Βοηθεια σε αλλαγη λαδιων ktm 950 adv

chaosm

Μέλος
Είναι πολύ εύκολο να τα βγάλεις τα ντεπόζιτα. Το έχω κάνει στο παρελθόν και γενικά είμαι από κουλος... Αν θυμάμαι καλά είχα κλείσει από κάτω τις "παροχές" για να μην τρέχει βενζίνη από το σωληνάκι. Πέρα από τις βίδες που βλέπεις δεν έχει κατι άλλο. Μονάχα όταν είσαι έτοιμος να το "πάρεις στα χέρια" το κάθε ντεπόζιτο να θυμάσαι πως από πίσω υπάρχει ακόμη ένα σωληνάκι για να αποσυνδέσεις.

Από εργαλεία δε θες κάτι παραπάνω από αυτά που έχει η μηχανή κάτω από τη σέλα...
Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Κλασικά η μηχανή δεν έχει εργαλεία. Γι αυτό ρώτησα τι θέλει. Μη πάω να το λύσω και δεν έχουμε κανένα άκυρο αλεν που θα ζητήσει και το κουμπώσουμε πάλι. Το έχω πάθει με τη παλιά μηχανή
 

StepaS

Μέλος
Περιοχή
Νάουσα
Όνομα
Vag
Μοτό
KTM Adventure 990 `09
Μπαααα δεν έχει κάτι παραπάνω από αυτά που βλέπεις πριν ξεκινήσεις το λυσιμο....
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Κλασικά η μηχανή δεν έχει εργαλεία. Γι αυτό ρώτησα τι θέλει. Μη πάω να το λύσω και δεν έχουμε κανένα άκυρο αλεν που θα ζητήσει και το κουμπώσουμε πάλι. Το έχω πάθει με τη παλιά μηχανή
Αμα εχεις μια σειρα αλλεν και καρυδακια εισαι κομπλε.

Απο την στιγμη που δεν τα χεις ξαναβγαλει- δωσε μεγαλη προσοχη στο αριστερο ντεποζιτο που εχει τον ταχυσυνδεσμο βενζινης(στα 990,στα 950δεν ξερω αν εχει τον ιδιο) στο πως θα τον ξεκουμπωσεις δηλαδη γιατι σπαει ευκολα οταν κρατας το ντεποζιτο στα χερια-ζοριζεσαι και προσπαθεις να τον ξεκουμπωσεις
 

Postman

Head of Neuroscience, Psychology & Medicine
Περιοχή
Alpha Centauri
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Africa Twin 1100
Μετα απο 100000χλμ μπορω να πω οτι καταναλωση λαδιου ειναι 1L/7000km, και 6l/100km βενζινη και αυτα σε ταξιδι με 135-140χλμ και 5000-6000στρ. Οι παραπανω τιμες αλλαζουν δραματικα προς τα πανω με δαιμονισμένες κινήσεις του καρπου πανω-κατω. Οσο θα περνάν τα χρονια και τα χλμ το μοτερ θα τα "βρίσκει" με την ύπαρξή του και σιγα-σιγα θα σταθεροποιειται. Καλο θα ειναι καποια στιγμη να καθαρίσετε τις βαλβιδες και πολυ προσοχη στις βενζινες, η 100αρα κανει θαυματα!!! Και κατι αλλο που εχω ξαναπεί, ο κινητηρας εχει αγωνιστικές προδιαγραφές και γονίδια, και αυτα εχουν το "τίμημά" τους!!! ;););)
 

chaosm

Μέλος
Ήθελα να το ρωτήσω. Προφανώς στο 990 βλέπεις διαφορά με τη κατοσταρα. Στο 950 γίνεται τπτ ή επειδή είναι καρμπυρατερ είναι το ίδιο πράγμα;
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Ήθελα να το ρωτήσω. Προφανώς στο 990 βλέπεις διαφορά με τη κατοσταρα. Στο 950 γίνεται τπτ ή επειδή είναι καρμπυρατερ είναι το ίδιο πράγμα;
Σαν racing motor που είναι και το 950 φυσικά και παίζει ΠΟΛΎ μεγάλο ρόλο η βενζίνη.. Εδώ που τα λέμε αν σου στείλω 20lt βενζίνη από Γερμανία και τι βάλεις μέσα... Θα πάθεις πλάκα με τα αποτελέσματα...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Να κάνω μια ερώτηση. Μιας και δεν ασχολούμαι με τη μηχανή λόγω έλλειψης χώρου. Θα ήθελα να ξέρω πως βγαίνουν τα τεποζιτα στο 950. Και δεν εννοώ ποιες βίδες βγάζω. Λέω για τους σύνδεσμους της βενζίνης. Και επίσης γι αυτή τη δουλειά τι εργαλεία χρειάζεται. Μπορεί να σας φαίνεται χαζό αλλά δεν έχω ασχοληθεί ποτέ. Αυτό θα γίνει κάποια στιγμή που θα βρω δικό μου χώρο για να τη καθαρίσω λίγο εκεί μέσα.
Κλείνεις τον διακόπτη on/off στο αριστερό τεπόζιτο και βιδώνεις τις παροχές και στα δυο τεπόζιτα.Έπειτα με κάποιο τρόπο ταπώνεις-κλείνεις τα σωληνάκια που πάνε στην τρόμπα βενζίνης και απο τα δύο τεπόζιτα.
Έχε υπόψιν οτι μόλις τα ''ξεκουμπώσεις" απο την θέση τους θα τρέχει βενζίνη μέχρι να τα ταπώσεις οπότε οτι θα χρησιμοποιήσεις θα πρέπει να το έχεις απο πρίν εκεί.;)
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Κλείνεις τον διακόπτη on/off στο αριστερό τεπόζιτο και βιδώνεις τις παροχές και στα δυο τεπόζιτα.Έπειτα με κάποιο τρόπο ταπώνεις-κλείνεις τα σωληνάκια που πάνε στην τρόμπα βενζίνης και απο τα δύο τεπόζιτα.
Έχε υπόψιν οτι μόλις τα ''ξεκουμπώσεις" απο την θέση τους θα τρέχει βενζίνη μέχρι να τα ταπώσεις οπότε οτι θα χρησιμοποιήσεις θα πρέπει να το έχεις απο πρίν εκεί.;)
Εχετε έτοιμα μερικά τάϊ ραπς από πριν, και δένετε τσακισμένα τα σωληνάκια με αυτά, μέχρι να τελειώσετε;)
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Εχετε έτοιμα μερικά τάϊ ραπς από πριν, και δένετε τσακισμένα τα σωληνάκια με αυτά, μέχρι να τελειώσετε;)
Εγω προσωπικά το θεωρώ απαγορευτικό το να τσακίσεις τα σολινακια βενζίνης.. Μπορεί απλά να είναι και κόλλημα μου αλλά πίστεψε με αν είναι λιιιγο ξεραμένα, αν όχι κατευθείαν τότε με την επόμενη συστολή-διαστολή θα αρχίσουν να στάζουν... ΠΆΝΤΑ φιλικά και με αγάπη...
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Εγω προσωπικά το θεωρώ απαγορευτικό το να τσακίσεις τα σολινακια βενζίνης.. Μπορεί απλά να είναι και κόλλημα μου αλλά πίστεψε με αν είναι λιιιγο ξεραμένα, αν όχι κατευθείαν τότε με την επόμενη συστολή-διαστολή θα αρχίσουν να στάζουν... ΠΆΝΤΑ φιλικά και με αγάπη...
Εχεις δίκιο σε αυτό, και δεδομένο με αυτά που βλέπω να έχουν τα μηχανάκια επάνω σε διάφορες φώτο στα νήματα...
προσωπικά όμως αλλάζω τη γραμμή καυσίμου συχνά οπότε δεν έχω τέτοια θέματα, το έχουμε αναλύσει σε άλλο νήμα με
τον Theno...είναι και μια καλή ευκαιρία να αλλάζει κάποιος τα σωληνάκια του αφού βγάζει το ρεζερβουάρ :)

εννοείται πάντα φιλικά και με αγάπη, αν και δεν θέλω πολλές αγάπες με ΚΤΜάδες γιατί είσαστε βάρβαρα και
μπρουτάλ αγόρια (πλάκα κάνω φυσικά) :p:D:laugh:
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Κ
Εχεις δίκιο σε αυτό, και δεδομένο με αυτά που βλέπω να έχουν τα μηχανάκια επάνω σε διάφορες φώτο στα νήματα...
προσωπικά όμως αλλάζω τη γραμμή καυσίμου συχνά οπότε δεν έχω τέτοια θέματα, το έχουμε αναλύσει σε άλλο νήμα με
τον Theno...είναι και μια καλή ευκαιρία να αλλάζει κάποιος τα σωληνάκια του αφού βγάζει το ρεζερβουάρ :)

εννοείται πάντα φιλικά και με αγάπη, αν και δεν θέλω πολλές αγάπες με ΚΤΜάδες γιατί είσαστε βάρβαρα και
μπρουτάλ αγόρια (πλάκα κάνω φυσικά) :p:D:laugh:
Το νου σου μη σε πετύχω σε κανα φανάρι... :friend: :pointu::)
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Εχεις δίκιο σε αυτό, και δεδομένο με αυτά που βλέπω να έχουν τα μηχανάκια επάνω σε διάφορες φώτο στα νήματα...
προσωπικά όμως αλλάζω τη γραμμή καυσίμου συχνά οπότε δεν έχω τέτοια θέματα, το έχουμε αναλύσει σε άλλο νήμα με
τον Theno
...είναι και μια καλή ευκαιρία να αλλάζει κάποιος τα σωληνάκια του αφού βγάζει το ρεζερβουάρ :)

εννοείται πάντα φιλικά και με αγάπη, αν και δεν θέλω πολλές αγάπες με ΚΤΜάδες γιατί είσαστε βάρβαρα και
μπρουτάλ αγόρια (πλάκα κάνω φυσικά) :p:D:laugh:
Στείλε μου λινκ σε παρακαλώ.. Να δω αν λες αλήθεια.. :D Πλάκα κάνω αλλά το λινκ το θέλω
 
Top Bottom