Βοήθεια στην επιλογή πρώτου Adventure Bike για... μικρόσωμο

georgeps

Μέλος
Περιοχή
Mother Earth
Όνομα
George
Μοτό
CL500?
Καλησπέρα στη παρέα, Γιώργος από Αθήνα, 26 χρονών. Σήμερα ξεμπέρδεψα επιτέλους με τις εξετάσεις και μπαίνω και επισήμως στη παρέα σας. Είμαι κανα δύο μήνες εδώ στο φορουμ και χαζεύω περισσότερο από όσο γράφω.

Από πιτσιρικάς μου άρεσαν οι μηχανές αλλά οι γονείς φώναζαν ανησυχούσαν, έ στα 18 μου εβγαλαν διπλωμα για αμάξι και πήρα το αμάξι του παππού που με βόλευε μέχρι τώρα. Λίγο η κίνηση, λίγο η βαρεμάρα του αυτοκινήτου αλλά και η νέα εργασία που ξεκίνησα με έκανε να θέλω να πάρω επιτέλους την πρώτη μου μηχανή. Μεγάλη έμπνευση είναι και τα δύο παλικάρια από εδώ μέσα jimmatas και Motorocker D. οπου έχω λιώσει όλα τους τα βίντεο στο Youtube.

Μιλάω χωρίς να έχω βγεί ποτέ off-road αλλά νομίζω πως θα ήθελα κάτι σε εντούρο, αλλά λόγω του ότι πρέπει να πηγαίνω στην εργασία μου (~5χλμ) αλλά και το ότι θέλω να μπορώ να κάνω κανά ταξιδάκι με σκηνή εδώ γύρω. Ιδανικά θέλω μια μηχανή που να μπορώ να ακολουθήσω advtroffy ή τις κυριακές adventuristas, αλλά γνωρίζοντας πως δεν μπορώ να έχω τα πάντα τέλεια, ψάχνω μια μέση λύση. Πρίν το δίπλωμα είχα οδηγήσει 2 φορές ενα παπί, οπότε δηλώνω παντελός άσχετος. Μένω στο Γαλάτσι και το μηχανάκι θα παρκάρεται στο πεζοδρόμιο (εχω 1 μετρο πεζοδρόμιο κάτω από το παράθυρο μου, και ισως βάλω ενα anchor και ίσως κάποια κάμερα να το βλέπει, αλλά δεν έχω γκαράζ). Το μεγάλο πρόβλημα σε όλα αυτά τα μηχανάκια που χάζευα είναι πως είμαι 1,65/68, και δεν έχω το σωματότυπο να χειρίζομαι τεράστιες μηχανές-ή την εμεπειρία σίγουρα. Για αυτό κοιτάω περισσότερο για On-off μηχανάκια <150kg. Γενικά ζαχάρωνα ενα CRF 250L αλλά δεν έχω τα λεφτά να πάω εκεί πέρα, μετά κοίταγα κανένα AX-1 που μαρέσουν εμφανησιακά αλλά είναι αρχαία και δεν ξέρω τι προβλήματα μπορεί να μου βγάλουν.

Το μπάτζετ μου είναι στα 2500ε το οποίο θα θελα να είναι το ταβάνι μου για το πρώτο μηχανάκι, συν οτι μου έφυγαν λεφτα για να πάρω κράνος/μπουφαν/γαντια + διπλωμα. Δεν έχω κανένα θέμα να πάρω και ενα μηχανάκι με 1400 και να μου μείνουν τα υπόλοιπα για να καλύψω ασφάλεια/ σερβις / κλειδαριά / καλές μπότες αλλά το μπάτζετ για την μηχανή παραμένει αυτό. Εννοείται για κάτι ουάου θα τσίμπαγα κανα 200αρι παραπάνω αλλά δεν θα το προτιμούσα.

Εχουμε λοιπόν μερικές επιλογές:

α) λόγω του ότι είναι καλοκαίρι και κανείς δεν πουλάει τη μηχανή του καλοκαίρι (σχεδον) να περιμένω μεχρι σεπτέμβρη-οκτώμβρη να αγοράσω τότε που θα έχω περισσότερη ποικιλία-επιλογές και ίσως καλύτερες τιμές. Αν και είναι κάτι που δεν το θέλω καθώς έρχομαι κ@υλωμενος για βόλτες και ταξίδια σε διήμερα που έχω ρεπό ή τις 5 μέρες που έχω άδεια, αλλά το έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου.

β) Να αγοράσω ένα οικονομικό προσωρινό μηχανάκι πχ ενα AX-1/nx250/κλε μέχρι ενα χιλιάρικικο, με σκοπό να κάτσω να μάθω πραγματικά να οδηγάω μηχανή εκεί, και Οκτώμβρη-ή οποτε το βαρεθώ να το δώσω περίπου στα λεφτά του -10 20% και να πάρω κάτι στο οποίο θα έρχομαι με μια μικρή εμπειρία.

γ) Να κοιτάξω μερικές από τις παρακάτω επιλογές και μοντέλα:

-Kawasaki klx250 : ήταν ο λόγος που ανέβασα το μπάτζετ από 1500>2500 μετά από μια κουβέντα που κάναμε με τον Μήτσο όπου και το ερωτευτηκα περισσότερο από όλα. Βέβαια το μεγάλο θέμα είναι πως είναι αρκετά ψηλές και θα πήγαινα σε κόψιμο της σέλας να κερδισω 3-4 εκατοστά και μετά πείραγμα σε αναρτήσεις ώστε να χαμηλώσει λίγο. Επαιζαν μερικές καλές αγγελίες τότε, πουλήθηκαν βέβαια και τώρα έχουν μείνει αυτές (πάντα σε μοντέλα του 9-10 ώστε να μην είναι τελείως παππόυς).

  1. klx 250 -kavala
  2. klx-250 Σαμο
- Yamaha ΧΤ600 : Με ανησυχουν λίγο τα κυβικά και μήπως δεν πρέπει να πάω σε τόσο μεγάλο μηχανάκι για πρώτο, αλλά από την άλλη και σχολή ενα CB600f οδηγησα λίγο αλλα δεν σκοτώθηκα.Κλασικό και γνώστο μηχανάκι, αν και τα περισσότερα είναι καγκουρεμένα φουλ, αλλά υπάρχουν μερικά στο στυλ που θέλω:

  1. Car.gr - Yamaha XT 600 '03
  2. Car.gr - Yamaha XT 600 '08 (τα πλαστικα φωνάζουν οτι εχει μείνει στον ήλιο από την πρώτη μερα που βγηκε απο το εργοστάσιο...+ θελει λάστιχα)
3)https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/313194957-yamaha-xt-600e αρκετά συμπαθήτικο, θα το καβάλαγα :p
  1. Car.gr - Yamaha XT 600 '02 Από την απουσία καρεπτών στη πρώτη φώτο, το τροπο γραφής της αγγελίας υποψιάζομαι οτι εχει φάει σούζες και σκαστές με το κουτάλι
  2. https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/31140828-yamaha-xt-600e δεν ξέρω αν εμένα μου φαίνται πολλά τα 2500 για xt τουλάχιστον αυτό λέει πως έχει λίγα χλμ.
  3. https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/313378639-yamaha Αλλη μια συμπαθητική αγγελία, και δεν θα χρειαστεί να ταξιδέψω για να το δώ.
  4. Αν και 500 κυβικά το βάζω εδώ https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/313917613-yamaha-xt-500-a
  5. Αλλο ένα καγκουρεμένο λίγο, αλλά σε καλή τιμη΄https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/314221062-yamaha-xt-600
-Yamaha xt660 : Μου φαίνονται πιο "χοντρά" τα πλαστικά του σε σχέση με το 600αρι, αλλά δεν τα έχω απορίψει.
  1. Car.gr - Yamaha XT 660X '04 δεν με τρελαινει σαν αγγελία αλλά ναι..
  2. https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/313929148-yamaha-xt-660r
-Kawasaki KLE 500: Εδώ πάμε στην κατηγορία Β που δεν με τρελαινει σαν μηχανάκι, αν και αρκετοί γνωστοί μου έχουν πει να πάω προς τα εδώ μέχρι να μάθω. Βάζω ενδεικτικά 3-4 αγγελίες που κοίταζα
1) https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/313084857-kawasaki-kle-500, 80.000 χλμ αλλά σε αρκετά χαμηλή τιμη (δεν ξερεις τι κρύβει βέβαια)
2)https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/314173939-kawasaki-kle-500
3) https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/313831942-kawasaki-kle-500 Αυτό παραδόξως είναι αρκετά όμορφο, αλλά θέλω σιγουρα να πάρω βόλτα ένα καθώς γεμάτο ζυγιζει 180Kg

-Kawasaki KLR 650: Μετά πάμε σε αντίγραφα XT οπως το έχω στο νού μου, συμπαθητικά και αυτά, βέβαια κάποια έχουν ελάχιστα χλμ για την ηλικία τους, ή είναι πειραγμένα ή δεν ειναι βολικά
  1. Car.gr - Kawasaki KLR 650 '05
  2. https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/313326236-kawasaki-klr-650
  3. https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/314105560-kawasaki-klr-650
Ενα άλλο που κοίταζα είναι κανά CRF230L μετά από προτροπή του STF αλλά δεν βρίσκω αγγελίες εδω και κανα μήνα τουλάχιστον που κοιτάω. Honda Xr δεν εχω βάλει καθώς είναι και αυτά θεόψηλα για εμένα. Οπως καταλάβατε, εχω φαει αρκετές ωρες στο καρ τους τελευταίους 2 μηνες, και είχα μαζέψει κατα καιρούς διάφορα μηχανάκια...

Ισως ετσι όπως ξεκινησα το θέμα να φαντάζει πιο σωστό το α ή β σαν επιλογή, και να φαίνομαι δυστακτικός, αλλά οι εποχές είναι δύσκολες, και προσπαθώ να σκεφτώ αρκετά προσεγμενα πριν πάρω οποιαδήποτε απόφαση.

Ευχαριστώ που αφιερώσατε χρόνο να διαβάσετε το σεντόνι μου. Δεκτή οποιαδήποτε συμβουλή, οποιαδήποτε άλλη πρόταση.
Ραντεβού στα βουνά.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
καλησπερα
ενα θα σου πω,το κλρ650 που ειχα και με τα κλειδια επανω κανεις δεν ασχολιοταν...
τα χτ στα περνουν και απο το σαλονι...
γενικος το κλρ θα σε βολεψει και λογο υψους γιατι καθεσε μεσα ενω σε ολα τα αλλα επανω...
και ειναι και καλυτερο...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Στα χρήματα που διαθέτεις θα πήγαινα σε klr650 ή kle500, ετσι ώστε να μπορώ να τα κάνω όλα με χαμηλό κόστος χρήσης και με φιλικότητα προς τον αναβάτη, μια που είσαι και νέος στον κόσμο της μοτοσυκλέτας.

Σε ότι και να επιλέξεις να θυμάσαι ότι με όλα, τα κάνεις όλα.
Μην αφήσεις κανέναν να σου πει το αντίθετο.

Καλή τύχη :friendship:
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Και να επανέλθω (πέραν της πλάκας) και να σου πω πως οποιοδήποτε μηχανάκι και να επιλέξεις, θα είναι μεταβατικό προς αυτό που θα συνειδητοποιήσεις πως χρειάζεσαι. Οπότε προτίμησε κάποιο που να μπορέσεις να ξαναπουλήσεις σχετικά εύκολα.
Όσο για το χαμήλωμα, σκέψου πως όσο χαμηλώνει τόσο απομακρύνεται από τον off χαρακτήρα του.
Νομίζω πως εγώ θα κοίταζα ΧΤ....
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Ρίξε και μια ματιά στο χαμηλό f650gs. Είναι χαμηλό, φιλικό στον νέο αναβάτη, με δυνατότητα φορτώματος, αρκετή αυτονομία, αξιόλογο στο χώμα και σε αυτά τα χρήματα βρίσκεις αρκετά
 

georgeps

Μέλος
Περιοχή
Mother Earth
Όνομα
George
Μοτό
CL500?
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, Οποιος άλλος φιλος εχει να προτείνει κάτι εννοείται είμαι όλο αυτιά.

Το Klr το είχα τέρμα κατω στη λίστα αλλα με αφορμη το boost απο εσας αρχιζα να διαβάζω πολυ καλά σχόλια κυρίως υπερατλαντικά. Εδώ παίζει βέβαια πολύ το δίλημα klr650 vs ΧΤ600. Βέβαια θέλω να κάνω μια γύρα να δω κανενα Klr απο κοντα και αν μπορέσω εστω να ανέβω γτ υποψιάζομαι οτι δεν θα φτάνω χωρις χαμήλωμα.


Ενδιαφέρον το GS, δεν με τρελαίνει εμφανησιακά εκ πρώτης όψεως,(στις θηλυκές...μηχανες έχω μια στροφή προς τα λεπτα είπαμε αφου τα κουμαντάρω πιο ευκολα) αλλά θα το ψάξω λίγο και θα επανέλθω. Δεν κοίταξα ποτέ μου για γερμανό γιατί φοβάμαι το κόστος των ανταλλακτικών που υποψιάζομαι θα είναι μεγαλύτερο από μηχανές τυπου XT.
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
....
Ενδιαφέρον το GS, δεν με τρελαίνει εμφανισιακά εκ πρώτης όψεως,(στις θηλυκές...μηχανες έχω μια στροφή προς τα λεπτα είπαμε αφου τα κουμαντάρω πιο ευκολα) αλλά θα το ψάξω λίγο και θα επανέλθω. Δεν κοίταξα ποτέ μου για γερμανό γιατί φοβάμαι το κόστος των ανταλλακτικών που υποψιάζομαι θα είναι μεγαλύτερο από μηχανές τυπου XT.
Το Gs δεν είναι " γερμανικό" μηχανάκι. Έχει έναν all around κινητήρα (αυστριακό) που φορούσαν πολλά άλλα μηχανάκια με κύριο εκπρόσωπο της κατηγορίας το Aprilia Pegaso. Έχει φτηνά ανταλλακτικά και συντήρηση και νομίζω ότι είναι αυτό που θα φύγει πιο εύκολα σε περίπτωση που το βαρεθείς.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
κλρ 650 ειχα,το καλυτερο στην κατηγορια του,30 χρονια το πρωτο μηχανακι σε πωλησεις ανεξαρτητως κυβισμου στις ΗΠΑ,εντελως θαμμενο στην ΧΤκωσταινα Ελλαδα.
Δεν νομιζω να το φτανεις να πατας κατω με ασφαλεια λογω σωματοτυπου.
Το μεγαλυτερο και ισως και το μοναδικο του ελλατωμα ειναι η αθλια σελλα του,αλλα αυτο φτιαχνεται.Δεν σπαει,δεν χαλαει ,δεν κλεβεται.Προσπαθησε να ανεβεις επανω ,για να δεις ΑΝ σου κανει.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ότι και να πάρεις από τα παραπάνω που είπες θα τα πετάξεις σε κανά δυο χρόνια που θα αρχίσεις να οδηγάς και θα κατασταλάξεις τι τύπου οδηγός είσαι...οπότε μη δένεσαι με το τι θα πάρεις τώρα...μεταβατικό στάδιο θα είναι.....Γνώμη μου πρέπει να πάρεις μηχανάκι αξιόπιστο το οποίο θα σε μάθει να οδηγάς και δεν θα σε ξενερώσει με ζημιές........περιληπτικά δηλαδή HONDA TRANSALP, δώσε 2500 - 2800 να πάρεις ένα καλό και θα μάθεις και να οδηγάς και να ταξίδια να πηγαίνεις και χώμα .............μονοκύλινδρα τόσο παλιά μακριά φίλε.......αντε κατα ΧΤ600 αμα το ξέρεις.......
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
ΚLR250 για αρχη? Φτηνο, παναλαφρο, αρκετα χαμηλο για αρχη αλλα αρκετα ψηλο για χωμα, βαζεις και ενα σακο πισω και πας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Ότι και να πάρεις από τα παραπάνω που είπες θα τα πετάξεις σε κανά δυο χρόνια που θα αρχίσεις να οδηγάς και θα κατασταλάξεις τι τύπου οδηγός είσαι...οπότε μη δένεσαι με το τι θα πάρεις τώρα...μεταβατικό στάδιο θα είναι.....Γνώμη μου πρέπει να πάρεις μηχανάκι αξιόπιστο το οποίο θα σε μάθει να οδηγάς και δεν θα σε ξενερώσει με ζημιές........περιληπτικά δηλαδή HONDA TRANSALP, δώσε 2500 - 2800 να πάρεις ένα καλό και θα μάθεις και να οδηγάς και να ταξίδια να πηγαίνεις και χώμα .............μονοκύλινδρα τόσο παλιά μακριά φίλε.......αντε κατα ΧΤ600 αμα το ξέρεις.......
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το klr 650 το είχα και γω και είναι ότι πρέπει για τη χρήση που θες όμως είναι δύσκολο να βρεθεί κάποιο καλό κομμάτι λόγω παλαιότητας. Αν έχει πάνω από 80.000 km και ΔΕΝ είναι σωστά συντηρημένο θα βγάλει θεματακια. Τα ίδια και για το ΧΤ600 και επιπλέον αυτά τα κλέβουν ακόμα.
Χαμηλό GS και χώμα δεν πάνε μαζί, θα βρίσκει κάτω για πλάκα και ενώ το μοτέρ είναι γερό έχει διάφορα θεματακια.

Οπότε καλύτερα για μένα να πας σε κάτι πιο σύγχρονο αλλά μικρότερο (αφού δεν υπάρχουν σύγχρονα 600ρια), όπως klx250 ή crf250 l τα οποία όπως ειπώθηκε παραπάνω είναι φοβερά σχολεία και θα σε βοηθησουν να μάθεις να τα οδηγάς σε κάθε τερέν.

Αν το ταξίδι στην άσφαλτος είναι προτεραιότητα, το xlv 650 είναι καλή λύση αφού μπορείς να κάνεις τα πάντα με αυτό και είναι γραμμικό και φιλικό σαν κλασσικό χόνδα. Επίσης αυτό πραγματικά δεν σπάει δεν χαλάει.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Προχτες πετυχα FMX να το ανεβαζουν σε γερανο στο κεντρο της Αθηνας και σκεφτηκα τον Μανιακ, σιγουρα απο βενζινη θα ειχε μεινει δεν το συζηταω.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Στον σωματοτυπο σου και με δεδομένη την εμπειρια σου ,καλυτερα να παρεις ενα φθηνο γιαπωνεζικο 125-250 στρητ μηχανακι 5-10 ετων μεχρι 2000ευρω για να μαθεις πρωτα και μετα ξανοιγεσαι σε ΨΗΛΟΤΕΡΑ και ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ κυβισμου.Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ.Αν ξεκινησεις στραβα,το πιθανωτερο ειναι να σου πανε και στραβα.ΝΟΜΟΣ.
 

strokt up

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
hayabusa junior 110cc
Sym nht 200 λογω παλαιότητας. Θα βρεις μηχανάκι μέχρι 2 χρονών ελαφρώς μεταχειρισμένο. Υπάρχει στο καρ ήδη ενα με 62.000χμ
 
Top Bottom