George_M.
..ο Βαρθολομαίος..!
Ισχυει, κ ισως μας παει κ πιο πισω λενε...Υπάρχει μια έλλειψη σε ελαστικά γενικώς.
Από μέσα Σεπτέμβρη έμαθα σταδιακα θα λυθούν τα προβλήματα
Ισχυει, κ ισως μας παει κ πιο πισω λενε...Υπάρχει μια έλλειψη σε ελαστικά γενικώς.
Από μέσα Σεπτέμβρη έμαθα σταδιακα θα λυθούν τα προβλήματα
Στο παροπλισμενο XLRακι που χρησιμοποιουσα για χωμα (ακομα και μακρινο) για 3 χρονια 2010-2011-2012, ειχα βαλει αρχικα TW 301-302 και μετα TKC80. Αν και με τα TW δεν ειχα προβλημα σε στεγνα χωματα, με τα TKC το μηχανακι ητανε αλλου Και επειδη ητανε παναλαφρο (135 κιλα γεματο), δεν κωλωνα ακομα και σε πολλες λασπες. Με MT21 μπροστα, το μπροστινο θα δαγκωνει ακομα περισοτερο αλλα θα θελει πολλη προσοχη στη βρεγμενη ασφαλτο (τα TKC θελουν απλα καποια προσοχη στο βρεγμενο). Πληροφοριακα φοραγα ΜΤ21 μπροστα / TKC80 πισω στο CRF1000 και ειμουνα πολυ ευχαριστημενος μειον τις πολλες λασπες, αλλα αυτο ειναι βαρυ μηχανακι, 230 κιλα γεματο.Μόνος μου, αλλά μάλλον κλείνω προς τα: μπροστά MT21 και πίσω tkc80.
Ελπίζω απλά να μην φαγωθούν γρήγορα στην 50-50 χρήση που θελω να τους κάνω.
χρησιμες πληροφορίες. Νομίζω σαν αρχάριος θα χρειαστώ την καλύτερη προσφυση στο βρεγμενο. Συν οτι ακόμη δεν εχω ακουμπήσει χώμα. thanks!Στο παροπλισμενο XLRακι που χρησιμοποιουσα για χωμα (ακομα και μακρινο) για 3 χρονια 2010-2011-2012, ειχα βαλει αρχικα TW 301-302 και μετα TKC80. Αν και με τα TW δεν ειχα προβλημα σε στεγνα χωματα, με τα TKC το μηχανακι ητανε αλλου Και επειδη ητανε παναλαφρο (135 κιλα γεματο), δεν κωλωνα ακομα και σε πολλες λασπες. Με MT21 μπροστα, το μπροστινο θα δαγκωνει ακομα περισοτερο αλλα θα θελει πολλη προσοχη στη βρεγμενη ασφαλτο (τα TKC θελουν απλα καποια προσοχη στο βρεγμενο). Πληροφοριακα φοραγα ΜΤ21 μπροστα / TKC80 πισω στο CRF1000 και ειμουνα πολυ ευχαριστημενος μειον τις πολλες λασπες, αλλα αυτο ειναι βαρυ μηχανακι, 230 κιλα γεματο.
Δεν ξερω τι χρηση χωμα θα κανεις, αν ειναι για γενικη και οχι απαιτητικη χρηση, θα εισαι μια χαρα με τα TW ή τα ΑΧ41, αν και τα τελευταια μου φαινεται οτι εχουν χαμηλο τακουνι (τουλαχιστο ειναι αραιοτερο). Αλλα ο συνδυασμος MT21 / TKC80 θα παει το μηχανακι αλλου στα χωματα κατα τη γνωμη μου.
πολύ φίλος μου!! Τι λένε τα σχόλια αραγε?Παντού οι ίδιες απορίες.
Τα αναμενόμενα που γράφονται παντού. Η ουσία είναι ότι αν το θες θα βρεις το πώς. Οι περισσότεροι τα έχουν χαμηλώσει.χρησιμες πληροφορίες. Νομίζω σαν αρχάριος θα χρειαστώ την καλύτερη προσφυση στο βρεγμενο. Συν οτι ακόμη δεν εχω ακουμπήσει χώμα. thanks!
πολύ φίλος μου!! Τι λένε τα σχόλια αραγε?
Κάτι έγραψαν για αποστάτες στο αμορτισέρ και ρίξιμο... Αστεία πολύ στα καλάμια αντίστοιχα, χαμήλωμα της τάξης των 5-6 εκατοστών. Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί να πάρεις 990 και να το κάνεις vstrom από διαδρομή, μένουμε στο περί ορέξεως.Δεν χαμηλώνει πολύ το 210 , σχεδόν 1,5 πόντο Μαξ και θα πρέπει να είναι γάτα αυτός που θα το κάνει , άντε κ λίγο από σέλα (-1,5/2 cm)
Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
NE TI?το έχω δει ακόμα και σε tdm.
Γιατι ακουνε κατι ¨τυπους¨, που υποστηριζουν οτι η μηχανη, ¨δεν θελει υψος, αλλα...... αναστημα¨ , και αυτα μετα, ειναι τα καμωματα τουςΚάτι έγραψαν για αποστάτες στο αμορτισέρ και ρίξιμο... Αστεία πολύ στα καλάμια αντίστοιχα, χαμήλωμα της τάξης των 5-6 εκατοστών. Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί να πάρεις 990 και να το κάνεις vstrom από διαδρομή, μένουμε στο περί ορέξεως.
Εντάξει βρε Νικόλα, η αλήθεια είναι ότι το ύψος είναι και θέμα αναβάτη, χωρίς βέβαια αυτός να είναι ο κανόνας. Η αλήθεια είναι ότι αν δεν πατάς κάτω καθόλου τότε μαθαίνεις να δουλεύεις κωλαράκι στις στάσεις χαχαχα. Ρισπεκτ σε αυτούς που προβάλουν ανάστημα αντί για ύψος.Γιατι ακουνε κατι ¨τυπους¨, που υποστηριζουν οτι η μηχανη, ¨δεν θελει υψος, αλλα...... αναστημα¨ , και αυτα μετα, ειναι τα καμωματα τους
Οποία ομοιοτης, με προσωπα και καταστασεις του παροντος, ειναι συμπτωματικη............