου χαλάσω την καρδιά, εάν υποθετικά ήταν σε καλή κατασταση, το dakar.Συμφωνώ απόλυτα και ειδικα στο κομμάτι “less is more”. φιλοσοφία ζωής αυτη η φράση..
Ερώτηση εγκυκλοπαιδικά και μόνο γιατι το θέμα προς τα εκει παει.. Αν στα ιδια λεφτα έβρισκες ενα απλό και ενα Dakar (θεωρητικά ηταν το ίδιο προσεγμένα και συντηρημένα πρόσφεραν τα ιδια ήθελαν τα ιδια σε συντήρηση μετα την αγορα) ποιο θα προτιμούσες..; σε λογικα επίπεδα κόστους αγοράς.
Το ερώτημα ειναι θεωρητικό.. θέτω οτι παραμέτρους θελω..Δεν γίνεται να τα βρεις στην ίδια τιμή. Το dakar είναι πάντα σημαντικά ακριβότερο από το απλό. Εάν το βρεις στην ίδια τιμή με το απλό, μάλλον κάτι θα τρέχει. Άρα τι να συγκρίνω; Αλλά για να μην σου χαλάσω την καρδιά, εάν υποθετικά ήταν σε καλή κατασταση, το dakar.
Μα δεν ήμουν με gs φέτος. Με ένα ταπεινό και παλιό klx ήμουν.το νου σας...το οτι το πηγαινε ο nomad κοματια δεν σημαινει οτι παει ετσι με ολους...
οταν φτιαχνατε την διαδρομη ειχε ανεβασει ενα βιντεο ο καπτενγιαννης...που πατε λιγο κοματια!Μα δεν ήμουν με gs φέτος. Με ένα ταπεινό και παλιό klx ήμουν.
Άλλος ήταν με gs φέτος, που δεν θυμάμαι και το όνομά του.
Άστον να λέει... Κομμάτια το πάει το gs και ας μην είναι το τακαρισιοοταν φτιαχνατε την διαδρομη ειχε ανεβασει ενα βιντεο ο καπτενγιαννης...που πατε λιγο κοματια!
Ο απουσιολόγος έβαλε τα πράγματα στη θέση τους!!
σχεδόν, τα πιο παλιά GS είχαν μεγαλύτερο ντεπόζιτοΟ απουσιολόγος έβαλε τα πράγματα στη θέση τους!!
Ο Γκάντις.. Καίει όσο ένα 640σχεδόν, τα πιο παλιά GS είχαν μεγαλύτερο ντεπόζιτο
και είναι μάλλον απίθανο να καίει λιγότερο ο γκάντις.
Δηλαδή ο Γκάντις μπορεί να κρατήσει τον ίδιο ρυθμό με το 640;Ο Γκάντις.. Καίει όσο ένα 640
Μετρημενο ακριβώς στην ίδια διαδρομή με τον ίδιο ρυθμό.
σχετικότητα, ντίαρ Γουάτσον.Ο Γκάντις.. Καίει όσο ένα 640
Μετρημενο ακριβώς στην ίδια διαδρομή με τον ίδιο ρυθμό.
Τα στοιχεια του domie είναι ότι να ναι πάντως.σχετικότητα, ντίαρ Γουάτσον.
Υπάρχει ένας πίνακας που λέει ότι τυποποιημένα ο Γκάντις καίει λιγότερο από GS που ξέρουμε ότι καίει ελάχιστα (4-4,5 λίτρα/100) και απαντάς ότι καίει όσο ένα 640 που δεν είναι στον πίνακα, δεν ξέρουμε πόσο καίει τυποποιημένα και δεν ενδιαφέρει στην παρούσα συζήτηση ως υποψήφιο προς αγορά. Αν τοποθετηθείς ξανά με αριθμητική (πχ ο Γκάντις και το 640 καίνε 3λ/`100 τυχαίο νούμερο) θα έχεις πει κάτι το οποίο είναι χρήσιμο. Αν και μάλλον για πείραγμα έβαλε τα στοιχεία του Γκάντι ο απουσιολόγος.
Περίμενα πάνω από 6, δεν είναι κακό καθόλου.Τα στοιχεια του domie είναι ότι να ναι πάντως.
Ούτε η κατανάλωση, αλλά σίγουρα ούτε τα κιλά είναι πραγματικά.
Και σίγουρα ένα μοτέρ 30ετιας με καρμπυρατέρ δεν είναι πιο οικονομικό από ένα σχετικά ψεκαστο σύγχρονο.
Στην μετρημένη λοιπόν ολοήμερη χωμάτινη διαδρομή καψαμε κάτι λιγότερο απο 5 λίτρα στα 100.
Το 6... Το έχω δει σε κοντινές χωμάτινες, πιο μικρές σε χλμ.Περίμενα πάνω από 6, δεν είναι κακό καθόλου.