Βοηθεια σε αλλαγη λαδιων ktm 950 adv

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
BelRay EXS 10-50


Nαι...το έχω δεί αυτό ,κ το έχω ακούσει σαν επίσημη δικαιολογία από την ΚΤΜ σε ατυχή ιδιοκτήτη.
Ο λόγος είναι προφανής.
Για να μην υποχρεούνται να μπούν στην διαδικασία γενικής επισκευής ή αντικατάστασης του μοτέρ ,όταν αυτό το φαινόμενο εμφανιστεί εντός εγγύησης.
με αφορμη την απαντηση σου να πω και και γω την εμπειρια μου
ασχετη με μοτο,αλλα πολυ σχετικη με αυτο που λες..
το λεπον:)
πριν απο καμια 5ετια,στο επαγγελματικο μας χ μαρκας(δεν θα αναφερω εταιρια και ουτε προκειται ουτε και σε πμ και το γιατι, πλεον ολοι το αντιλαμβανονται νομιζω.....)
και αφου το σερβις γινεται μονο σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο
τιναζεται σε ανυποψιαστο χρονο η ταπα πληρωσης λαδιου, μετα απο σερβις το αμαξι εννοειται εεε????
απαντηση?
χαλασμενη ταπαλαδιου...
αντικατασταση λοιπον,πληρωνεις και λες οκ
αμ δε
μετα απο κανα 500 χλμ το ιδιο
καινουρια παλι και φτανουμε να συζηταμε για υψηλες πιεσεις στο μοτερ?:mad:και οτι μπορει να φταιει η καταναλωση λαδιου...
ενημερωτικα καταναλωση 700 ml ανα 4000χλμ περιπου...



στο ζουμι τωρα......
ο κατασκευαστης μου λεει το τζιμανι,δικαιολογει 800ml ανα 1000 χλμ...............
και ρωταω το εξης..
αμα φιλε μου ημουν καμια κοπελιτσα που το οδηγαγε δαυτο και απο τη στιγμη που λετε αλλαγη ανα 15000
και εννοειται δεν ειχα ιδεα απο ελεγχο λαδιου κλπ(οπως πολλοι ανθρωποι)
θα κολλαγε το μπουρδελο??
απαντηση???????????
ε χμμμ
με κοιταγε σα βοδι....ε καλα τα λες λογικο ειναι αλλα αυτο λεει ο κατασκευαστης
και το κολλημενο μοτερ ποιος το πληρωνει??????
ο μ@λ@κ@ς φυσικα.

το θετικο τουλαχιστον ειναι οτι δεν ειχε προβλημα το μοτερ
απλα ο βλαμμενος που αλλαζε λαδια καταφερνε να στραβοβιδωσει την ταπα λαδιου(αν ειναι δυνατον)
και εγινε ολο αυτο
οπως επισης εχανε λαδια απο το φ λαδιου επειδη,ο ιδιος βλαμμενος προφανως και διαπιστωμενο, η δεν αλλαζε καθολου φ λαδιου
η δεν εβαζε το νεο o ring που χει το πακετο




αυτα και συγγνωμη αν κουρασα

ΥΓ δεν παιρνω μπαλα ολα τα εξουσιοδοτημενα και μη
απλα μου τυχε και το αναφερω
και παρεπιπτοντως ειμαι τυχερος που εχω βρει μετα απο αυτο μαστορα που μου συντηρει ολα τα οχηματα
και εχω το κεφαλι μου ησυχο πλεον και αποδεδειγμενα
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Αν και μένω στον Πειραιά.......έχω μείνει μ@λακ@ς με τις γνώσεις σας και γενικά το επίπεδο όλης της κουβεντας!:friendship:
Αν και μένω στο Περιστέρι ,έχω μείνει μ@λακ@ς με την πληρότητα σε πορτοκαλί ιμάντες που έχει το ΜπεΜπέ σου. :pointu:


και :friendship:
Τελικά, λάδια αλλάξατε; Ή να πάμε για κοντοσούβλια; :D
εγω εχω μεινει μ@λ@κ@ς που εξακολουθητε να μενετε στο πειραια και στο περιστερι με τετοιο επιπεδο γνωσεων....:p
ρε μετακομιστε στο ναυπλιο λεμε....
και θα πηγαινουμε για κοντοσουβλια στα μαγαζια που ξερει ο clubman στη μεσσηνια...:ok:
ο κοραξ θα βαζει το λαδι:D...κορωναιικο καλαματιανο....

:friend::friendship::friendship::friendship::friendship::friendship::friendship::friendship:
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Μάλλιστα.
Eυχαριστούμε για τα στατιστικά.
Η διαφορά είναι τεράστια.
500 ml / 1000 km -VS- 100 ml / 1000 km

Oπότε ,όλα τείνουν να επιβεβαιώσουν ,σχεδιαστικό ογκομετρικό σφάλμα του δοχείου λαδιού.

Να ρωτήσω κάτι ακόμα.
Δεν κροταλίζουν οι υδρ/κοί τεντωτήρες των καδενών με την ένδειξη μόνιμα κοντά στο ΜΙΝ ?
Δεν προβληματίζει κανέναν η λειτουργία του μοτέρ με 250-500 ml λιγότερο λάδι από το προβλεπόμενο ?



@lmb990 : Λάμπρο ,θύμισέ μου κ διόρθωσέ με αν κάνω λάθος.
Στο προηγούμενο service που κάναμε παρέα στο 990 σου ,σετάροντας βέβαια την στάθμη λαδιού στο ΜΑΧ ,κ λίγο παραπάνω ,θυμάμαι καλά ή όχι ,ότι μου είχες πεί ότι συμπλήρωσες μόλις 150-200 ml στα 5000 km ?

Οντως αν θυμαμαι καλα 150ml στα 5000χλμ.. αυτο εγινε απο τα 30000 που καναμε μεγαλο μεχρι τα 35000.. στα 35000 ξαναλλαξαμε και μεχρι τωρα που εχω 38200 δεν εχει καψει κατι... εγω αλλαζω καθε 5000, οχι καθε 7500... δεν ξερω αν εχει να κανει αυτο..
 

StepaS

Μέλος
Περιοχή
Νάουσα
Όνομα
Vag
Μοτό
KTM Adventure 990 `09
εγω αλλαζω καθε 5000, οχι καθε 7500... δεν ξερω αν εχει να κανει αυτο..
Δε νομίζω πως έχει να κάνει αυτό γιατί και όταν το είχα αφήσει για 10.000χλμ χωρις σέρβις (λόγω μεγάλου ταξιδιού) πάλι την ίδια συμπεριφορά είχε.
Νομίζω πως η μάρκα του λαδιού πάντως παίζει σημαντικό ρόλο.
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Δεν ξερω πως συμπεριφερεται με καθε λαδι γιατι μεχρι τωρα μονο belray εχω βαλει.. αλλα εχω ακουσει απο φιλο με 950 οτι το motorex το καιει σαν βενζινη..
 

StepaS

Μέλος
Περιοχή
Νάουσα
Όνομα
Vag
Μοτό
KTM Adventure 990 `09
Επειδή κατά βάση ισχύει αυτό που σου είπε ο φίλος σου, αυτός ήταν και ο λόγος που ρώτησα νωρίτερα για το αν υπάρχει πρόβλημα μακροπρόθεσμα σε έναν κινητήρα που καίει "λιγο" λάδι.

Απ'οσο γνωρίζω αλλάζοντας μάρκα λαδιών αλλάζει και η σκληρότητα του σασμάν. Εμένα είναι πολύ μαλακό στις αλλαγές των ταχυτήτων. Οπότε αν κάποιον τον προβληματίζει είτε η κατανάλωση του λαδιού είτε το ποσό "σκληρά" αλλάζουν οι ταχύτητες μπορεί να πειραματιστεί με μερικές από τις γνωστές μάρκες.
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Φίλε Δημήτρη

- Ξαναλέω ότι ,δεν χρειάζονται συγνώμες ,δεν υπάρχει λόγος ,δεν έγινε τίποτα ,κ δεν τρέχει τίποτα.

- Τα όσα τεχνικά ανέφερες ,δεν αμφισβήτησα εξ'αρχής οτι ήταν σωστά ,αν είχα να σημειώσω κάπου-κάτι διαφορετικό ,θα το έκανα με παράθεση σε αυτό.

- Τεχνικά δεν διαφωνούμε κάπου ,πως θα μπορούσαμε άλλωστε ,αφού η μηχανολογία είναι επιστήμη ,άρα κάποια πράγματα είναι δεδομένα.
Εκεί που διαφωνώ ή μάλλον ακριβέστερα ,στεναχωριέμαι ,είναι η πρόθεσή σου να μην ξαναασχοληθείς με τεχνικά θέματα ,αφού ,όπως πολύ σωστά είπες ,καταθέτοντας γνώσεις ,κάποιος άλλος βοηθείται από αυτές.
Βέβαια ,ακόμα κι αν δεν ξαναασχοληθείς ,είναι δικαίωμα σου ,και απόλυτα σεβαστό από μένα.
Και δεν σου κρύβω ότι σε καταλαβαίνω ,μια και , για διάφορους λόγους ,πολλές φορές έχω σκεφτεί κι εγώ να μην ξαναασχοληθώ-γραψω τεχνικά σεντόνια.
Κι εμένα με κουράζουν.
Και γι'αυτό τον λόγο είχα να το κάνω πολύ καιρό.
Μου ξαναβγήκε χθές...το "μικρόβιο" βλέπεις.

Οπως και να'χει ,καλά να είμαστε όλοι.
Κι άμα πέφτει το λαδι ,συμπληρώνουμε ,δεν τρέχει κάτι ,εδώ βάζουμε πανάκριβη βενζίνη με αυτοσκοπό να την κάψουμε.:D



Ετσι ,από καθαρή περιέργεια , ας μας πεί κάποιος απο τους χρήστες της μεθόδου με την στάθμη στην μέση.
1) Πόσο λάδι στα πόσα χλμ έχανε με την στάθμη στο ΜΑΧ ;
2) Πόσο λάδι στα πόσα χλμ χάνει με την στάθμη στη μέση ;
3) Σταθεροποιείται η στάθμη στη μέση ή στο ΜΙΝ ανεξαρτήτως χλμτρων ,ή συνεχίζει κ πέφτει με την χρήση;
Κώστα εμένα τα νούμερα μου είναι/ηταν λίγο πιο... φευγάτα..
1) Και δεν υπερβάλλω καθόλου,250 ml το λιγότερο σε ακριβώς 150 χιλιόμετρα από τα οποία τα 100 είναι με ΤΈΡΜΑ γυρισμένο καρπό(κάνω ένα συγκεκριμένο στριφτερό δρόμο πάνω κάτω συνέχεια :D)
2) Ακριβώς τα ίδια όπως από πάνω (στο 1 δλδ) και η κατανάλωση δεν μπορεί καν να διακριθεί με το μάτι..I don't know wtf is going on... 30ml να πω?
3) ΝΑΙ Σταθεροποιείται αλλά όπως όλοι ξέρουμε οι lc8 είναι φυσιολογικό να καίνε λίγα λαδια οπότε σιγά σιγά θα πέσει και κάτω από το min.. Αλλά θα αργήσει πολύ και φυσικά δεν έχω αφήσει να γίνει κάτι τέτοιο μόλις δω ότι πάει να ξεφύγει συμπληρώνω.. motorex 10w/50


Γενικοτερα.. Πολύ μυστήρια μοτοσακο αυτά τα katemia ρε παιδί μου.. :thinking:
 
Τελευταία επεξεργασία:

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Ναι, όταν η στάθμη είναι αρκετά χαμηλά υπάρχει ένας κροταλισμος...
Δε νομίζω πως υπάρχει κάποιος που δεν ανησυχεί για τη στάθμη του λαδιού. Εγώ προτιμώ πάντως να είμαι ανάμεσα στα όρια και ελέγχω τη στάθμη κάθε 500-1000 km.

@el-Gatto στον Λάμπρο ποια λάδια χρησιμοποιήσατε; Έχω συναντήσει κατόχους LC8 που δε συμπληρωνουν ποτέ λάδι και είναι πάντα ΟΚ η στάθμη και άλλους που τους έκαιγε πάνω από 500ml στα 1000. Πάντως αν έχει πέσει στην αντίληψή σου η ΚΤΜ στο σέρβις μανιουαλ για τον LC8 δίνει πως μπορεί να καίει μέχρι και 1λιτ/1000χλμ. Απαράδεκτο κατά τη γνώμη μου να έχει κάποιος τέτοια κατανάλωση και η εταιρία να σου λέει "it's Ok".
Ολοι οι κατασκευαστές εδώ και πολλές δεκαετίες δικαιολογούν, και αυτό έχουν σαν όριο το 1λιτ./1000 χλμ.
Δηλαδή το χρησιμοποιούν σαν στάνταρ.
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Πω ρε μαγκες τι έχετε γράψει ρε.. Πρέπει οταν βρώ χρόνο να κάτσω να τα διαβάσο πάλι και ανάθεμα με αν θα καταλάβω γιατι μέχρι στιγμή...Δεν... Μπράβω πάντως..
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Που να είχες και BMW αδερφέ...συμβαίνει και τις καλύτερες οικογένειες ;)
Αυτά τα χαρακτηριστικά που έναν ιαπωνικό κινητήρα θα τον έστελναν για ρεκτιφιέ και πέταμα, θεωρούνται φυσιολογικά
για κάποιους κατασκευαστές :)...ζούμε με αυτά διότι ως γνωστόν οι μπούρδες του κατασκευαστή λέγονται και "χαρακτήρας" !
Εσύ παλιοχαρακτήρα να έρθεις με τον κηδεμόνα σου η μάλλον με το κιμονό σου...:ha
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Εσύ παλιοχαρακτήρα να έρθεις με τον κηδεμόνα σου η μάλλον με το κιμονό σου...:ha
τακη το νου σου....
επειδη τωρα το κιμονο του ειναι :jp,
ως πρωηνbmwακιας μπορει να ''κρυβει'' ευρωπαικες εκπληξεις.....
























:friend::laugh::laugh::laugh::friendship:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μάλλιστα.
Αρα Λάμπρο ,καλά θυμάμαι ,δόξα το Θεό ,δεν έχει προχωρήσει πολύ το Αλτσχάϊμερ. :D
Σάββα ,κι ο Λάμπρος μόνιμα με τον καρπό τέρμα στριμένο πάει...πρέπει να'χει αγκύλωση στο δεξί χέρι.:roflmao:
Vag ,το σασμάν μια χαρά γλυκό είναι με τα Belray.:ok:
Εverybody ,τα Μοτορεξ τα θεωρώ απαράδεκτα ,αλλά αυτό είναι προσωπική μου άποψη.

Μετά την επαλήθευση του Λάμπρου(thank's) περί κατανάλωσης λαδιού ,κι επειδή γνωρίζω πως οδηγεί ,κ κάνει κ αρκετά χλμ εντός πόλης κ μάλλιστα της Αθήνας ,τείνω να επιμείνω στην μή σχέση χαμηλής στάθμης με την απώλεια λαδιού.
Αλλο ένα παράδειγμα είναι το 990 του @Antreas990 ,το οποίο επίσης δεν πίνει ,ενώ ο Ανδρέας το "πίνει".
Ανδρέα ,αν το διαβάσεις ,για πες μας τις δικές σου μετρήσεις ,γιατί απ'ότι θυμάμαι ,τελευταία φορά που σε είδα κ μέτρησα τη στάθμη σου ,δεν είχε κατέβει ούτε χιλιοστό.

Εχω μιά σκέψη ,για την πιθανή αιτία του προβλήματος ,αλλά τώρα είμαι σε φάση ετοιμασίας για μοτοβόλτα.
Την κάνω ,κ θα επανέλθω -ελπίζω- εν'καιρώ.

Βγάλτε έξω τα ΚαΤέΜια σας και πιείτε τα. :friendship:
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
H δικη μου καταναλωση λαδιου ειναι 1L ανα 7.500χλμ (δηλαδη 130ml-1000χλμ) ... τα λαδια ειναι belray 10-60full, και η χρηση της μηχανης ειναι μονο στους κοφτες και γενικα ποτε μα ποτε σαν τον αθρωπο αλλα....μονο βολτες-ΟΧΙ ΠΟΛΗ-ΟΧΙ ΚΙΝΗΣΗ.
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
H δικη μου καταναλωση λαδιου ειναι 1L ανα 7.500χλμ (δηλαδη 130ml-1000χλμ) ... τα λαδια ειναι belray 10-60full, και η χρηση της μηχανης ειναι μονο στους κοφτες και γενικα ποτε μα ποτε σαν τον αθρωπο αλλα....μονο βολτες-ΟΧΙ ΠΟΛΗ-ΟΧΙ ΚΙΝΗΣΗ.
Ρε παιδιά με της καταναλώσεις που ακούω από εσάς σημαίνει ότι ακόμα κάτι δεν πάει καλά με το δικό μου μοτο. Αφου με της χαμηλότερες θερμοκρασίες που έχουμε έπρεπε να καίει πολύ λιγότερο από τα δικά σας ενώ καίει περισσότερο... Κάτι δεν πάει καλά. Μπορεί να είναι από τα motorex
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Και εγώ στο δικό μου ktm 690 όμως , belray έβαζα και έκαιγε ελάχιστα , κάτω απο 100ml στα 5000km


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Ρε παιδιά με της καταναλώσεις που ακούω από εσάς σημαίνει ότι ακόμα κάτι δεν πάει καλά με το δικό μου μοτο. Αφου με της χαμηλότερες θερμοκρασίες που έχουμε έπρεπε να καίει πολύ λιγότερο από τα δικά σας ενώ καίει περισσότερο... Κάτι δεν πάει καλά. Μπορεί να είναι από τα motorex
ποτε περιπου θα κανεις την επομενη αλλαγη λαδιων?
α) δοκιμασε μια αλλη μαρκα για αρχη...
β) επισης ο τροπος οδηγησης σου ή το μερος?εννοω κανεις μονο βολτες η και αλλα πραγματα με τη μοτο? λιωνει σε θερμοκρασιες εντος πολης ?

γ)Τι χιλιομετρα εχει το μοτερ?
 

Antreas990

Μέλος
Περιοχή
Σούνιο
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Ktm 990 adventure
Μάλλιστα.
Αρα Λάμπρο ,καλά θυμάμαι ,δόξα το Θεό ,δεν έχει προχωρήσει πολύ το Αλτσχάϊμερ. :D
Σάββα ,κι ο Λάμπρος μόνιμα με τον καρπό τέρμα στριμένο πάει...πρέπει να'χει αγκύλωση στο δεξί χέρι.:roflmao:
Vag ,το σασμάν μια χαρά γλυκό είναι με τα Belray.:ok:
Εverybody ,τα Μοτορεξ τα θεωρώ απαράδεκτα ,αλλά αυτό είναι προσωπική μου άποψη.

Μετά την επαλήθευση του Λάμπρου(thank's) περί κατανάλωσης λαδιού ,κι επειδή γνωρίζω πως οδηγεί ,κ κάνει κ αρκετά χλμ εντός πόλης κ μάλλιστα της Αθήνας ,τείνω να επιμείνω στην μή σχέση χαμηλής στάθμης με την απώλεια λαδιού.
Αλλο ένα παράδειγμα είναι το 990 του @Antreas990 ,το οποίο επίσης δεν πίνει ,ενώ ο Ανδρέας το "πίνει".
Ανδρέα ,αν το διαβάσεις ,για πες μας τις δικές σου μετρήσεις ,γιατί απ'ότι θυμάμαι ,τελευταία φορά που σε είδα κ μέτρησα τη στάθμη σου ,δεν είχε κατέβει ούτε χιλιοστό.

Εχω μιά σκέψη ,για την πιθανή αιτία του προβλήματος ,αλλά τώρα είμαι σε φάση ετοιμασίας για μοτοβόλτα.
Την κάνω ,κ θα επανέλθω -ελπίζω- εν'καιρώ.

Βγάλτε έξω τα ΚαΤέΜια σας και πιείτε τα. :friendship:
Τελευταία που το κοίταξα δεν έχει κάψει τπτ κ έχω κάνει κοντά 3000. Belray exs 10 50
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
ποτε περιπου θα κανεις την επομενη αλλαγη λαδιων?
α) δοκιμασε μια αλλη μαρκα για αρχη...
β) επισης ο τροπος οδηγησης σου ή το μερος?εννοω κανεις μονο βολτες η και αλλα πραγματα με τη μοτο? λιωνει σε θερμοκρασιες εντος πολης ?

γ)Τι χιλιομετρα εχει το μοτερ?
α)έτσι σκέφτηκα και εγώ
β)όχι και όχι
γ)33.000 η αλήθεια είναι ότι θέλει βαλβίδες οι οποίες θα γίνουν μέσα σε αυτό το μήνα. Είναι ανοιχτές και χτυπάνε ελαφρώς αλλά δε νομίζω να οφείλεται εκεί.. Μόλις κάνω βαλβίδες θα δω τι παίζει και θα ενημερώσω
 

chaosm

Μέλος
Να κάνω μια ερώτηση. Μιας και δεν ασχολούμαι με τη μηχανή λόγω έλλειψης χώρου. Θα ήθελα να ξέρω πως βγαίνουν τα τεποζιτα στο 950. Και δεν εννοώ ποιες βίδες βγάζω. Λέω για τους σύνδεσμους της βενζίνης. Και επίσης γι αυτή τη δουλειά τι εργαλεία χρειάζεται. Μπορεί να σας φαίνεται χαζό αλλά δεν έχω ασχοληθεί ποτέ. Αυτό θα γίνει κάποια στιγμή που θα βρω δικό μου χώρο για να τη καθαρίσω λίγο εκεί μέσα.
 

StepaS

Μέλος
Περιοχή
Νάουσα
Όνομα
Vag
Μοτό
KTM Adventure 990 `09
Είναι πολύ εύκολο να τα βγάλεις τα ντεπόζιτα. Το έχω κάνει στο παρελθόν και γενικά είμαι από κουλος... Αν θυμάμαι καλά είχα κλείσει από κάτω τις "παροχές" για να μην τρέχει βενζίνη από το σωληνάκι. Πέρα από τις βίδες που βλέπεις δεν έχει κατι άλλο. Μονάχα όταν είσαι έτοιμος να το "πάρεις στα χέρια" το κάθε ντεπόζιτο να θυμάσαι πως από πίσω υπάρχει ακόμη ένα σωληνάκι για να αποσυνδέσεις.

Από εργαλεία δε θες κάτι παραπάνω από αυτά που έχει η μηχανή κάτω από τη σέλα...
 
Top Bottom