Βοήθεια στην επιλογή πρώτου Adventure Bike για... μικρόσωμο

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays

Γαλάτσι.
Θα σε γελάσω τώρα ακριβως τι σπείρωμα... η ταπα που αγόρασα ήταν 12*15 και δεν έκανε οπότε φαντάζομαι 1-2 νουμερα μικρότερο αν βοηθάω.
Αυριο θα περασω απο το μηχανουργειο να ρωτησω και θα σου πω. Περιοχη Μεταμορφωση.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Μαλλον ειχε περασει Helicoil ο προηγουμενος...
Μολις ειδα τα σπειρωματα αυτο σκεφτηκα και εγω...συν οτι εχει μικροτερη βιδα απο αυτη που λεει το διαγραμμα οποτε δεν μπηκε καν στον κοπο να βαλει το ιδιο σπειρωμα..
 

Διαμαντής

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
TRANSALP XL650V
Μην ανησυχείς. Συνηθισμένο πρόβλημα στους δίτροχους. Όταν στο φτιάξουν βάλε μια μαγνητική τάπα ή ένα ισχυρό μαγνητάκι στη τάπα να μαζέψει ότι γρέζια δημιουργήθηκαν.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Mαστορα κατι αλλο παιζει. Το σωστο ανταλλακτικο για το μηχανακι σου ειναι το 92066-1241 το οποιο οντως ειναι πιο στενο σπειρωμα (Μ10). Εσυ πηρες το 92066-0768 που ειναι Μ12, γι'αυτο δεν μπαινει. Τα δε κομματια απο σπειρωμα που βγηκαν παιζει να ειναι δικο σου φταιξιμο απο υπερβολικο σφιξιμο, ειδικα με το τεφλον μεσα. Οι ταπες καρτερ δεν στεγανωνουν με σφιξιμο, αλλα με τις χαλκοροδελες που εχουν. Αν εχεις μικροδιαρροη απλα πετας πανω μια καινουρια χαλκοροδελα και τελειωσες.

Αναγκαστικα πας σε μαστορα για την επισκευη.
 

georgeps

Μέλος
Περιοχή
Mother Earth
Όνομα
George
Μοτό
CL500?
Mαστορα κατι αλλο παιζει. Το σωστο ανταλλακτικο για το μηχανακι σου ειναι το 92066-1241 το οποιο οντως ειναι πιο στενο σπειρωμα (Μ10). Εσυ πηρες το 92066-0768 που ειναι Μ12, γι'αυτο δεν μπαινει. Τα δε κομματια απο σπειρωμα που βγηκαν παιζει να ειναι δικο σου φταιξιμο απο υπερβολικο σφιξιμο, ειδικα με το τεφλον μεσα. Οι ταπες καρτερ δεν στεγανωνουν με σφιξιμο, αλλα με τις χαλκοροδελες που εχουν. Αν εχεις μικροδιαρροη απλα πετας πανω μια καινουρια χαλκοροδελα και τελειωσες.

Αναγκαστικα πας σε μαστορα για την επισκευη.
Οσον αφορά το ανταλλακτικό θα συμφωνήσω οτι δεν μου έδωσαν την δικιά του. Η δικιά του πρεπει να ναι η Reference No: 92066 Part Number: 92066-1475 Εξάρτημα: PLUG,DRAIN.

Οσον αφορά το δεύτερο δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ειναι από υπερβολικό σφίξιμο. Το φοβάμαι αρκετά και εφαγα 10 λεπτα σε προσπάθειες με το χέρι καθε φορα μεχρι να σιγουρευτω οτι δεν μπαινει στραβα η βιδα. Το δε τεφλόν που ειχα βάλει δεν έπιασε ποτέ. Οσο ήταν το είχε μαζέψει στο τέλος της βίδας.

Υποψιάζομαι οτι ήταν στα τελευταία του. και με τη σωστή ροδέλα που έβαλα οταν πηγε να σφίξει και πηρε τα μπόσικα, πήρε μαζί του ότι είχε απομείνει.

Θα δούμε..
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Οσον αφορά το ανταλλακτικό θα συμφωνήσω οτι δεν μου έδωσαν την δικιά του. Η δικιά του είναι η Reference No: 92066 Part Number: 92066-1475 Εξάρτημα: PLUG,DRAIN.

Οσον αφορά το δεύτερο δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ειναι από υπερβολικό σφίξιμο. Το φοβάμαι αρκετά και εφαγα 10 λεπτα σε προσπάθειες με το χέρι καθε φορα μεχρι να σιγουρευτω οτι δεν μπαινει στραβα η βιδα. Το δε τεφλόν που ειχα βάλει δεν έπιασε ποτέ. Οσο ήταν το είχε μαζέψει στο τέλος της βίδας.

Υποψιάζομαι οτι ήταν στα τελευταία του. και με τη σωστή ροδέλα που έβαλα οταν πηγε να σφίξει και πηρε τα μπόσικα, πήρε μαζί του ότι είχε απομείνει.

Θα δούμε..
Θα επιμείνω. Το 1475 που εβαλες και παραπανω ειναι ταπα για το φιλτροκουτι, καμια σχεση. Εσυ θες το 1241 για το καρτερ.

 

georgeps

Μέλος
Περιοχή
Mother Earth
Όνομα
George
Μοτό
CL500?


18 410 δεν φοράω πίσω? μπερδέυω κάτι?
Καλησπέρα και πάλι στην παρέα.
Όσο ακόμη κάθεται ο Σέρπας, είναι ώρα να σκεφτώ για την επόμενη αλλαγή. Τα λάστιχα τα οποία επείγουν.

Τι θα προτείνατε για χρήση μαλλον 50-50; Το μηχανάκι φόραγε τα TW301+TW302 BRIDGESTONE και μάλλον πήγαινα προς τα AX41 BRIDGESTONE σε διαστάσεις 275-21+410-18.

Υπάρχουν άλλες προτάσεις ;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καλησπέρα και πάλι στην παρέα.
Όσο ακόμη κάθεται ο Σέρπας, είναι ώρα να σκεφτώ για την επόμενη αλλαγή. Τα λάστιχα τα οποία επείγουν.

Τι θα προτείνατε για χρήση μαλλον 50-50; Το μηχανάκι φόραγε τα TW301+TW302 BRIDGESTONE και μάλλον πήγαινα προς τα AX41 BRIDGESTONE σε διαστάσεις 275-21+410-18.

Υπάρχουν άλλες προτάσεις ;
Για την ιστορια και προς διευκόλυνση, οι διαστασεις αυτες αντιστοιχούν σε:

80/90-21 μπροστα
110/90-18 πισω
 

georgeps

Μέλος
Περιοχή
Mother Earth
Όνομα
George
Μοτό
CL500?
Μόνος μου, αλλά μάλλον κλείνω προς τα: μπροστά MT21 και πίσω tkc80.

Ελπίζω απλά να μην φαγωθούν γρήγορα στην 50-50 χρήση που θελω να τους κάνω.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Καλησπέρα και πάλι στην παρέα.
Όσο ακόμη κάθεται ο Σέρπας, είναι ώρα να σκεφτώ για την επόμενη αλλαγή. Τα λάστιχα τα οποία επείγουν.

Τι θα προτείνατε για χρήση μαλλον 50-50; Το μηχανάκι φόραγε τα TW301+TW302 BRIDGESTONE και μάλλον πήγαινα προς τα AX41 BRIDGESTONE σε διαστάσεις 275-21+410-18.

Υπάρχουν άλλες προτάσεις ;
Τα tw301 302 είναι ιδανικά για ελαφρύ εντουρακι γιατί αντέχουν στην άσφαλτο και είναι παραπάνω από ικανοποιητικά στο ξερό χωμα. Για διαδρομές τύπου adventure σε στεγνό τερεν δεν χρειάζεται πιο πολύ τακούνι σε νορμάλ ρυθμούς. Αν οι ταχύτητες ανέβουν, τότε ναι θες τακούνι.

Επίσης όταν λασπωσει το τερέν ο συνδυασμός mt21 μπροστά ή Michelin tracker και πίσω tkc80 θα δουλέψει αξιοπρεπώς αλλά μη περιμένεις και πολλά από το πίσω.

Δες και τα Dunlop d 952 σαν μια πιο χωμάτινη λύση που όμως αντέχουν και βγάζουν πολλά km
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Τα tw301 302 είναι ιδανικά για ελαφρύ εντουρακι γιατί αντέχουν στην άσφαλτο και είναι παραπάνω από ικανοποιητικά στο ξερό χωμα.
Συμφωνώ απόλυτα ,μια κ τα χω δοκιμάσει στο TTR250 ,επι σειρά ετών.
Αν είχα μόνον ένα μικρό μηχανάκι ,με καθημερινή αλλά κ εκδρομική χρήση ,κ με μόνον ένα σετ ζάντες ,δεν θα έψαχνα για άλλο σετ ελαστικών.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Συμφωνώ απόλυτα ,μια κ τα χω δοκιμάσει στο TTR250 ,επι σειρά ετών.
Αν είχα μόνον ένα μικρό μηχανάκι ,με καθημερινή αλλά κ εκδρομική χρήση ,κ με μόνον ένα σετ ζάντες ,δεν θα έψαχνα για άλλο σετ ελαστικών.
Δοκιμασμενη λυση και σιγουρη!!!!!!!
 

georgeps

Μέλος
Περιοχή
Mother Earth
Όνομα
George
Μοτό
CL500?
Εντωμεταξύ δεν τα βρίσκω πουθενα, και δύο ως τώρα μου προτείνουν τα AX41 Που ειναι το 'καινούργιο μοντέλο'. Το φοράει κανείς?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Υπάρχει μια έλλειψη σε ελαστικά γενικώς.
Από μέσα Σεπτέμβρη έμαθα σταδιακα θα λυθούν τα προβλήματα
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
κλάσικά ειτε φταίει ο κοβιντας, είτε πέσαμε ολοι μαζι για αλλαγές.
Έπεσε η παγκόσμια παραγωγή λόγω κοβιντ, γιατί οι χώρες δεν έκαναν παραγγελίες.
 
Top Bottom