Αυριο θα περασω απο το μηχανουργειο να ρωτησω και θα σου πω. Περιοχη Μεταμορφωση.
Γαλάτσι.
Θα σε γελάσω τώρα ακριβως τι σπείρωμα... η ταπα που αγόρασα ήταν 12*15 και δεν έκανε οπότε φαντάζομαι 1-2 νουμερα μικρότερο αν βοηθάω.
Αυριο θα περασω απο το μηχανουργειο να ρωτησω και θα σου πω. Περιοχη Μεταμορφωση.
Γαλάτσι.
Θα σε γελάσω τώρα ακριβως τι σπείρωμα... η ταπα που αγόρασα ήταν 12*15 και δεν έκανε οπότε φαντάζομαι 1-2 νουμερα μικρότερο αν βοηθάω.
Μαλλον ειχε περασει Helicoil ο προηγουμενος...Και μερικά από τα σπειρώματα που έβγαλα :
ΟΟ σε ευχαριστω!Αυριο θα περασω απο το μηχανουργειο να ρωτησω και θα σου πω. Περιοχη Μεταμορφωση.
Μολις ειδα τα σπειρωματα αυτο σκεφτηκα και εγω...συν οτι εχει μικροτερη βιδα απο αυτη που λεει το διαγραμμα οποτε δεν μπηκε καν στον κοπο να βαλει το ιδιο σπειρωμα..Μαλλον ειχε περασει Helicoil ο προηγουμενος...
Οσον αφορά το ανταλλακτικό θα συμφωνήσω οτι δεν μου έδωσαν την δικιά του. Η δικιά του πρεπει να ναι η Reference No: 92066 Part Number: 92066-1475 Εξάρτημα: PLUG,DRAIN.Mαστορα κατι αλλο παιζει. Το σωστο ανταλλακτικο για το μηχανακι σου ειναι το 92066-1241 το οποιο οντως ειναι πιο στενο σπειρωμα (Μ10). Εσυ πηρες το 92066-0768 που ειναι Μ12, γι'αυτο δεν μπαινει. Τα δε κομματια απο σπειρωμα που βγηκαν παιζει να ειναι δικο σου φταιξιμο απο υπερβολικο σφιξιμο, ειδικα με το τεφλον μεσα. Οι ταπες καρτερ δεν στεγανωνουν με σφιξιμο, αλλα με τις χαλκοροδελες που εχουν. Αν εχεις μικροδιαρροη απλα πετας πανω μια καινουρια χαλκοροδελα και τελειωσες.
Αναγκαστικα πας σε μαστορα για την επισκευη.
Θα επιμείνω. Το 1475 που εβαλες και παραπανω ειναι ταπα για το φιλτροκουτι, καμια σχεση. Εσυ θες το 1241 για το καρτερ.Οσον αφορά το ανταλλακτικό θα συμφωνήσω οτι δεν μου έδωσαν την δικιά του. Η δικιά του είναι η Reference No: 92066 Part Number: 92066-1475 Εξάρτημα: PLUG,DRAIN.
Οσον αφορά το δεύτερο δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ειναι από υπερβολικό σφίξιμο. Το φοβάμαι αρκετά και εφαγα 10 λεπτα σε προσπάθειες με το χέρι καθε φορα μεχρι να σιγουρευτω οτι δεν μπαινει στραβα η βιδα. Το δε τεφλόν που ειχα βάλει δεν έπιασε ποτέ. Οσο ήταν το είχε μαζέψει στο τέλος της βίδας.
Υποψιάζομαι οτι ήταν στα τελευταία του. και με τη σωστή ροδέλα που έβαλα οταν πηγε να σφίξει και πηρε τα μπόσικα, πήρε μαζί του ότι είχε απομείνει.
Θα δούμε..
Καλησπέρα και πάλι στην παρέα.
Για την ιστορια και προς διευκόλυνση, οι διαστασεις αυτες αντιστοιχούν σε:Καλησπέρα και πάλι στην παρέα.
Όσο ακόμη κάθεται ο Σέρπας, είναι ώρα να σκεφτώ για την επόμενη αλλαγή. Τα λάστιχα τα οποία επείγουν.
Τι θα προτείνατε για χρήση μαλλον 50-50; Το μηχανάκι φόραγε τα TW301+TW302 BRIDGESTONE και μάλλον πήγαινα προς τα AX41 BRIDGESTONE σε διαστάσεις 275-21+410-18.
Υπάρχουν άλλες προτάσεις ;
Τα tw301 302 είναι ιδανικά για ελαφρύ εντουρακι γιατί αντέχουν στην άσφαλτο και είναι παραπάνω από ικανοποιητικά στο ξερό χωμα. Για διαδρομές τύπου adventure σε στεγνό τερεν δεν χρειάζεται πιο πολύ τακούνι σε νορμάλ ρυθμούς. Αν οι ταχύτητες ανέβουν, τότε ναι θες τακούνι.Καλησπέρα και πάλι στην παρέα.
Όσο ακόμη κάθεται ο Σέρπας, είναι ώρα να σκεφτώ για την επόμενη αλλαγή. Τα λάστιχα τα οποία επείγουν.
Τι θα προτείνατε για χρήση μαλλον 50-50; Το μηχανάκι φόραγε τα TW301+TW302 BRIDGESTONE και μάλλον πήγαινα προς τα AX41 BRIDGESTONE σε διαστάσεις 275-21+410-18.
Υπάρχουν άλλες προτάσεις ;
Συμφωνώ απόλυτα ,μια κ τα χω δοκιμάσει στο TTR250 ,επι σειρά ετών.Τα tw301 302 είναι ιδανικά για ελαφρύ εντουρακι γιατί αντέχουν στην άσφαλτο και είναι παραπάνω από ικανοποιητικά στο ξερό χωμα.
Δοκιμασμενη λυση και σιγουρη!!!!!!!Συμφωνώ απόλυτα ,μια κ τα χω δοκιμάσει στο TTR250 ,επι σειρά ετών.
Αν είχα μόνον ένα μικρό μηχανάκι ,με καθημερινή αλλά κ εκδρομική χρήση ,κ με μόνον ένα σετ ζάντες ,δεν θα έψαχνα για άλλο σετ ελαστικών.
κλάσικά ειτε φταίει ο κοβιντας, είτε πέσαμε ολοι μαζι για αλλαγές.Υπάρχει μια έλλειψη σε ελαστικά γενικώς.
Από μέσα Σεπτέμβρη έμαθα σταδιακα θα λυθούν τα προβλήματα
Έπεσε η παγκόσμια παραγωγή λόγω κοβιντ, γιατί οι χώρες δεν έκαναν παραγγελίες.κλάσικά ειτε φταίει ο κοβιντας, είτε πέσαμε ολοι μαζι για αλλαγές.