Βοήθεια στην επιλογή πρώτου Adventure Bike για... μικρόσωμο

chrismma

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
Ποδηλατο
Σε αυτά τα λεφτά ίσως είναι δύσκολο αλλά μιας και είναι αρχάριος ποσό σημαντικό είναι να έχει abs ?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Προχτες πετυχα FMX να το ανεβαζουν σε γερανο στο κεντρο της Αθηνας και σκεφτηκα τον Μανιακ, σιγουρα απο βενζινη θα ειχε μεινει δεν το συζηταω.
Σπαμ ον... Είμαι στο φατσομπουκι σε μια τεράστια ομάδα με domi και κλαινε ομαδικώς για την αξιοπιστία των κοκκορων... Σπαμ οφ

Μακριά από μόνοκύλινδρο παλιό χονδα
 

a2in

Μέλος
Όνομα
Άρης
Μοτό
Varadero 1000
Καλησπέρα,

Πάρε κάτι που να έχει ανταλλακτικά και στο περίπτερο, και να μην είναι σε κατάσταση "κουτιού". Με ΟΛΑ τα υπόλοιπα λεφτά, στολή + μαθήματα οδήγησης + ρέστα για διόδια και άρχισε να ταξιδεύεις με ανθρώπους που ξέρουν να οδηγούν, να σου λένε τι κάνεις λάθος.
Αποτέλεσμα (πιθανο...)
Το πρώτο μηχανάκι κάπου θα το τσαλακώσεις, και θα είσαι και σίγουρος ότι δεν έφταιγες εσυ.
Η στολή θα σε σώσει απο μόνιμο τραυματισμό κατα το τσαλάκωμα.
Στα διόδια θα ακούσεις τα πρώτα μπινελίκια απο ανθρώπους που ξέρουν να οδηγούν, και στον τελικό προορισμό τα υπόλοιπα.
Αλλιώς, θα πετύχεις κάποιον σαν εμένα σε φανάρι στην Αθήνα, και θα σου πώ την γνώμη μου....

Φιλικά πάντα όλα αυτά!
 

georgeps

Μέλος
Περιοχή
Mother Earth
Όνομα
George
Μοτό
CL500?
Οχι παιδιά μου δεν με εχετε μπερδέψει καθόλου, χαχαχα

Πέρα από την πλάκα , με βοηθάτε με τις ιδέες σας και τις παρατηρήσεις-προτάσεις. Θα απαντήσω σε καποια ξεχωριστά αλλα εννοειται αν διαφωνειτε λετε :p


Ότι και να πάρεις από τα παραπάνω που είπες θα τα πετάξεις σε κανά δυο χρόνια που θα αρχίσεις να οδηγάς και θα κατασταλάξεις τι τύπου οδηγός είσαι...οπότε μη δένεσαι με το τι θα πάρεις τώρα...μεταβατικό στάδιο θα είναι.....Γνώμη μου πρέπει να πάρεις μηχανάκι αξιόπιστο το οποίο θα σε μάθει να οδηγάς και δεν θα σε ξενερώσει με ζημιές........περιληπτικά δηλαδή HONDA TRANSALP, δώσε 2500 - 2800 να πάρεις ένα καλό και θα μάθεις και να οδηγάς και να ταξίδια να πηγαίνεις και χώμα .............μονοκύλινδρα τόσο παλιά μακριά φίλε.......αντε κατα ΧΤ600 αμα το ξέρεις.......
Σίγουρα σκυλί το τρανσαλπ αλλά εμφανισιακά δεν μαρέσει καθόλου. δεν είναι μένα νομίζω. Εστειλα σε ενα φιλαρακι με KLE και θα παμε δευτερα να μου το δώσει να κανω δυο γυρες να δώ πως κάθεται ο ογκος του γιατί στη συγκεκριμένη περίπτωση με φαντάζομαι πιο πολυ με μηχανακια τυπου ΧΤ-CRF.

ΚLR250 για αρχη? Φτηνο, παναλαφρο, αρκετα χαμηλο για αρχη αλλα αρκετα ψηλο για χωμα, βαζεις και ενα σακο πισω και πας.
Οτι βρίσκω είναι παππούς στην ηλικία μου, και δεν μαρέσει τοσο. Αν ήταν να πάω 90s ισως προτιμούσα κανα nx250 που εχω βρει στα 800ε αλλά δεν βλέπω κανέναν σας να μου λέει για εκεί...

Το klr 650 το είχα και γω και είναι ότι πρέπει για τη χρήση που θες όμως είναι δύσκολο να βρεθεί κάποιο καλό κομμάτι λόγω παλαιότητας. Αν έχει πάνω από 80.000 km και ΔΕΝ είναι σωστά συντηρημένο θα βγάλει θεματακια. Τα ίδια και για το ΧΤ600 και επιπλέον αυτά τα κλέβουν ακόμα.
Χαμηλό GS και χώμα δεν πάνε μαζί, θα βρίσκει κάτω για πλάκα και ενώ το μοτέρ είναι γερό έχει διάφορα θεματακια.

Οπότε καλύτερα για μένα να πας σε κάτι πιο σύγχρονο αλλά μικρότερο (αφού δεν υπάρχουν σύγχρονα 600ρια), όπως klx250 ή crf250 l τα οποία όπως ειπώθηκε παραπάνω είναι φοβερά σχολεία και θα σε βοηθησουν να μάθεις να τα οδηγάς σε κάθε τερέν.

Αν το ταξίδι στην άσφαλτος είναι προτεραιότητα, το xlv 650 είναι καλή λύση αφού μπορείς να κάνεις τα πάντα με αυτό και είναι γραμμικό και φιλικό σαν κλασσικό χόνδα. Επίσης αυτό πραγματικά δεν σπάει δεν χαλάει.
Το CRF ακόμη δεν το σηκώνει η τσέπη μου. Ισως να ναι το δευτερο που θα αποκτήσω, αλλά δεν θα χαθούμε.. Ας μάθω να μην πέφτω πανω στο μηχανακι και λογικά μετά θα παλεύω και τα ψηλότερα...

Κάποιο από τα παρακάτω KLR δεν πιστεύεις οτι αξίζει?

1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 ,7

Κάποια έχουν λίγα χλμ (αν δεν ειναι γυρισμένα) και σε καλούτσικες τιμές νομίζω....

Sym nht 200 λογω παλαιότητας. Θα βρεις μηχανάκι μέχρι 2 χρονών ελαφρώς μεταχειρισμένο. Υπάρχει στο καρ ήδη ενα με 62.000χμ
Το κοίταγα στην αρχή, Αλλά λίγο οτι μου λένε κάποιοι να παω σε Honda/Kawa/Yamaha λίγο οτι δεν ξέρω πόσο καλά θα πηγαίνει χώμα το φοβήθηκα. Το έχει κανείς από εδω μέσα να μας πει εντυπώσεις?


Καλησπέρα,

Πάρε κάτι που να έχει ανταλλακτικά και στο περίπτερο, και να μην είναι σε κατάσταση "κουτιού". Με ΟΛΑ τα υπόλοιπα λεφτά, στολή + μαθήματα οδήγησης + ρέστα για διόδια και άρχισε να ταξιδεύεις με ανθρώπους που ξέρουν να οδηγούν, να σου λένε τι κάνεις λάθος.
Αποτέλεσμα (πιθανο...)
Το πρώτο μηχανάκι κάπου θα το τσαλακώσεις, και θα είσαι και σίγουρος ότι δεν έφταιγες εσυ.
Η στολή θα σε σώσει απο μόνιμο τραυματισμό κατα το τσαλάκωμα.
Στα διόδια θα ακούσεις τα πρώτα μπινελίκια απο ανθρώπους που ξέρουν να οδηγούν, και στον τελικό προορισμό τα υπόλοιπα.
Αλλιώς, θα πετύχεις κάποιον σαν εμένα σε φανάρι στην Αθήνα, και θα σου πώ την γνώμη μου....

Φιλικά πάντα όλα αυτά!
Ακόμη εχω σαν πρώτα μηχανάκια που να μαρέσουν ΧΤ600Ε, KLR 650 και μετά βλέπουμε. Ενα μάθημα στον Χούντρα είναι μέσα στα άμεσα πλάνα μόλις πάρω μηχανή. Οσο για στολή δεν το σκεφτόμουν ποτέ. Θες να στείλεις κανένα παράδειγμα ;

Μακάρι παιδιά να σας ακολουθάω σε βόλτες να μου πείτε τι κανω και τι μη. Εννοείται στην αρχή θα κάνω λάθη και οι συμβουλες θα ειναι δεκτές!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το nx250 είναι καλό σχολείο, για αυτά που περιγράφεις.
Όσο για το θέμα ύψους που αναφέρεις έντονα, να ξέρεις ότι όλα τα μηχανάκια δεν χρειάζονται ύψος αλλά ανάστημα.
 

georgeps

Μέλος
Περιοχή
Mother Earth
Όνομα
George
Μοτό
CL500?
Το nx250 είναι καλό σχολείο, για αυτά που περιγράφεις.
Όσο για το θέμα ύψους που αναφέρεις έντονα, να ξέρεις ότι όλα τα μηχανάκια δεν χρειάζονται ύψος αλλά ανάστημα.
Η ερώτηση ειναι, με τοσο παλιό θα κάνω ταξιδάκια ή θα ειμαι σαν τα ΚΤΜ, και θα παντρευτω κανα μηχανικό?

no offense :p
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η ερώτηση ειναι, με τοσο παλιό θα κάνω ταξιδάκια ή θα ειμαι σαν τα ΚΤΜ, και θα παντρευτω κανα μηχανικό?

no offense :p
Αν είναι σε καλή κατάσταση θα πας και μεγάλη βόλτα.
Το δικό μου nx είναι 1988 μοντέλο και το έφερα από Χαλκιδική μετά από αρκετό καιρό ακινησιας χωρίς πρόβλημα.
Προσπάθησε να βρεις ένα μηχανάκι που σου αρέσει βασικά και θα μπορέσει να κάνει αυτά που σκέφτεσαι
 

strokt up

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
hayabusa junior 110cc
Πέρα από την πλάκα , με βοηθάτε με τις ιδέες σας και τις παρατηρήσεις-προτάσεις. Θα απαντήσω σε καποΤο κοίταγα στην αρχή, Αλλά λίγο οτι μου λένε κάποιοι να παω σε Honda/Kawa/Yamaha λίγο οτι δεν ξέρω πόσο καλά θα πηγαίνει χώμα το φοβήθηκα. Το έχει κανείς από εδω μέσα να μας πει εντυπώσεις?
Δεν ξέρω αν σε βοηθάμε ή αν σε μπλέκουμε περισσότερο με τις προτάσεις μας. Το sym σίγουρα δεν είναι κατσίκι σε καμία περίπτωση αλλά θα σου εξηγήσω τους λόγους που στο προτείνω:
α) budget
β) ηλικία μοτοσυκλέτας-αξιοπιστία (πάνε μαζί αυτά πάντα)
γ) έλλειψη πείρας, ότι και να πάρεις στην αρχή το ίδιο θα είναι δηλαδή
δ) λόγω του βάρους σου λογικά δεν θα έχεις θέμα με την απόσταση απο το έδαφος ή την διαδρομή των αναρτήσεων.
Δες και κανένα βιντεάκι να πάρεις μια ιδέα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εμενα μου φαίνεται οτι εχεις ηδη κατασταλαξει αρα δεν εχει νοημα η αναζητηση. Οτι και να παρεις να θυμασαι οτι ποτε δεν υπαρχει το φοραω παραπανω εξοπλισμο αποσο χρειαζεται, οτι και να σου λενε οι αλλοι. Επισης η καλυτερη συμβουλη που μου ειχαν δωσει και αποδειχτηκε αληθινη 100% ειναι οτι οσο "φοβασαι" στην αρχη που μαθαίνεις δεν κινδυνεύεις, η μαλακια θα γινει οταν νομισεις οτι εμαθες...

Απο εκεί και περα κρατα και μικρό καλαθι για τα λογια των ειδημονων της πιατσας για το ποια ειναι σωστη τεχνικη, πως πρεπει να πηγαινεις , ποια ειναι τα καλυτερα μηχανακια κτλ. Βαλε τον εαυτο σου στο τρυπακι να την ψαχνεις και να αμφισβητεις τα παντα, και να κρατας μονο αυτα που σου κανουν.

Και για να ξέρεις τα καλυτερα και πιο δυνατα μηχανακια ειναι τα βεστρομ 650, τα τι ντι εμ, τα βαραντερο και αν θες σε πιο καινούργιο τα NC750, μιλαμε για πυραυλους εδαφους-εδαφους... ;)
 

georgeps

Μέλος
Περιοχή
Mother Earth
Όνομα
George
Μοτό
CL500?
Εμενα μου φαίνεται οτι εχεις ηδη κατασταλαξει αρα δεν εχει νοημα η αναζητηση. Οτι και να παρεις να θυμασαι οτι ποτε δεν υπαρχει το φοραω παραπανω εξοπλισμο αποσο χρειαζεται, οτι και να σου λενε οι αλλοι. Επισης η καλυτερη συμβουλη που μου ειχαν δωσει και αποδειχτηκε αληθινη 100% ειναι οτι οσο "φοβασαι" στην αρχη που μαθαίνεις δεν κινδυνεύεις, η μαλακια θα γινει οταν νομισεις οτι εμαθες...

Απο εκεί και περα κρατα και μικρό καλαθι για τα λογια των ειδημονων της πιατσας για το ποια ειναι σωστη τεχνικη, πως πρεπει να πηγαινεις , ποια ειναι τα καλυτερα μηχανακια κτλ. Βαλε τον εαυτο σου στο τρυπακι να την ψαχνεις και να αμφισβητεις τα παντα, και να κρατας μονο αυτα που σου κανουν.

Και για να ξέρεις τα καλυτερα και πιο δυνατα μηχανακια ειναι τα βεστρομ 650, τα τι ντι εμ, τα βαραντερο και αν θες σε πιο καινούργιο τα NC750, μιλαμε για πυραυλους εδαφους-εδαφους... ;)

Βοηθα ρε μάστορα, γιατί εγώ δεν εχω κατασταλλάξει :p Στις 9 πήγαινα για nx250, στις 9:15 για XT, 9:30 για klr, στις 23:00 για kle. Εχω στο νου μου οτι θελω μια μηχανη στυλ Playbike αλλα με πινακιδες, ελαφρυα. Το κλρ ειναι 200 κιλά τελικά οπότε και αυτο δεν ειναι θετικό. Εγω νομίζω οτι ειμαι πιο μπερδεμενος από ποτέ.

Γενικα βγήκα στο συμπέρασμα πως οταν είσαι ασχετος με κάτι, και προσπαθεις να καταληξεις από πολλα σε ένα, και ρωτάς πολλους σχετικούς, θα πάρεις 10 διαφορετικές απαντήσεις. Αυτό γινεται ακριβώς γιατί είμαστε διαφορετικοί, αλλα πιστευω, αλλα πορτοφόλια, αλλες εμπειριες, αλλες προσωπικοτητες. Δεν ξερω γιατι ξεκινησα τις αμπελοσοφιες.

πραγματικά δεν εχω καταλήξει κάπου...
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
πραγματικά δεν εχω καταλήξει κάπου...
Δυστυχώς ο μόνος τρόπος να καταλήξεις κάπου είναι να ψωνίσεις κάτι και μετά να δεις στην πράξη αν ταιριάζει και τι θα πρέπει να έχει το επόμενο.

Στα χαρτιά όλα καλά είναι και όλοι όσοι προτείνουν οτιδήποτε το έχουν φιλτράρει μέσα από τα δικά τους θέλω και μπορώ, που μπορεί να είναι ίδια με τα δικά σου, πιθανότερο είναι πως όχι.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Βοηθα ρε μάστορα, γιατί εγώ δεν εχω κατασταλλάξει :p Στις 9 πήγαινα για nx250, στις 9:15 για XT, 9:30 για klr, στις 23:00 για kle. Εχω στο νου μου οτι θελω μια μηχανη στυλ Playbike αλλα με πινακιδες, ελαφρυα. Το κλρ ειναι 200 κιλά τελικά οπότε και αυτο δεν ειναι θετικό. Εγω νομίζω οτι ειμαι πιο μπερδεμενος από ποτέ.

Γενικα βγήκα στο συμπέρασμα πως οταν είσαι ασχετος με κάτι, και προσπαθεις να καταλαξεις από πολλα σε ένα, και ρωτάς πολλους σχετικούς, θα πάρεις 10 διαφορετικές απαντήσεις. Αυτό γινεται ακριβώς γιατί είμαστε διαφορετικοί, αλλα πιστευω, αλλα πορτοφόλια, αλλες εμπειριες, αλλες προσωπικοτητες. Δεν ξερω γιατι ξεκινησα τις αμπελοσοφιες.

πραγματικά δεν εχω καταλήξει κάπου...
Eπειδη θα ειναι το πρωτο, θα πρέπει να διαφερει ετη φωτος απο το αλλο για να καταλαβεις διαφορες.

Ο,τι κοιτας στα 650 κεκ θα παιζει κοντα στα 190κιλα. Παρε αυτο που γουσταρεις σαν εμφανιση και στο μυαλο σου , και ξεχνα ολα τα αλλα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Θα σου ελεγα να αφησεις την κατηγορια των ''μεγαλων'' παλιων μονοκυλιδρων, ειναι πραγματικα πολυ υπερτιμημενα, αργα, κακα περιφερειακα, και πλεον μετα απο τοσα χρονια και σκισιμο, αναξιοπιστα, και δε θα σε βοηθησουν να κανεις σχεδον τιποτα καλυτερα απο καποιο αλλο μηχανακι.

Απο τη στιγμη που θες να ψαχτεις με χωματα, θα σου ελεγα με ενα κλικ υψηλοτερο μπατζετ να κοιταξεις τα νεοτερα πολιτικα 250αρια, οπως το wr250 και το klx250. Τη διαφορα που θα πληρωσεις τωρα, πιθανοτατα να τη γλιτωσεις απο αναλωσιμα και ζημιες στο μελλον απο τους δεινοσαυρους που κοιτας. Aυτα τα μικρα χωματινα ειναι ικανοτατες μοτοσυκλετες για να κανεις σχεδον τα παντα, και ειναι ιδανικα για ολους, απο τον απειρο που θελει κατι ελαφρυ για να μαθει, μεχρι τον εμπειρο που θελει κατι ελαφρυ και μανιτζεβελο για να παει ταπα. Ειναι θα ελεγα μια safe επενδυση για ενα γκαραζ και δεν υπαρχει ουσιαστικος αντικαταστατης, δηλαδη μπορεις να το παρεις και να μεινει στο σταβλο πραγματικα για παντα.

Οσο για την εμπειρια που μπορεις να παρεις απο τους αλλους, κρατα μικρο καλαθι, το 90% των μοτοσυκλετιστων ειναι παντελως αχρηστοι, θεοκουλοι, και οι συμβουλες που δινουν, στις περισσοτερες περιπτωσεις ειναι απο κακες, μεχρι επικινδυνες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

georgeps

Μέλος
Περιοχή
Mother Earth
Όνομα
George
Μοτό
CL500?
Θα σου ελεγα να αφησεις την κατηγορια των ''μεγαλων'' παλιων μονοκυλιδρων, ειναι πραγματικα πολυ υπερτιμημενα, αργα, κακα περιφεριακα, και πλεον μετα απο τοσα χρονια και σκησιμο, αναξιοπιστα, και δε θα σε βοηθησουν να κανεις σχεδον τιποτα καλυτερα απο καποιο αλλο μηχανακι.

Απο τη στιγμη που θες να ψαχτεις με χωματα, θα σου ελεγα με ενα κλικ υψηλοτερο μπατζετ να κοιταξεις τα νεοτερα πολιτικα 250αρια, οπως το wr250 και το klx250. Τη διαφορα που θα πληρωσεις τωρα, πιθανοτατα να τη γλιτωσεις απο αναλωσιμα και ζημιες στο μελλον απο τους δεινοσαυρους που κοιτας. Aυτα τα μικρα χωματινα ειναι ικανοτατες μοτοσυκλετες για να κανεις σχεδον τα παντα, και ειναι ιδανικα για ολους, απο τον απειρο που θελει κατι ελαφρυ για να μαθει, μεχρι τον εμπειρο που θελει κατι ελαφρυ και μανιτζεβελο για να παει ταπα. Ειναι θα ελεγα μια safe επενδυση για ενα γκαραζ και δεν υπαρχει ουσιαστικος αντικαταστατης, δηλαδη μπορεις να το παρεις και να μεινει στο σταβλο πραγματικα για παντα.

Οσο για την εμπειρια που μπορεις να παρεις απο τους αλλους, κρατα μικρο καλαθι, το 90% των μοτοσυκλετιστων ειναι παντελως αχρηστοι, θεοκουλοι, και οι συμβουλες που δινουν, στις περισσοτερες περιπτωσεις ειναι απο κακες, μεχρι επικινδυνες.
Δεν ξέρω 100% πως πρέπει να αντιδράσβ στο παραπάνω χαχαχα.

Βάζεις στους δεινόσαυρους όσα μηχανακια είπαμε? και κλε /τρανσαλπ πχ?

Οσον αφορα το wr που λες το άφησα στην άκρη καθως 1) και αυτο θεοψηλο, 2) επειδή θέλω να κάνω και κανά ταξίδι και θα το κινώ και σε πόλη, μου είπανε οτι ολα αυτα τα εντούρο χρειάζονται πιο εντονο και συχνο σερβις από οτι κάποιο adv σε σημείο που ειναι σαν να μετρας ωρες αντι για χλμ που λεει ο λόγος. 3) Ιδανικά δεν θελω να ξεφύγω πολύ οικονομικά. Θα πέσω ειναι σίγουρο, αν χαλάσω ενα χρέπι των 1400ε θα ειναι λιγοτερο κοστοβόρο από το να ρίξω το 3500ε μηχανακι μου. Συν οτι στην αρχη λόγω απειρίας φοβάμαι οτι θα δυσκολευτώ σε θέμα ισορροπίας σε τόσο ψηλα σε φαναρια κλπ.

Αυτή τη στιγμή στο κάρ, το ποιο οικονομικό WR ειναι αυτό που φαινεται να τα εχει φάει τα χιλιομετράκια του

Αυτό φαίνεται πιο λογικό σαν τιμή

Επίσης και εδώ

Καπου διαβάζω οτι εχει seat height 98cm ...

Εδω πως θα ειμαι με 94



Και ξανα λέω μακάρι να μπορούσα να οδηγησω τέτοιες μηχανές. Αλλά... τελευταία εχω απομακρυνθεί...
Εννοείται με διορθώνετε οπου το βλέπω λάθος.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Ειλικρινα, καταλαβαίνω την ανησυχια σου για το υψος μιας και ουτε εγω ειμαι πρωτο μποι.
Πιστευω πρεπει να ανεβεις στα 250αρια για να ξεαγχωθεις γιατι ναι μεν ειναι ψηλα αλλα ειναι τοσο ελαφρια που κουμανταρονται ευκολα. Αυτη την εικονα για το πως πατας στο wr ξεχασε την. Δεν παταμε ετσι στο μηχανακι εκτος αν θες να κανεις μανουβρα που και παλι το βρισκεις με κωλο εκτος σελας και ενα ποδι ή απλά ξεκαβαλας.
Ειλικρινα για μενα καλυτερα ενα ψηλοτερο ελαφρύ μηχανακι παρά ενα λιγο χαμηλοτερο βαριουτσικο.
Θα σου δωσω ενα παραδειγμα το κτμ 640 αντβε που ειναι απο τα ψηλοτερα μηχανακια δεν με φοβιζει να το οδηγησω, το 950 R απο την αλλη που ναι χαμηλοτερο αλλα πολλα κιλα πανω δεν θα το παιρνα ουτε για να παω στην γωνια.
Ξεκινα να πηγαινεις να βλεπεις μηχανακια απο κοντα απλα να εχεις στο μυαλο σου οτι τα μεγαλα μονοκιλυνδρα σε περιορίζουν στο χωμα αλλα τα 250αρια θα σε περιορισουν σε ενα μακρινοτερο ταξιδι. Δεν ξερω τι ακριβως θες να κανεις με σιγουρια
 

georgeps

Μέλος
Περιοχή
Mother Earth
Όνομα
George
Μοτό
CL500?
Σιγουρα πρέπει να ξεκινήσω τις βολτες ή να πάρω κανενα να οδηγησω. θα δείξει..
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν ξέρω 100% πως πρέπει να αντιδράσβ στο παραπάνω χαχαχα.

Βάζεις στους δεινόσαυρους όσα μηχανακια είπαμε? και κλε /τρανσαλπ πχ?

Οσον αφορα το wr που λες το άφησα στην άκρη καθως 1) και αυτο θεοψηλο, 2) επειδή θέλω να κάνω και κανά ταξίδι και θα το κινώ και σε πόλη, μου είπανε οτι ολα αυτα τα εντούρο χρειάζονται πιο εντονο και συχνο σερβις από οτι κάποιο adv σε σημείο που ειναι σαν να μετρας ωρες αντι για χλμ που λεει ο λόγος. 3) Ιδανικά δεν θελω να ξεφύγω πολύ οικονομικά. Θα πέσω ειναι σίγουρο, αν χαλάσω ενα χρέπι των 1400ε θα ειναι λιγοτερο κοστοβόρο από το να ρίξω το 3500ε μηχανακι μου. Συν οτι στην αρχη λόγω απειρίας φοβάμαι οτι θα δυσκολευτώ σε θέμα ισορροπίας σε τόσο ψηλα σε φαναρια κλπ.

Αυτή τη στιγμή στο κάρ, το ποιο οικονομικό WR ειναι αυτό που φαινεται να τα εχει φάει τα χιλιομετράκια του

Αυτό φαίνεται πιο λογικό σαν τιμή

Επίσης και εδώ

Καπου διαβάζω οτι εχει seat height 98cm ...

Εδω πως θα ειμαι με 94



Και ξανα λέω μακάρι να μπορούσα να οδηγησω τέτοιες μηχανές. Αλλά... τελευταία εχω απομακρυνθεί...
Εννοείται με διορθώνετε οπου το βλέπω λάθος.

Ναι, ο λογος επιτυχιας των μονοκυλιδρων τοτε δεν ηταν οι ικανοτητες τους, αλλα η απαιχτη τιμη. Για να εχουμε συγκριση, το ΧΤ (ειχα --φυσικα-- και εγω) ειχε τιμη καινουριου στα τελευταια του, 5500 αν θυμαμαι καλα. Δηλαδη ακομα και σημερα, αν το εδιναν καινουριο σε αυτα τα λεφτα, θα ηταν μπεστ σελερ. Αντι να παρεις ενα 690, παιρνες κυριολεκτικα δυο ΧΤ, κανεις το ενα δωρο σε καποιο φιλο και γυρνας την Ελλαδα. Αυτο αξιζε ομως τοτε, για τα λεφτα του καινουριου, και φυσικα, με την αξιοπιστια του καινουριου. Τωρα τα πραγματα στα μεταχειρισμενα 20ετιας και βαλε δεν ειναι ετσι.

Ως προς το θεμα του υψους, μην κοιτας το ergo, δειχνει τη μιση αληθεια, και επισης ενα wr250 των 130 κιλων με το ζορι και μεγαλο υψος σελας, θα το κουμανταρεις ασυγκριτα πιο ευκολα απο ενα λιγο πιο χαμηλο ΧΤ με 180 κιλα σχεδον βαρος γεματο. Η πιο στενες σελες δε, κανουν το κουμανταρισμα πολυ πιο ευκολο και σιγουρο. Αν το υψος σε ζορισει ΤΟΣΟ πολυ, το να χαμηλωσεις αυτα τα μηχανακια ειναι αστεια υποθεση, και με σχεδον μηδενικο κοστος. Ανεση στα ταξιδια, το ΧΤ εχει τελικη 140, οσο και τα καινουρια 250αρια δηλαδη.

Οσο για το αν αξιζει να δωσεις παραπανω λεφτα για κατι που θα ριξεις κατω, ολες οι μοτο απο τη φυση τους πεφτουν, και ολοι ριξαμε κατω οτι πηραμε καποια στιγμη. Το καλο με τα 250αρια με καταβολες χωματινες, ειναι πως εξ ορισμου, ειναι σχεδιασμενα για να πεφτουν, και να αντεχουν στο ξυλο, σε αντιθεση με ενα μηχανακι σαν το τρανσαλπ η το ΧΤ για παραδειγμα, που αμα πεσει κατω θα μαζευεις πλαστικα και στραβωμενα τιμονια, μαρσπιεδες κλπ. Τα δε παραπανω εξοδα καταναλωσης, τα αφηνω απ εξω. Οποτε αμα κατα τις δοκιμες σου δε σκοπευεις να πεταξεις τα μηχανακια στη θαλασσα, σε κανα υφαιστειο η να δοκιμασεις την αντοχη του πλαισιου σε στουκες με τοιχο με 150χαω, δεν πρεπει να ανησυχεις για το αν θα ''καταστρεψεις'' ενα μηχανακι ανεβασμενης αξιας. Να στο πω πιο απλα, αν εχεις τουμπα με το 250αρι που θα το βγαλει ολικη, το μηχανακι θα ειναι το τελευταιο πραγμα που θα σε απασχολει.
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Θες να κινείσαι μέσα στην πόλη, κανα ταξιδάκι κοντινό και λίγο χώμα άμα κάτσει, στα ίδια ήμουν πριν 3 χρόνια και εγώ 0 εμπειρία από μηχανή. Διάλεξα το f650gs για έναν βασικό λόγο, abs. Δεν έχω μετανιώσει στιγμή γι αυτή την μηχανή, αν ξέρεις τι θες, κάνει τα πάντα μέτρια, αλλά κάνει τα πάντα. Είναι πολύ εύκολη στην οδήγηση γτ έχει το ρεζερβουάρ κάτω από την σέλα (χαμηλό κέντρο βάρους) και είναι καλή σε ύψος σέλας. Από κόστος συντήρησης όσο μια μηχανή 650cc,έχω κάνει 25κ και δεν μου έχει βγάλει τίποτα,αυτό που είναι must είναι να έχεις την μπαταρία σε καλή κατάσταση, εγώ έβαλα κλειστού τύπου και δουλεύει καλύτερα. Πλέον περνάει σε μεταβατική φάση και έχω αρχίσει να βάζω έξτρα και να την φέρνω σ αυτά που ζηταω.
 
Top Bottom